Franse details...


Oude Franse luiken en deuren blijven een prachtig item om te fotograferen. Altijd liep ik achterop en regelmatig moest ik een sprintje maken om de rest bij te houden. 











Tijdens een wandeling door Gruissan stuitten we op deze oude wijnkar ergens midden op een parkachtige heuvel .






en een oude franse wijnpers. 





We kwamen diverse oude ambachten tegen en ook stond er dit oude waterrad







Heerlijk al die Franse charme


Fijn om met de foto's en de herinneringen nog even na te genieten. 





26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Met zulke foto's maak je mij altijd blij hoor! Hier huppel ik ook altijd achter de anderen aan, omdat ik weer zo nodig wat plaatjes moet schieten. Maar ik moet zeggen, ze zijn er al aardig aan gewend.

Een mooi Frans sfeertje heb je ons laten zien!

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijke foto's zo als je zelf al zeg lekker om na te genieten straks in de winter als het met bakken naar benee komt hahahah geniet ervan fijne week lieve groet rosita

De Lorelei Brocante. zei

VAKANTIEEEEE......hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik zie het al,ik ben er alweer aan toe hoor, hahahaa

Groetjes
Dicky Marie

Just Who I Am zei

Mooie foto's hoor.Heerlijk om na te kunnen genieten van je vakantie met al deze plaatjes!!
Lieve gr Elisabeth

Eefies day zei

De sfeer, de zon, de luiken, de deuren...alles is zo helemaal frans...
Mooi om nog even dat vakantiegevoel vast te houden....
Lekker nagenieten en dan ook de kids weer naar school.

Lieve groet,
♥Eefie

Passione Helena zei

Haha hoe herkenbaar, om er achter aan te huppelen. Moe worden ze soms van me.
Moet soms ook wel lachen hoor, zitten ze weer op een muurtje op mij te wachten. We zien natuurlijk ook zoveel door die lens;-)
Deuren, luiken...kan er ook geen genoeg van krijgen, prachtig hé! Geniet helemaal mee met deze mooie beelden. Heerlijk sfeertje, Renny! Hoop dat je nog lang op deze mooie herinnering kan teren.

Fijne avond,
Liefs Helena

Petra zei

OO fijn jij bent dus ook weer thuis, mooie foto's en geniet net als ik nog even heerlijk na. Alhoewel ik heb er al weer een paar dagen werken opzitten.
Maar ik ben met me foto's bezig en het is weer genieten hoor.
Fijne avond,

groetjes Petra.

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Echte Franse charme! Mooie foto's om naar te kijken!

Groeten Maaike

Nadine zei

Altijd leuk hé je foto's bekijken en vakantie herinneringen te terug ophalen.
En het steeds moeten achterna hollen ken ik maar al te goed. Ik ben ook steeds de fotograaf van dienst en even wachten kennen de anderen niet...
Liefs en tot gauw...
Nadine

Huize Kip Kakel zei

*WOW*
die franse kiekjes verleiden mij bijna ook een keer naar Frankrijk af te reizen..
Ben er nog nooit geweest, wij wandelen graag in de bergen, maar hier gaat mijn hart ook sneller van kloppen :)
Lieve groet,
Hannie

Loraine Living zei

Prachtige foto's ik geniet heerlijk mee!!
De luiken zijn mooi, leuk om te lezen dat je even de tijd nam voor een foto ;)
Nog een fijne week, lieve groet Diana

Gerry zei

Heerlijk die Franse sfeer. Die luiken blijven prachtig en hebben zo'n mooi kleurtje. En al die oude machine's. Het huis in de 1 na laatste foto vind ik mooi.
Mooie foto's om naar te kijken!

Lieve groet,
Gerry

Janny zei

Prachtig, wat een land hè?

Groetjes Janny

It's me zei

Wat een prachtige foto's van een heerlijk land ! ...mooi hoor.....bedankt voor het delen...liefs Ria...xxx...

All Seasons zei

Heel herkenbaar om er achter te huppelen. Hier nog zo een. Deuren, luiken, het moet allemaal op foto worden gezet. Prachtig toch voor thuis!!
Genieten hoor, deze foto's.

Fijne week verder
Lieve groet,
Patricia

Lisette Harzing zei

Wat een prachtige foto's. En zo leuk! Ik heb precies dezelfde tic. Deuren en balkonnetjes! Ik moet ze vastleggen op de gevoelige plaat.

Ans zei

Erg sfeervolle foto's.
En ja,die oude luiken vind ik echt schitterend.

Groetjes Ans

Draffin Bears zei

The photographs are all so beautiful, love all the French doors.
Hope that you are enjoying the week

Hugs
Carolyn

Zaanse Zolder zei

Je lijkt mij wel haha, ik loop ook altijd langzamer dan de rest omdat ik een mooie deur of iets anders zie. En mijn man snapt niet dat ik dat mooi vind (tsja, barbaar). Ik laat mijn foto's (uit Frankrijk natuurlijk) ook snel zien.

THE BLACK BARN zei

MOOIE FOTO'S VAN AL DIE OUDE MOOIE DINGEN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

lia zei

Mooie details. Ik heb ook altijd wat met deuren en poortjes.
Dus helemaal niet erg zo'n tic. hihi..

Fijne dag, Lia

Kom Achterom zei

ooh dit is echt nagenieten! wat een prachtige foto's zeg!
fijne dag
Yolanda

Homemade Home zei

Ik geniet met je mee, prachtige foto's.
Fijne dag groetjes Nelly

Madelief zei

Mooie deuren en luiken Renny in prachtige Franse tinten!

Fijne avond,

Madelief x

Blomkje en Wenje zei

Schitterende foto's...genieten!

Groetjes, Pietrik

Yvonne zei

Wat een heerlijk sfeertje die luiken,mooie deuren & stoere details !
wat zal dat genieten zijn geweest om dat te zien en vast te leggen
PRACHTIG !!!