Een zomerse groet....



 Een voorlopig laatste zomerse post voordat hier de vakantie begint. 
Ik kijk zo uit naar ons tijdelijke uitzicht: de azuurblauwe Middellandse zee.
Strandjurkjes, zwemkleding, snorkel uitrusting, zonnebrand, een stapeltje boeken en tijdschriften; het is allemaal weer aangevuld. Maar eerst nog even de laatste loodjes.... 














Lavendel windlichtje DIY
Touw om een glazen windlichtje binden, lavendel bloemen tussen er tussen steken, kantje erom heen, klaar. Bij Thuis bij Tjits zag ik een heel mooi lavendel windlicht.  Het gaf me de inspiratie om ook aan de slag te gaan. Wel heb ik er mijn eigen twist aan gegeven.



Ik wens jullie allemaal, of  je nou ver weg gaat of gewoon thuis blijft,  

een hele fijne zomerse zomer.

24 opmerkingen:

Ans zei

Ik wens jullie een hele fijne zonnige vakantie toe.

Groetjes Ans

Gerry zei

Prachtige foto's Renny!
Sterkte met de laatste loodjes en dan lekker de koffer pakken en genieten in warmere oorden!
heel veel plezier!

Lieve groet,
Gerry

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

leuk zo die lavendel omdat glaasje en bij elkaar gebonden heb het ook overal liggen .... ja vakantie begint hier nu het mooie weer nog hahahah al is het op dit moment alweer een beetje bij getrokken en schijnt het zonnetje en is de lucht alweer blauw wens jullie ook een fijne vakantie toe ...lieve groet rosita

Mayflower zei

Wat een heerlijke zomerse post, dat kunnen we wel gebruiken na een dag als vandaag.
Wat een heerlijk vooruitzicht straks op vakantie naar zonniger oorden.
Ik wens je ook een hele fijne vakantie toe.
Lieve groet, Mea

Atelier Valerie © zei

Voor jou het zelfde, nog eventjes geduld en dan gaan wij met vakantie!
Met jouw post begin ik echt in de stemming te komen.
Fijne vakantie en nog een gezellige avond, groetjes Valerie ♥

Claudia zei

Een fijne vakantiegroet terug!

Emmy zei

Leuk lavendel om een lichtje, echt zomers al was het vandaag toch weer ver te zoeken met al die regen. Wij hebben al vrij maar de lagere school moet hier ook nog een week, dus ik moet nog wel even naar de overblijf. Fijne vakantie voor jouw en je gezin geniet ervan en tot de herfst, groet Emmy

Rozen van Papier zei

Oh wat heerlijk zeg! Het is hier al de hele zomer zo mooi, kom maar gauw naar het zuiden!
Fijne vakantie!

Janny

Miranda zei

Ook hier zijn we bezig met de laatste loodjes en ook wij hopen te gaan genieten van de franse zon... Leuk je glaasje met lavendel en het ruikt ook altijd zo heerlijk!

Fijne zomer en geniet van de vakantie!

Lieve groet, Miranda

It's me zei

Hele fijne vakantie lieverd......groetjes Ria...xxx..

Maia zei

Heerlijk jullie vooruitzicht, geniet er van!
Succes met de laatste loodjes en voor jullie ook een hele fijne zomer!
Lieve groet Maia

Ger zei

Mooie zomerse foto's en heerlijk vooruitzicht met vakantie naar het vast zonnige zuiden.

Zo'n leuk lavendel sfeerlichtje op tafel en lekker genieten van zwoele zomerse avonden met op de achtergrond muziek van de krekels en als je languit in je makkelijke stoel ligt duizenden flonkerende sterren aan het donkere firmament.

Fijne vakantie,goede reis!!!
Liefs,Ger

wonen met brocante zei

Wat een heerlijke zonnige foto's! Wordt er helemaal blij van. Geniet van je vakantie en het uitzicht! Groetjes Peggy

Martine zei

Ook een hele fijne vakantie gewenst!

groetjes martine

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat een prachtige plaatjes laat je ons weer zien. Dat windlicht met de lavendel er om heen, super mooi...
Ik wens jou ook een fantastische vakantie, geniet er van en rust heerlijk uit...
Maar voor nu wens ik je eerst een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Jij ook een hele fijne vakantie.
En ik zie nu dat ik kan reageren, dat is er toch een hele tijd vanaf geweest, of heb ik het steeds niet goed gezien.

Fijn weekend,
lieve groet Lia

Home and Lifestyle zei

Een hele fijne vakantie gewenst Renny! Het weer aan de Middellandse zee is echter nog wel eens wisselvallig, we hebben hier vandaag een bewolkte dag. Dus maar even naar de Mc gegaan voor een uurtje internetten. Ik wens jullie heel veel zon- en stranduren toe en kom veilig weer thuis!

Liefs, Ingrid

THE BLACK BARN zei

JIJ OOK EEN FIJNE VAKANTIE EN RUST MAAR HEERLIJK UIT!

FIJNE DAG,

MIRANDA

kienkele zei

Dag Renny, nog even sterkte met de laatste week en dan.... een hele fijne vakantie toegewenst! Lieve groeten, Tineke

Draffin Bears zei

Dear Renny,

I love the sweet bouquet of flowers, roses and lavender are flowers I adore.

Happy new week
Hugs
Carolyn

José zei

Ik wens je een hele fijne vakantie. Geniet er van!!

Groetjes José

Christien zei

Ik wens je een heel fijne vakantie toe met mooi weer en veel geniet momenten.

Groeten Christien

De Nostalgische Nonnevot zei

Geniet ervan...Heerlijk zon zee strand, wij moeten nog een 2 weken wachten!De zon is echt een gemis hier..hopelijk wordt het beter! Ben benieuwd naar je nazomervakantiepost:-))

Red Rose Alley zei

Oh, I love lavender, but I have to say my favorite is the pink rose. I hope you are enjoying the summer days.
~Sheri at Red Rose Alley