Zomerse zomer....


21 juni '12
Het is zomer




In summer, the song sings itself






Foto's van vorige zomer in  de Ardeche, Frankrijk...bij het zien ervan begint het nu toch wel erg te kriebelen. Het is een heerlijk vooruitzicht, dat we deze zomer gaan genieten van het Mediteraanse leven....echt zomeren zoals je in een zomer hoort te doen. 

Ik zie mezelf helemaal zitten voor de tent; boek op schoot, een verkoelend drankje in de hand, pen en papier binnen handbereik om inspirerende gedachten vast te leggen en eindeloos mijmeren terwijl ik zit te staren naar die azuurblauwe zee
.....à suivre


Op  Pinterest vond ik wat zomerse momenten, waar ik blij van word. Mooi om in een collage samen te voegen. Normaal doe ik dit eigenlijk nooit, het zijn niet mijn foto's en ik wil niet met andermans veren pronken,  maar nou ja, voor deze keer dan. Ze komen dus van Pinterest.com....Heerlijk om daar af en toe even doorheen te scrollen, wat een inspiratie krijg je er altijd van.







santé...
Dat het een echte zomerse zomer mag worden. 



A life without love is like a year without summer.  
~Swedish Proverb~





26 opmerkingen:

Janny zei

Is het een beetje lekker bij jullie? Fijn vooruitzicht dat ja naar het zuiden gaat! Dan kom je misschien langs mij, Montélimar, ik woon ten oosten ervan. Het is nu al erg heet hier, rond de 3O gr. Fijne dag,

Janny

Thuis bij Tjits zei

ohh heerlijk Renny.. laat die zomer maar komen!! ik zwijmel ook helemaal weg bij je franse foto's.. ik kan daar zo naar verlangen!
en je zomerse collage van pinterest is inderdaad inspirerend.. heerlijk wat een zomerse plaatjes!! voorlopig moeten we toch nog even geduld hebben.. hier geen zon te zien.. en noodweer op komst vanavond.. gelukkig hebben we jou foto's nog:)

fijne dag!
lieve groet, Tjits

Het lijstje van brocante zei

Een echte Zomerpost.....waar PINTEREST niet goed voor is.......af en toe mag dat best!!!!!
Maar hopen dat het een echte Zomer word....ik heb er in ieder geval zin in....en zo te zien jij ook.
Je foto's van je laatste vakantie zien er erg lokkend uit....kan mij voorstellen dat het gaat kriebelen.
Het weer voor vandaag ziet er niet belovend uit....laten we hopen dat het meevalt.
Ik wens je een fijne 1e Zomerdag & lieve groetjes,
Silvia

Miranda zei

Wat een heerlijk zomerse post! Bij het zien van je foto's en inspirerende collage denk ik ook weer terug aan onze vakantie van vorig jaar in Zuid-Frankrijk... ik mijmer even met je mee en hoop dat de zomer ook snel hier begint.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Atelier Valerie zei

Het gevoel dat we bijna in vakantie zijn, heeeeerlijk
en laten we hopen dat het een fantastische zomer mag
worden. Jouw foto's doen het vakantiegevoel echt
aanwakkeren. Frankrijk is zalig ....
Nog een fijne dag,
liefs Valerie

Janny, Especial and More zei

Dat ziet er heerlijk zomers uit!

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Wat een heerlijk vooruitzicht zoals je het beschrijft.
Zo zie ik mijzelf ook wel zitten hoor, starend naar de blauwe zee.
Ik ben nog niet zo bekend met Pinterest, maar de collage is prachtig. Wil ik er ook bij zeggen dat ik de foto door jezelf gemaakt helemaal geweldig vind.

Fijne dag en lieve groet,

Loes

Grietje zei

Heerlijk even genieten van jou zomerse post....
Ik hoop ook zo dat het lekkere zomerweer er nog aan zit te komen. Ik zie het al helemaal voor me .....heerlijk in de zon met een boek, glaasje verfrissing.....zucht!!!!

Prettige dag,
Groetjes Grietje

Jansepans zei

Dag Renny, dat ziet er heeeeeerlijk uit! Van mij mag die zomer ook wel komen. Ik duim dus met je mee! Fijne dag. Liefs Janneke

Ger zei

Denk dat die zomerse wens EN Frankrijk bij velen bovenaan het verlanglijstje staat....
Dat er naar toe leven duurde bij ons ruim half jaar.....maar helaas kan het door omstandigheden niet doorgaan.

Hoe jij het beschrijft kom je vast lekker uitgerust terug.
Veel voorpret gewenst en je mooie zomerse plaatjes helpen jou om in de stemming te komen..

Fijne dag en lieve groeten!!
Ger

It's me zei

Ja heerlijk zomer eindelijk !!!...en nu maar hopen op mooi weer...heeel lang !!...liefs Ria...xxx..

oale zei

Ja, als je zonnige foto's wilt zien, moet je wel naar Pinterest of naar vakantiefoto's op zoek, want hier is het een zooitje. Vandaag is het zomer en we hebben nog geen zon gezien, erg toch?? Groetjes ALie

Gerry zei

Wat een heerlijk vooruitzicht, Renny. Maar als je dit wilt genieten moet je wel ver van huis.
Ik hoorde de weerman vanmorgen voor radio 1 en hij zei dat het de hele zomer wisselvallig blijft met tussendoor mooie dagen. In Oost Europa blijft het de hele zomer heet. Dus we kunnen ons voorbereiden...
Fijne dag!

Lieve groet,
Gerry

♥Xanne & Vinny zei

Mooie foto's. Ik hoop echt op een prachtige zomer... de lente viel al tegen. Anders vertrekken we naar Frankrijk hoor.

Liefs Xanne

Carla zei

Op een mooie zomer.....als die ooit nog gazat komen hier...want zo ziet het er nog niet uit.
Maar...wat niet is kan nog komen.
En anders doen we het met de 12 dagen Fuertaventura volgende maand.

fijne dag...lieve groetjes Carla.

Home and Lifestyle zei

Wij gaan over een paar weken ook lekker naar het zuiden, ik kan mij er al erg op verheugen!! Met deze mooie foto's kom ik al helemaal in vakantiestemming!

Nog een fijne dag, Renny! Lieve groet, Ingrid

Ans zei

Schitterende foto's.
Dit is op en top zomer.
Het is te hopen,dat we dat in ons
landje ook nog gaan krijgen.

Groetjes Ans

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooie zomer foto's!

Krijg helemaal zin op vakantie te gaan!


Groeten Maaike

Dinah zei

Het is id zomer nu moet het weer zich daar nog naar gaan gedragen ;-)

Groetjes,dinah

Gerreke zei

Ja, ja lekker die zomer, maar nu het zonnetje nog. Daar zou ik heel blij mee zijn!!!

Blomkje en Wenje zei

Ik mijmer lekker met je mee na het zien van de foto's van Frankrijk....heerlijk!

Fijne avond.

Groetjes, Pietrik

Huis in de Provence zei

heel veel plezier alvast voor deze zomer en geniet ervan!! dat de avonden langer worden vind ik ook zo lekker.....Gr. Mirjam

Claudia zei

Voor een keertje mag dat echt wel hoor. Met dit weer vallen er ook geen zomerse foto's te maken!

~~Loraine Living~~ zei

Een heerlijke post...genieten!! Leuk toch pinterest, je wordt er zo vrolijk van... lieve groet en fijn weekend, Diana

Hannekie zei

nou je zal wel moeten want hoe kan je hier nou zulke mooie fotos maken in de regen..maar we houden de moed erin of niet dan
grtjes hannie

Maia zei

Deze plaatjes hebben we allemaal nodig denk ik dus super hoor!
Fijne zondag
Groetjes Maia