Brocante naar buiten....



Het brocante wandrek (die eerst in de kamer boven de bank hing), zat de vorige zomer vol boktor, dus die moest direct de kamer uit. De hele winter hing hij in de schuur en nu werd het tijd om er iets mee te gaan doen. Toen het zo hard vroor in februari heeft hij twee weken buiten gelegen, dus de beestjes zijn nu wel weg. Maar ik neem toch het zekere voor het onzekere, want ik wil geen houtworm in de houten vloer... Dus hij hangt achter in de tuin en ik wil er eigenlijk nog een zinkplaatje overheen zodat hij nog jaren mee kan.








De klimhortensia



 ...heeft na jaren eindelijk weer bloemen. Als ze straks helemaal in bloei staan zal ik hier nog een postje aan wijden.


Natuurlijk vind ik het jammer dat het wandrek niet meer binnen hangt, maar ik ben er nu toch ook wel erg mee in mijn nopjes.


Het buitenleven is zo genieten op een dag als vandaag. Heerlijk bezig in de tuin, de rozen bemesten, het gras maaien, her en der wat snoeien en wat hoekjes stylen. Dan na een regenbuitje de geur van het pasgemaaide gras, vermengt met de geur van seringen.  De deuren en ramen wijd open om de geur binnen te laten. Dat is toch puur geluk!


Deze dag was heerlijk genieten, dat er nog vele mogen volgen deze zomer.