Springflowers...






 Waarom dit mijn favoriete voorjaarsbloeier is, hoef ik denk ik niet uit te leggen.
My favorite springflower..buttercups...

Ze lijkt erg op de roos, ook zo mooi vol.

 She looks a lot like a rose...




Een nieuwe challenge, over je favoriete voorjaarsbloem. 
Voor mij is dat dus de ranonkel. 

Laat in een post zien wat jou favoriete bloem is en plaats een detailfoto van de bloem (liever geen collage van foto's ) in de collage hieronder.
Zo krijgen we een mooie collage van voorjaarsbloemen!

A challenge about your favorite spring flower.
Show in a blogpost yours and add a detailled photo in the link below.


36 opmerkingen:

Rozmeen zei

Prachtig!! Ik ben dol op ranonkels..
Liefs,
Rozmeen

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Weer een leuke challenge! Ranonkels zijn inderdaad prachtig! En je plaatjes ervan ook.

Groeten Maaike

Een sneller kloppend hart zei

Ze zijn prachtig!
en weer super op de foto gezet!

Groetjes, Veronique

Carla zei

Jij hebt ze dus wel...die ahd ik willen kopen, maar niet te vinden hier.
Dus ik kocht tulpen..ze staan toevallig ook op mijn blog vandaag.
Wel roze..dat dan weer wel!!

lieve groetjes Carla.

Coralien zei

Nog nooit met je challenge meegedaan, maar had juist gisteravond een blog gemaakt, met daarin mijn favo's, met ja... Ranonkels! Dus bij deze mijn bijdrage!

Groetjes,
Coralien

It's me zei

Mijn lievelings bloem ook hoor......mooi !!..liefs van mij...xxx..

Mayflower zei

Ohhh...ik word hier ook al verrast met mooie Ranonkels. Ik kom net bij Bonnie vandaan en die had net als jij ook al zulke mooie plaatjes.
Leuk idee weer voor een Challenge Renny.
Lieve groet, Mea

Ans zei

Echt schitterend.
Ik heb niet speciaal een favoriete bloem.
Er zijn er vele die ik prachtig vind.
Maar je challenge is weer erg leuk.
Wie weet doe ik nog wel mee.

Groetjes Ans

Jeanette zei

Mijn favo zijn toch eigenlijk ook wel ranonkels, zie dat er al genoeg foto's van ranonkels bijkomen. Heb nu ff geen tijd maar wellicht dat ik zaterdag nog een foto van een mooie ranonkel op je blog zet.

Leuke challenge weer!!

Groet,
Jeanette

Home and Lifestyle zei

Prachtig Renny!! Hier staan ook ranonkels op vaas en ik heb er al een post van gemaakt...ik doe dus mee! Kan alleen nog wel een paar daagjes duren hoor, heb net vandaag een post geplaatst :)!

Ik wens je nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

http://truutske.blogspot.com zei

Ik geniet nu nog van mooie rozen en tulpen maar
morgen komen de ranonkels weer in huis.
Prachtige foto's heb je geplaatst Renny.
Ik geniet ervan en doe mee met jew challenge hoor!
Prettige dag, Trudie.

Carolien zei

leuk idee! En wat een prachtige foto's van de fotogenieke ranonkel. Geweldig! Via Truutske kwam ik op je blog en moest gelijk aan mijn foto's van het sneeuwklokje denken. Vallen een beetje in het niet bij jouw mooie foto's :)
nog een fijne avond!
Carolien

Thuis bij Tjits zei

wat heb je weer een leuke challenge bedacht Renny, ik doe mee hoor!
alleen vind ik het heel moeilijk kiezen omdat ik heel veel bloemen mooi vind, ranonkels behoren zeker tot mijn lievelingsbloemen maar daar heb ik gisteren al een post over geplaatst, ik ga nog even denken!

lieve groet van Tjits

Musje zei

Jaa prachtig je foto`s van deze bloem,ik heb ze ook in huis staan en heb foto`s gemaakt ervan gister,dus wie weet maak ik zo een post,alleen haha ik wel meer favorieten in de loop van der seizoenen,fijne avond,lieve groet Musje.

Just Who I Am zei

Wat een leuke challenge weer en natuurlijk doe ik weer mee.Ja het zijn ook mijn favoriete voorjaarsbloemen.Prachtige foto's weer .
Lieve groetjes Elisabeth

Emmy zei

Super je foto's en ja ranonkels zijn toch ook een van mijn favoriete bloemetjes. Fijne avond, groet Emmy

Miranda zei

Ook ik ben gek op ranonkels! Ga volgende week even op zoek naar een mooie bloemen-foto voor deze leuke challenge...

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig zijn ze zeg ...fijn weekend lieve groet rosita

Bonjade zei

Geweldig...wat een mooie beelden.
Heerlijk het voorjaar spat er van af.

Fijne avond

Liefs

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Your Spring flower photos are beautiful, love the softness of the pink and such lovely blooms.

Happy weekend
Hugs
Carolyn

oale zei

Wat een mooie foto's weer, prachtig. Groetjes, Alie

Anneke zei

wow, wat mooi zijn ze en je foto,s zijn schitterend.
fijn weekend gewenst

Judiths-creablog zei

Wat een leuke challenge! Ik ga ook eens mijn foto's bekijken voor een leuke bijdrage!

Je hebt zelf ook prachtige foto's gemaakt van de ranonkels!

Groetjes Judith

Michelle zei

Geweldige foto's, ranonkeltjes vind ik ook altijd erg mooi.

Krek wak wou zei

Leuke challenge weer, Renny! Ik ga op zoek!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Dinah zei

Wat een prachtige foto's maak jij. Ik vind ze zo mooi dat ik je nieuwe volger wordt.

tot blogs.

groetjes, dinah

Marjon zei

Prachtig, zo mooi deze foto's, wat een leuke challenge groetjes Marjon

Krek wak wou zei

Ik heb het gevonden! Het is de Primula geworden!
Bedankt weer voor deze vrolijke challenge!
Groetjes weer!

almay`s home zei

Ik kan me voorstellen dat dit jouw favoriete bloem is. Je hebt hem prachtig vast gelegd. Mooi!!
Mijn bloem blijft toch de hortensia....alhoewel het blauwe druifje...

Ik wens je een fijn weekend toe en lieve groet

Alma

bleudelavandou zei

Prachtige foto's van je favoriete bloem en als ik de andere blogs lees, is de ranonkel inderdaad the number one...

liefs
marieke

Eefies day zei

Ik vind ze ook zo mooi...hier staan ze op dit moment ook...
Je hebt de schoonheid van de ranonkel echt mooi uit laten komen.
Ik ga nog kijken of ik er een post over kan maken, leuke challenge weer.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Happy Living zei

Hoi!!

ik heb mijn bijdrage zojuist geplaatst! de Magnolia (nu nog in knop)...Leuke Challenge heb je weer bedacht hoor!!
Ik heb ook weer een Challenge lopen maar helaas heeft er nog helemaal niemand aan meegedaan snik snik....

Fijn weekend!! Liefs, Debby

All Seasons zei

Deze post staat er dus al enige tijd op zie ik. Wat l;euk al deze mooie voorjaarsbloeiers. Het is zo genieten en je wordt er zo vrolijk van al die mooie frisse kleurtjes.
Prachtig!
Ik ga eens kijken of ik hier ook nog een leuke post over kan maken en mee kan doen.
Fijne avond Renny
Lieve groet,
Patricia

Minimoek zei

De mijne staat er op en is natuurlijk de ranonkel, die hier nu ook weer in een vaas staat te stralen!!Groetjes Linda

Red Rose Alley zei

These pink flowers are beautiful, and yes, they do look very much like the rose. Have a good week.
~Sheri at Red Rose Alley

Maia zei

Klopt het dat we bij je laatste posten geen reakties meer kwijt kunnen?
Wat heerlijk is de tuin nu ja, die mooie lentebloeiers zo mooi en altijd weer jammer als ze uitgebloeid zijn!
Prachtig je foto's , zeker ook die van het Hollands kant( goed gevonden!) fluitekruid in die mooie kan!
Fijne moederdag
Groetjes Maia