Home is where the HEART is...



 
Doen jullie weer mee aan een nieuwe uitdaging? 
Van de vorige heb ik zó genoten, dat ik het deze keer wel weer tijd voor een klein weggevertje vind. Bovenstaand, zelfgemaakt hartje is voor degene die de mooiste post maakt over:

~Home is where the heart is~

Dit kun je zelf invullen, je kunt dus denken aan een foto van een mooi hart met bv. een mooie spreuk over de liefde. Of een verhaal over hoe jij je eigen thuis met liefde creeert, enz. Als er maar een foto van een hartje te zien is in de collage hieronder, de rest mag jezelf invullen.

- Maak een blogpost over {Home is where the heart is} en vermeld daarin de link naar mijn blog bizzyathome.blogspot.com
-Plaats je foto in de collage hieronder, zo krijgen we straks een mooie hartencollage!
15 februari horen jullie wie het hartje krijgt.


33 opmerkingen:

@nne zei

prachtig, dit gehaakt hart! liefs, @nne

Just Who I Am zei

Wat heb je toch elke keer weer ontzettend leuke ideetjes.Ik ga er mee bezig
Lieve groetjes Elisabeth

Irma zei

nou Renny ik ben van de party hoor:-))

http://truutske.blogspot.com zei

Weer zo'n super idee waar ik graag aan mee doe. Moet er nog wel effekes over nadenken hoor.
Lieve groetjes, Trudie.

Thuis bij Tjits zei

wat weer een superleuk idee Renny! ik doe graag mee, ik ga eerst nog een sfeercollage maken naar het idee van Debby.. maar ik ga alvast denken:)

lieve groet, Tjits

Carolien zei

Super leuk idee. Maarre, die foto's van Irma zijn gelijk zooooo mooi, hoe te overtreffen. Wens iedereen heel veel succes! Dat is vlgs mij nu al the challenge!
lieve groet,
Carolien

Miranda zei

Wat een mooi hart! Een leuke challenge, ik ga zeker weer mee doen, maar moet nog wel even nadenken op welke manier...

Fijne avond. Liefs, Miranda

Ans zei

Weer zo'n goed idee,Renny.
Ik zal even nadenken.
Okee ?

Schitterend hartje laat je ons zien.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk idee Renny! Ik denk er over na hoor, maar beloof even niets oké? Maar de eerste deelnemer is al binnen, dus animo is er gelukkig genoeg!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

Wow weer een superidee, harten, ja dar kan ik wel wat mee, eerst nog een sfeercollage voor Debby en dan komt ie hoor...

Lieve groetjes,
♥Eefie

Met Brocant Label zei

Leuk Renny, ik doe mee en nu echt haha.

Lieve groet,
Yvonne

Krek wak wou zei

Ik ga weer meedoen, Renny, maar ik moet er nog even mijn gedachten over laten gaan....wordt vervolgd!
Fijne avond en groetjes van Nicole

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Weer een hele leuke uitdaging. Even denken, even laten bezinken. Want jij hebt daar wel een heel mooi hart ;-)
Fijne avond en groetjes, Nicole

Mirjam zei

Hoi Renny,
Geweldig, weer zo´n leuke challenge. Ik doe mee hoor, laat het je weten wanneer ik de mijne plaats. Heb al een aardig ideetje...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

cindy 'wonenmeteenhart" zei

hahhaha weet tegen wie je het zegt he!!
ik ben natuurlijk helemaal gek van hartjes hartjes kom je bij mij overal tegen... niets voor niets heet mijn blog WONEN MET EEN HART he!
dus ik ga even denken wat voor leuks ik hier mee ga doen maar doe zeker weten mee... zou bijna gek zijn als ik het niet zou doen toch!

lieve gr cindy

'Inga' zei

Omdat het al weer bijna 'Valentine's' is had ik al wat 'hartjes'inspiratie en omdat ik veel tijd in de auto vertoef, broed ik dan meestal van alles uit, nu heb ik dus een stok achter de deur! Renny, weer een geweldig idee en ik ga zeker meedoen, je ziet mijn hart wel verschijnen!

http://truutske.blogspot.com zei

Renny, ik heb m'n hartje geplaatst. Ik hoop dat het lukt want ik zie 'm (nog) niet verschijnen.....!
Fijn weekend, lieve groetjes Trudie

Michelle zei

Ik ga er over nadenken, jou foto's zijn in elk geval mooi!

Liefs Michelle

Tanja zei

Leuke challenge weer Renny, ik doe weer mee, ga even bedenken hoe en wat. Maar het idee komt vast ;-)

Ik wens je een mooi weekend
Liefs
Tanja

Draffin Bears zei

Dear Renny,

"Home is where the heart is" and I love your post and the sweet heart.

Happy weekend
Hugs
Carolyn

redscrap zei

ik heb ook een van mijn hart bij je blog toegevoegd het was moeilijk kiezen voor mij, ben namelijk een verzamelaar van harten,
ben gelijk volger geworden, lees je blog altijd, dacht dat ik allang je volger was, maar??
nu in iedergeval,
veel succes met de inzendingen,
groetjes mina

lia zei

Wat heb je weer iets leuks bedacht.
Dat worden vele mooie posten.

Lieve groet Lia

Janny, Especial and More zei

Ik doe graag mee en heb inmiddels een blogpost gemaakt.

Mirjam zei

Hallo Renny,
Ik heb mijn hartenpost geplaats.
Ik wens je een heel fijne nieuwe dag,
Lieve groet,
Mirjam

José zei

Ik kom ff snuffelen via Tanja ... leuke ideeën heb je! Mooie dingen ook!
Gaat je volgen :)

Groetjes José

Happy Living zei

Hoi!

ik ben je nieuwe volger! ik zag je challenge voorbij komen bij Mirjam van HAND... mooie Blog heb je!!
Ik zal eens kijken wat ik kan verzinnen qua hart ;-)
Als je tijd en zin hebt, kom je dan eens bij mij lezen?

Liefs, Debby

Happy Living zei

Hoi!

Ik heb mijn bijdrage aan je challenge zojuist geplaatst!
Ik heb het met veel plezier gemaakt dus dank je wel hiervoor!
Fijne dag nog...

Liefs, Debby

Sjonke's Kronkels zei

Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk toch inspiratie gekregen. Ik vind jouw challenges zo leuk om mee te doen!!
Groetjes,
Marion

Franse Lelie zei

Hij staat erop! bedankt weer voor deze mooi uitdaging en fijn weekend! Lieve groetjes Jolanda

Margot zei

Ik ben je gaan volgen...heb een berichtje op mijn "lieverds'blog gezet, en nu nog gaan uitvogelen, hoe ik bij je in het lijstje kom...haha...
Gezellig hoor..
De hartelijke groetjes, Margot

Mayflower zei

Wat weer een leuke Challenge heb je bedacht Renny.
Ik doe mee en heb mijn hartenpost geplaatst.
Fijne zondag en liefs, Mea

Mirthe zei

Ik heb een collage van mijn medaillon gemaakt, het heeft een hart vorm en er zitten twee foto's van mijn hond in.

Groetjes van Mirthe

House of Seasons zei

Op de valreep! Liefs Lia