From Paris....


Een oud Frans muziekboek uit Parijs lag ergens in een hoekje bij de kringloop.



Te leuk om te laten liggen.  

Even iets over de woordverificatie. Die is ineens veranderd en bijna onleesbaar geworden, en nee, ik ben geen robot! Wat een ergernis als je na drie pogingen nog geen reactie hebt geplaatst.
Misschien heb je deze bewust aan, misschien niet. Ik wijs iedereen er op dat als je je reacties voor jezelf modereert, deze woordverificatie niet echt nodig is. Of je moet heel veel spam krijgen ineens. Maar ik heb zelf zelden spam en anders verwijder je die in je dashboard.

Bij instellingen-reactie's-reactie's moderaten- altijd aan vinken.
Bij instellingen woordverificatie voor reactie's weergeven- nee aanvinken

Als ik niet meer reageer, dan weet je waar het door komt.



Ps: Tanja (Homemade), kijk je nog even bij mijn vorige post.....

40 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

wat een prachtig muziekboek en die kleurtjes vind ik ook zo mooi!
en de woordverificatie vind ik ook zo lastig, na 3 verkeerde pogingen geef ik het vaak op.. dit gaat zoveel tijd kosten!

fijn weekend Renny!
lieve groet van Tjits

Bonjade zei

Oh geweldig wat een mooi muziek boek....tja die MAG je toch niet laten liggen.

Tsss zit ook al te stoeien her en der met het nieuwe robot gebeuren.
Het is bijna niet te lezen. Je zou toch een robot moeten zijn juist om dit te kunnen ontcijferen......

Hoe komen ze er op......

Zuchtttt......


Fijn weekend

Liefs

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi muziekboekje Renny, wat je bij de kringloop allemaal toch kunt scoren!

Woordverificatie heb ik ondanks de spam nu weer uitgezet, het is inderdaad vreselijk irritant. Ik heb dit wel aan blogger voorgelegd in de hoop dat ze er iets aan gaan doen.

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Hieperdepiep...een feestje! zei

Prachtig! Als ik bij een kringloop ben, kijk ik ook vaak even bij de muziekboeken.
Goed weekend!

Zaanse Zolder zei

Yep.... dat boek had ik ook niet laten liggen, echt leuk!
Ik heb die woordverificatie ook uitgezet hoor, ik word er gek van als ik dat bij anderen tegenkom (niet te ontcijferen) en dan reageer ik dus maar niet...

http://truutske.blogspot.com zei

Zo'n boekje mag je gewoon niet laten liggen. Wat 'n gelukje dat 'm zag. Erg mooi oud exemplaar.

Ennuh....hoop dat iedereen nu eens zijn woordverificatie uitzet!!!
Zo lastig.

Groetjes, Trudie.

Cosy Life by Elly zei

Hey Tanja..Nou dat vind ik dus ook een ergenis. Echt bijna onleesbaar die woorden. Ik heb het veranderd maar moet je nu dan eigenlijk zelf toestemming geven om het te plaatsen dan ofzo??
Je muziek boekje vind ik echt heel erg mooi. Tja tegen dat soort dingen moet je gewoon aanlopen. Voor de 1 is het oud papier en voor de ander een vondst.
Heel fijn weekend en lieve groetjes, Elly

Rozmeen zei

Wat een schitterende vondst!

Ik wens je een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

Caroline zei

Wat een schitterend muziekboek, tuurlijk te leuk om te laten liggen ! Al heb ik bergen muziekboeken als ik er 1 zie dan gaat hij mee :-) Prettig weekend !

Marjon zei

Prachtig dat oude Franse muziekboekje, leuk op een standaard.....Ja de woordverificatie is op het moment verschrikkelijk, ik volg veel blogs en het houdt ontzettend op omdat ik het bijna niet kan lezen.....ik hoop ook dat alle blogsters dit uitzetten....lieve groet Marjon en een fijn weekend

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Wat een leuk boekje heb je gekocht!

Ik was gisteren bij de Kringloopwinkel en heb een leuke kandelaar gekocht.

Fijn weekend!

Lieve groet,

Loes

Lisette zei

Ik heb ook voor zelf modereren gekozen (kreeg van de ene op de andere dag veel spam) maar snap best dat mensen voor woordverificatie kiezen.
Als je er even niet bent duurt het ook lang voordat je de comments erop kan zetten en je moet natuurlijk je spam verwijderen.
Op zich voor mij geen probleem maar ik hoorde van een ouder iemand dat ze er anders niks meer van snapte.
Ik vind die woordverificatie ook superslecht te lezen nu! Pfffff.......waarom blijven we eigenlijk nog bij dat akelige blogger.

Het boek is mooi zeg! Ik ben er verliefd op!

Hannekie zei

hoi
heb ook al even bij de instellingen zitten kijken. ik heb de engelse versie en kan eigenlijk nergens vinden hoe je die woordverificatie kan uitzetten. weet jij het?
liefs hannie

Michelle zei

Inderdaad te mooi om te laten liggen!

Fijn weekend!
Liefs Michelle

Ger zei

Leuk dat je oog op dit mooie boekje viel,ik zou het zeker weten ook niet hebben laten liggen.

Tja....wat dat gedoe met kromme letters betreft.....volgens mij is het 'n kwestie van wat wil je en waar kies je voor bij instellingen, naar mijn weten heb ik destijds gekozen om de ander zo min mogelijk ''lastige'' handelingen te laten verrichten.
Krijg wel veel spam maar die worden door blogger netjes gefilterd en staan niet tussen de andere reacties.
Omdat ik gekozen heb voor reacties altijd zelf moderaten komt er geen spam op mijn blog en gaat regelrecht de prullenbak in.

Ik denk maar zó........reacties krijgen is altijd leuk, reacties geven vind ik nóg leuker,en de volgers zich met profiel op mijn blog plaatsten en nog nooit één enkele reactie gegeven hebben zullen daar zelf wel belang bij hebben denk ik....

Fijn weekeind en lieve groeten.
Ger

Diana zei

Wat een prachtig muziek boek, zo bijzonder! Bedankt voor de tip ik dacht dat ik een van de weinige was die problemen hier mee had, ik kan de woordverificatie bij anderen bijna niet lezen. Ga het direct aanpassen.
Lieve groet en een fijn weekend Diana

De Lorelei Brocante. zei

Jeetje wat een toestand met die woorden zo wordt het er niet leuker op denk ik hé.
Maar goed het is nu eenmaal zo maar eens kijken hoe lang dit gaat duren.
Bedankt voor je tip Renny.

grtjss
Dicky Marie

Emmy zei

Zeker te leuk om te laten liggen, kun je weer mooi mee decoreren.
Fijn weekend groet Emmy

Gerry zei

Wat een chique kleur met prachtige prent op de voorkant. Kan me voorstellen dat je dit meegenomen hebt.
Ja, die woordverificatie maakt het er niet leuker op. Ik zet hem uit.

Fijn weekend Renny, en lieve groet,
Gerry

't Glimmenhofje zei

Bedankt voor je stukje over woord verificatie, ik had het er net met mijn man over dat ik soms echt niet kon ontcijferen wat er toch in hemelsnaam voor letters stonden vermeld om in te vullen voor je je reactie bij iemand geplaatst kreeg. Aangezien ik niet zo heel handig ben heb ik het even opgeschreven en hoop ik weer een beetje normaal te kunnen reageren.
Maar mooi dat franse muziekboekje en een fijn weekend gewenst. Joyce.

Franse Lelie zei

Ik ben het helemaal met je eens, wat een gedoe steeds die woorden ontcijferen. En waarom? Ik heb het niet aan staan en nog nooit rare reacties gehad...lieve groet

Catherine zei

Have a wonderful weekend!
xo Catherine

Just Who I Am zei

Leuk om zo'n mooi boekje te vinden bij de kringloop .Hier is het zo saai,bijna nooit iets leuks .Ben blij dat al meer blogsters de woord verificatie uitzetten ,wat een ramp!.Fijn weekend
Lieve groetjes Elisabeth

Eefies day zei

Dat muziekboek is ook te mooi om te laten liggen, leuk dat je dat soort dingen tegenkomt bij de kringloop..ik snuffel er ook graag hoor.
Wat betreft de woordverificatie, heel vervelend, ik zet mijn leesbril op, ha, ha en lees het nog niet...gaat moeizaam en ja dan haak ik na een paar keer ook af hoor.

Fijn weekend,

Lieve groet,
♥Eefie

Created by Essie zei

Mooie aanwinst. tja eigenlijk logisch dat je die niet kon laten liggen.

Tja die woordverificatie. Drama had hem zelf al niet meer aangevinkt. ivm andere problemen een poosje geleden.

Fijn weekend
Groetjes
Esther

It's me zei

Wat mooi zeg !! prachtig...ik heb ook nooit spam hoor.....dus werkt prima zonder....xxx..

Stina zei

Hoi,wat een mooi muziekboek heb je gescoord.

tis zeker heel irritant met die woordverifivatie,je moet zo goed kijken, het wordt er niet leuker op om te bloggen.

fijn weekend
liefs Stina

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat een gelukje dat je dat mooie franse muziekblad zag liggen. Dat is werkelijk prachtig.
Wat betreft die woordverificatie, dat is echt een en al ergernis ja. Soms moet je drie keer overnieuw een woord (of wat daar voor doorgaat) intikken, gewoon omdat het niet leesbaar is. Dan wil je eigenlijk al niet meer reageren...
Ik wens je een heel fijn weekend, ondanks de irritaties... haha,
Lieve groet,
Mirjam

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een prachtig boek! Ik heb inderdaad ook moeite mee om te bewijzen dat ik geen robot ben...

Fijn weekend verder! Groeten Maaike

Irma zei

prachtig wat een vondst en wat de woorden huppelpup betreft GRRRRR ik heb er ook al een blogje aan gewijd vandaag wat irritant!!!
IrmaXXX

Anita zei

Oh wat een vondst práchtig muziekboek Renny !!!!
Leuk dat je langs bent geweest ;-)
Bij mij staat de woordverificatie al heel lang uit.
Het scheelt een hoop tijd en ergernis.
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

Ans zei

Wat een schitterend muziekboek.
Dit is echt geluk hebben,als je zoiets vindt.
Ja,het mag wel wat gemakkelijker,die woordverificatie.
Maar kan het steeds wel ontcijferen gelukkig.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Love your beautiful book from Paris, how gorgeous.
Hope you are enjoying your weekend

Hugs
Carolyn

Fluitenkruid zei

Hoi Renny, wat een geweldige vondst is dat boek, heel veel plezier ermee. Ik heb die irritante woord verificatie al jaren uit staan, nooit spam gehad dus hopelijk verdwijnt het nu uit blogland.
Fijne zondag, lieve groetjes

Krek wak wou zei

Een super vondst, Renny! Ik heb je aanwijzingen opgevolgd dus van die vervelende woordverificatie zijn we af!
Fijne zondag en groetjes van Nicole

Petra zei

Wat een gaaf boekje zeg toppertje, wat zou je toch zonder kringloop moeten beginnen. Gezellige zondag, groetjes

Petra.

Met Brocant Label zei

Blij dat je het even onder de aandacht brent over die woordverificatie. Wat een ramp is het, het is inderdaad niet te lezen. Vind het zowieso alijd al vervelend. Maar van je muziekboek geniet ik wel.

Lieve groet,
Yvon

Miranda zei

Wat een mooie aanwinst, ben zelf gek op (oude) muziekboeken en neem er ook geregeld eentje mee... Vervelend die woordverificatie, nu maar hopen dat ze dit snel weer veranderen.

Lieve groet, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

mooi dat je zoiets nog kan vinden in de kringloop en natuurlijk niet laten liggen lekker van genieten .....ga even je posten lezen ben er even tussenuit geweest dus even bij lezen fijnen week lieve groet rosita

Maia zei

Prachtig! Zoiets vind je hier niet bij de kringloop hoor!
Ik heb mijn woordverificatie gisteren uitgezet hoor, wist ook niet meer dat ik hem aan had staan
en word er zelf ook niet goed van, niet te lezen vooral dat tweede woord niet!
Waardeloos dus weg ermee, goed dat jij dit ook weer even meldt op je blog!
Lieve groet Maia