Zonnige wandeling...


In deze tijd van het jaar maak je de prachtigste foto's, als de zon laag aan de hemel schijnt. Gisteren weer heerlijk wezen wandelen in het poezie bos. Het ligt hier vlakbij en het verveelt nooit.

In this time of the year, you make the greatest photo's, when the sun is shining low in de sky.
Yesterday we went out for a walk in the poetry wood, it's just around the corner and will never borowing.


Er lag gisteren al een flinterdun laagje ijs op het water.

There was a thin layer of ice yesterday on the water. 


Wat voelt het goed de eerste zonnestralen weer op je huid te voelen....daar word je weer mens van!

It feels good the feel the first rays of the sun on your skin! 


De eerste katjes van de Els en de kamperfoelie groeit alweer, kijk nou, frisgroene blaadjes.




 The first catkins of the Alder and the honeysuckle grows again, look, bright green leaves.

Kiekeboe, waar zijn we.....

Peekaboo, here we are..

Ps: Wat een geweldige deelname aan de detail challenge, ik ben echt sprakeloos! Binnen een paar dagen al 41 foto's! Zo leuk om te zien, hoe iedereen zijn eigen draai er aan geeft! Bedankt allemaal voor het meedoen.

Ps: What a great part in the challenge details, I'm really speechless! Within a few days  41 pictures! So nice to see how everyone give their own twist! Thank you all for participating.




30 opmerkingen:

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Echt heerlijk weer om een wandeling te maken. Mooie foto's heb je gemaakt.Vooral de eerste vind ik geweldig.
Fijne week en groetjes, Nicole

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige foto's heb je gemaakt tijdens jullie wandeling.
Het was dan ook schitterend weer gisteren na zoveel regenachtige dagen. De wereld ziet er dan weer helemaal anders uit, zeker in zo'n mooie omgeving.

Ik heb ook genoten van alle mooie collages bij iedereen.

Fijne week en lieve groet,

Loes

Mayflower zei

Wow Renny, wat is de eerste foto prachtig met de wolken zo weerspiegelend in het water.
Wat was het een heerlijke dag om even naar buiten te gaan.
Wat leuk dat er zoveel meedoen met de challenge, ik vind het ook een superleuk idee van je.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Gerreke zei

Die eerste foto is verreweg mijn favoriet. Wat is die weerspiegeling mooi en die wolken .... prachtig!

Kruimel zei

Het was inderdaad zalig gisteren! Ook wij zijn er heerlijk op uit geweest! Het ziet er daar bij jullie ook super gezellig uit! Op naar nog veel meer van zulke dagen. liefs Kruimel

Michelle zei

Prachtige foto's heb je gemaakt, heerlijk om te zien die mooie natuur.

Passione Helena zei

Wat een heerlijke wandeling! Het was ook echt prachtig zonnig weer. En hoe alles al uitgelopen is in de natuur...maar wat nu er vorst overheen is gekomen, dat vraag ik mij dan wel af. Het voelt wel een heel stuk prettiger hoor, als de regen en storm van de afgelopen weken. Vandaag is het weer zo'n mooie dag, zij het iets kouder..

Je hebt prachtige foto's gemaakt en een hele fijne middag beleefd! Wat een voldaan gevoel zal je dat hebben gegeven.

Geweldig, dat zoveel collages hebt ontvangen, dankzij de Challenge..wat mooi om ze zo bij elkaar te zien!

Fijne dag/week,
Liefs Helena

Gerry zei

Heerlijke wandeling! Dit weer vraagt er ook om om even naar buiten te gaan. Gisteren kon ik helaas niet, maar straks ga ik er ook even uit.
Leuk he, dat succes van de challenge. Het was ook leuk om te doen!

Lieve groet,
Gerry

http://truutske.blogspot.com zei

Wat 'n prachtige omgeving om daar
een heerlijke wandeling te maken.
Mooie foto's heb je geplaatst en ja hoor ik heb jullie gezien .....midden tussen de bomen.
Heerlijk he om te zien dag de groene blaadjes weer tevoorschijn komen..
Ik wens je een fijne week en zo leuk dat de collage van de detrailfoto's zo'n succe is dank zij jouw inzet/idee.
Groetjes, Trudie.

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat heb jij mooie foto´s gemaakt gisteren. Het was ook wel uitzonderlijk mooi weer. Prima gelegenheid om er buiten op uit te trekken en de camera mag dan natuurlijk niet ontbreken.
Ik ben zelf naar de Waterleidingduinen geweest en heb daar ook mooie foto´s gemaakt (zie laatste post), ook van wat herten die zo dichtbij de mensen aan het grazen waren. Geweldig om te zien was dat...
O ja, mijn bijdrage aan je 'details' komt nog hoor...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Ja leuk hoor je challange weer......ik moet me er nog in verdiepen......hahahha!!..mooie foto's weer...heb een heerlijke week....liefs Ria...xxx...

Bonjade zei

Heerlijk je krijgt hier idd gewoon voorjaarskriebels van......
Heerlijk die kleine groene puntjes die tevoorschijn komen.....
het zonnetje.......

I am in the mood ;)

Fijne week
Liefs

Michelle zei

Heel leuke foto's Renny, genieten dat zonnetje, hé!

Fijne week!
Liefs Michelle

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat heerlijk zo he met de kinderen in het bos lekker door de plassen mmmmm ,was zondag prachtig weer en vandaag hiet in harlingen ook ...prachtige foto's ....fijne week lieve groet rosita

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtig gebied, de eerste foto springt er wat mij betreft wel uit hoor, met de weerspiegeling van de wolken in het water!

Leuk dat de challenge zo goed loopt, mijn bijdrage verschijnt ook binnenkort :)!

Lieve groetjes, Ingrid

Ans zei

Ja,op dit moment is het prachtig weer.
Wel met nachtvorst,maar daardoor heb je een blauwe lucht overdag en een heerlijk zonnetje er bij.
Je foto's zijn schitterend.

Groetjes Ans

Maaike zei

Hoi Kenny, wat een prachtige foto's heb je toch altijd!
Je maakt iet heel moois van je blog, dat fotografie-talent heb ik niet hoor!
Maar ik doe wel pogingen om ook een leuk blog te maken, neem eens een kijkje als je dat leuk vindt!
Groetjes, fijne dag nog, Maaike

~~loraine living~~ zei

Heerlijk was het gisteren, leuke foto's heb je gemaakt, de eerste is prachtig. Fijne start van de week, lieve groet, Diana

Eefies day zei

Wat was het mooi, gisteren, vandaag, de zon op je huid, de natuur, het laagje ijs...geweldig om zo te kunnen genieten.
Mooie foto's van een schitterende dag.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Jansepans zei

Hallo Renny, voor het eerst op je blog. Wat wordt ik hier blij van zeg. Mooie foto's. Wat een weertje he, helemaal genieten. Ik zeg: tot de volgende keer. Liefs Janneke

Franse Lelie zei

Heerlijk zo naar buiten en even energie opdoen. En je challenge is super, een inspiratie voor ons! Lieve groet

Madelief zei

Het was het afgelopen weekend perfect weer voor zo'n mooie wandeling als die van jullie. Mooie wolkenluchten en dat zonlicht....Ik hoop dat we daar de komende dagen meer van krijgen.

Madelief x

BROCANTERIE DERDIJK zei

Dat ziet eruit als een heerlijke wandeling. Lekker zo met het zonnetje erbij!

Groetjes,
Esther

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Leuk om te zien dat je weer iets anders de foto,s neemt van voor ons een heel bekend gebied. Kijk ik even mee door jouw ogen, Geniet je nog steeds van dat boek, prachtig is hij he?

groeten Pauline

THE BLACK BARN zei

EERSTE FOTO VIND IK GEWELDIG MOOI!!

FIJNE WEEK,

MIRANDA

Miranda zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt van jullie wandeling! Leuk dat de challenge een succes is.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Annet zei

Mooie foto's heb je gemaakt. Het zonlicht is zo mooi in deze tijd van het jaar. Groetjes, Annet

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat een heerlijke wandeling was dat zeg!!
gezellig dat ik mee mocht

liefs cindy

Pierelantijntjes zei

Hoi Renny,
Schitterende foto's heb je gemaakt! Ook vandaag was het weer prachtig weer. Wij zijn vanmorgen wezen fietsen, en ik heb wel een paar keer tegen mijn man gezegd dat ik het zo jammer vond dat ik geen camera bij me had.
Ik heb ook meegedaan aan je challenge. Ik heb tevens een link geplaats bij de betreffende post.
Hele fijne avond, liefs Ester

almay`s home zei

Blauwe kraaltjes ....wat een leuke benaming van één van mijn favoriete voorjaarsbloemen.
Prachtig die foto's van de wandeling. Mooi natuurgebied.
Het ziet er allemaal gezellig uit!

Fijne dag en lieve groet
Alma