Home sweet home....








Zo aan het begin van het jaar, begint het vaak weer. De veranderdrang slaat toe. Kasten worden leeggehaald, een sopje erdoor om vervolgens opnieuw te worden ingericht. Niets geeft een opgeruimder gevoel. Ook wat nieuwe hoekjes her en der, wat hebben we toch een leuke hobby!

So at the beginning of the year, often it starts again. I feel I must cleaning and re-decorating the cabinets. It gives a tidy sense.




Bij de acti*n lagen deze wandstickers voor één euro per stuk. Het was een heel karwei de letters van het plastic te krijgen...maar dat zal wel bij de prijs zijn inbegrepen...hihi..!

HOME SWEET HOME


 Fijn weekend!

39 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Heerlijk he....alles weer fris en opgeruimd. Wat nieuwe hoekjes.....daar word ik ook altijd blij van!
Kei leuk die letters....en dat van de Action!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Petra zei

Ja zo gaat dat het in het nieuwejaar moet alles weer eens ff lekker overhoop gehaald worden. Ik ben ook zo lekker bezig heb ook al menig ritje naar kringloop gedaan. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik slecht dingen weg kan doen, tot dat ik laatst ergen las dat opruimen met loslaten heeft te maken en inderdaad waarom vasthouden als het geen toegevoegde waarde meer heeft. Ons huis moet geen opslag worden van dingen vast houden. Nu denk ik we hebben er van genoten en nu mag het naar een ander. Maar het blijft lastig hoor met sommige spullen. En je letters beauty's hoor ik had ze ook al in mijn mandje gegooid, en wist nog niet wat ik er mee moest maar ik dacht daar komt wel wat voor. Heb ze al verschillende keren voorbij zien komen dus dat komt wel goed. Een heel gezellig weekend.

Groetjes Petra.

All Seasons zei

Heerlijk is dat, lekker alles opgeruimd in je huis en heerlijk fris. Eigenlijk niet eens alleen in je huis, je krijgt er ook zo'n heerlijk leeg hoofd van..
Geniet ervan!

Lieve groet,
Patricia

Eefies day zei

Mijn post vandaag heet ook Home sweet home...wat grappig dat we dat gevoel hebben, thuis, knus, veranderen, de stickers liggen bij mij ook, zo leuk om een hoekje mee op te leuken.
Je stapel witgoed is zo mooi!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Thuis Thuis zei

Niets fijner dan opgeruimde kasten.
Het is super mooi geworden die hoekjes.
Geniet ervan, fijn weekend.
Lieve groetjes Annette

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke post! en ook heerlijk dat alles lekker opgeruimd en fris is, ik ben vanmorgen even flink bezig geweest in huis en toen ik vanmiddag met de weekendboodschappen thuis kwam kreeg ik ook dit fijne home sweet home gevoel!!

geniet ervan dit weekend!
lieve groet van Tjits

'Inga' zei

Hoi Renny!

Leuke challenge heb je bedacht! Veel navolging! Ik volg je nu ook want je hebt een hele leuke blog!

Fijn weekend!

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Renny,

Ziet er gezellig uit bij je. Ja, dat zijn typisch de voorjaarskriebels en het schept een geweldige voldoening.
Zijn dat de blaadjes van een stephanotis? Lijkt erop...
Geniet van je schone, nieuw aanvoelende kamer.
Liefs,

Mariette

Home and Lifestyle zei

Lekker is dat, het weekend beginnen met een fris en opgeruimd huis. De boodschappen zijn hier ook al binnen...ik verheug mij al op de komende dagen. Al waren de letters lastig, het ziet er strak uit hoor! Ik ben gek op letters, deze vind ik ook erg mooi. Gisteren was ik nog bij de A.ction, maar deze zag ik er niet meer liggen!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Heel mooi Renny want er gaat niets boven Home Sweet Home, dat is zo belangrijk, geniet er van.

Mooi die kast met het servies, en het tafeltje ernaast. Ziet er heel sfeervol bij je uit.

Ik wens je een heel mooi weekend

Liefs
Tanja

It's me zei

Leuk !!..heb een heerlijk weekend meis...liefs van mij...xxx..

Ans zei

Erg leuke hoekjes,Renny.
En die wandstickers zijn echt heel mooi.
Mooie kast trouwens.

Fijn week-end
Groetjes Ans

Maaike, brocante en theetuin zei

We hebben zeker een leuke hobby! Het ziet er weer gezellig uit. Die stickers heb ik ook nog liggen... Dus nu weet ik dat ik er rustig de tijd voor moet nemen!
Gezellig ziet het er weer bij je uit!

Een fijn weekend! Groeten Maaike

Nancy Blaauwgeers zei

Het was wel de moeite waard Renny. Staat erg mooi op je deur. Zag het net ook al bij Trudie. Was ook al zo mooi. Wat doen we toch leuke ideetjes op bij het bloggen.

Als je zin hebt mag je ook wel eens bij mij komen kijken.
http://www.madammikmak.blogspot.com

Groetjes van Nancy

De Lorelei Brocante. zei

Nouuuu,mijn mannetje is niet zo blij met onze hobby ben ik bang Renny,haha
Er moeten alweer spijkers uit de muur en ergens anders er weer in.............gaatjes ??? nuehhhh toch ?? haha

grtjesss
Dicky Marie

http://truutske.blogspot.com zei

Ik ben idd erg blij met de ene sticker die ik heb kunnen bemachtigen. Wel geprobeerd om de letters los te krijgen maar niet gelukt.
Heerlijk he als alles weer 'opgeruimd' is en wat heb je een leuk hoekje gecre-eerd.
Heel gezellig.

Fijn weekend, Trudie.

Twa zei

Lekker hé, zo'n schoon en opgeruimd en vooral opnieuw gedecoreerd huis. Die letters bij de a**tion vandaan zijn zeker erg leuk, ga ze denk ook maar even halen. Tja en dat je ze d'r slecht afkrijgt verbaast me niet, daarom is het waarschijnlijk zo goedkoop haha. Fijn weekend! Groetjes Antoinette

Maia zei

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn een opgeruimd huis.
Als ik ooit weer een keer vooruit kan is dat ook mijn streven kan ik wel een half jaar voor uit trekken denk ik.
Prachtig je huis hoor!
En knap dat je die sticker toch zo netjes op de muur hebt gekregen!
Geniet er heerlijk van dit weekend !
Lieve groet Maia

Madelief zei

Wat een gezellig huis heb je toch Renny! Leuk om het boek op het tafeltje te zien staan :-).

Je stickers staan erg leuk op de muur.

Een gezellig weekend!

Madelief x

Gerry zei

Je houdt bijna een soort ouderwetse voorjaarsschoonmaak. Mijn moeder deed dat vroeger en dan moest ik menigmaal meehelpen.Maar er is niets zo fijn als een huis waar je je fijn voelt.

Fijn weekend en lieve groet,
Gerry

Michelle zei

Ook ik ben hier druk kasten aan het uitladen en inladen, alles opruimen en netjes maken...

Het ziet er bij jou supergezellig uit!

Fijn weekend
Liefs Michelle

Paintings by Louise, Maison Louise zei

De tekst vind ik heel leuk staan, vooral met de krans erbij.

Het is zeker alle moeite waard geweest.

Fijn weekend!

Lieve groet,

Loes

Marjon zei

Hey Renny, dat ziet er leuk uit en heerlijk is dat als je weer alles op orde hebt en dan lekker kunt genieten met een mooi tijdschrift....groetjes Marjon

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Heerlijk hier en daar wat veranderen. En die letters zijn super.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

~~loraine living~~ zei

Erg mooi en wat fijn dat je kast en tray er zo mooi bij staan. Leuke stickers, zelf heb ik de houten bordjes met woorden daar weg gehaald...ook zo geweldig. Fijn weekend en een lieve groet Diana

Draffin Bears zei

Hi Renny,

You really do have a home sweet home and I loved seeing all your gorgeous photos.

Have a happy weekend
Hugs
Carolyn

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat heerlijk he, je huis weer fris en opgeruimd. En nieuwe hoekjes inrichten.. Zelf ben ik daar niet zo goed in, als iets staat dan blijft het al gauw heel lang zo, kan niet zo goed tegen veranderingen... Vaste plekjes voor alles...
Je tekst op de muur staat geweldig, heel mooi gelukt.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Fia zei

Prachtig......ziet er heel sfeervol uit Renny!
Mooi je tafeltje met de spullen er op en onder....je brengt me op een idee.
Ik zie een hele mooie witte plaid....heb je die zelf gemaakt??
Ik moet ook nodig ruimen....kan zo slecht iets weg doen maar ja toch maar eens een beginnetje maken want een opgeruimd huis is wel erg lekker..

Gezellig weekend ..
Lieve groetjes Fia

flowersandhome zei

Echt een 'Home sweet home' is dit Renny!
Groetjes en fijn weekend,
Marian

kienkele zei

Heel herkenbaar Renny, die opruim- en schoonmaakwoede, bij mij heerst het ook (zo klinkt het als een ziekte, hihi). Die letters zijn prachtig zeg, ben ik net deze week niet bij de action geweest, maar wie weet, zijn ze er nog, maandag meteen maar even kijken!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Anita zei

Hé wat een gezellig en sfeervol hoekje Renny !!!
En alles weer fris en schoon ;-)
Mooi zijn die letters van Action ik zag ze zojuist ook bij Trudie op een aantal vazen voorbij komen. Maandag maar eens kijken of ze er nog zijn.
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

G-style zei

Je heerlijk is dat opruimen en veranderen toch he ....geeft zoveel energie.

Ziet er weer gezellig uit bij je en die stickers staan ook hartstikke leuk .
Ach en als ze eenmaal zitten , vergeet je gauw het werk weer wat je ervan had, vooral als het dan ook nog zo'n leuk resultaat heeft.

Fijn weekend verder,
hartelijke groet Gea

Maranja.since1964 zei

Wat leuk die teksten. Zo zie je maar hoe je voor weinig geld veel sfeer kan aanbrengen!!! Echt heel leuk! Groetjes Anja

theeleuten zei

Ja heerlijk zo'n nieuw jaar beginnen met soppen, opruimen en natuurlijk nieuwe hoekjes creeeren(al is dat bij het hele jaar wel..) IK heb staat kijken bij de stickers, ze zijn wel erg leuk!

Groetjes en een gezellige week, Evelien

Musje zei

Wat een sfeertje bij je in huis,echt gezellig,soms kijk ik mijn huisje in de rondte en dan kan ik zo genieten,dat heb jij vast ook,fijne zondag,lieve groet Musje.

Maison Marie et Florence zei

Ik heb de stickers ook in mijn handen gehad ,maar manlief was mee..en die zei dat word niks...wat kun je nu hebben voor 1 euro?nu heb ik spijt ,t'ze zien er erg leuk uit!!(je ziet we moeten niet altijd luisteren ,naar die mannen) ik wilde beste een beetje sukkelen om ze van het papier te halen hoor...;-)

Ik ga je volgen,leuke blog ,grtjs Manuela

Miranda zei

Soppen is niet echt mijn hobby ;) maar het steeds weer veranderen en nieuwe hoekjes maken blijft leuk! Mooi gedaan met de sticker.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

My Beautiful World zei

Love the letters and the saying Home Sweet Home. your home looks amazing my friend so nice to catch up again. Have a wonderful day my friend.

Always Wendy

Carola zei

Hoi,
Wat ziet het er toch gezellig uit bij jou thuis!
Die muurstickers zijn mooi daar.