Eucalyptus h♥rten



 

De basis van deze eucalyptus harten zijn kleerhangers. Van die ijzeren kleerhangers van de stomerij. Heel simpel een beetje buigen en vormen tot je een hartvorm krijgt. Daarna eucalyptustakken er omheen wikkelen.

Eucalyptus hearts made of coat hangers, bend a little and you'll have a very pretty heartshape..



Een toefje gipskruid maakt het geheel af.

gypsophila (baby's breath) for the finishing touch


Van dichtbij lijken het net mini roosjes.

It just looks like little roses


De overgebleven takken komen in de emaille kan.



43 opmerkingen:

Maaike, brocante en theetuin zei

Leuk geworden hoor! Ik heb net mijn hartje weer leeg gemaakt, krijg nu wel weer zin om een nieuwe te maken!

Groeten Maaike

Passione Helena zei

Prachtig Renny...en zo heb je iets moois. wat weer een hele lange tijd mee kan.

Geniet er van..dat heb ik gedaan van je foto's.

Fijne dag nog,

Liefs Helena

Miranda zei

Wat een prachtig hart heb je ervan gemaakt (en het ruikt ook nog eens heerlijk) Gipskruid ziet er altijd zo romantisch uit, zelf heb ik het vaak in verschillende kleine vaasjes op de etagère staan, maar zo in de emaille kan staat het ook heel mooi.

Liefs, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

makelijk he van die hangers jammer genoeg heb ik ze niet ....zijn zijn erg leuk geworden en ook je kan met gipskruid is er leuk doet wat winters aan hahahaha fijn weekend daar lieve groet rosita

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi hart met eucalyptus Renny! Het fijne is ook nog eens dat je er lang plezier van kunt hebben!! Staat mooi aan je kast!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

ria zei

Heb al s meer leuke dingen met die hangers voorbij zien komen (in de JdL met mos...)Maar die haal je dus gewoon bij de stomerij??Vind t helemaal leuk!!
Lieve groet Ria

Het lijstje van brocante zei

Leuk Renny,ruikt heerlijk,als ik in Griekenland ben moet ik altijd even mijn hand door de eucalyptus bomen halen,kan het niet laten.
Fijne avond & lieve groet,
Silvia

BROCANTERIE DERDIJK zei

Prachtig hart heb je van die eucalyptus takken gemaakt en wat een idee om dat van zo'n kleerhanger van de stomerij te maken. Heb ik weer een ideetje opgedaan, dank je wel :-)

Groetjes,
Esther

All Seasons zei

Wat heb je dit leuk gemaakt, Renny. Wat zal het straks heerlijk ruiken in je huis naar Eucalyptus.
Geniet ervan!

Lieve groet,
Patricia

http://truutske.blogspot.com zei

Oje...moet ik dus naar de stomerij om een hanger te halen want ik vind dit een super leuk idee.

Fijne dag, Trudie.

Pierelantijntjes zei

Wat prachtig Renny. Het was me nog nooit opgevallen dat het net miniroosjes zijn, maar idd. wat een schitterend bloempje.
Fijne avond, liefs Ester

sandra zei

MOOI! En wat zal het lekker ruiken bij je!
Het kleine takje gipskruid maakt het af.... Ik heb het ook vaak in huis!

Groetjes Sandra

tanja zei

Wat leuk idee zeg heel romantisch heb nog wel zulke hangers in de kast hihi.........vraagje in welke programma bewerken je zo'n verzammel fotootjes bij elkaar
doeiiiiiiii tanja

Just Who I Am zei

Heerlijk ,Gipskruid en Eucaliptus.Gipskruid met die heerlijke zoete geur .Eucaliptus is Mikki helaas allergies voor ,daarom snuffel ik er wel eens even aan bij de bloemen winkel.Je harten zijn zo leuk geworden!! wat zal het heerlijk ruiken in je huis.
Lieve groetjes Elisabeth

Petra zei

Heel mooi, dat grijs groenige met dat wit prachtig.

Groetjes Petra.

Ans zei

Waar zo'n eenvoudig kleerhangertje al niet goed voor is.
Heel erg mooi,Renny.
En ja,gipskruit is erg mooi,ik had het in mijn bruidsboeket zitten samen met rode rozen.

Groetjes Ans

Nancy Blaauwgeers zei

En zo heb je in een handomdraai weer wat leuks in huis. Altijd mooi om wat groen in huis te hebben. Ik ben er gek op. Wat zal het lekker ruiken bij jullie.

Groetjes,


Nancy

Krek wak wou zei

Prachtig gemaakt, Renny! Deze staan ook nog op mijn lijstje om te maken! Leuk met het toefje gipskruid!
Groetjes van Nicole

Thuis bij Tjits zei

staat leuk en ruikt heerlijk!!
en gipskruid.. zo lief.. prachtig zijn je close up foto's!!

fijne avond!
lieve groet van Tjits

Saskia zei

Erg leuk zo en met dat gipskruid kun je zoveel doen. Zo'n mooi bloemetje.
Groetjes Saskia

Gerry zei

Prachtig die harten. En de foto's van het gipskruid, zo mooi!

Lieve groet,
Gerry

Mayflower zei

Wat een leuk idee om van een hanger een hart te buigen. Je Eucalyptuskransen zien er prachtig uit Renny en wat een mooi close-up van het Gipskruid.
Lieve groet, Mea

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Renny,

Dit is geniaal zeg! Zo simpel en toch zó mooi en de geur van Eucalyptus is zo bijzonder.
Een fijn weekend meis en liefs uit Georgia,

Mariette

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat ontzettend leuk geworden zeg

ben in staat even bij de stomerij te gaan en te vragen om hangers hihi

lieve gr cindy

Jeanette zei

Wat een simpel maar leuk idee om een krans te maken. Ik onthoud hem zeker.

Groet,
Jeanette

Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

De harten zijn prachtig geworden en wat een goed idee van de klerenhangers.
Ga ik snel aan mijn vriendin vertellen, want zij maakt graag harten.
Oh, het Gipskruid is zo prachtig!

Fijne avond!

Lieve groet,

Loes

Fia zei

Prachtig en het ruikt zo heerlijk...ik ga een op zoek naar zo'n hanger leuk ideetje Renny.

Hart, groetjes Fia

Marjon zei

Prachtig hart van eucalyptus en de fotocollage is ook zo mooi.
Het gipskruid in close up echt geweldig dit is toch echt een bloemetje waar je alle kanten mee op kunt...groetjes Marjon

Janny, Especial and More zei

Wat mooi!

Anita zei

Móói zijn je harten Renny :-)
Bedankt voor je TIP
Dat moet zelfs ik nog kunnen maken hihi
Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

Maia zei

Prachtig dat hart Renny!
Ja gipskruid sttat altijd zo mooi overal bij en in schitterend in die kan!
Fijne week
Lieve groet Maia

Stina zei

gipskruid en eucaluptus een prachtige combinatie samen,en je hart vindt ook mooi, Renny!!

liefs Stina

It's me zei

Mooi je hart zeg........liefs van mij...xxx...

~~loraine living~~ zei

Erg mooi geworden en wat zal dat heerlijk ruiken ... wat deel je toch weer leuke inspiratie. Lieve groet Diana

Monique zei

Wat mooi dit hart en het zal ook lekker ruiken, vooral het toefje gipskruid doet het leuk!! Chapeau!!! Lieve groetjs
Monique

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Gipskruid in combinatie met eucalyptus is zo mooi. En het ruikt ook nog eens heerlijk.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Kom Achterom zei

Wat mooi zeg! en gipskruid zo lief! kwam vanmorgen ook al anemonen tegen en nu ben ik echt om hoor dit wordt bloemist vandaag! hihhi
fijn weekend
Yolanda

Sjonke's Kronkels zei

Top-idee Renny!!! Echt prachtig, je eucalyptusharten.
Groetjes en fijn weekend,
Marion

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat een mooie harten! Geweldig, en dat van een simpele hanger van de stomerij.. En dat toefje gipskruid maakt het inderdaad helemaal af.
Moet ik toch ook maar eens doen, eerst iets bedenken dat naar de stomerij kan en dan van het hangertje zoiets moois maken...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Fluitenkruid zei

Hoi Renny, ik vind het superleuk staan, morgen toch maar eens op zoek naar zo'n buigzaam hangertje, eucalyptus blad is nu nog volop verkrijgbaar.
Een heel fijn weekend! Lieve groetjes

Created by Essie zei

Hoi renny
Dat ziet er weer prachtig uit en wat een leuk idee. Vind het altijd zo heerlijk ruiken

Groetjes en een fijn weekend
Esther

brigitte zei

Erg mooi je hartje.
Ik ben helemaal gek van alle soorten hartjes.
Jammer dat ik niet zo een hanger heb. Ben laatst nog bij de krijngloop geweest maar helaas daar hebben ze niet.
Gipskruid ik vind het zo mooi. Prachtige combi.
Groetjes en een fijne week Brigitte

almay`s home zei

Wat is het altijd heerlijk om op je blog te kijken. De laatste tijd veel te weinig!!
Weer even lekker bij gelezen. Wat een inspiratie. Van schrik ook niet meegedaan aan de foto collage.

Ach eens zal het wel iets rustiger worden...

Lieve groet
Alma