Blij verrast...


Het jaar is nog maar goed en wel begonnen, als Madelief me mailt dat ik haar give away heb gewonnen. Een goed begin! Helemaal als je bedenkt dat het gaat om het Jeanne d'arc living boek Franske fornemmelser!


Ik voel me een echte bofbips nu! Madelief, nogmaals heel erg bedankt, ook voor de prachtige fotokaart!


Je begrijpt wel waar ik me vandaag verder mee bezig houd. Ik zet een pot thee, nestel me in de bank, dekentje erbij en ik ga Genieten!


Geniet maar even mee...




Fijn weekend!



Ps:  Op sommige blogs kan men niet reageren. De oplossing is even bij instellingen-reactie's-reactieformulier, pop-up aanvinken.

45 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je hebt echt een prachtig boek gewonnen bij Madelief, ik was graag naast je komen zitten om samen door het boek te bladeren :)!

Ik heb je tip inmiddels uitgevoerd, ik hoop dat het je nu lukt om bij me te komen buurten :)!

Een heel fijn weekend (maar dat komt met zo'n mooi boek dik in orde)!

Lieve groet, Ingrid

All Seasons zei

En dit is zo'n geweldig mooi boek, gewoon al om in te bladeren en te genieten van al die prachtige foto's.
Ik kom net uit de tuin, even aan het ruimen geweest. Potten die tot de rand met water waren gevuld geleegd, geveegd en het kijkt weer een stuk vriendelijk met het zonnetje erbij. Als ik dan die foto's uit je boek zie, denk ik bij mezelf, was het almaar zover, lekker genieten in het zonnetje in de tuin, kopje the erbij, wat wilt de mens nog meer...
Geniet lekker van je prachtige boek, Renny.

Fijn weekend
Liefs,

Fia zei

Ohhhh wat een machtig mooi boek.....wat genieten is dit gefeliciteerd bofferd!!
Veel plezier er van en doe leuke ideetjes op die je dan weer aan ons laat zien.....hahaaa..

Mooi weekend hoor..
Hart, gr Fia

lia zei

Oh jij bent het weekend dus lekker aan het lezen en kijken.
Veel plezier ermee.
Weet niet of ik niet kan reageren of bij mij, maar het ziet er allemaal wel anders uit.

Fijn weekend,
Liefs Lia

Created by Essie zei

Van harte met je mooie give away. Je kan nu de tijd doden met lezen van dat prachtige boek

Fijn weekend
Esther

Michelle zei

Dat is inderdaad boffen, geniet ervan!!

Fijn weekend!
Liefs Michelle

Bonjade zei

Ik kan op sommige blogs ook niet reageren.......wordt het hele scherm wit......
Maar een ander kan het weer wel...?
Heb wel de pop-up aangevinkt?
Kun jij me helpen....?

Wat een bofferd ben je trouwens met je mooie gewonnen prijs....
En zo'n mooie kaart erbij.....
Geniet er maar heerlijk van.
Fijn weekend
Liefs

Michelle zei

Dat ziet er prachtig uit, veel lees-plezier.

Liefs Michelle

Joan Ottevanger zei

Je bent zeker een bofbips zeg.Mooie foto's ook weer gemaakt hoe doe je dat toch die mooie collages.

Musje zei

Je hebt een supergaaf boek gewonnen,ik heb het ook en kijk er nog veel in,je krijgt er zoveel inspiratie van,veel leesplezier en een fijn weekend,lieve groet Musje.

Emmy zei

Jij komt het weekend wel door met dat prachtige boek. Groet Emmy

Zaanse Zolder zei

Wat een prachtig boek, om weg te zwijmelen !
Dank voor de tip trouwens want tegen dat probleem loop ik constant op ! Ik ga gelijk even bij instellingen kijken.
Sylvia

Inka en André. zei

Wat een prachtig boek,super mooi,...en ontzettend leuk om mee te doen met de challenge,...fijn weekend,.x

bleudelavandou zei

Je bent een echte bofkont... geniet er lekker van...

liefs
marieke

gerrie zei

Oooh wat een mooi boek!
veel plezier met het bekljken,heerlijk!
groetjes gerriue.

rommy moosie68 zei

hoi nauw ik zou maar een hele theepot meenemen een wat lekkers dan lekker genieten van je mooi boek groetjes rommy

Gerry zei

Gefeliciteerd met deze prachtige give-away! Het is een fantastisch boek.
Heel veel kijk- en leesplezier!

Lieve groet,
Gerry

Ga eens kijken of ik iets met je advies kan doen. Op de ene blog kun je wel reageren en op de andere niet.

Nancy Blaauwgeers zei

Wat een bofkont ben je met het winnen van de mooie give-away. Jij komt het weekend dus wel door. Geniet ervan.

Groetjes van Nancy

Ans zei

Proficiat met deze mooie give away.
Dat zal inderdaad genieten zijn.

Fijn week-end
Groetjes Ans

~~loraine living~~ zei

Gefeliciteerd met je give away...een prachtig boek, dat is zeker genieten. Het is leuk om mee te doen aan je challenge, wat hebben vele mooie posten gemaakt!
Fijn weekend en een lieve groet, Diana

http://truutske.blogspot.com zei

Proficiat met het fraaie gewonnen boek.
Heerlijk toch zo'n avondje op de bank en genieten van hetgeen erin staat.
Veel lees/kijkplezier gewenst.
Trudie.

It's me zei

Mooi dat boek ...het is prachtig !!....wil jij even kijken of je bij mij kan reageren sommige kunnen dat wel sommige niet begrijp ik...wat moet je dan doen ???...liefs fijn weekend.....van mij...xxx..

Thuis bij Tjits zei

wauw wat een prachtig cadeau, van harte gefeliciteerd!! jij komt het weekend wel door, heerlijk!!

fijn weekend,
lieve groet van Tjits

Met Brocant Label zei

Wat een prachtige Give Away ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent. Geniet er lekker van !

Lieve groet,
Yvonne

Just Who I Am zei

Geniet maar lekker van je mooie boek,het is je zo gegund.Fijn weekend
Lieve groetjes Elisabeth

Madelief zei

Lieve Renny,

Ik ben blij dat je het boek zo snel heb ontvangen en het zo bij je in de smaak valt. Ontzettend lief dat je er toch een logje aan hebt gewijd :-)!

Een heel fijn weekend en veel leesplezier,

Madelief x

Eefies day zei

Super mooi zeg en dat aan het begin van het jaar.
Hier komt heel veel inspiratie vandaan deze zomer.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Ger zei

.....Oh......Renny wat heerlijk voor jou dat jij de gelukkige winnaar bent geworden van dit mooie boek,proficiat!!!

Ik droom al helemaal weg bij het kijken naar deze paar foto's uit het boek.....en heb me niet eens op de bank genesteld maar zit gewoon op de oude captains chair aan m'n peeceetje,geen pot thee maar 'n bodempje water in flesje waar ik de hele dag door aan lurk;-)
En toch voel ik me samen met jou blij omdat het prachtige boek bij jou terecht gekomen is!!!

Plezierig weekeind gewenst waarin jou ogen vast keer op keer langs de mooie sfeervolle plaatjes zullen gaan!!!

Liefs,Ger

Miranda zei

Wat heb je een prachtig boek gewonnen bij Madelief, jij hoeft je dit weekend niet te vervelen ;)

Lieve groet, Miranda

THE BLACK BARN zei

GEFELICITEERD!
BOFKONT!(HIHI)

FIJN WEEKEND,

MIRANDA

Red Rose Alley zei

Hello,
I visited your blog today - I saw you on 'In Wendy's World.' Your blog is so lovely. Your photos are elegant and peaceful. While I was scrolling down, I noticed the red roses and began to smile, as our blog is called Red Rose Alley. Me and my daughters started the blog, and we would love it if you could visit us and follow. I would enjoy coming back to visit with you. Your blog is simple and filled with beauty. I hope to hear from you, and have a sweet day.
~Sheri at Red Rose Alley

Fluitenkruid zei

Wat super dat je 'm gewonnen hebt. Het lijkt me een erg mooi boek, veel plezier ermee!
Lieve groetjes jannet

Mayflower zei

Ohhh.....wat een geweldig kado Renny, dat wordt echt genieten het weekend met zo'n prachtig boek en allemaal mooie ideëen opdoen voor het buitenleven.
Fijn weekend.
Lieve groet,
Mea

Eefies day zei

Een geweldig boek en jij komt je huis niet meer uit...eerst kijken en bladeren, dan genieten en dan weer en weer....
Heel erg mooi.
Ik heb mijn detailpost erbij gezet.
Fijn weekend,

♥Eefie

Maaike zei

Wauw, dat ziet er mooi uit!
Je hebt een erg mooie blog, ik volg je met plezier!
Zelf ben ik nu ook begonnen met bloggen!
Neem maar eens een kijkje: www.frisserommel.blogspot.nl
Groetjes, Maaike

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Gefeliciteerd met je prijs. Wat zal daar heerlijk van genieten.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Anneke zei

wow, wat een prachtig boek en je bent een echte bofkont.
heerlijk om op de bank met zo,n boek even te relaxen.
fijn weekend en bedankt voor de blogger tip.

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat een heerlijk vooruitzicht, lekker op je gemak bladeren in zo´n prachtig boek.
Geniet er van!
En een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis Thuis zei

Hoi Renny, ik wil je even laten weten dat ik het super vind die challenge.
Je laat daagt ons uit verder te kijken naar ons leven en alles om ons heen.
Details die we niet zien omdat we druk in ons hoofd zijn.
En het is fantastisch om te zien hoe een ieder dit beleeft.
Fijne zondag.
Lieve groetjes Annette

Maaike, brocante en theetuin zei

Gefeliciteerd met je gewonnen give away! Het lijkt mij een prachtig boek!

Groeten Maaike

Passione Helena zei

Gefeliciteerd..bofbips;-)

Wat heb je een prachtig boek heb je mogen ontvangen van Madelief! Als dit niet genieten is, met het mooie boek op de bank...de beelden zeggen genoeg. Veel plezier met het doorbladeren.

Je hebt er een hele mooie post van gemaakt.

Fijne avond/week!

Liefs Helena

Monique zei

Hoi Renny gefeliciteerd met je give away, wat een mooi boek heb je gewonnen, ik had wel even naast je mee willen kijken. Trouwens ook bedankt voor de tip, heb het gelijk ingeschakeld, hopelijk kan iedereen nu ook bij mij buurten, alhoewel ik nog veel moet leren, sommigen blogs zijn zo verschrikkelijk mooi en dat geldt ook voor jouw blog, het is zo genieten op je blog. Lieve groetjes en prettige week!!
Monique

Maria zei

Gefeliciteerd bofkont! Wat een prachtig boek, bedankt voor het delen van een klein stukje.
Liefs
Maria

Anita zei

Wow Renny allemachtig wat een prachtig boek :-)
Je bent zeker niet meer van de bank afgekomen hihi
Van harte meis je bent écht een BOFBIPS
Groetjezz lfs mij

Krek wak wou zei

Wat een bofferd ben je zeg! Geniet er maar fijn van!
Groetjes van Nicole