Kerstkransje en hart van mos...


Het is december...subtiel komt er hier in huis al een beetje
kerstsfeer.
Een kransje van laryxappeltjes 

  met een bestempeld sterretje van klei.
Ik stak verschillende vormpjes uit klei....die zien jullie nog weleens voorbij komen binnenkort.
Het staat zo knus hangend aan het witte opzetkastje.

Twee oude religieuze boekjes van de kringloop....
...voor € 0'90  kon ik ze dan ook niet laten liggen. 

Een hart van mos, zo simpel, maar het geeft zo'n heerlijk sfeertje.
Bedankt voor alle reacties op de sinterklaastak, volgende week wordt het inderdaad een kersttak.
Voor iedereen een gezellig en heerlijk sinterklaasavondje!

49 opmerkingen:

~~loraine living~~ zei

Het ziet er inderdaad gezellig uit... het sterretje is lief gemaakt... wat leuk met tekst erop.

Fijn weekend, Diana

Musje zei

Wat een geweldig sfeertje heb je Renny,de kransjes en de andere spulletjes erbij,super,wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Renny,
Die sterretjes van klei zijn leuk zeg,ook leuk om in een enveloppe te doen bij een mooie Kerstkaart en te versturen.
Dus....morgen gaan we kleien met z,n allen denk ik,haha...
Groetjes
Dicky Marie.

Le Style zei

Heerlijk kerstsfeertje.....
Het hart met mos vind ik Geweldig!!
Ben benieuwd naar je kersttak.
Eerst een fijn sinterklaasfeest en een prettig weekend!

Lieve groet van mij

@nne zei

de sterretjes in klei zijn gewoon het einde! mooi weekend, @nne

Home and Lifestyle zei

Mooie sfeer Renny! Ik wens jou ook een heel gezellig Sinterklaasweekend!

Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

langzaam kruipt de kerst binnen heerlijk om e zien maar ook leuk om ideetjes op te doen de sterren vind ik erg leuk ..... fijn sintviering en weekend lieve groet rosita

Madelief zei

Hoi Renny,

Het ziet er heel gezellig bij je uit! Je kerstkransen zijn prachtig en ook je hart van mos mag er zijn!

Een gezellig Sinterklaasweekend,

Madelief x

Saskia zei

Wat leuk die ster met zo'n stempel erin. Dat mos hart ook erg leuk.
Groetjes Saskia

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Heerlijke sfeer. Die sterretjes met teksten zijn ontzettend leuk. Heb je dat hart van mos zelf gemaakt? Ik vind hem helemaal geweldig.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Antonia zei

Heerlijk sfeertje Renny, heel mooi met die natuurlijke materialen! Fijn Sinterklaasweekend gewenst, groetjes Anja

Claudia B. zei

Wat mooi dat hart van mos! Heb je dat zelf gemaakt?

Emmy zei

Erug leuk hoor vooral dat hart van mos. Is ook zo leuk om het te maken hé. Je boekjes van de kringloop zou ik ook niet laten liggen kun je weer mooi mee decoreren. Fijne Sint dagen groet Emmy

Stina zei

wat mooi die sterretjes van klei,Renny!!

fijn weekend
liefs

Just Who I Am zei

Wat een heerlijk sfeertje weer bij jou .Mooi de kransen .Ik wacht nog heel even ,maar na 6 Dec ga ik ook lekker beginnen met versieren.Fijn weekend
Lieve groetjes Elisabeth

Draffin Bears zei

Dear Renny,

Happy December ~ I love your beautiful Christmas wreaths and decorations.

Have a lovely weekend
Hugs
Carolyn

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dat ziet er al helemaal gezellig uit en de krans met larikstakjes is prachtig.

Fijn weekend!

Lieve groet,

Loes

Miranda zei

Wat een gezellig sfeertje! Vooral je moshart vind ik erg mooi. Ook ik heb verschillende vormpjes van klei gemaakt, altijd leuk aan bijvoorbeeld een kadootje...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Monique zei

Het ziet er mooi uit Renny, vooral het hart met mos vind ik geweldig!
Fijn weekend, groetjes Monique

It's me zei

Wat mooi allemaal......op naar de kerst.....Liefs van mij..........♥.. ♥... ♥....

Michelle zei

Mooi allemaal!

fijn weekend!
Lieve groetjes Michelle

Fia zei

Hè wat heerlijk al die knusse plaatjes echt zo leuk om naar te kijken..
Geweldig je hart van mos een....ook de boekjes mooi de plaatjes!!

Fijn weekend..
Groetjes Fia

Anita zei

Wat een gezelligheid hier Renny :-)
Zo móói dat sterretje ...
Wens je een hele ezellige sinterklaas !!!!!
En dan ...
dan kunnen we ons allemaal uitleven richting kerst.
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

Carla zei

Super dat kransje...en dat hart van mos is ook geweldig!!

liefs Carla.

Ans zei

Wat mooi,Renny.
Die kleihartjes zijn ook echt schitterend.

Fijn week-end
Groetjes Ans

~THEA~ zei

Wat een sfeertje Renny!!

Heel erg leuk.

Ik kan maar steeds niet de juiste klei vinden ,om zoiets te maken!

Harten van mos heb ik deze week al wel gemaakt.Leuk om te zien, hoe iedereen dat toch weer net iets anders doet! Ruikt zo heerlijk he, dat verse mos!!

Fijn Sinterklaas weekend.

Groetjes Thea ♥

Manuela zei

ziet er goed uit!!

fijn weekend!
groetjes manuela

brigitte zei

Mooi hart.
Pracht kran.
Lieve sterretjes.
Fijn Sint weekend.
Groetjes Brigitte

Dora zei

wat ziet dit er enorm mooi uit!

Fluitenkruid zei

Wat een supergezellig sfeertje bij je in huis, ik heb er dit jaar ook echt zin in. Die tak in je vorige post is ook leuk, wij hebben er een tijd terug eentje op het balkon gehad met lichtjes erin, soms kwamen er vogeltjes op zitten.
Fijn weekend, lieve groetjes

Bonjade zei

Zo gezellig...alles komt zo mooi uit tegen het wit van je kastje.......
Genieten en sfeervol bij je.
Fijn weekend
Liefs

Petra zei

Gezellig sfeertje hoor, kan ook nu al een beetje genieten van al dat kerstspul. Maar eerst moet de goedheilig man weer richtig Spanje, dan kan de kerst beginnen. Leuk weer hoor, geniet van je weekend.

Groetjes Petra.

Anoniem zei

Dag Renny,

Wat een mooie combinatie van kleur als voorbereiding op kerst! Echt een mooie sfeer.

fijn weekend,
Gerry

Wonen in wit zei

Dat ziet er allemaal al heel gezellig bij je uit, ben benieuwd hoe de Kerst bij je is

Gezellig Sint weekend

ria zei

Wat een parchtige,sobere sfeer zo met al die natuurlijke materialen.Ik hou ervan!
Fijn weekend en lieve groet Ria

Mayflower zei

Wat ziet het er sfeervol bij je uit Renny, die krans van lariksappeltjes is prachtig, het zijn net kleine roosjes.
Ook je hart van mos staat supermooi.
Leuk om al heel subtiel wat Kerstversiering aan te brengen.
Fijn Sinterklaasweekend.
Lieve groet, Mea

Marjon zei

Ziet er prachtig uit allemaal maar het hartje van mos vind ik het mooist dat groen en die eenvoud....fijn weekend groetjes Marjon

Eefies day zei

Door zijn eenvoud weer heel mooi.
Ja die kleine kerstdingen maken het nu al zo gezellig, ik kijk er ook naar uit hoor.

Lieve groetjes,
♥Eefie

bleudelavandou zei

Een zalige witte sfeer...ook leuke tips!!

liefs
marieke

almay`s home zei

Hoi Renny,

Ik heb weer even bij je rond gesnuffeld. Wat ziet het er weer prachtig uit!

Leuk al die Kerstdingen die je hebt gemaakt. Geniet lekker van deze heerlijke dagen!

Lieve groet
Alma

Hieperdepiep...een feestje! zei

Buiten waait en regent het, maar ik zit hier te genieten van jouw mooie foto's weer! Heel knus en gezellig!
Groetjes, Corine

Krek wak wou zei

Prachtig! Ik heb het mos al in huis....nu nog maken!
Groetjes van Nicole

Judiths-creablog zei

Dat ziet er erg gezellig uit!! Leuk ook dat sterretje uit klei!

Groetjes Judith

Thuis bij Tjits zei

wat heb je het gezellig Renny! en je sterretjes zijn zo leuk!!

lieve groetjes, Tjits

Ineke van den Akker zei

Wat gezellig!

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat een inspiratie geef je ons weer erg gezellig zeg!

even een vraag die witte slee is dat een kleintje ?kan je me zeggen waar je die gevonden hebt?
ik zoek er 1 namelijk maar nergens te vinden??
vind die van jou zo leuk!

liefs cindy

Theemuts Rommelhoekje. zei

Al een tijd geleden dat ik hier bij je op bezoek was !
Wat heb je prachtige posten geplaatst.
Het hart van mos vind ik erg leuk

groetjes Romkje.

THE BLACK BARN zei

JE TAK S MOOI EN HEEL GEZELLIG!!
FIJNE DAGEN,

MIRANDA

Rozmeen zei

heel erg mooi!!

Liefs en een mooi weekend,
Rozmeen