Kerstgroet...


Op de valreep heb ik deze prachtige oude kerstballen en klokjes gevonden op MP.
De foto was nogal slecht en ik had er niet heel veel vertrouwen in, maar er toch maar even heen gereden.
Gelukkig maar, want voor een klein prijsje heb ik een ware schat weten te bemachtigen.






Ze zijn prachtig versierd met glitter en verf.


Dit klokje is wel mijn favoriet...


of toch deze met rozen erop?
Ach, ik vind ze allemaal erg mooi....
Op een dienblad met wat mos en lichtjes in oude bakvormpjes.


Eén met een bloemetje, zo lief.




Kerst 2011, het is bijna zover....
ik wens jullie allemaal hele warme, gezellige dagen. 
Geniet van elkaar, wees vooral dankbaar voor wat je hebt.
Voor allen, voor wie deze donkere dagen echt donker zijn, dit kaarsje.  



Licht 
op zoek naar
 het Kindje teer
geboren in een stal
een ster wijst de weg
een lichtpuntje
in duisternis omhuld
 houd het vast
het verlicht
je pad
verlicht 
je zorgen






Een lieve
kerstgroet,

40 opmerkingen:

It's me zei

Fijne dagen meis........gevangen door het licht....liefs van mij....xxx...

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat heb je hier weer een prachtige post van gemaakt. Wat een bijzonder mooie vondst, deze oudjes bij MP. Goed van je dat je er toch even heen bent gereden. Ze zijn werkelijk ontzettend mooi allemaal. En het staat ook zo lief op dat dienblad met die lichtjes erbij...
Ik wens jou ook heel fijne warme, lichte, lieve, gezellige feestdagen toe,
Lieve groet,
Mirjam

Kom Achterom zei

Voor jou ook hele fijne feestdagen met heel veel genieten!
lieve groetjes
Yolanda

De Lorelei Brocante. zei

Je hebt gelijk Renny ze zijn allemaal mooi.
Ik wens jou ook hele fijne dagen,geniet ervan maar vooral........geniet van elkaar.

Groetjes
Dicky Marie.

Musje zei

Prachtig,wij zijn gister nog naar Breda gereden om een hele boel oud zilver te kopen,wens je hele fijne dagen,lieve groet Musje.

Just Who I Am zei

Het was weer even genieten van je post en je prachtige foto's.Wat leuk om weer zulke mooie spullen te vinden.
Ik wens je heel mooie dagen
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Op de valreep van 2011 nog een aantal prachtige kerstballen gescoord...het is maar goed dat je het ritje hebt gemaakt Renny! Ik wens jou en allen die je dierbaar zijn hele sfeervolle feestdagen en een gezond en sprankelend 2012 toe!

Veel liefs, Ingrid

Boukje zei

Mooi al die kerstballen!
Renny, ook voor jou en je gezin fijne feestdagen en een gezegend 2012!
Groetjes Boukje.

gerrie zei

Mooie kerstballen!!
Ik wens jou en je gezin gezellige feestdagen!
groetjes gerrie.

Le Style zei

O, maar goed dat je heen gereden bent!
Wat een mooie oudjes en zo sfeervol.
Zo mooi op het dienblad met de lichtjes in de bakvormpjes.....
Hele fijne, sfeervolle en liefdevolle dagen!

Lieve groet

Tanja zei

Je kerstballen brengen bij mij veel herinneringen terug aan de kerst vroeger thuis met mijn vader.
Ze zijn zo mooi, echt genieten.

Ik wens jou ook hele mooie kerstdagen,met bijzondere momenten maar vooral samen met de mensen die je lief zijn.

Liefs
Tanja

Michelle zei

Fijne kerstdagen en een goed 2012!!
Prachtig de kerstballen, die heb je mooi gevonden!

Lieve groetjes Michelle

Gerry zei

Ah Renny, dit zijn van die gelukjes. Die bal met die roos vind ik wel heel mooi.

Dank je wel voor je wensen en je mooie gedichtje. Kan ik me helemaal in vinden.

Ik wil jou ook goede en gezellige dagen wensen, samen met de mensen die je lief zijn.

Lieve groet,
Gerry

Petra zei

Voor jou ook hele gezellige feestdagen, met veel licht, warmte, en saamhorigheid. Maak er wat moois van met al je dierbare. En je ballen prachtig, bofbips.

Een warme, lichte, liefdevolle groet Petra.

All Seasons zei

Lieve Renny,
Ik wens jou ook hele mooie en liefdevolle Kerstdagen, samen met die je lief zijn..

Geniet..

Liefs,

English style zei

Kerst, feest van het licht !
wat een prachtige ballen en klokjes heb je nog gevonden, staat erg mooi zo !
Wens je liefdevolle dagen toe, samen met gezin/ familie
lieve groetjes Yvon

Maaike, brocante en theetuin zei

Wat een prachtige kerstballen. Die met het roosje is wel heel mooi!

Fijne dagen!
Groeten Maaike

kingsrose place zei

Ik krijg altijd zoveel inspiratie van jou blog!!!
Wil je er voor het afgelopen jaar voor bedanken en een liefdevolle kerst wensen en een prachtig inspirerend 2012
(Van jou favoriete kerstklokje hangen er bij mij 2 in de boom,het is de kerstversiering van mijn moeder ik heb ze al een jaar of 15 liggen en vond het nu tijd om ze in de boom te hangen)

Ans zei

Wat een mooie kerstballen en klokje heb je kunnen scoren.
En je hebt het ook prachtig gefotografeerd.
En je gedichtje...SCHITTEREND.

Hele fijne dagen Renny

Groetjes Ans

Anita zei

Wow dat was het ritje wel waard !!!
(zucht) Prachtige ballen en ik zie er wat tussen die wij vroeger thuis ook hadden. Op een paar na helaas allemaal foetsie. Die met dat bloemetje vind ik héél erg leuk.

Prachtige woorden in Licht gevangen ...
Lieve Renny, ik wens je een warme en sfeervolle kerst met allen die je lief zijn en alle goeds voor 2012. Bedankt voor al je leuke, lieve en meelevende reacties.

Groetjezz lfs mij X

Antonia zei

Superlief gedichtje Renny, erg mooi! Vind je kerstballen ook prachtig hoor. Hele fijne feestdagen gewenst en een voorspoedig maar vooral gezond 2012! Lieve groetjes Anja

Bonjade zei

Geweldig! Wat een prachtige schat....maar goed dat de beelden zo slecht waren..ha...kon niemand zien hoe mooi ze zijn....;0)
Wens je hele fijne liefdevolle kerstdagen toe.
Maak veel dierbare herinneringen.....
Liefs

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat een prachtige vondst je kerstballen. Hele fijne kerstdagen en groetjes, Nicole

Eefies day zei

Voor jou en voor allen die je lief zijn heel fijne en goede dagen.
Geniet ervan.
Dank je wel voor al je lieve reacties!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Stina zei

je boft het maar weer,eenvoudig gedecoreerd met die kerstballen,maar zo mooi!!!

fijne kerst
liefs stina

Miranda zei

Wat een mooie woorden en ook je kerstballen zijn heel mooi, het was zeker de moeite waard om ze op te halen!

Fijne feestdagen gewenst met de mensen die je lief zijn.

Lieve groet, Miranda

flowersandhome zei

Ook voor jou een fijne Kerst Renny.

Prachtige kerstballen heb je gevonden, stuk voor stuk pareltjes.

Lieve groet,
Marian

Carla zei

Ik zou niet weten welke ik zou moeten kiezen...vind ze allemaal mooi!!
Ik wens jou en die je lief zijn héle fijne dagen.

liefs Carla.

Huize Kip Kakel zei

Dank je voor je reactie op mijn post, fijn te merken dat er veel is wat ons blogsters bindt!
Voor jou ook fijne en goede dagen toegewenst en hopelijk weer een mooi blogjaar voor de deur!
Groetjes Hannie

Claudia zei

Ze doen me denken aan vroeger, aan thuis...

Fijne dagen!

cri-cri zei

ze zijn prachtig ... wens jullie ontzettend mooie dagen !

~~loraine living~~ zei

Zijn zijn allen prachtig wat leuk dat je deze nog gevonden hebt. Ik wens je fijne en gezellige dagen toe. Lieve groet, Diana

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

jij ook een hele fijne dagen ...lieve groet rosita

Magia da Inês zei

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥
Que o Natal não seja apenas uma data, mas um estado de espírito a nos orientar a vida.

FELIZ NATAL!!!
Beijinhos.
Brasil

~THEA~ zei

Hallo Renny,

Soms moet je gewoon geluk hebben.....

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ merry _(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
*♥*.

Fijne Kerstdagen,
Frohe Weihnachten,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Liefs van Thea ♥

My Beautiful World zei

Just beautiful. Hope you had a wonderful Christmas day. So nice to meet you just found your beautiful blog and so happy I did. I have enjoyed looking around and I'm now following you, if you find a spare minute hope you visit me sometime and follow back so nice to meet new friends. Sending you special wishes for the Christmas holidays and New Year I’m looking forward to keeping in touch in 2012.

Always Wendy

Musje zei

Prachtig,ik had ook geluk via MP,ik wens je een fijne 2e kerstdag,lieve groetjes Musje.

1968deWinkel zei

Die MP, ik ga ook weer eens kijken of ik wat kan bieden, want het is toch een kick als je wat vindt! fijne dagen en een goed uiteinde! groetjes Paula

Passione Helena zei

Wauw, heb jij op de valreep nog leuke kerstballen gescoord?! Prachtig meid...en je gedicht ook zo mooi. De kerstdagen zijn al voorbij en ik hoop dat je erg van genoten hebt met je liefsten..ik heb helaas niet iedereen meer kunnen bezoeken.

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een heel mooi, gelukkig Nieuwjaar!

Bedankt voor je mooie blogvriendschap, je posten en je reacties!

Fijne week nog,

Liefs Helena

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat een mooie kerst aanwinst zeg!!

fijne jaarwisseling
liefs cindy