Kerst op de kast...




Een kijkje bovenop de kast van beppe. 
De luikjesspiegel met het hart van mos, een oud religieus boekje met het gebed van Jozef. In de spiegel zie je de kerstboom nog een keer..
Een stolp met er onder twee ovale kerstballen.
Kristallen karaffen en suikerpotje, het kaarslicht schittert zo mooi op het kristal ;) 
Een sauciere met een hyacintbol mag niet ontbreken en daarachter staan apothekerpotten met kant, laryxappeltjes en steranijs.


Een oud religieus boekje 
met een oud kaarsklemmetje.  

Een zakje kaarsjes, mss. herken je het nog van vorig jaar.

In de hal ook wat kerstsfeer natuurlijk..

In de emaille kan stopte ik een hyacintbolletje met wat mos rondom.
Moeilijk om scherpe foto's te krijgen op zo'n donkere dag.


35 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het blijft mooi dat je het kastje van Beppe in de kamer hebt staan, een mooie herinnering! De spiegel vind ik ook mooi, ik heb hier ook een luikjesspiegel met de luiken eigenlijk altijd dicht, maar vraag me niet waarom. Je kerstversieringen zijn sfeervol hoor!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Je hebt de kast van Beppe mooi versierd Renny! Je foto's zouden zo uit de JDL kunnen komen! Mooi de combinatie van wit en glas.

Een gezellige avond!

Madelief x

Bonjade zei

Wat mooi dat je zo'n dierbare kast nog in je bezit hebt.....en zo mooi gestyled....
Oma zou vast zo trots zijn als ze wist.......
Heerlijke muziek ook bij je....word helemaal rustig....
Fijne avond
Liefs

Anoniem zei

Prachtige foto's van een sobere kerstversiering.
En een mooi kerstlied!

Lieve groet,
Gerry

Theemuts zei

prachtig vind ik het! een hele fijne avond, liefs coby

Marjon zei

Prachtige kerstfeer Renny en dat hart van mos is super mooi......groetjes Marjon

Rozmeen zei

Wat heb je heerlijke sfeervolle fotos gemaakt. Bollen in een sauciere heb ik ook staan in de keuken. Nou hopen dat ze mooi uitkomen.

Liefs,
Rozmeeen

Eefies day zei

Wat een mooie sfeer, rustig, stoer, wit, elegant, je hebt alle stijlen bij elkaar gebracht, maar ik geniet ervan hoor!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

♥Ingrid♥ zei

wat een mooie dingen weer allemaal Renny en wat mooi gedecoreerd!!!fijne avond nog....

Michelle zei

Het is altijd zo gezellig bij jou! mooi hoor!!

Lieve groetjes Michelle

Krek wak wou zei

Prachtig Renny.....zo leuk al die hyacintjes....ik heb ze ook overal staan!
Fijne avond en groetjes van Nicole

Elly-My Everyday Things zei

Het is idd lastig foto's nemen, maar het wordt wel heel sfeervol zo! Erg leuk je kan met lepel er aan, vind ook de rest heel erg gezellig. Mooie spulletjes heb je!
Lieve groetjes Elly

~~loraine living~~ zei

Een plaatje op je antieke kast, wat een mooie decoraties. Wat leuk toch om steeds even een hoekje in kerstsfeer te zien. Lieve groet, Diana

Susan zei

Oooohhhh, wat een heerlijk sfeertje...vooral het hart aan de spiegel vind ik geweldig mooi!!

Gr. Susan.

Miranda zei

Wat een gezellige sfeer, heb de foto's al twee keer goed bekeken en kan niet kiezen wat ik het mooist vind... De harten van mos zie ik wel vaker voorbij komen in blogland, ik vind ze erg mooi, toch zelf ook maar eens proberen...

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Tanja zei

Och Renny, wat een mooie kerstsfeer hangt er bij jou. Mooi die stolp met die twee kerstballen. Ik heb genoten van je foto's.

Liefs
Tanja

It's me zei

Heel erg mooi allemaal Renny....liefs van mij.........♥.. ♥... ♥....

Karin zei

Jij bent ook al flink aan het tutten geweest zie ik. Mooi hoor.

brigitte zei

Heel erg mooi.
Al dat glas werk. Het glimt allemaal zo mooi.
Pracht foto's.
Groetjes Brigitte

Ans zei

Weer erg mooi,Renny.
Echt genieten bij je.

Groetjes Ans

cri-cri zei

heel erg mooi...alles in zijn eenvoud geeft vaak de mooiste combinaties ...

ria zei

Wat mooi!!Ik bleef kijken en genieten naar en van je foto's!!
Lieve groet Ria

Met Brocant Label zei

Jemig Renny wat is dit mooi allemaal. Ik vind echt alles even sfeervol en gezelig. Mooi spulletjes en groen.

Lieve groet,
Yvonne

Fluitenkruid zei

Wat een heerlijke sfeer bij jou Renny, mijn complimenten! Lieve groetjes

Mayflower zei

Wat mooi gedecoreerd allemaal Renny en je kastje van Beppe vind ik prachtig.
Wat een leuk idee om in de emaille waterkan een hyacintenbol met mos te doen, het staat erg mooi.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Mirjam zei

Hallo Renny,
Die hyacinth in de sauciere en het knijpertje aan het boekje... mijn favorieten. Echt prachtig. Wat een sfeer!
Ik wens je een heel fijn weekend,
lieve groet,
Mirjam

BROCANTERIE DERDIJK zei

Heel erg mooi,...alle spulletjes bovenop de kast en de bolletjes met mos hier en daar.
Een heerlijk sfeertje!

Groetjes,
Esther

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Dat ziet er gezellig uit. Mooi dat kristal, zeker als de kaarsjes aan zijn.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Stina zei

wat een sfeertje,zeg hoe heb je dat opgevuld onder in die kan, vindt zo leuk staan.

goed weekend
Stina

bleudelavandou zei

Ook bij jou weer zo'n prachtige kerstsfeer, wat is dit toch een leuke tijd.

Ik vind die ovalen kerstballen prachtig...

liefs
marieke

Petra zei

Ik heb deze post gemist denk op een of andere manier, maar ben blij het nog ff te zien. Het ziet er heel sfeervol uit op je kastje. En dat kristal vind ik ook zo mooi ik heb zelf 2 cognac glazen met een waxine kaarsje erin het schittterd echt zo mooi. Fijn sfeertje hoor en je heb weer prachtige foto's die hyacint in die kan enig. Fijne week, groetjes

Petra,

cindy 'wonenmeteenhart" zei

wat een mooi kijkje op je kast zeg!!!

super gedaan een hart van mos heb ik ook van de week gemakat leuk om te doen zeg!! ben niet zo crea maar wa echt trots op me zelf haha!!

je kan met de hyacint vind ik ook gaaf wat een leuk idee!!


liefs cindy
ps: ben bij verschillende winkels geweest waarvan ik weet dat ze countryfield verkopne maar helaas nog neit gevonden je lieve sleetje!!
gelukkig kan ik iedere keer als ik op je blog kom er van blijven genieten !

Kom Achterom zei

ooh jou huisje wat mooi!! en de kast van beppe blijft een plaatje hoor!! Prachtig alles zo sfeervol gedaan!! echt genieten!
fijne dagen
Yolanda

flowersandhome zei

Ik vind je foto's heel goed gelukt! Hier lukt het ├ęcht niet, te donker.
Wat een allerschattigst lichthuisje! Ik vind die altijd zo enorm leuk als ik ze op een blog tegenkom en dat gebeurt in deze kersttijd wel vaak.
Mooi moshart ook en dat kaarsenklemmetje, tja, dat is ook alweer zoiets dat ik ken van het bloggen, kom ze ook veel tegen, in blogland dan, not in real life ;-)
Geniet van deze kerstperiode Renny.
Groetjes,
Marian

THE BLACK BARN zei

IK VIND JE KAST ERG MOOI !
MAAR JE KERST SPULLEN OOK!

JE HEB EEN MOOIE RUSTIGE SFEER!

FIJNE DAGEN,

MIRANDA