Sinterklaas decoratietak...


Opeens is daar dan weer de inspiratie...
gelukkig, want als ik zo bezig ben, voel ik me gewoon op z'n best!
Ik heb takken uit het bos wit gespoten en aan elkaar vastgebonden met touw. 
Terwijl dat droogde in de schuur, maakte ik binnen de sinterklaasdecoraties.
Een vlaggetjesslinger met de letters Sint & Piet.  
 Kleine cadeautjes van luciferdoosjes.
Een lichtjessnoer met pailletjes erop gedrapeerd.
Strikken van lint



 Al helemaal in winterse sferen...zo met dit papier.
En wat staat het gezellig zo 's avonds met de lichtjes aan.
hm..beetje lastig foto's maken...
Een fijn weekend!

46 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er geweldig uit Renny!! Met twee dochters van 16 en 14 is Sint wat uit beeld maar anders....!!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat ontzettend leuk gemaakt. Je moet het maar bedenken hoor... Heerlijk zo dat creme met wit en die rode linten, supergezellig. Na de sint kan het weer dienst doen voor Kerst, denk ik?
We zullen het zien.
Eerst maar eens genieten van een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Irma zei

heerlijk en jij maakt ons weer blij met die ideetjes van jouw wat onwijs leuk gemaakt :-))

Emmy zei

Wat een vrolijkheid op en aan de takken.
Fijn weekend, groet Emmy

Mayflower zei

Wow......wat heb je dat mooi gemaakt Renny. Fijn dat de inspiratie weer terug is, wat kan je dan genieten hè. Ik vind de pakjes en de slinger ook geweldig en dan de lichtjes aan, wat zal dat s'avonds sfeervol staan.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Eefies day zei

Wat heb je het leuk gedaan Renny, bij ons in de klas hangt ook een tak in de klas, met cadeautjes en lichtjes en pietjes...het staat zo gezellig en je ziet dat er steeds meer mensen op een geweldig creatieve manier aandacht aan besteden.
Ik vind hem bij jou dan ook supergezellig.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Le Style zei

Oh wat mooi!
Wat een super idee!!
Het is zo'n sfeervolle decoratie.
Een heel fijn weekend!

Lieve groet,
Harriëtte

Theemuts zei

oh echt ontzettend leuk zeg!!

Sint en piet voelen zich helemaal welkom bij jullie haha.

fijne avond liefs coby

Kom Achterom zei

Ha Renny
wat heb je dit leuk gedaan zeg!
Wat een super gezellig sfeertje zo!
fijn weekend
Yolanda

Madelief zei

Hoi Renny,

Je Sinterklaastak ziet er prachtig uit! Voordat ik het vergeet: nog van harte gefeliciteerd met je tweejarig blog jubileum :-)!!

Veel lieve groetjes & een fijn weekend,

Madelief x

Franse Lelie zei

Ziet er fantastisch uit! Hij rijdt vast jullie huisje niet voorbiiiijjjjj....!Lieve groet

Boukje zei

Wat staat dat gezellig, leuk met de rood wit geruite linten!
En gefeliciteerd met alweer twee jaar bloggen, je doet het super!
Groetjes Boukje.

Willy Duit zei

Wat een leuk idee!!!

Gerd@ zei

Ik ga zoiets maken voor de kerst ... morgen even naar het bos takken zoeken .... eeruugg leuk gemaakt hoor .... groetss Gerd@

Petra zei

Helemaal leuk zeg echt enig kan me voorstellen dat als je hier mee bezig bent dat je weer in je hum bent. Ga lekker door en ik geniet van je sfeervolle plaatjes. Bedankt, fijne avond lekker weekend lieve groetjes

Petra.

Thuis bij Tjits zei

wat een gezellige sinterklaasdecoratie heb je hiervan gemaakt, ik krijg er nu ook helemaal zin in:)
leuk dat je meedoet met mijn give away!!

fijn weekend,
lieve groetjes, Tjits

Tanja zei

O leuk Renny, dit is een hele leuke tijd vooral met kleine kindjes, mooi je tak, heel leuk en heel andere manier van Sinterklaasvieren.

Fijn weekend, bedankt voor je compliment en ook dat je volger bent geworden op mijn nieuwe blog.

Liefs
Tanja

Stina zei

Als de Sint dat ziet, komt tie vast langs, heel leuk gedaan Renny!!

fijn weekend
liefs

Michelle zei

Aaa, dat is mooi!! geniet ervan en voor jou ook een hele fijne week!

Lieve groetjes Michelle

Brocante en theetuin zei

Wat leuk gemaakt! Gezellig met de lichtjes 's avonds.
Fijn weekend!

Groetjes Maaike

Lia zei

Wat ziet het er leuk uit!

Groetjes,
Lia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hij is super wat een welkom voor de sint ...nog van harte met het tweejarige bestaan van je blog hoop nog een lange tijd van je mooie foto's te kunnen genieten ...fijn weekend lieve groet rosita

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat leuk zeg echt helemaal in Sinterklaassfeer.
Super dat je hier zo van kunt genieten, ik kan me dat dan ook heel goed voorstellen!

Groetjes,
Esther

~~loraine living~~ zei

De Sint rijdt vast niet stilletjes je huisje voorbij...erg sfeervol voor het raam.
Greetings Diana

It's me zei

Wat leuk zeg !! superr gedaan !!...liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

Ans zei

Hoe kom je er op.
Erg mooi gemaakt.
Hier zal de Goedheiligman vast heel
blij mee zijn.

Fijn week-end
Groetjes Ans

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I love the red and white hearts and bows and the pretty decorations

Happy weekend
Hugs
Carolyn

Musje zei

Supergaaf,ik heb dat eens met pasen en kerst gehad,zooo gezellig,fijn wekend,lieve groet Musje.

brigitte zei

Dat ziet er leuk uit.
Helemaal sinterklaas.
Super gezellig.
Groetjes Brigitte

Krek wak wou zei

Super leuk! Ik heb vorige week ook Sintdecoraties gemaakt voor het raam....kijk maar even op mijn blog!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Heerlijk als je weer wat moois gemaakt hebt, krijg je echt energie van. Ziet er heel sfeervol uit. Wat een prachtig papier ook.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Karin zei

Sinterklaas komt nog wel langs dit jaar hier in huis, maar ik kom gek genoeg niet in de verleiding om er versieringen voor in huis te halen, zijn collega de kerstman kan echter niet wachten, hihi, maar hij moet nog even geduld hebben. Maar met weinig moeite maak je hier na 5 december natuurlijk weer een prachtige kerstdecoratie van!

Gerreke zei

Wat kun je toch van weinig spullen, mooie dingen maken. Prachtig die takken! En de decoraties zijn er zo mooi in!

Carla zei

Echt super leuk!!

fijn weekend...liefs Carla.

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige winterse takken en wat leuk gemaakt!!!
Super hoor...zo creatief.

Fijn weekend, Trudie

wonen met brocante zei

Wat een ontzettend leuk idee. Deze heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat je veel dames op een idee gebracht hebt! Groetjes Peggy

Loesje zei

Wowwww...wat is dit gaaafff!!

mooie foto`s heb je ervan gemaakt.

echt genieten en heel insiratievol.

fijn weekend,

Nelleke

Jeanette zei

Wat leuk gemaakt, zo passend voor deze tijd.

Groet,
Jeanette

1968deWinkel zei

helemaal leuk gemaakt. ik heb nog ergens pieten liggen, maar dit is zo veel volwassener en stijlvoller. fijne zondag! groetjes Paula

almay`s home zei

Echt heel erg leuk Renny. Op en top in elkaar gezet met oog voor detail. Wat zal je er een plezier aan beleven. Het is een echte blikvanger. Ik moet hier ook aan de slag voordat Sint mijn huisje voorbij gaat.

Ik wens je een hele fijne week toe.
Lieve groet
Alma

Miranda zei

Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest (fijn hoor lekker freubelen ;)) en het ziet er supergezellig uit, Sint slaat jullie huis vast niet over met zoveel moois!

Fijne dag. Liefs, Miranda

Marga zei

Hallo Renny.
Wat ontzettend mooi.
Ik zou het graag na willen maken, maar ben zo druk met allerlei andere opdrachtjes dat me dit niet gaat lukken.
Groetjes Marga

Hieperdepiep...een feestje! zei

Dit idee is voor de hele winter geweldig!!
Zo mooi gemaakt!!
Groetjes, Corine

Anita zei

Oeps toch bijna deze mooie sint-post gemist ...
Wat een prachtige multi-functionele tak hihi
Nu is ie erg sfeervol voor de pakjes
straks hang je de kerstdecoraties erin !!! Ik zeg maar wat :-)
TRUSTEN Groetjezz lfs mij

Judiths-creablog zei

Ik kwam via via hier terecht. Wat leuk zeg!! Ik ben direct volger geworden.

Deze sinterklaas decoratietak is ook super leuk!!

Groetjes Judith

Astrid zei

Hallo Renny,

Wat een geweldig idee om de takken op deze manier op te hangen en te versieren. Ik ga dit ook meteen uitproberen. Heel leuk voor elk seizoen dat komen gaat. Super gedaan hoor.

Groetjes astrid