All time favourite...

Er zijn al heel wat collage's gemaakt dit jaar, maar deze vond ik toch wel heel bijzonder. Ontroerende berichtjes kwamen er voorbij met dierbare spulletjes van grootouders, ouders, tante's enzovoort...en de verhalen erbij, echt bijzonder en soms moest ik zelfs een traantje wegpikken.
Ik vertel zo wie de winnaar is geworden van de 'All time favourite' challenge, maar nog even de collage. Iedereen bedankt voor het meedoen.

En dan vandaag
2 jaar bizzy@home 

En nog steeds kan ik zeggen: 'Wat is het bloggen toch geweldig'.
Ik haal er zoveel positieve energie uit. Dat komt natuurlijk mee door al jullie lieve reacties, de finishing touch! Maar ook de passie die we met elkaar delen, elkaar inspireren. Ik ben van plan nog heel lang te bloggen!
Wat foto's uit de oude doos... 
Decoraties met een winters tintje..
In werkelijkheid ben ik nog helemaal niet toegekomen aan dit soort decoraties... 
Soms is de inspiratie er even niet, of word je door het dagelijkse leven opgeslurpt. 
Door even naar foto's van vorig jaar te kijken, krijg je vanzelf weer nieuwe inspiratie..

Ik hoop gauw weer aan de slag te gaan, straks weer de kerstvoorpret.
Er liggen takken klaar in de tuin...en heb al veel ideetjes. Jullie zullen het wel merken binnenkort.
O, ja, zou ik het bijna vergeten..

De winnaar is (degene met de meeste views) geworden:


Gefeliciteerd, mail je je adres even door, dan stuur ik je het pakketje toe.


26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoi Renny,

Wat zijn er veel leuke posten ingezonden voor 'all time favourite'!! Mijn hartelijke felicitaties voor Roelina en uiteraard ook voor jou...ik herken je woorden over het bloggen volledig!! Het is een heerlijk wereldje waar we ons helemaal in thuis voelen!! Ik ben blij dat je nog lang blijft bloggen hoor!

Een fijne avond!! Liefs, Ingrid

Theemuts zei

Ja wat een leuk idee was dat, dat al time favourite! Zulke mooie verhalen komen er achter weg,

Gefeliciteerd met je 2 jarige blog!! Ik wens je nog vele leuke blogberichten toe haha.

Groetjes coby

Hannekie zei

ik vond het ook zo leuk deze challange..wat gaaf dat er zovel op gereageerd is..een echt succes ook..ja ook ik vind het bloggen nog steeds helemaal geweldig. jammer dat er niet altijd evenveel tijd voor is. gelukkig kijkt niemand raar als je even geen tijd hebt..gefeliciteerd met twee jaar bloggen en ik hoop dat we met zijn allen nog lekker lang door mogen gaan
liefs hannie

Elly zei

Wat was het weer een groot succes en ik heb ook genoten van de verhalen er achter, en Roelina van harte gefeliciteerd.....En voor jou.... een vette compliment Rennie dat je ieder keer weer zoiets organiseer.je geurzakjes zijn trouwens super leuk en ik krijg er ook veel reacties op hier bij mij thuis..... en ze ruiken ook nog steeds heerlijk.
Ik hoop dat je ook eens bij mij langs komt dat zou ik wel heel leuk vinden...zie maar.
een lieve groet van Elly.

Tanja zei

Ik vond het weer een superleuke challenge om aan mee te doen. Petje af voor het verzinnen.

Roelina,proficiat met je prijs en Renny jij met je jubileum ;-)
Ik wens je nog heel veel jaren blogplezier!

Liefs
Tanja

Thuis bij Tjits zei

ik vond het ook heel leuk om hieraan mee te doen, erg goed bedacht!!
Roelina gefelicteerd! en Renny jij gefeliciteerd met je blogverjaardag en ga nog maar lekker lang door met bloggen, ik blijf je graag volgen!

lieve groet van Tjits

Krek wak wou zei

Van harte proficiat met je 2 jarig jubileum! Dat we nog lang mogen genieten van je geweldige blog!
Groetjes van Nicole

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Beautiful photographs you have shown today and love the 'Home sweet Home sachet.
Have a happy week

Hugs
Carolyn

~~loraine living~~ zei

Hiep hoera Renny, ik geniet van je blog en wacht met spanning af op de volgende challenge!
Roelina gefeliciteerd hoor...warme groet Diana

Pink Princess zei

Veel deelnemers weer, leuk om alles zo op een rijtje te zien :)

MOOIE plaatjes ook, maar dat vind ik altijd al ♥

flowersandhome zei

Heel leuk al je challenges; al kan ik er dan niet aan deelnemen, ik vind de posts mooi en inspirerend, vooral dan van de challenge over de kransen. Dacht net dat ik die challenge over de 'zomerse sferen', waarvoor ik mijn favoriete fruit op foto zette dat daarna heel de zomer en een deel van de herfst als header op mijn blog stond ;-),nog niet gezien had. Even gaan zoeken....Ben nog duizelig van het scrollen ;-) Maar die challenge waar ik naar zocht vond ik niet terug. Afgeblazen misschien? Ik weet wel waar ik moet zijn voor inspiratie om een krans te maken.
Rennie, je blog is zo'n inspiratie en wat maak je altijd mooie foto's! Proficiat met je
2 jaar bloggen en op naar nog een challenge!!!!
Proficiat ook aan Roelien!
Groetjes,
Marian

Ans zei

Proficiat met de 2-jarige verjaardag van je Blog.
En dat er nog maar vele jaren mogen volgen.
En de winares ook Gefeliciteerd.

Groetjes Ans

Brocanterie Derdijk zei

Gefeliciteerd met het twee jarig bestaan van je blog! Fijn dat je er zoveel plezier aan beleeft!

Roelina ook van harte met het winnen van deze challange!

Het was erg leuk om aan mee te doen en ik heb genoten van alle verhalen en foto's!

Groetjes,
Esther

1968deWinkel zei

Het was een leuk actie van je.... er worden echt prachtige stylingsfoto's gemaakt! 2 jaar bloggen...zover ben ik nog niet! maar verslavend werkt het wel. fijne dag. groetjes Paula

Mayflower zei

Gefeliciteerd met deze 2 jaar bloggen Renny en wat een superleuke Challenge had je weer bedacht. Het was leuk om hier aan mee te doen en zo dachten er veel meer over.
Roelina van harte met je prijs.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Miranda zei

Gefeliciteerd met je 2-jarig blogjubileum en ik hoop nog lang van je sfeervolle posten te mogen genieten! Je collage is echt heel mooi geworden. Bedankt dat ik mee mocht doen en Roelina gefeliciteerd.

Fijne dag. Liefs, Miranda

Rosarie zei

Ben het helemaal met je eens...het bloggen is super leuk en ook het delen van bepaalde dingen is altijd hartverwamend...
Gefeliciteerd met je alweer 2 jaar bloggen!

Liefs van Ria

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat een prachtige collage is het zo weer geworden. Gefeliciteerd ook met je 2-jarig blog. Blijf maar lekker doorgaan zo hoor... Ik geniet er elke keer weer van...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Met Brocant Label zei

Dit was ook zo'n leuke challenge en wat veel mooie inzendingen. Roelina van harte gefeliciteerd. En Renny jij gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan van je mooie blog. Het is altijd genieten en inspirerent dus dat blijf ik nog heel lang doen.

Lieve groet,
Yvonne

Eefies day zei

Het was heerlijk om mee te doen, wat een mooie challenge was dit...de posten waren zo bijzonder en idd het bloggen brengt veel teweeg.
Mooi gedaan Renny!!!!Chapeau voor jou hoor.
En de winnaar gefeliciteerd natuurlijk!
En jij ook met je blog, 2 jaar, ik hoop nog lang te genieten bij je.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Stina zei

gefeliciteerd dat je al weer twee jaar blogt,kom ook graag even bij jou kijken.

gefeliciteerd voor Roelina!

sommige foto's komen wel bekend voor ja, leuk.
heb momenteel ook weinig lust om te posten,weet niet hoe het komt.

fijne avond
liefs Stina

Marjon zei

Renny gefeliciteerd met de 2 jarig jubileum het was heel erg leuk om mee te doen en ik hoop dat we nog heel veel leuke dingen kunnen bedenken op blogland, Roelina ook jij van harte gefeliciteerd...groetjes Marjon

Hieperdepiep...een feestje! zei

Gefeliciteerd met je 2 blogjaren! Ik hoop dat je het nog lang doet, want ik zie hier altijd zoveel moois!!
Groetjes, Corine

CasaDiMama zei

Prachtige foto's om naar te kijken, om je door te laten inspireren en de sfeer in te ademen.
Mooi blog heb je!
Warme groet uit de casa.

Roelina zei

Van harte gefeliciteerd met je twee jarig bestaan. Vind het heel leuk dat ik de give away heb gewonnen. Groetjes Roelina

Anneke zei

gefeliciteerd met je 2 jarig blog.
je foto,s zijn dan ook prachtig en iedere keer is het weer genieten om al dat moois te zien