White and cozy...

De rieten stoel heb ik wit gemaakt en het is meteen een hele andere stoel.
 Deze zomer had ik de stoel buiten staan, maar wat verweerd het dan snel. Nu stond ik voor de keus, hem buiten laten verweren of wit maken. Omdat ik de stoel niet kwijt wil, dus voor het laatste gekozen.
Kijk nou, wat ben ik blij dat ik 'm heb opgeknapt.

Hier kan ik me heerlijk in settelen
met een tijdschrift en een kopje thee.
Een zonnige herfstvakantie ligt voor ons, even genieten van elkaar, even rustig ademhalen na een drukke periode.

Fijne vakantie!!

32 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Dat is goed gelukt zeg!! Erg mooi! Zonde om die leuke stoel te laten verweren buiten. Met wat voor verf heb je dat gedaan?
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Brocanterie Derdijk zei

Ja, de stoel is echt prachtig geworden. Groot gelijk dat je ervoor gekozen hebt om 'm op te knappen. Daar zul je nog veel plezier van hebben!

Groetjes,
Esther

Created by Essie zei

Het ziet er inderdaad gezellig uit en heel uitnodigend . Het is een mooie stoel weer als nieuw

Groetjes en een fijn weekend

1968deWinkel zei

Hij is super geworden en prachtig gestyled . daarom wil ik ook wit, maar neig vaak naar toch wat blauws erbij... fijn weekend. groetjes Paula

Maia zei

En gelijk heb je dat je die stoel binnen hebt gehaald! Kijk die nou eens prachtig staan te pronken in je huiskamer gezellig hoor!
Fijn hoekje met die mooie stoel!
Geniet van een heerlijk rustige herfstvakantie!
Lieve groetjes Maia

Just Who I Am zei

Je stoel is erg mooi geworden ,het zou zonde zijn om die buiten te laten staan.Je er een heerlijk sfeertje mee gemaakt .Je kop en schotel vind ik ook zo mooi .Ik ben er zelf ook dol op servies met mooie bloemetjes.Fijne vakantie.
Lieve groetjes Elisabeth

Michelle zei

Hij is prachtig, Renny!!! mooi foto's heb je ervan gemaakt!

Fijn weekend
Lieve groetjes Michelle

Tanja zei

Mooi je stoel Renny, lijkt me een heerlijk plekje om te zitten en te genieten, ik zie het helemaal voor me.

Fijn weekend en geniet
Liefs
Tanja

Ans zei

Dat zal toch wel een behoorlijk klusje geweest zijn.
Het lijkt nu een splinternieuwe stoel.
Echt heel mooi geworden.

Fijne herfstvakantie Renny
Groetjes Ans

Sjonke's Kronkels zei

Je stoeltje is geweldig opgeknapt Renny. zo kan ie nog jaren mee!!
Heel fijn weekend,
Marion

Mirjam zei

Hoi Renny,
Wat een mooie stoel. Zo staat hij natuurlijk prachtig. En het kussen erin is ook helemaal mooi. Daar zul je nog een heleboel plezier van hebben. Zonde natuurlijk als deze buiten staat te verpieten...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Groetjes,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Wit en cozy...wat wil je nog meer! Een heerlijk plekje om met een woonblad te genieten van een heerlijk kopje thee!

Geniet van je vakantie, wij hebben nog een week te gaan voordat de vrije dagen aanbreken!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

quiltingmieke zei

poepwát een mooi gezellog hoekje, knap gedaan hoor,
veel plezier errmee

knuf mieke

monique zei

Lekker knus hoekje zo, met je mooie witte rietenstoel, het staat erg gezellig zo.
Fijn weekend, groetjes Monique

lia zei

Die stoel heeft een mooie tweede leven gekregen.

Super,
fijn weekend, lia

Petra zei

OO je stoel is heel mooi geworden, echt prachtig z'n stoel zou ik ook niet kwijt willen. Een fijn weekend, lieve groetjes Petra.

P.S ik weet niet of het aan mijn ligt maar ik vind je lettertype erg onduidelijk. Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik het zeg maar ik kan het slecht lezen. Sorry.

Stina zei

zo heb je er toch nog weer plezier van,leuk.

fijn weekend,
liefs Stina

Thuis bij Tjits zei

goed dat je hem gehouden hebt, want wat zal die lekker zitten en wat staat dat gezellig zo!!

wens je een heerlijke herfstvakantie,
lieve groetjes, Tjits

Juule zei

Lijkt me een heerlijke stoel..stapels boeken naast je.. en bladeren maar...
Fijn weekend

Eefies day zei

Weer een tweede kans, hij is erg mooi geworden en jij kunt daar heerlijk relaxen.
Wat een lik verf niet kan doen, prachtig.
Geniet van de vakantie!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Ger zei

Goed gelukt en helemaal naar je zin zó te lezen......wat wil een mens nog meer...:-)

Kan me voorstellen dat je er op deze manier een knus plekje hebt bij gekregen om in huis te vertoeven.

Maak er een fijne herfstvakantie week van samen!!!
Liefs,Ger

almay`s home zei

Echt eer van je werk! Het is nu een echte blikvanger in je woonkamer. Prachtig.

Een hele fijne vakantie gewenst....heerlijk met dat zonnetje erbij. Genieten!

Lieve groet
Alma

It's me zei

Geniet van een heerlijke week ! ,,,liefs van mij...xxx.....prachtig sfeertje in je huis !...x

Miranda zei

Wat een mooi resultaat! Een heerlijk hoekje om te genieten van thee en een prachtig tijdschrift. Geniet van de vakantie, hier 'moeten' we nog een weekje...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Yn'e Steeg zei

Even je reacties door gelopen, ik had n.l. gisteren ook al (geprobeerd) om een rectie te plaatsen, maar dit is niet gelukt zie ik wel.

Dus...
It is in super goed idee fan dy om dizze stuol yn te ferfjen en yn'e hus te heljen.


Genietsje fan de kommende fakansje wike, en de sinne!

Jantsje

Pieternel zei

Ooo die is mooi geworden. Helaas had ik ongeveer de zelfde, maar die is nu zo verweerd dat hij maar buiten blijft... jammer, nu ik zo deze stoel zie.

Groetjes Pieternel

Karlina zei

Wit maakt veel 'oude' dingen mooi! Mijn man is het daar helaas niet mee eens:-)
Slim dat je de stoel naar binnen hebt gehaald, want waarschijnlijk had hij anders volgend jaar onbruikbaar geweest, het riet knapt af dan. Spreek uit ervaring :-) Er zakte bij ons een keer een poes doorheen die erop sprong.
Fijne vakantie!
Groetjes Karlina

Mayflower zei

Wat is je stoel mooi geworden Renny, je heb er nu binnen een heerlijk plekje bij.
Ik heb de rieten buitenstoelen nu nog bij mijn eethoek staan, maar anders sla ik ze in de winterperiode op in mijn tuinhuisje, anders ben ik bang dat ze heel snel achteruit gaan.
Fijn weekend, het is vandaag een stralende dag, dus een mooi begin van de Herfstvakantie.
Lieve groet, Mea

Caroline zei

Schitterend staat het, wat een eer van je schilderwerk ;-) Je krans hieronder ben ik ook weg van, prachtig !!! En je idee van de HOME vlaggetjes heb ik een klein beetje gestolen, ik heb er een kaart van gemaakt maar er staat bij dat het jouw idee is ! Hij staat op mijn blog, groeten Caroline

Hannekie zei

ik vind hem helemaal geweldig geworden...gelukkig heb je hem niet weggedaan zeg..
liefs hannie

Colin zei

Geweldig zo'n geniet-stoel, fijne vakantie! Groetjes, Colin

Claudia zei

Ik heb het zo druk gehad dat ik bijna je mooie foto's allemaal gemist heb, gelukkig kan ik nog terugkijken. Wie weet lukt het me zelfs nog wel om een mooie krans te voorschijn te toveren, ben namelijk gek op kransen.

Groet,
Claudia