Pepperberry krans!


Momenteel ben ik helemaal into de kransen!
Dat komt vast door de kransencollage.
De prachtigste kransen zie ik voorbij komen.
Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast meedoen!
Vandaag maakte ik een krans van pepperberry's en sisal.  
Met binddraad bind je de pepperberry trosjes vast aan de sisaltakjes.
Heel eenvoudig, maar wel een kwetsbaar werkje. 
Hij hangt aan de luikjesspiegel.
Nog even de krans in zijn geheel zónder spiegel...

..want in een spiegel fotograferen blijft lastig, voor je het weet sta je er zelf op!

46 opmerkingen:

Miranda zei

Inderdaad erg kwetsbaar, maar daardoor juist zo mooi! En zie ik nou nog een lathyrus in een prachtig vaasje...

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Emmy zei

Weer zo'n leukerd. Ik heb van die besjes in een apothekers pot staan maar zo op de krans doen ze het ook goed. En we zien toch een stukje van jouw in de spiegel, lastig he als het spiegelt dan staat er van alles op wat niet de bedoeling was maar dit vind ik wel leuk hoor. Fijne avond, Emmy

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig weer ... lijkt wel een virus de kransenvirus hahahah tja wat maakt het uit tis wel eens een keer leuk je in de spiegel te zien .... fijne dag lieve groet rosita

Elly zei

Ohhh...Wat is je krans van Pepperbarrys WONDERMOOI geworden....En wat staat hij leuk in combinatie met je luikenspiegel...Mijn complimenten hoor.
k heb je vorige post ook al even met open mond bewonderd....Meid je hebt het echt in de vingers!!!!
Die muziekslinger vind ik ook zo mooi en zeker voor de kerst zal ik hem heel graag wel willen hebben.Maak je zoiets ook wel in opdracht ????
Nog een hele fijne dag en een lieve groet Elly.

Thuis bij Tjits zei

juist door zijn kwetsbaarheid zo ontzettend mooi!!
mooie fotos en ook heel leuk dat je er zelf nog een beetje te zien bent:)

lieve groetjes, Tjits

Het Hoogerhuys zei

Prachtig Renny, ik vind de besjes op zich al mooi, maar de krans is echt een plaatje.
Mooie foto's heb je er van gemaakt!!!
Groetjes Sandra

gerrie zei

Wat is dat een mooie krans!!!
Ik wil ook een keer pepperberry,s kopen,zo mooi om mee te decoreren!
groetjes gerrie.

lia zei

Mooi gedaan weer. Ik kan wel een krans maken, maar dan moet het wel grof en groot zijn. Geen gepriegel voor mijn handjes haha.....

Leuk om een stukje van jou te zien.
Lieve groet Lia

All Seasons zei

Die pepperberry's zijn zó mooi en erg teer in een prachtige kleur. Je blijft ermee decoreren en zelfs een krans maken. Erg mooi geworden!
Leuk je even in de spiegel voorbij te zien komen..
Lieve groet,
Patricia

Mayflower zei

Wow.....Renny, wat een prachtige krans, ik ben er helemaal weg van en wat staat het mooi zo bij de spiegel. Het lijkt wel een plaatje uit de JDL.
Deze ga ik zeker onthouden.
Lieve groet, Mea

wonen met brocante zei

De kleur van de pepperberry's is prachtig! Mooi geheel zo. Groetjes Peggy

Sjonke's Kronkels zei

Hij is geweldig, je pepperberry-krans!!!
Groetjes,
Marion

Marjon zei

Deze vind ik super super mooi, zijn het echte besjes?? Ik heb er nog nooit van gehoord of gezien..Past heel mooi bij de witte spiegel. Lieve groet Marjon

Yn'e Steeg zei

Do hast it der mar drok mei siz!
maar ze zijn allemaal even mooi hoor, loer stiekem zo nu en dan even bij je "binnen"

Jantsje

Michelle zei

Wat is hij mooi...geweldig met die pepperberry's!

Lieve groetjes Michelle

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie krans Renny...het ziet er prachtig uit! Ik heb deze besjes volgens mij nog nooit in huis gehad!

Een fijne avond!! Lieve groetjes van mij...

Mirjam zei

Hallo Renny,
Jeetje, deze is ook al zo mooi... Wat een prachtige kleur hebben die pepper-berries...
Ik heb ook nog even bij je oproepje gekeken; 32 stuks tel ik al; geweldig dus zo'n oproep. Wat leuk dat iedereen zo heerlijk meedoet...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

Ans zei

Deze is ook weer schitterend.

Groetjes Ans

Fia zei

Heel mooi van vorm en van kleur....prachtig!!!!!
Leuk dat ik je een klein stukje zien kan.....

Groetjes Fia

Eefies day zei

O, jij gaat allemaal kransen erbij maken, helemaal aangestoken door het virus..maar wat een prachtige krans zeg, jij hebt er echt gevoel voor!!!

Lieve groetjes,
Eefie

It's me zei

Hij is erg leuk geworden....wat een geduld heb je !!...liefs van mij....xxx...

Loesje zei

Ohhhhh wat schattigggggg! De kleurtjes...zo lief! En je foto`s zijn heel romantisch!

hele mooie post.


lieve groetjess

bijzonder-oud zei

Wat een prachtige krans! wat heb je dat mooi gemaakt!
Ik ben hier ook al op zoek geweest naar Pepperberry's maar ze zijn hier (nog) niet te vinden, helaas.

Groetjes en een fijne avond nog,
Yolanda

Stina zei

een hele mooie weer Renny,ben benieuwd wat de volgende wordt,hihi je kunt het.

liefs Stina

Boukje zei

Ze zijn zo mooi van kleur, zo teer! Mooi al die kransen, staat vast gezellig!
Groetjes Boukje.

Brocanterie Derdijk zei

Wat mooi zeg! Met zo'n krans in huis kun je toch bijna niet anders dan er de hele dag verliefd naar staren (..zou ik wel doen :)

Groetjes,
Esther

Juule zei

Ja, heel erg leuk...

little sweet things zei

Wat een lief subtiel kransje, hier hou ik van.
Ik heb vorig jaar zelf ook een bosje pepperberry gekocht bij het tuincentrum en ik moet zeggen dat ze nog steeds heel mooi zijn.
Groetjes, Sas

Karlina zei

Wat een prachtige kleur roze!Dat staat erg mooi bij wit...
Ben vandaag bij Intratuin geweest, als ik deze post voor die tijd gezien had had ik ze gezocht daar ;-)

Maia zei

Dit is echt een heel prachtig lief kransje, de kleur van die besjes is ook heel erg mooi!
Dat is vast een moeilijk werkje geweest maar het hangt heel mooi met dat hartje erin. En die foto in de spiegel is toch top!
Fijne week nog,
Groetjes Maia

De Nostalgische Nonnevot zei

Wat mooi...prachtig weer!! Enen je virus is overgeslagen naar mij..Yep ik heb hem af en morgen wordt ie gepost!! Fijne avond , Nicole*

Huize Kip Kakel zei

Wat een mooie tere krans, die blijft waarschijnlijk lang mooi..
Genieten..ik hb helaas geen mogelijkheid momenteel om met je callenge mee te doen..snif..
Volgende keer beter, ik geniet van alle creativiteit van jullie!
Groetjes Hannie

flowersandhome zei

Wat een mooie besjes zijn dit zeg! En een heel lieftallige krans heb je ervan gemaakt.
Groetjes,
Marian

Theemuts Rommelhoekje. zei

Overal lees ik over "jouw "kransen.
Ik zal ook snel een post over kransen maken.............

Maar deze krans is een plaatje!
Zo teer..........

fijne dag ,Romkje.

Anita zei

Oooh wat móói is deze met die pepperberry's !!!!!
Is het besmettelijk dat virus ;-)
Prachtige kransen zie ik allemaal voorbij komen.
FIJNE DAG
Groetjezz lfs mij

Met Brocant Label zei

Wat mooi fijntjes, ik ken dat pepperberry helemaal niet. Maar het is echt heel mooi.

Lieve groet,
Yvonne

Krek wak wou zei

Prachtige krans weer!! Erg mooi met de roze pepperberry! Ik heb ook nog wat liggen....je hebt weer op een idee gebracht!
Groetjes van Nicole

Dora zei

Dit is schoonheid op en top!

Jeanette zei

Oh Renny, ik heb gisteravond een herfstkrans gemaakt. Hij is super geworden, jammer genoeg heb ik vandaag de hele dag moeten werken en heb ik dus nog geen mooie foto kunnen maken. Ik zal dit morgen doen.

Dank voor een leuke challenge.

Groet,
Jeanette

Gerreke zei

Wat een prachtig romantische krans zeg! Past mooi bij die spiegel!

Created by Essie zei

Dat heb je weer prachtig gedaan en gemaakt.


Groetje
Esther

bleudelavandou zei

Prachtig die krans maar wel een geduldig werkje!!

Liefs
marieke

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I love your sweet wreath and the heart, so beautiful.
Happy Thursday

Hugs
Carolyn

Sjoukje zei

Renny, wat een prachtige krans~! Hele mooie kleuren en zo in de spiegel heeft het een prachtig effect.... Ik ben zelf momenteel niet zoveel in blogland, kan er maar niet toekomen. Het is voor mij niet de beste tijd van het jaar. Komt wel weer maar vandaar dat ik niet zoveel berichtjes achterlaat. Ik heb genoten van jou prachtige plaatjes~!
Alvast een heel fijn weekend, groetjes Sjoukje

Joan Ottevanger zei

Prachtig is die krans wat zijn pepperberry's eigenlijk het lijkt wel een soort harde bessen met een laagje erop?

Frences zei

Wauw Renny, wat een prachtige kransen allemaal, maar deze is echt de topper hoor. Ook leuk hoe je alles op de foto hebt gezet. Mooi om naar te kijken, zowel voor jou thuis als voor ons hiero ;)

Groetjes Frences