Heerlijke herfstwandeling...


Hoe kun je de herfstvakantie nou beter beginnen, dan een heerlijke boswandeling! 
In het Drents-Friese woud is het prachtig.
 Volg ons maar, wij weten de weg wel...
Schotse Hooglanders
Een bijzondere paddestoel die we niet zo vaak zien.
Heel veel zwammetjes.

 Rood met witte stippen...
Een feeëriek bos met al dat mos. 

Er was nog niemand in het bos...zo vredig.
Wel een hele grote familie! 
Een beetje moe van zo'n lange wandeling, maar voldaan!
Een heerlijke herfstwandeling, wat een genot!


35 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat zouden jullie heerlijk genoten hebben zeg wat een mooie foto's superrrr ...ja volg hun maar dan komt het goed hahahah ...fijne vakantie week nog lieve groet rosita

Krek wak wou zei

Wat is het toch mooi in het bos tijdens de herftst!! Prachtige paddestoelen! Wij moeten nog een weekje wachten op de herfstvakantie.
Veel plezier en groetjes van Nicole

Thuis bij Tjits zei

oh heerlijk Renny zo samen met de kids! en wat heb je een schitterende foto van de supergrote paddestoelenfamilie gemaakt! en die koeien.. zo mooi!!

dank je voor je reactie op mijn fotokaarten! ik heb de breedte aangepast, hoop dat het nu beter is, op mijn computer was alles wel goed te zien, daardoor kan ik het niet controleren helaas..

fijne avond!
lieve groet, Tjits

Bonjade zei

Het was volgens mij ook een perfecte dag voor zo'n heerlijke wandeling....
Mooi droog weer, zo af en toe een zonnetje....
Genieten.
Heerlijke beelden.
Fijne vakantie verder.

De Lorelei Brocante. zei

Ooo, fijn hé Renny in het bos wij zijn gister even geweest en wat was het heerlijk.
Geen rood met witte paddestoel gezien maar het was ook meer een naaldbos en daar zie je ze niet zoveel.
Wat was het heerlijk weer.
Genieten !!

Groetjes
Dicky Marie.

Jeanette zei

Hoi Renny,

wat een goed begin van je herfstvakantie. (Heb trouwens mijn item geplaatst met daarin mijn herfstkrans)

Groet,
Jeanette

Maia zei

Echt prachtig die foto's van jullie herfstwandeling! Mooi die foto van die twee...kom maar wij weten de weg wel! Schitterende paddenstoelen hebben jullie gezien!
Ik wens jullie nog veel gezellige herfstvakantie dagen toe!
Groetjes Maia

Brocanterie Derdijk zei

Wat heerlijk zo'n begin van de vakantie! Het ziet er uit alsof jullie hebben genoten.
Nog een fijne week!

Groetjes,
Esther

Home and Lifestyle zei

Dit zijn echte herfstfoto's. Volgende week breekt hier de vakantie aan, ik hoop dat we dan ook tijd hebben / maken voor zo'n heerlijke wandeling!

Een fijne avond Renny! Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Hoi Rennie,

Het was gisteren een perfecte dag voor een wandeling. Je hebt er prachtige foto's van gemaakt!

Een gezellige nieuwe week,

Madelief x

Miranda zei

Inderdaad een heerlijk begin van de vakantie. Vind het altijd fijn om een boswandeling te maken en om deze tijd van het jaar is er heel veel moois te zien in het bos.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Eefies day zei

Wat een mooie dag was het vandaag, je hebt er mooie foto's van gemaakt, heerlijk toch om zo je vakantie te beginnen.
Die een na laatste foto lijkt wel een boeket in een vaas, prachtig.

Lieve groet,
♥Eefie

Marjon zei

Heel fijn begin voor de herfstvakantie dat is pas genieten en wat een prachtige foto's groetjes Marjon

Met Brocant Label zei

Gisteren ook heerlijk in de natuur gewandeld, wat genieten met dat zonnetje erbij. Maar jullie wandeling heeft prachtige plaatjes opgeleverd.

Lieve groet,
Yvonne

Fia zei

Ohhh ik geniet mee en voel de stilte....wat een prachtig bos met de mooie bomen en paddestoelen.
Wat knapt een mens op van een heerlijke boswandeling he?

Groetjes Fia

Stina zei

zo fijn om een wandeling te maken, en te genieten van de natuur.

liefs Stina

Monique zei

Wat een schitterende foto's en heerlijk zo'n boswandeling.Lekker genieten!!! Gr.
Monique

It's me zei

Wat een heerlijke wandeling......liefs van mij...xxx..

Anita zei

Jeetje Renny wat een prachtige herfstfoto's !!!
Ik ruik de geur van het bos bijna hier achter mijn iPad ;-)
Fijn dat we even mee mochten wandelen ....
Hier ook herfstvakantie even lekker op de "rieleksstand"
FIJNE WEEK Groetjezz lfs mij

natuurlijk groen en doen zei

Ik moet altijd eerst een uur in de auto om een boswandeling te maken en zeker onm deze tijd vind ik dat wel erg jammer .Na zulke foto's helemaal
Geniet nog van deze vakantie

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat heerlijk hè? Ik ben vanmorgen ook begonnen met een wandeling, in het bos in de duinen, om precies te zijn. Dat was in Wassenaar, heerlijk hebben we daar gelopen...
Ik wens je nog een heel fijne avond toe,
Groetjes,
Mirjam

Michelle zei

Ja heerlijk zo wandelen in het bos! mooi je foto's!

Geniet nog van jullie vakantie!
Lieve groet Michelle

Colin zei

Zonnetje, herfstvakantie, paddenstoelen, bos ... wat een heerlijk momentje! Groetjes, Colin

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Autumn looks so beautiful at your place and I enjoyed seeing all your wonderful photographs.

Have a happy week

Hugs
Carolyn

Ans zei

Mooie foto's,Renny.
De paddenstoelen,de bomen,de Schotse Hooglander,je kinderen en jij.
Erg sfeervol.

Groetjes Ans

Kom Achterom zei

Ha Renny
Wat heerlijk ruikt het hé! Wordt ik altijd helemaal rustig van. Ik kan eigenlijk geen dag zonder het bos. Voor mij is het echt een plek om er even helemaal uit te zijn.
Prachtige foto's heb je gemaakt.
en nu weer op naar het bos want ik werk er ook nog eens een keer!
fijne dag
Yolanda

Nadine zei

Idd... een hersftwandeling kan heel goed doen... zeker als je ondertussen kan genieten van al die kleurenpracht van de hersft.
Liefs en tot gauw...
Nadine

Petra zei

Hele mooie foto's wat is het toch een super jaargetijde ik vind het prachtig. Geniet van de herfstvakantie met nog vele mooie wandelingen samen met de kids.

Groetjes Petra.

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Heerlijk zo'n herfstwandeling en wat ben je mooie dingen tegen gekomen. Wij hebben volgende week pas vakantie maar gaan dan zeker even naar het bos.
Fijne vakantie en groetjes, Nicole

erfgoed zei

wat een prachtige foto's, heerlijk om zo de vakantie met de kinderen te beginnen. fijne vakantie met elkaar.
groetjes lianne

1968deWinkel zei

Heerlijk en die paddenstoelen zijn zo mooi.... ik ben wel een beetje te lui om te lopen (lees druk en liever aan de crea), maar aan het bos doe ik nog wel eens hoor... prachtig en die rust, heerlijk!! fijne dag nog. groetjes Paula

Hieperdepiep...een feestje! zei

'k Heb echt genoten van jouw prachtige herfstfoto's!!
Groetjes, Corine

flowersandhome zei

Heerlijk zo'n boswandeling! Wat zagen jullie veel paddestoelen; zelfs die met rode hoed en witte stippen. Ik vond ze hier nog niet en denk dat ik me erbij zal moeten neerleggen dat ze hier gewoon niet voorkomen. Voorlopig behoudt de Vliegenzwam dus helemaal zijn sprookjesachtige karakter maar ik hoop toch echt dat ik er ooit eens één zie.
Groetjes,
Marian

Le Style zei

Via 'met brocant label' kom ik dan hier op jouw blog terecht.
Het is hier genieten!
Dus ik ga je graag volgen.
Wanneer het je leuk lijkt kom dan ook eens een kijkje nemen bij 'Le Style'.
Je bent van harte welkom.
Fijne vakantie!!

Hartelijke groet,
Harriëtte

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Goeiemorgen Renny

Ik zit hier in alle vroegte op zondagochtend te genieten van jouw posts...wat ben je heerlijk creatief en vol inspiratie, je collages, je ideeën...ik heb nog tot vanmiddag 12 uur om mijn all time favorite te gaan fotograferen...dat zou toch moeten gaan lukken ondanks het aantal kinderen wat hierboven nog ligt te pitten en waarschijnlijk zo wakker wordt ( + 2 logés ;)
Ik vind alle ideeën zo leuk maar soms heb ik al moeite om mijn bloemetjes op woensdag er 's morgens op te krijgen...er is toch altijd best veel te doen zo in een werkend leven als moeder maar goed....deze ochtend ga ik mijn best eens doen!

Geniet van je zondag en nog eens extra complimenten voor jou...jij geniet en dat zie je!

Veel groetjes, Veronique