Challenge met give away!

Na de kransencollage heb ik de smaak weer te pakken en heb weer iets nieuws bedacht. Maak een blogpost over jou 'all time favourite'! Dus je favoriete brocante item, waar je toch wel helemaal dol op bent.

In de collage hierboven, zie je een paar brocante spullen die voor mij heel waardevol zijn, omdat ze van pake's en beppe's zijn geweest. Spullen met een dierbare herinnering, om te koesteren. Maar het mag ook iets zijn wat je gevonden hebt, als het maar je favoriete brocante is.

Hoe werkt het ook alweer:
*Maak een blogpost over jou ~all time favourite~ en vermeld daarin de link naar mijn blog.

*Plaats een foto met je naam in de collage hieronder, succes! Ik ben benieuwd naar jullie brocante favorieten!
*Omdat mijn blog in november twee jaar bestaat, maak ik er meteen een give away van.
Je mag deze foto in je post vermelden of in je side-bar zetten, maar dat is echt niet verplicht.
Op 14 november maak ik de winnaar bekend.


Met o.a. een rozengeurzakje, oud muziekpapier..



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hieronder alle kransen in een collage vereeuwigd, 40 in totaal!
Ik ben weer op veel nieuwe ideeën gebracht, bedankt voor het meedoen iedereen! Misschien wel grappig om te vermelden, dat de tweede krans van Lianne van Erfgoed de meeste views had, 109 in totaal. Een unieke krans!


44 opmerkingen:

De Lorelei Brocante. zei

Zooooo,jij houd iedereen lekker bezig Renny !! leuk hoor.
Ik heb al eens even zitten denken maar eerlijk ik geloof niet dat ik een favoriet heb,nee echt niet ik vind alles eigenlijk wel mooi.
Dus voor mij zit dat er (nog)niet in wie weet wat er ooit nog eens komt.........

Groetjes
Dicky Marie.

Mayflower zei

Wat een mooie collage van de spulletjes met een dierbare herinnering Renny. Leuke Challenge heb je weer bedacht, daar doe ik zeker weer aan mee.
Je kransen challenge was ook al zo'n succes, prachtig om al die verschillende kransen te bewonderen.
Je Give Away sla ik over omdat ik dit jaar al een paar keer wat gewonnen heb.
Bedankt voor je tip over de fotobewerking. Ik bewerkt mijn foto's altijd in Photoshop en daar kan je ook de foto's ontkleuren, ik doe dit vaak bij mijn foto's.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Just Who I Am zei

Wat is de Collage van kransen ontzettend leuk geworden en wat zijn het er veel.De nieuwe Challenge die je bedacht hebt vind ik ook weer helemaal leuk ,en ik twijfel geen seconde want ik heb zeker favoriete dingen in huis.Dus een deze dagen een blogje maken.De Give Away doe ik niet aan mee ,dat laat ik graag aan anderen over.
Lieve groetjes Elisabeth

Michelle zei

Leuk je challenge Renny, ik wil heel graag meedoen!! de give away doe ik niet mee, heb bij(andere)Michelle net gewonnen.

Lieve groetjes Michelle

Theemuts zei

Hallo, ik ben even volger geworden van je blog, ik vind dat je zulke leuke ideeën hebt! en die kransen collage is ook echt leuk, zo kun je mooi inspiratie opdoen! ik ben erg benieuwd wat voor foto's er nu weer allemaal gaan verschijnen over de brocante collage! ik kom snel weer, Groetjes Coby

Eefies day zei

Geweldig wat bedenk je toch leuke dingen, heerlijk om zo weer iets op touw te zetten hoor.
Ik ga rond kijken en wie weet...
De kransen zijn ontzettend mooi, genieten hoor als je ziet welke mooie creaties er weer zijn gemaakt.
Jij bedankt voor het op touw zetten!!!

Bedankt voor je lieve reactie!

Lieve groet,
♥Eefie

It's me zei

Zeg Renny...heb net in mijn vorige post mijn favotiet laten zien.......de uitgesneden verpleegspeld van mijn moeder.......die blijft zo lang ik leef mijn favoriet dat weet ik zeker....dus mijn vraag ??? mag een oude post ook meedoen....????...liefs van mij...xxx...

It's me zei

Het is gelukt ......als jij het nou niet goed vind.......dan haal je hem maar weg hoor......liefs van mij...xxx..

Home and Lifestyle zei

Hoi Renny,

Het moet toch lukken om hier aan mee te doen, wat een leuk idee!! Je give away laat ik aan mijn neus voorbij gaan, ik heb onlangs een mooie ketting gewonnen en dat was niet de eerste keer dat ik in de prijzen viel.

Een fijne avond!! Lieve groetjes, Ingrid

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat is die collage mooi geworden. Daar zou je zo een mooie poster van kunnen maken. Ik vind het prachtig dat er zoveel mensen hebben meegedaan. Heerlijk dat je alweer een nieuw idee hebt.... Ik doe zeker mee, even denken hoe ik dat in het vat ga gooien. Ik laat het je weten als ik mijn bijdrage plaats...
Ook doe ik mee met je give-away. Heb al een linkje geplaatst op mijn blog.
Ik wens je een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

oh Renny wat heb je weer wat leuks bedacht, hier ga ik me even in verdiepen, echt heel leuk!
en wat is de kransencollage mooi geworden.
ik doe ook heel graag mee met je give away, ga meteen een linkje plaatsen op mijn blog.

fijne avond!
lieve groet van Tjits

Le Style zei

Zo mooi de kransen!
Wat ben jij creatief in bedenken;-)
Ik moet even nadenken hoor, heb zoveel favorieten;-)
Dank je wel voor je hartelijke, enthousiaste reactie.
Een hele fijne avond,

Hartelijke groet

Loesje zei

Hoi hoi,

wat ziet het er gaaf uit....al die kransen bij elkaar...een schitterende collage, de meeste heb ik ook echt bekeken..zo leuk hoe jij dit hebt georganiseerd!

Je nieuwe challenge is ook alweer zo leuk, ik ga er over nadenken.


lieve groetjes,


Nelleke

Le Style zei

O ja, jou favoriete items zijn zo mooi!
Om te koesteren en van te genieten.....

Lieve groet

Jeanette zei

Wat een mooie collage. Heb niet zoveel brocante, zal eens kijken wat geschikt is voor jouw nieuwe challenge/give away.

Groet,
Jeanette

Tanja zei

O ik vind die challenges van jou altijd zo leuk, helaas heb ik geen kransen maar aan deze ga ik zeker meedoen. Ik ga nog even denken wat mijn favoriet is.

Superleuk idee Renny!

Liefs
Tanja

Marjon zei

Hoi Renny wat mooi al die kransen bij elkaar, ik had jammer genoeg geen zelfgemaakte maar ik ga ook proberen mee te doen bij jouw nieuwe uitdaging...groetjes Marjon

House of Seasons zei

Hoi Renny, wat een creatieve bedenksels zeg!
Ik vind de kransencollage TOP! Ik ben een echte kransenverzamelaar dus ik zit te genieten!
En nu de Kerstwinkel klaar is heb ik (misschien) weer eens tijd over(!!!!!) en ga ik nu wel meedoen....
Liefs
Lia

Corine zei

Via via kom ik bij jouw nieuwe idee terecht, leuk!Ik ga er over nadenken, ik heb ook zeker een favoriet tussen mijn spullen :)
Groeten, Corine(THUIS)

Brabbels en Kiekjes zei

Renny, Ik kom hier via Tanja van Homemade en wat een leek idee van je.
Ik heb zeker een all time favoriet dus ga zeker mee doen.

Liefs,
Meisje van Brabbels en Kiekjes

bleudelavandou zei

Hé wat leuk, weer een nieuwe challenge...ik zoek hier thuis mijn lievelingsbrocante op en doe alvast mee.

De kransencollage is prachtig!!

Ook met je give away doe ik graag mee...

Liefs
marieke

It's me zei

Ik heb er nog even een link onder gezet naar je blog zoals de bedoeling was ! liefs van mij enne thanks !!..........xxx

http://truutske.blogspot.com/ zei

Wat jammer dat ik geen tijd had om mee te doen met het maken van een krans. Wat een leuke collage en wat een p-racht exemplaren zitten erbij.
Ik ga zeker een poging wagen mee te doen met je nieuwe challenge. Zal vast een linkje plaatsen op m'n blog.
Groetjes,
Trudie.

Pink Princess zei

Hoi Renny, wat is je kransen collage mooi geworden (heb mezelf ook al ontdekt hihi) Graag doe ik nu weer mee, vind het ZO leuk.Ik heb ook meerdere favoriete dingen in huis, maar die in mijn post....tja dat zijn wel mijn dierbaarste voorwerpen van de aller, aller dierbaarste persoon die ik gelukkig nog lang heb mogen meemaken. (helaas niet lang genoeg maar toch ♥)

Mijn post staat erop hoor dus...en ja...ook doe ik graag mee met je give away...you never know ;)

Zet meteen je link in mn sidebar.

Liefs van Marian

Marjon zei

Hoi Renny kun je mij even uitleggen hoe ik jouw foto van de give-away in de sitebalk krijg, ik heb al van alles geprobeerd lukt niet......of misschien een van de andere dames.....bij voorbaat al hartelijk bedankt...gr Marjon

Krek wak wou zei

Wat een prachtige kransencollage is het geworden! Ik ga weer meedoen aan je nieuwe challenge maar ik moet er nog even nadenken wat het wordt.
fijne dag en groetjes van Nicole

erfgoed zei

super, wat een leuk idee weer, ik ga meedoen, maar moet de foto nog maken. dus die komt nog. leuk om te lezen dat mijn krans het meest bekeken is. nou geniet van het mooie weer, en je ziet de foto wel verschijnen. groetjes lianne

Sjonke's Kronkels zei

Hoe krijg je die geweldige challenges verzonnen. Ik vind deze zo leuk. De kransen-challenge was ook al zo'n succes.
Jouw favorieten-collage is prachtig.
De give-away is ook leuk dus....ik doe mee!!
Groetjes en heel fijn weekend,
Marion

Met Brocant Label zei

Wat leuk allemaal, ik doe zeker mee met een foto voor de "All time Favorite". Heb al wel iets in gedachten. En dan ook nog een Give Away, erg leuk om dat eraan te koppelen. De kransen collage is echt heel leuk geworden !

Lieve groet,
Yvonne

Xanne zei

Hallo renny,

wat leuk deze challenge. Ik ga ook meedoen. Moet nog wel even ontdekken hoe alles werkt, want ben nieuw op blog...

Groetjes Xanne

http://truutske.blogspot.com/ zei

Geen idee wat ik niet goed doe maar Renny ik krijg het niet voor elkaar een foto te plaatsen.
Jammer want juist de collage's die je maakt van o.a de kransen vind ik super.
Wens je een fijne avond, Trudie.

Brocanterie Derdijk zei

Een hele leuke challenge the All Time Favourite!
Ik doe graag mee en heb mijn bijdrage vanochtend in de collage gezet.

De kransen zo allemaal bij elkaar zien er ook super uit!

Groetjes,
Esther

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I think if I tried to read correctly, without translation, a challenge for my All time favourite brocante piece.
I will have to think about this.
Hope you have a happy week

Hugs
Carolyn

Hieperdepiep...een feestje! zei

Oh, wat een leuk idee weer!!
'k Ga ook eens rondsnuffelen!
Groetjes, Corine

Anoniem zei

Leuke kransen collage.
Enne, staat er toch nog ergens een foto van mij.

Lieve groet Lia (I found my home)

English style zei

Wat een leuk idee weer Renny,zie dat jij ook niet 1 item hebt, ik kon ook niet kiezen, heb nog veel meer dierbare spulletjes, maar heb er een paar uitgepikt
jouw spulletjes zijn erg mooi, en vooral dierbaar denk ik
fijne avond nog
lieve groet Yvon

natuurlijk groen en doen zei

Hallo Renny,

Had gisteren ook al problemen om te plaatsen ,vanochtend opnieuw ge[robeerd maar niet meer gekeken of het gelukt was. Nu staat het er wel goed op,maar ik weet niet hoe ik het "kikkerberichtje"moet laten verdwijnen. Maar dat lukt jou vast wel.
Kijk nu al uit naar je nieuwe challenge.

groetjes Bep

Mirjam zei

Hoi Renny,
Mijn bijdrage geplaatst hoor. Ik vind dit toch zo leuk om zo met z'n allen samen te doen. En er staan nu al 25 all time favourites op je blog. Geweldig toch?
Ik wens je een heel fijne dag,
Groetjes,
Mirjam

ria zei

Moet eerlijk toegeven dat ik me nog teveel een beginnend blogger voel om met zon actie mee te doen.Komt misschien nog wel.Maar geniet wel van alle mooie foto's en verhalen die voorbij komen!Vind je blog prachtig en heb m dan ook bij mn favorieten gezet.Zou t leuk vinden als je s bij mij kwam "binnen kijken"....
Fijne dag en groetjes Ria

Oude lappen zei

Ik vind het een geweldig initiatief en doe dus ook mooi. Je doet het geweldig met je blog.
Bedankt hoor
Liliane

Onder de knotwilg zei

Wat een leuke challenge heb je weer bedacht! Ik heb net m'n berichtje geplaatst maar hij deed niet helemaal wat ik wilde. Even afwachten dus en anders probeer ik het straks opnieuw.

Op de één of andere manier volgde ik je ineens ook niet meer, dus maar weer opnieuw aangemeld als volger :-)

Groetjes! Tineke

theeleuten zei

Ik ga mijn bijdrage proberen te maken, zo leuk dit item.....wens mij geluk met het maken ervan...hihihihi............groetjes Evelien

theeleuten zei

Gelukt!!!

Enne ik wil graag meedoen met je give away!!

Groetjes nogmaals Evelien

Wonen aan boord zei

Wat een leuke spulletjes heb jij als favorieten! Ik heb meegedaan, leuk idee weer zeg! En je collage kransen, wat een ideeen weer, gauw maar weer aan de slag ;-)

groetjes,
Alberta