Vintage labels...

Het herfstweer van de afgelopen week heeft toch ook zo zijn voordelen...
Ja, ik krijg weer zin om te freubelen.
De tafel ligt bezaaid met papier, ponsen, lint, roosjes en de naaimachine. Een kopje
oploskoffie (nawee van de vakantie) met chocola (voor de stemming;) erbij.

Vintage labels 


Leuk als decoratie aan een spuitfles.

Of aan de kast..
Ze zijn ook te bestellen...(zie handmade.) Binnenkort ga ik weer aan de slag met geurzakjes...want er is weer vraag naar. Zodra ze klaar zijn laat ik het hier weten. 

Een fijn weekend!


37 opmerkingen:

Susan zei

Dat ziet er allemaal gezellig uit zo...tja, daar is het gewoon "heerlijk" weer voor!

Gr. Susan.

~THEA~ zei

Hoi Renny,,

Wat een leuk idee!!

Je kunt daar natuurlijk alles voor gebruiken wat je net hebt liggen!!

Ook de Hortensia van je vorig logje vind ik prachtig!

Fijn weekend, liefs Thea ♥

It's me zei

Nou ja wat leuk zeg !!!...geniet van een heerlijk weekend....liefs van mij....xxx...

http://truutske.blogspot.com/ zei

Prachtig deze vintage labels.
Toch ook weer gezellig he om binnenshuis te knutselen.
Fijn weekend, Trudie

Just Who I Am zei

Gewoon heel gezellig met dit herfst weer .Leuke dingen maken en rond rommelen in huis.Geniet ervan!Fijn weekend
Lieve groetjes Elisabeth

Eefies day zei

Ja het weer zet zeker aan tot freubelen, ik geniet van dit herfstige weer, lekker knus binnen.
Je labels zijn zo leuk, gewoon leuk om bij een cadeau te geven of lekker me te decoreren.

Lieve groetjes,
Eefie

Tanja zei

Ja lekker he dat het weer ook de andere kanten in ons wakker maakt. Het ziet er heel leuk uit Renny, heerlijk om zo bezig te zijn.

Fijn weekend
Liefs
Tanja

Stina zei

je creatie is weer heel geslaagd.

fijn weekend
liefs

Home and Lifestyle zei

Het is inderdaad weer voor mooie creaties! Daar vallen je labels ook onder :-)!!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Marian zei

Ik vind ook je hortensia van je vorige postje gewldig mooi zo met dat meulembeckia en in dat witte potje.
maar je labeltjes mogen er ook zijn hoor..

Sjonke's Kronkels zei

Hartstikke leuk, die vintage-labels!!
Heel fijn weekend,
Marion

Krek wak wou zei

Kei leuke labels heb je gemaakt! Vooral het bloemetje erop is prachtig!
Gezellig weekend en groetjes van Nicole

♥Ingrid♥ zei

Wat mooi gemaakt Renny!!heel fijn weekend....

bikim zei

so pretty!!!!
happy weekend,
Rosa

Antonia zei

Prachtige labels heb je gemaakt Renny, superleuk! Fijn weekend, groetjes Anja

Maia zei

Prachtig je labels!
Lekker dat vintage stijltje hoor!
Ja da's wel meer genieten als het weer slecht is want dan is er veel te lezen op blogs zodat je eigenlijk weer niet aan zelf wat maken toe komt haha.
fijn weekend,
Groetjes Maia

Granny's Place zei

Ja gezellig kan dat toch weer zijn he, krijg zelf ook weer zin om dingen te maken, misschien wel omdat ik weer veel inspirerende blogs lees...
Groetjes en fijn weekend,
Madelon

marga zei

Hele mooie labels heb je gemaakt!
Leuk stijltje.

Fluitenkruid zei

Lekker rommelen en knutselen is zalig met slecht weer, maar vandaag nog even buiten genieten.
Fijn weekend! Lieve groetjes

Dora zei

Wat zijn ze mooi!

Pierelantijntjes zei

Je hebt prachtige labels gemaakt Renny. en chocola is altijd goed natuurlijk ;-)
Fijn weekend,
liefs Ester

wonen met brocante zei

Je labels zien er erg leuk uit! Dat is inderdaad het voordeel van het slechte weer. Weer zin hebben om het binnen gezellig te maken! Groetjes Peggy

Met Brocant Label zei

Wat ontzettend leuk, ik waag me sinds kort ook aan dit soort knutsels. Erg ontspannend om te doen.

Lieve Groet,
Yvonne

Mayflower zei

Ja....als het weer wat slechter is is het heerlijk om te freubelen. Je heb prachtige labels gemaakt Renny en er is altijd wel een mooi plekje voor. Leuk zo aan de spuitfles.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

lia zei

Oh ja, in de zomer ga je dit soort dingen ook niet doen. ALhoewel welke zomer....
Je labels zijn mooi geworden.

fijn weekend, lia

kleine-creative-Welt zei

wonderful things you´ve conjured up -
best wishes - Ruth

Hannekie zei

heerlijk weer ff knutselen. krijg je toch weer zin in he als het weer omslaat. ik heb ff geen fut maar dat gaat vast wel goedkomen. jij heb me in ieder geval weer ingeinspireerd
liefs hannie

De Nostalgische Nonnevot zei

Dat heb je erg mooi en sfeervol gemaakt, Nicole*

almay`s home zei

Wat ziet het er prachtig uit Renny! Heerlijk om weer zo lekker aan de slag te gaan.
Ik wens je nog een heel gezellig weekend toe!

Lieve groet
Alma

bijzonder-oud zei

o heerlijk, lekker freubelen, het resultaat is prachtig geworden!

Lieve groet en een fijne dag nog,
Yolanda

bleudelavandou zei

Klopt met dit weer krijg je terug zin om te knutselen, haken of een prachtige label te maken zoals die van jou...

Liefs

marieke

Miranda zei

Inderdaad heerlijk om weer een beetje aan het freubelen te gaan en je labels zien er prachtig uit; erg mooi gemaakt!

Fijne zondag. Lieve groet, Miranda

Musje zei

Gaaf zijn je labels,ik ben ook aan de knutsel,maar dan voor mijzelf,koop zelfs af en toe er wat bij,zulke mooie stansen zijn er bij gekomen,fijne zondag,lieve groet Joke.

THE BLACK BARN zei

JE LABEL IS MOOI GEMAAKT!!
FIJNE WEEK,

MIRANDA

Hieperdepiep...een feestje! zei

Mooi gedaan! Als het toch zulk weer is kun je er maar beter het beste van maken, toch!?
Groetjes, Corine

Anita zei

Helaas ben ik zelf niet zo'n freubelaar maar wat niet is kan nog komen hihi Die vintagelabels zijn ├ęcht prachtig !!!!
Lieve groetjes, Anita

Crystelle zei

Ik ben jouw labetjes via Pinterest tegengekomen: HEEL erg leuk!

knuffeltje x, Crystelle
Crystelle Boutique