Old look foto's


Yvonne van het blog Met Brocant label vroeg ons naar oude foto's.
 Een nieuwe foto van oude boeken, in een oud jasje. 
Yvonne, kies jij de mooiste er maar uit voor de diavoorstelling.  
Door Yvonne werd ik ook getagd.
 Dat betekent zoiets als 10 onthullingen van mijn kant.

Ik heb het samengevat in bovenstaande collage.
De middelste foto staat centraal in mijn leven: mijn gezin!
Verder staan de foto's symbool voor de volgende trefwoorden:
brocante, betrouwbaar, chocola, bloggen, boekenwurm, schrijven, zeemeisje, zomermens, dromer.

Ik kan nog wel langer doorgaan, maar hier houd ik het bij. Niet echt spectaculaire onthullingen, want ik geef liever niet al teveel van mezelf prijs, qua persoon, hier op het www.
Fijn weekend nog, wat een weertje hé.
Wij gaan morgen nog even varen, heerlijk!

21 opmerkingen:

Marjon zei

Hallo Kenny, ook jij hebt een prachtige blog en die lavendelkrans is het einde. De oude foto's zijn een geweldig idee, ik heb er ook al een paar.
gr Marjon

Maia zei

prachtig Renny die collage!
Zoiets kan alleen jij maar verzinnen.
Inderdaad ik wil bv. ook nooit foto's van mezelf op het internet kwijt je hebt gelijk hoor!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Marian zei

Leuk zoals je hety weergeefd, die antwoorden op dat 'tagje'
Mooie collage heb je er vn gemaakt!!!

Home and Lifestyle zei

Mooie old look foto's...dat wordt vast een mooie diavoorstelling!

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

English style zei

Mooie foto's Renny, ook van de tag
je hebt eigenlijk wel gelijk, ik moet daar denk ik meer op letten...
leuk dat je de tag in een collage hebt samengevat
fijn weekend gewenst
groetjes Yvonne

Sjonke's Kronkels zei

Je 'oude' foto is prachtig Renny en je 'tag'-onthullingen heb je op een ontzettend originele manier in beeld gebracht!!! Super.
Groetjes en heel fijn weekend,
Marion

Eefies day zei

Heel ,mooi die oude foto's, ik zou kiezen voor je dochter, ik vind hem echt heel goed gelukt.
Leuk om jezelf met een collage te laten zien, ook dit kan en is zeker zo leuk.

Lieve groetjes,
Eefie

Stina zei

leuk gedaan met die een collage,een goed idee.
ben met je eens dat je op moet passen wat je er op plaats,gaat echt het hele www over.

fijn weekend
liefs Stina

Ans zei

Ik vind het zeer orgineel gedaan.
Zo kan een TAG dus ook.
Misschien een ideetje voor andere mensen,die ook
een TAG krijgen.
Inderdaad,op internet moet je niet teveel van jezelf prijs geven.

Nog een fijn week-end
Groetjes Ans

It's me zei

Het was heerlijk vandaag !! moest wel werken...maargoed heb daarna nog even buiten gezeten hoor......heerlijk genoten.....liefs van mij...xxx...mooie foto's en collage !!

Michelle zei

Een leuke manier om wat meer van je te vertellen bij het taggen! en de boeken zijn mooi op de foto gezet!!

Fijn weekend
lieve groet Michelle

Painting by Louise, Maison Louise, NieuwGroenLeven. zei

Leuk hoor die oude foto's!

Ik heb zelf ook een paar uitgeprobeerd en sta helemaal er versteld van hoe oud foto's er uit komen te zien.

Fijne weekend!

Groetjes Loes

Madelief zei

Hoi Renny,

Leuk om te zien hoe jij het het 'getagd' zijn heb opgepakt. Ik vind je collega erg mooi geworden! Je foto's van de oude boeken zijn prachtig.

Een heel fijn weekend,

Madelief x

Miranda zei

Ook bij jou zie ik prachtige oude foto's voorbijkomen, het lijken net echt oude foto's! Wat heb je het taggen op een originele manier weergegeven; erg leuk gedaan.

Lieve groet, Miranda

Mirjam zei

Hallo Renny,
Wat heb jij je 10 punten op een leuke wijze weergegeven. Ik zou er niet opkomen... Mooie collage heb je er van gemaakt. Heel orrigineel dus... Zonder te veel van je zelf prijs te geven.
Je 'oude' foto's zijn ook erg mooi. Het was al mooi om te zien, oude boeken, maar op deze manier zijn ze nog moiire geworden. Heel mooie bijdrage aan de oproep...
Ik wens je een heel fijne zondag toe,
Groetjes,
Mirjam

Fluitenkruid zei

Mooi zijn je oude nieuwe foto's en dat kleine beertje links op de collage is ook zo schattig.
Mooie dag vandaag!

Petra zei

Leuk gedaan hoor met die boeken en dan oud gemaakt. En je collage vind ik SUPER, een mooie omschrijving van je getagd zijn, het geeft heel goed weer wat jou bezig houd met heel weinig worden. Erg leuk gedaan.

Groetjes Petra.

Rozmeen zei

Wat leuk om door middel van deze mooie collage iets meer over je te weten te komen.

Liefs,
Roz

Met Brocant Label zei

Hallo Renny, De oude foto's zijn super geworden. Kiezen welke ik het mooist vindt ??... Ik heb ze allemaal erbij gezet. Heel leuk dank voor je bijdrage. Je Tags heb je echt op een orginele manier gedaan. Geniet van het mooie weer !

Lieve groet,
Yvonne

almay`s home zei

Mooi je "nieuwe oude" foto's. Jij bent er toch wel een kei in om foto's te bewerken.
Dat heb je leuk gedaan .... die tag over jezelf!

Lieve groet en fijne week!
Alma

Claudia zei

Wat een leuke post!