Vive la France...{3}

Hibiscus

Oleander


Ook de bloemenpracht in Frankrijk kon ik niet weerstaan en moest natuurlijk gefotografeerd worden tot in detail. 
Roze valeriaan, oleander, druiven, olijfen, etc.. 
De Franse markt, zo knus, vol met haar plaatselijke producten. Hierboven een kraam met Marseille zeep. Het was moeilijk kiezen uit zoveel verschillende geuren.

Een bezoekje aan de krokodillen'dierentuin'...

Waterpret, snorkelen, zwemmen, kanoen...we kregen er niet genoeg van.

Vakantie 2011 Ardeche, Frankrijk
Het was GENIETEN!
Een beetje weemoedig bekijk ik de foto's en kijk uit het raam. Het regent en ik verlang naar de zon en het Franse land en leven. Het ritme van de vakantie...mm..ik kan er nog geen afscheid van nemen. Ik hoop op een mooie nazomer! Vooral voor iedereen die bijna nog geen zomer hebben gehad.
De kinderen zijn nog twee weken vrij...daar ga ik nog even volop van genieten!


23 opmerkingen:

Met Brocant Label zei

Hoi Renny,

Wat een mooie foto's weer. Het viel mij trouwens ook op dat er veel oleanders in de Ardeche waren. Wat is het een mooie streek, de Gorges route was inderdaad zo ontzettend indrukwekkend.

Lieve Groet,
Yvonne

Gerd@ zei

Mooie foto's van de Ardeche lijkt mij een heel mooi stukje Frankrijk ben er nog nooit geweest kan me voorstellen dat je enigzins heimwee hebt vooral als het hier weer eens regent ..........

Gr. Gerd@

Fluitenkruid zei

Het begrip 'leven als God in Frankrijk' heb je met al je mooie foto's goed in beeld gebracht.
Lieve groetjes jannet

almay`s home zei

Wat een heerlijke vakantiefoto's.... Jullie zijn echt aan het genieten. Super om aan terug te denken. Vooral met dit trieste weer. Wat een overgang. Wij zijn dit weekend ook terug gekomen. Toch maar proberen om het vakantiegevoel nog even vast te houden.

Lieve groet
Alma

Eefies day zei

De mooie foto's geven een heerlijk vakantiebeeld, wat een bloemen, kramen, natuur alles ademt vakantie uit.
Ik hoop dat jullie nog heel veel genieten de komende twee weken, we verdienen het allemaal een beetje zon even buiten....

Geniet ze,
♥Eefie

Tanja zei

Die kleurtjes van je foto's Renny, supermooi maar vooral genieten en het geeft je inderdaad een heel zomers gevoel.
Dank je wel voor een straaltje zonneschijn op een regenachtige dag.

Liefs
Tanja

lia zei

Voor ons is de vakantie alweer drie weken voorbij, en zijn dus alweer helemaal in het gewone leven. En omdat wij niet echt super weer hadden, geniet ik ook steeds van iedere mooie dag die nu nog komt.

Geniet jij nog maar lekker.

lieve groet Lia

Nadine zei

Erg mooie vakantiefoto's... alleen jammer dat de vakantie meestel zo snel over is hé...
Tot...
Nadine

Thuis bij Tjits zei

wat is het daar toch mooi!! 3 jaar geleden waren wij daar ook en hebben daar ook zo genoten!
heerlijk nog even 2 weken nagenieten, hoop ook dat de zomer zich nog niet gewonnen geeft:)

lieve groet, Tjits

All Seasons zei

Wat een mooie vakantie foto's. Leuk te zien dat ook jij in La France te vinden was. Ik was er ook, in de Provence. Volgens mij heb je mijn foto's ook al bekeken.
Die Franse markten, ooh ik vind ze geweldig. Je raakt er niet uitgekeken, olijven, zeep, kruiden, hoedjes, noem maar op..
Geniet nog van de 2 weken dat je kinderen thuis zijn.
Lieve groet,
Patricia

It's me zei

Geniet maar lekker verder nog twee weken...heerlijk.....mooie foto's ! liefs van mij...xxx...

Saskia zei

Mooie foto's, ziet er heerlijk uit. Die Franse markten zijn toch altijd zo gezellig. Geniet nog maar lekker even van de kinderen.
Groetjes Saskia

Home and Lifestyle zei

Gelukkig heb je hele mooie foto's die de herinneringen aan de vakantie springlevend houden! Ik hoop met je mee dat we een mooie nazomer krijgen, want ik ben nog helemaal niet toe aan de herfst!

Ik wens je een fijne avond Renny! Lieve groet, Ingrid

Gerreke zei

Mooi, die Oleander!!!
Lieve groet,
Ger

Maia zei

Prachtig je vakantiefoto's! En ja weemoedig word je er wel van maar geniet nog lekker na van al je mooie herinneringen en indrukken die je geweldig mooi vast gelegd hebt!
Geniet ook van de paar weekjes vakantie van de kids, hier is alles weer in het normale ritme en geloof me....het went nog steeds niet!
Lieve groetjes Maia

Ans zei

Weer erg mooie foto's,Renny.
Op deze manier kun je lekker lang nagenieten.

Groetjes Ans

Maria zei

Wat een mooie vakantie foto's,hier kan je nog even nagenieten.
Prachtig

liefs Maria

wonen met brocante zei

Wat een mooie foto's! Het kan ook niet anders dan dat jullie genoten hebben, als ik ze zo zie. Ik ben nog nooit naar Frankrijk geweest maar ik geniet ontzettend van ieders foto's van daar. Groetjes Peggy

Twa zei

Wat een leuke en gezellige vakantie foto's!! Jij kunt er voorlopig weer even tegenaan! En terugkijken op een geslaagde vakantie.
Groetjes Antoinette

cindy zei

ohh wat een heerlijke foto's
kan zien dat jullie genoten hebben hoor
en die bloemen echt heel mooi

gr cindy

Michelle zei

Prachtig je foto's, de bloemen heerlijk en het zwemmen en spelen aan de rivier fantastisch!

Geniet nog van de 2 weken vrij met de kinderen!

Lieve groetjes Michelle

1968deWinkel zei

Je hebt nog 2 weken, heerlijk om een fotoboek te maken en na te genieten....Leuke foto's. groetjes Paula

Richtsje zei

Mooi, je foto's! Ik kan er ook nog zo van nagenieten, de vakantie en de foto's! Ben al wel begonnen aan een fotoboek maar het ontbreekt me eigenlijk aan tijd en zin om het af te maken. Zucht...
Toch, als ik jouw foto's zo zie, ja, dan moest het er wel van komen!