Vive la France...{1}



Lavendel en zonnebloemvelden, ja, dat kan niet missen....wij vierden onze vakantie in Zuid-Frankrijk, de Ardeche. En wat hebben we het getroffen met mooi, zomers weer rond de 25/ 30 graden gemiddeld.

Tijdens een toertochtje op één van de eerste dagen, was het meer stilstaan dan rijden...
Geniet even mee van de prachtige natuur..
Pont d'arc..

De Ardeche staat vooral bekend om zijn Gorges de l'ardeche, door de rivier uitgespleten rotsen. Een adembenemende toertocht, leidde ons van St. Martin naar de pont d'arc, een natuurlijke boogbrug.
De kano's zijn net stipjes..
Dichtbij de camping de watervallen van de rivier de Ceze. Prachtige uitgeslepen rotsen waardoor het water zijn weg zoekt.

Een pad leidde ons naar de concluses, de bedding van een rivier. Het was een indrukwekkend avontuur...op slippers...hihi.


Goudargues, het dorpje waar we lopend naar toe gingen om lekker te eten en te winkelen....
Alvast een kleine greep uit onze vakantiefoto's. Dat was al heel wat Franse beauté naturelle..maar er komt nog veel meer!

37 opmerkingen:

Emmy zei

Schitterend die omgeving joh geniet van al het moois wat je daar ziet en tegenkomt.
Fijne vakantie verder groetjes Emmy

Gerd@ zei

Dat ziet er allemaal schitterend uit
die zonnebloemen echt prachtig .....
De Ardeche staat ook nog op mijn to see
lijstje .......... Gr. Gerd@

Onder de knotwilg zei

Heerlijk deze foto's, ik waan me zo in Frankrijk! Kom maar op hoor, met de rest, wij genieten wel mee!

Groetjes Tineke

Thuis bij Tjits zei

welkom terug!! en wat trakteer je ons op prachtige fotos.. zo mooi daar.. 2 jaar geleden zijn we in de ardeche geweest.. echt genieten daar van de schitterende natuur!
wij hebben onze vakantie nog tegoed en hopen ook op mooie dagen in Frankrijk:)
geniet nog maar even lekker na!

lieve groet, Tjits

@nne zei

je prachtige foto's geven me heimwee naar de Ardèche! liefs, @nne

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Heerlijk nog even nagenieten. Ziet er echt geweldig uit.
groetjes, Nicole

cri-cri zei

een heerlijke streek en zo te zien was het idd boffen met het weer ...

wonen met brocante zei

En weer iemand die naar Frankrijk is geweest en mij lekker zit te maken met de prachtigste vakantie foto's! Fijn dat jullie zo genoten hebben. Groetjes Peggy

Eefies day zei

Ja de natuur biedt heel veel moois!!!Welkom terug, het zonnetje schijnt, ik hoop dat jullie nog een paar weken thuis kunnen genieten.
Mooie foto's, vakantie...o, het is al weer voorbij.

Lieve groetjes,
Eefie

Janny de Roo zei

oh heerlijk.....het is al weer wat jaartjes geleden dat wij er waren....! Krijg heimwee en ben zo benieuwd wat je in je vervolgblog gaat zetten.....(zucht)

lia zei

Ik heb genoten!!!!!

liefs Lia

Bonjade zei

Oh la la.....welkom thuis....
Wat trakteer je ons op heerlijke beelden.....daar wil je toch gewoon naar toe!
Fijne avond
Liefs

monique zei

Prachtig zeg! Daar wil ik ook wel naartoe volgend jaar misschien?
Maarja, met de hond weet ik nog niet of dat te ver is.
Wij zijn naar Biscarrosse geweest in Frankrijk, ook mooi hoor.
Groetjes Monique

Met Brocant Label zei

He leuk daar ben ik ook geweest, toevallig ook een kleine post over geplaatst. Wat is het er mooi he. Ook al die olijfbomen vond ik prachtig. Ondanks dat ik bijna dezelfde foto's heb haha heb ik genoten van die van jou.

Lieve Groet,
Yvonne

Franse Lelie zei

Wat een mooie omgeving! Genieten, lieve groet

Inge zei

Wat een heerlijke foto's van (voor ons) bekende plekjes, krijg zo weer zin om die kant op te gaan!!!!!!!
Voor ons is het een paar jaar geleden, maar de kids hebben het nog steeds over de kanotocht over de Ardèche, was geweldig!!!!!

Liefs Inge

*Daniëlle zei

super mooie foto's ik ga aanstaande zaterdag naar frankrijk :D

Tanja zei

O Renny, wat een supermooie foto's, en wat is het daar mooi allemaal.
Je ziet aan de foto's dat jullie genoten hebben.

Liefs
Tanja

Rosarie zei

Wat een mooie foto's! Lijken wel anzichtkaarten!
en wat een mooie natuur!!
Volgens mij heb je echt een heerlijke tijd daar in Belle France!!
Geweldig!

groetjes van Ria

Petra zei

Wat een prachtige foto's zeg ben zelf jaren geleden ooit in de Ardeche geweest ik vond het er prachtig en nu ik jou foto's zie ja heel mooi.
Vooral die velden met Lavendel en/of Zonnebloemen daar kan ik zo van genieten mooi hoor.

Groetjes Petra.

Michelle zei

Prachtig je foto's, zo kunnen we ook meegenieten van de ardeche!!

Lieve groet Michelle

Dani zei

Wat een zalige geniet foto's, net alsof ik even mee kan genieten van jullie vakantie. Prachtig is het daar!
Groetjes
Dani

It's me zei

Wat een mooie plaatjes......welkom thuis !!...zo mooi !! liefs van mij...xxx...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Tjeemie wat een mooie foto's ik wil daar ook heen hahahah heerlijk weer daar al word het hier ook weer heerlijk .... lieve groet rosita

faire un songe zei

Ohh.. heerlijk..een aantal jaren geleden waren wij hier ook... ik was door jouw foto's weer even terug..
Groetjes Hetty

All Seasons zei

Wij zijn ook net terug vanuit la France. Wij zijn 3 weken in de Provence geweest, prachtige omgeving en geweldig mooi weer gehad.
Volgende week krijg wat meer tijd in handen en start m'n blog weer op. Ik kon het nu even niet laten om je mooie foto's te bekijken en natuurlijk een berichtje achter te laten :-)
Geniet nog lang na van jullie mooie vakantie ☼
Groet,

Ans zei

Wat fijn,dat je ons ook laat meegenieten.
Prachtige foto's zijn het,van een heerlijke omgeving.
Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Groetjes Ans

Ger zei

Whaw.....dat kan niet anders dan geniet vakantie geweest zijn!!!
Zo leuk al die bloggers die al die mooie vakantie kiekjes met ons willen delen;-)
ik hoef eigenlijk niet meer weg in september heb intussen al een héél gevarieerd vakantie programa doorlopen met al dat lezen,kijken en meegenieten!!!

Lieve groeten,
Ger

Anita zei

WELKOM THUIS
Wat een héérlijk GENIET post deel 1
Ik ben benieuwd naar de rest ;-)
En je zonnebloemen: gewéldig !!!!
Lieve groetjes, Anita

Fluitenkruid zei

Ik ga zelf dit jaar niet weg maar heb toch het gevoel dat ik bij vele medebloggers even mee geweest ben. Prachtige omgeving!
Lieve groetjes

Yn'e Steeg zei

Wolkom thus! Wat in prachtige foto's
No thus noch mar efkes genietsje, want it douret net sa lang mear en dan moatte se wer nei skoalle.

Groetnis, Jantsje

Hieperdepiep...een feestje! zei

Prachtig!! Wat is de natuur gewldig mooi gemaakt!
Groetjes,Corine

1968deWinkel zei

prachtig, je hebt toch wel een bosje lavendel geplukt..? of is dat verboden. heerlijk, hier is er alleen maar regen... geniet ervan! groetjes Paula

Home and Lifestyle zei

Wat een heerlijke foto's Renny...het hoost hier momenteel dus ik verlang weer terug naar de zon! Jullie hebben in ieder geval mooi weer gehad, gelukkig maar!

Welkom thuis!!!

Lieve groetjes...

Riny zei

Prachtige foto's heb je gemaakt Renny.
Ik ruik de lavendel....mmm heerlijk.
Fijn dat jullie genoten hebben en weer gezond en wel thuis zijn gekomen. Altijd byzonder he?
Groetjes, Riny

English style zei

Wat een prachtig stukje landschap laat je zien, en wat zal het lekker naar die lavendel hebben geroken, mmmm
Heerlijk om zo vakantie te vieren, heb even met je mee zitten genieten, bedankt
lieve groetjes Yvon

Annet zei

MMmmmm lavendel. Hele velden vol en die zonnebloemen. Dank voor de herinnering van twee jaar geleden toen wij hier ook op vakantie waren. Fijn weekend. Annet