Franse charme...{2}


Barjac..
en zo hebben we heel veel Franse pitoreske dorpjes bezocht. Vooral die dorpen waar het toerisme nog niet is toegeslagen, zijn erg charmant. Je waant je terug in de tijd van ridders en jonkvrouwen. De oude huizen met Franse luiken, gietijzeren hekjes en balkonnetjes en de prachtigste deuren. Ik word hier zo blij van!
Beaune, waar we overnachtten de heenreis, was zeer de moeite waard om doorheen te wandelen en te eten.








En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Bedankt voor alle reacties op de vorige post...ik kom gauw weer bij jullie allemaal langs, maar we genieten nog even van onze laatste vrije dagen. Morgen word ik weer een jaartje ouder en gaan we naar Texel, tenminste als het echt zo zomers wordt als ze voorspellen...
Tot gauw!


26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit is kwijlen (met een bakkie eronder) hihi...wat een heerlijk land is Frankrijk toch!

Ik wens je morgen een hele gezellige en zonnige verjaardag toe en bij deze uiteraard alvast mijn hartelijke felicitaties!

Lieve groet, Ingrid

English style zei

Ohh wat een heerlijke foto's Renny, die verweerde luiken, echt om te smullen hoor, puur genieten
en de omgeving, gelukkig kun je het gevoel nog een beetje vast houden hier op de blog :-)

Een hel fijne verjaardag alvast gewenst!!
Lieve groetjes en een mooi weekend gewenst
Yvon

Boukje zei

Mooi hè, vooral als je weer terug bent in Nederland is het zo leuk om door de foto's de sfeer van daar weer even te proeven!
Haha en ik had gedacht allemaal lavendelvelden tegen te komen, maar niet één! Wel zonnebloemvelden...zeker niet de goede streek voor lavendel.
Voor morgen alvast een fijne verjaardag toegewenst en veel plezier op Texel!
Groetjes Boukje.

Tanja zei

Fijne verjaardag Renny, veel plezier

En je fotoreportage was even smullen, zo mooi

Liefs
Tanja

lia zei

Ik zie steeds van de meest mooie plekjes daar in Frankrijk. Misschien moet ik er toch maar eens naartoe.
Alvast Gefeliciteerd, en de zon schijnt morgen heerlijk....

liefs Lia

Rosarie zei

Prachtig...lijken wel foto's uit de Jeanne D'arc..
Erg mooi...ik zou zo zin krijgen om er meteen heen te gaan !

Groetjes van Ria

Madelief zei

Hoi Rennie,

Je foto's zijn prachtig! Vooral die eerste twee zien er heel uitnodigend uit. Ik zou zo willen afreizen.

Alvast van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel plezier om Texel!

Madlelief x

monique zei

Mooie vakantie foto`s van Frankrijk, en toeter even als je door Den Helder rijdt, want daar woon ik. Dit weekend is het vlaggetjesdag in Den Helder.
Dus wens ik je een zonnige verjaardag toe op Texel!
Groetjes Monique

Ans zei

Wat is dit weer prachtig.
Inderdaad,dat oude geeft zoveel sfeer.
Het vertelt een geschiedenis.
Je hebt het weer schitterend gefotograveerd.

Fijn week-end
Groetjes Ans

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

MMMmmmm heerlijk sfeertje .... wens je nog een fijne week en een mooie verjaardag vast van harte lieve groet rosita

Thuis bij Tjits zei

oh wat geniet ik van je mooie Franse fotos!! helemaal omdat wij onze vakantie nog tegoed hebben en die gaat naar... Frankrijk:))

alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van op Texel, wat geweldig om daar je verjaardag te vieren!!

lieve groetjes, Tjits

Carla zei

geweldige foto's !!
Voor morgen alvast de felicitatie's!!
Maak er een leuke dag van, maar dat lukt vast op Texel!!
En...geniet nog even van je laatste daagjes..

liefs Carla

Rozet zei

Heerlijk Frankrijk, mooie collages heb je ervan gemaakt!
Alvast gefeliciteerd voor de dag van morgen en een gezellige verjaardag op Texel gewenst!

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Franse Lelie zei

Hieperdepiep, gefeliciteerd! Heerlijk naar Texel, gewoon doen, het is zo'n mooi eiland! En wat is het genieten al die heerlijk Franse plaatjes, weer even het vakantiegevoel, lieve groet

Ger zei

Oh.......ik ben er dol op.....luiken,deuren,poorten etc. hoe roestiger en vervelozer hoe meer sfeer ik dat alles vind hebben......
....in Frankrijk,Italie,Spanje,Portugal en op het mooie Kreta.....hoe zou dat toch komen....dat het in die landen zo'n aantrekkelijke uitstraling geeft??

Als je huis in NL er zó uit zou zien zal iedereen zeggen..... het wordt de hoogstetijd voor de schilders!!!;-)

Alvast van *HARTE GEFELICITEERD* en veel plezier op Texel!!!

Liefs,Ger

Eefies day zei

Wat is het toch een mooi land en wat laat je ons meegenieten.
Jullie morgen een fijne dag, ik hoop dat je geniet op je verjaardag.
Proficiat al.

Lieve groetjes,
Eefie

It's me zei

Renny...gefeliciteerd !!! mooie foto's...geniet van Texel...liefs van mij...xxx..

Fluitenkruid zei

Van harte en een hele fijne verjaardag, met de zonuren moet het wel goed komen op Texel~!
Lieve groetjes Jannet

faire un songe zei

Een aantal jaren geleden was ik ook daar.. zo heerlijk oud Frankrijk...
Gefeliciteerd.
Groetjes Hetty

Created by Essie zei

Wat een prachtige foto's Dat is lekker genieten

Droom nog even lekker weg.

Groetjes
Esther

Passione Helena zei

Jaaah, dit is het! Wat een prachtige beelden, wat zal je er van genoten hebben!

Van harte gefeliciteerd, natuurlijk!
Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt mogen beleven. Je had wel een stralende dag!
Veel plezier op Texel!

Liefs, Helena

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd !
Prachtige foto's van Frankrijk.En nu weer lekker
naar Texel. Geniet ervan.
Veel liefs

The things i like to do.

Claudia zei

Bij deze alsnog mijn felicitaties voor je verjaardag!

Gerreke zei

Geweldige opnames. Die franse charme heeft me altijd wel aangestaan! Je hebt het mooi weergegeven hoor! Genieten gewoon.

Lieve groet,
Gerreke

almay`s home zei

Mooi Renny! Ik kom er net vandaan! Ben nog helemaal in Franse sferen. Heerlijk is het daar! Je foto's geven het sfeertje mooi weer! Proficiat met je verjaardag! Een hele fijne dag op Texel!

Lieve groet
Alma

Anita zei

Wahah wát een geweldige post !!!
Ik GENIET gewoon vanuit het zolderkamertje met je mee ;-)
Oeps ik wéét het ben te laat (op de e.o.a. manier deze post gemist)
maar niet minder gemeend: van HARTE proficiat !!!!
Ik hoop dat je een héérlijke dag hebt gehad op Texel.
Groetjezz lfs mij x