Stilleven..

Een franse bonbonniere en een zilveren roomlepel van mijn beppe vormen samen een mooi stilleven.  
Oefenen met de camera, spelen met het licht, wat is het toch genieten! 
En al weet ik wel het één en ander van diafragma's en sluitertijd. Fotograferen doe ik toch ook echt op gevoel. In iedere foto zie ik een emotie. De foto hieronder bijvoorbeeld raakt me, doordat ik deze versiersels eigenlijk nu pas echt goed zie.
Soms denk ik erover om op cursus te gaan, maar ach, ik heb me dit al zo aangeleerd. Het kan altijd beter en mooier, maar ik ben eigenlijk ook wel tevreden. Enfin, de tijd zal het leren...
  
De roos Léonardo da Vinci 

37 opmerkingen:

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Jij maakt prachtige foto's...fotograferen zit erin of niet...dat kan je met een cursus misschien wel leren maar geniet jij maar van je eigen natuurtalent, want dat heb je! En die gebruiksaanwijzing van de camera ach...die heb ik zelfs nog nooit gelezen, snap er geen bal van haha!

Veel groetjes, Veronique

Musje zei

Ook ik vind je foto`s super,niets aan veranderen,dit is Renny,ik vind je dierbare spulletjes prachtig en spelen met de camera en het licht is zekers gaaf om te doen en je let idd meer op details en die zijn vaak zo schattig,fijne avond,lieve groet Joke.

Eefies day zei

Je hebt het zo mooi vastgelegd, dit kan niet misgaan, daar heb jij geen cursus voor nodig.
Ik vind de lepel ook heel erg mooi.

Lieve groetjes,
Eefie

Petra zei

Je heb prachtige foto's gemaakt van prachtige spullen. Ik denk dat je het lekker je eigen ding moet laten, en ik vind dat je geen cursus nodig heb maar misschien vind je het zelf wel heel erg leuk om meer te leren, en of anders foto's te nemen. Maar ik vind het prachtig.

Lieve groetjes Petra.

Ans zei

Je kan dik tevreden zijn over je foto's.
Ik vind ze prachtig.
Je hebt echt oog voor detail en compositie.
Ook weet je heel goed te spelen met licht.
Mijn complimenten.

Groetjes Ans

Wanda zei

Renny, Renny, Renny, een cursus?! Zonde van het geld, want jouw foto's zijn PRACHTIG, je bent gewoon autodidact... Er valt jou weinig meer te leren denk ik.

Lieve groetjes,
Wanda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Je foto's zijn prachtig hoor ,idd geen cursus nodig jij en wat een mooie lepel van beppe.... koesteren ..... lieve groet rosita

It's me zei

Mooie roos!! prachtige foto's !! liefs Ria....xxx..

flowersandhome zei

Prachtig stilleven én prachtige foto's! Een fotocursus? Helemaal overbodig!
Groetjes,
Marian

Gerd@ zei

Prachtige sfeervolle foto's echt heel mooi

Gr. Gerd@

~THEA~ zei

Je foto's zijn prachtig Renny!

Een cursus volgen...tjaa als je vind dat het moet!Maar dan krijg je waarschijnlijk allemaal van die vreemde foto's!

Ik heb zelf gemerkt dat je door het foto's maken voor je blog, met heel andere ogen naar je omgeving kijkt!!
Jij ook zo te zien!

Fijne avond.

Lieve groetjes van Thea♥

Sjonke's Kronkels zei

Nu maak je foto's met gevoel. Als je op cursus gaat ga je er misschien teveel over nadenken en op techniek letten. Ik vind je foto's nu al heel mooi!!!
Lieve groetjes,
Marion

Fluitenkruid zei

Prachtige foto's weer Renny, misschien toch een cursus puur omdat je er veel plezier aan zal beleven?
lieve groetjes

Emmy zei

Waarom zou je op les gaan als je zulke mooie foto's maakt?, toch helemaal niet nodig.
Fijne avond, groetjes Emmy

Stina zei

je heb het echt goed vast gelegd,ja als je op een cursus gaat leer je altijd weer net ietsjes meer, suc6.

liefs Stina

Met Brocant Label zei

Ik moest eerst aan een bowlschaal met opscheplepel denken. Mooie foto's, niets meer aan doen helemaal goed.

Lieve groet,
Yvonne

Maison Louise zei

Gewoon schitterend hoor, die mooie foto's!!!
Met een paar spulletjes en een prachtige bloem heb je al een prachtig stilleven.

Groetjes Loes

wonen met brocante zei

Wat een mooie foto's. Ik snap dat je afziet van die cursus. Is nergens voor nodig! Groetjes Peggy

Sezoentje zei

Wat een prachtige foto's zijn dit, ik denk dat ik mijn verzameling oud glas ook maar weer eens ga bovenhalen :)
Lieve groet, Sonja

Michelle zei

Prachtig hoor je foto's en waarom geen cursus? lijkt me best wel leuk nog meer te leren over fotograferen...maar in elk geval je foto's zijn al mega mooi!! de bonbonniere en de roomlepel zijn prachtig!

Lieve groetjes Michelle

Just Who I Am zei

Volgens mij heb je echt geen cursus nodig hoor.Ik zie bij jou altijd zulke mooie foto's voorbij komen .Ook deze zijn weer heel erg mooi .Ik zou willen dat ik zelf wat meer geduld had om foto's te maken .
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Zelf heb ik gemerkt dat je ook na een cursus nog op eigen gevoel blijft fotograferen, maar dat de kwaliteit er wel op vooruit kan gaan. Zo heb ik het in ieder geval zelf ervaren.

Wat bijzonder dat je de bonbonnière en roomlepel van beppe hebt, een kostbaar bezit!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Wat een dierbare en mooie spullen Renny.
Blijf maar gewoon fotograferen op je gevoel, want ik geniet altijd van je prachtig en sfeervol genomen foto's.
Lieve groet, Mea

Fia zei

Ohh wat is dit prachtig op de foto gezet, ook hoe je de mooie spulletjes heb neergelegd jij heb geen fotocursus nodig hoor!
Ik heb weer genoten!

Groetjes Fia

cri-cri zei

het detail van die lepel is echt heeeeel mooi !!

Maia zei

Ik heb op een of andere manier je vorige post gemist maar schitterend die Annabel foto's.
Deze foto's zijn ook fantastisch inderdaad dat detail van die lepel zoooo mooi!
Jij heb echt geen cursus meer nodig hoor!
Ik geniet van al je prachtige foto's steeds weer!
Groetjes Maia

Anita zei

Wahah een cursus: lieve Renny je maakt práchtige foto's. Wees maar zuinig op die hele mooie spulletjes van beppe :-)
Trusten ik kruip in mijn mandje !!!
Groetjezz lfs mij

♥Ingrid♥ zei

zeker mooi je foto's Renny,dan zou ik een andere cursus nemen (cupecakes versieren)hihi....heel mooi weergegeven je stilleven....fijne dag nog.....groetjes

Dora zei

Ik vind dit schitterende foto's hoor!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ik vind de foto's prachtig !! Mooie bonbonniere.
Fijne dag ,groetjes Romkje.

Miranda zei

Niets meer aandoen ;)) Je foto's zijn prachtig en worden altijd zichtbaar met liefde gemaakt (daar kan geen cursus tegenop)

Fijne dag,
Miranda

Sjoukje zei

Joh, je foto's zijn altijd prachtig maar ik begrijp je twijfels want voor je gevoel is er meer uit te halen. Dat heb ik ook. Maar sommige instellingen op mijn camera zijn nog een beetje raadselachtig e met het boekje erbij wordt het ook echt niet makkelijker, haha.
Je foto's zijn weer genieten (leuke spulletjes ook van beppe)dus doe jij maar een andere cursus, die van fotograveren heb je niet nodig hoor....
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Rosarie zei

Echt prachtig...lijkt zo uit een mooi boek gekomen.
Tja,..en rozen...mijn favoriet, zo mooi met dat glas en zilver..

groetjes van Ria

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat een chique stilleven!
Superknap om het zo in een plaat te vangen!
Groetjes, Corine

Antonia zei

Zelf zit ik ook te twijfelen om een cursus fotografie te gaan volgen. Ben wel bang dat er heel veel theorie bij komt kijken. De foto's zijn prachtig Renny, ik weet niet of deze nog verbeterd kunnen worden. Vind de Léonardo da Vinci roos supermooi! Fijne avond, groetjes Anja

Claudia zei

Simpelweg prachtig!

Richtsje zei

'k Vind ze zo o zo mooi, elke foto is nét weer even anders, maar o zo pakkend. Verschillende materie, zo'n verschillend licht en luchtigheid geeft dat. Toppers, deze foto's!