Bloemen bij kaarslicht...

Op de valreep een bloemetje op woensdag.
Veronique vroeg hoe onze lathyrus erbij stond.... 
Kijk maar even hieronder....

Ik blijf maar vaasjes vullen en kan er bijna niet tegen knippen.



 Wat een dankbaar bloemetje..hoe meer je er af knipt...

... hoe rijker hij gaat bloeien.


Met dit herfstachtige weer gaan de kaarsjes hier aan.

In een weckpot met wat takjes lavendel eromheen. In het kaarsje strooi ik wat lavendelpitjes.
Een heerlijke, rustgevende geur verspreidt zich door de kamer.
Niet onbeheerd laten branden natuurlijk! 
Bedankt voor alle lieve reacties steeds weer! Ik probeer steeds bij te blijven, maar na deze post zet ik de reacties even uit. Dan gaan we echt met de vakantie voorpret beginnen en ook daar wil ik optimaal van genieten. Zo af en toe nog een postje plaatsen misschien, maar daar hoeven jullie dan alleen naar te kijken.....

Een zonnige zwoele zomer voor iedereen!

34 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Staan er prachtig bij hoor .... wens je een heerlijke vakantie en gezond en heel weer terug ... lieve groet rosita

Maia zei

Prachtige foto's en geweldig mooie bloemetjes in je lathyrus, die ga ik volgend jaar ook proberen te zetten.
Na deze week ga ik ook op een lager pitje samen met de kids genieten van de vakantie.
Voor jullie een hele fijne vakantie, pas goed op jezelf en goede reis heen en terug.
Liefs Maia

Miranda zei

Prachtig hoor je lathyrus, ook hier bloeien ze uitbundig en staan er overal vaasjes gevuld met kleine boeketjes. Wat een sfeervol vaasje en een leuk idee om er lavendel bij in te doen. Geniet van de zomer en van jullie vakantie (en plaatjes kijken is ook leuk hoor ;))

Lieve groet,
Miranda

Petra zei

Die lathyrus is echt prachtig en dan de geur heerlijk. Geniet van je vakantie en je rust.

Groetjes Petra

Just Who I Am zei

Wat een mooie foto's,Roze lathyrus en kaarslicht ,zo vergeet een mens het trieste weer.Ik ga volgend jaar toch ook eens Lathyrus proberen! Geniet van je vakantie en alle voorpret natuurlijk !
Liefs Elisabeth

Tanja zei

Je lathyrus vind ik zo mooi en je foto's zijn weer zo genieten.

Nog een paar dagen en dan gaan wij ook met vakantie.

Lieve Renny, ik wens je een mooie vakantie met veel genieten.

Liefs
Tanja

Musje zei

Ja het is een super bloemetje,mijn zus kan er ook niet tegenop knippen haha en dan de geur,zo heerlijk,je sfeerlichtje is prachtig,ik ben ook dol op kaarslicht en ach laat je reacties lekker aan,als je geen tijd hebt om te reageren,maakt toch niet uit,ik ben er ook minder,maar zet het niet meer uit,dan maar wat minder reacties,veel plezier in de vakantie,lieve groet Joke.

Sonja zei

Oh wat mooi, de lathyrus. Bij ons heeft tie het jammer genoeg niet gedaan. Volgend jaar maar weer.

Geniet lekker van je vakantie!! heerlijk..

Groetjes, Sonja

ps Ze waren heerlijk. Je zou ze zo moeten kunnen kopen toch, in de winkel;)

Met Brocant Label zei

Heb ook gezegt te stoppen maar kan het toch niet laten om te reageren haha. Wat ziet het er gezellig uit bij jou. Met dit weer krijg je echt zin om het binnen gezellig te maken. Waar is die zomer gebleven lijkt het wel. Maar deze foto's zijn genieten hoor.

Lieve Groet,
Yvonne

Anneke zei

wat een super schattige bloemetjes zijn dit.
ik heb ze al op meerdere blogs zien langs komen en heb besloten dat ik volgend jaar ook wel van zulke bloemetjes in mn tuin wil,haha.
hele fijne vakantie!
groetjes Anneke.

Michelle zei

Prachtig, hoor en supermooie foto's!!

Veel vakantie plezier en geniet ervan!

Lieve groetjes Michelle

Maison Louise zei

Prachtig hoor, de Lathyrus! Volgend jaar ga ik hem zeker in mijn tuin planten.

En wat een goed idee om lavendel bij het kaarsje te doen, dat moet zeker heerlijk ruiken.

Groetjes loes

rommy moosie68 zei

hoi wat zijn die kleine bloemetjes prachtig ik heb ze maar gekregen klein bosje staat zo lief in een klein vaasje net als bij jou super

Anita zei

Volgend jaar hier ook de lathyrus maar eens proberen !!!
Vroeger thuis hadden we ze al-tijd :-)
Prachtige foto's zo met dat kaarslicht !!!
Hier branden ze ook ...
jakkes wat een herfstachtige dag.
Wens je een héérlijke vakantie lieve Renny
enne ik zei het al in mijn blog
GENIETEN van je kruin tot in je dikke teen ;-)
Groetjezz lfs mij

Ger zei

Ja,ja......jij weet precies hoe je het zomers )bloemen)sfeertje binnen moet halen, vlug tussen de buien door knip,knip,knip....en 3 dubbel plezier, steeds meer bloemetjes aan je Lathyrus ranken,lekker geurtje in huis en schattig bloemetje op tafel.

Fijne zorgeloze vakantietijd en rust lekker uit!!!

Liefs,Ger
ps....die tomaten van de Lidl;-) €1.89 kilo

Ans zei

Schitterend,je foto's van de Lathyrus.
En ik wens je een hele fijne vakantie.

Groetjes Ans

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Geweldig!
Jouw Lathyrus staat gewoon in de goede grond! Helaas kon ik de mijne daar (in die goede grond) niet meer zaaien dit jaar dus moest 't wel in pot...maar ja dat verhaal ken je ;)

Geweldige foto's...genieten!

Veel groetjes, Veronique

Fluitenkruid zei

Met lathyrus in je tuin ben je de hele zomer verzekerd van heerlijk geurende boeketjes. Mooie kleurtjes heb je staan.
lieve groetjes

Dora zei

Schitterend er straalt zoveel rust vanuit!

Wonen in wit zei

Wat een leuke foto's weer
jammer dat ik geen geur pc heb maar ik ga ook zeker even de lavendelpitjes in het kaarsje proberen.

Geniet van je vakantie

Groetjes,
Tamar

Eefies day zei

Dit bloemetje maakt deze dag weer goed, met al die regen is zoiets vrolijks wel nodig.
Geniet van je vakantie en we lezen wel bij hoor.

Een lieve groet,
Eefie

Susan zei

Een hele fijne vakantie gewenst!!

Gr. Susan.

1968deWinkel zei

De kaarsen gaan vroeg aan met dit weer.... mooi foto's. groetjes Paula

Bonjade zei

Tjee....als ik moet helpen met knippen....;0)
De geur van deze bloemetjes is gewoonweg goddelijk.......
Dus nu ga je ook in de zomer stand?
Zal je missen hoor......
Fijne zomer!
Liefs

♥Ingrid♥ zei

Prachtig je post Renny en ben verliefd op je theelichtje........geniet van een heerlijke vakantie......groetjes

Emmy zei

De kaarsjes waren hier ook al aan heerlijk gezellig toch, alleen inplaats van die lavendelpitjes gooi ik een paar druppels etherische olie in de kaars dan ruikt het ook zo heerlijk in huis. Fijne dag groetjes Emmy

Rosarie zei

Wat een mooie plaatjes en prachtige kleurtjes..

groetjes van Ria

Sjonke's Kronkels zei

Hele mooie foto's. En een leuke tip van de lavendelpitjes bij het theelichtje!!
Hele fijne vakantie Renny!!!
Lieve groetejs,
Marion

Created by Essie zei

Ziet er prachtig uit de sfeer in combi met kleur

Wens je een fijne vakantie

Geniet ervan

Groetjes
Esther

Juule zei

Zo mooi...zo mooi...
geniet een fijne vakantie...

Saskia zei

Fijne vakantie en wat doet jou Lathyrus het goed. Ik heb wel bloemen maar niet zoveel.
Groetjes Saskia

Rozmeen zei

Wat maak je toch altijd prachtige fotos. Was weer even heerlijk genieten.

Ik wens je een fijn weekend,'
Liefs,
Rozmeen

Draffin Bears zei

I love your pink rose and sweet pea photographs.
Hope that you are having a lovely week and enjoying the summer.

Hugs
Carolyn

Deniz zei

hi! happy days!:)
www.LensMarket.Com