Zomerse sferen...{chall#4}



Het is zomer!
En van bovenstaande foto's krijg ik helemaal het zomergevoel. Het is weer tijd voor een nieuwe challenge en je raadt het thema al:

 ~zomerse sferen~ 

Hoe werkt het ook alweer:
  • Maak een post over zomerse sferen en vermeld daarin de volgende link, http://bizzyathome.blogspot.com/ (niet verplicht)
  • Plaats de URL hieronder bij add your link met een mooie zomerse foto.
Ik ben benieuwd hoe onze zomerse collage eruit komt te zien...






De rozencollage is echt supermooi geworden en ik heb zo van al jullie rozendecoraties genoten! Iedereen bedankt voor jullie enthousiasme en deelname weer! Echt heel bijzonder, een challenge naar mijn hart...


Deze roos is voor jullie!

Groetjes,
Renny

27 opmerkingen:

Gerd@ zei

Wat een leuk idee ik ga brainstormen ....

Fijne avond ... Gr. Gerd@

Home and Lifestyle zei

Summertime...hoe kan het anders! Wat een leuk thema!!

Lieve groet, Ingrid

flowersandhome zei

Hey Rennie! Ik had het net nog over je rozenchallenge in mijn laatste post; niet dat ik een link plaatste want de foto is niet van mij dus dat doe ik dan ook niet.
Een zomerse sferen challenge... Met het weer van nu lijkt het eerder herfst, misschien moeten we in onze foto's van een maand of zo geleden eens gaan zoeken naar die zomerse sferen...
Groetjes,
Marian

puur wit zei

hoi die zomerse sfeer ziet er bij jou heerlijkuit
lekker glaasje wijn
even genieten
mooie foto's
gr sandra

Musje zei

Prachtig is de rozen collage en je zomerse sfeer is ook super! vind het een moeilijke maar ga eens goed in de rondte kijken,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

Marian zei

Wat is dat leuk zo met die collage van die rozen.
Ik ben wel erg benieuwd wat voor creatieve ideen de blogsters nu tevoorschijn gaan toveren...veel wijn en eten denk ik

Mayflower zei

Wat weer een heerlijke Challenge lieve Renny, ik doe zeker weer met je mee en een beetje een zomerse sfeer kunnen we na dit herfstachtige weekend wel gebruiken.
Ja....je geurzakjes liggen hier in huis op prominente plekjes hoor, ik ben er nog steeds helemaal weg van.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Wat een mooie collage is het geworden...en weer een leuke nieuwe challenge hoor......liefs van mij....Ria.....mijn post van morgen gaat ook over de zomer.....ik zal hem linken......

Rozet zei

Wat een leuke collage is het geworden met de rozen. Het is me nog steeds niet gelukt mee te doen, maar wie weet met de 'zomerse sferen'! We dwingen de zomer gewoon af!

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Ans zei

Weer een hele leuke,Renny.
Ook ik ga er eens goed over nadenken en
ga ook weer mee doen.
Zo'n Challenge zorgt ook voor saamhorigheid
en dat voelt goed.

Groetjes Ans

Thuis bij Tjits zei

wat leuk Renny!! komen we in ieder geval in zomerse sferen wat we nu wel even nodig hebben op deze sombere morgen..
ik doe zeker mee, leuk:)

lieve groetjes, Tjits

Miranda zei

Alweer zo'n leuke challenge; ga eens even nadenken/rondkijken (en wachten op een beetje zon ;)) Mooie rozencollage is het geworden!

Fijne dag.
Liefs,
Miranda

Hieperdepiep...een feestje! zei

Leuk!!!! Mijn zomerfoto staat er bij!
Groetjes, Corine

Hieperdepiep...een feestje! zei

Sorry Renny, het was niet goed gegaan met plaatsen, en nu staat de foto er 2 x op....
Misschien kan jij hem nog verwijderen?
Groetjes, Corine

Michelle zei

Een heel leuke challenge Renny, ik doe graag mee, mijn linkje staat erbij

Lieve groetjes Michelle

Richtsje zei

Weer hélemaal op het juiste moment, jouw challenge. Want met dit triestige weer krijg je zo'n zin in zomer, zoveel zelfs dat je wel even door de vakantiefoto's van vorig jaar wilt neuzen! Ik heb er eentje uitgekozen, van zo'n marktje in zuid frankrijk. Wat we dit jaar gaan tegenkomen weet ik nog niet, wel dat we dan niet in zuid frankrijk zijn... Maar daarover meer op mijn eigen blog! Dat systeempje van addyourlink is o zo leuk trouwens, kende ik niet...

theeleuten zei

Wederom een leuk idee........ziet er leuk uit!

Fijne avond, groetjes Evelien

♥Ingrid♥ zei

zeker mooi je rozencollage Renny,en ik ga proberen voor je volgende,ook weer een superidee hoor!fijne avond nog....groetjes

Eefies day zei

Wat een ontzettend leuke challenge je bedenkt het toch iedere keer maar weer.
Er staan al leuke bijhoor.
Ik ga nog even denken!!

Lieve groetjes,
Eefie

Tanja zei

O Renny, leuk ik doe mee en ik weet al welke foto mijn zomerse sferen oproept. Ik wacht nog even ivm mijn speciale post die er nu staat.

Liefs
Tanja

Onder de knotwilg zei

Hoi Renny,
de vorige challenge was er niet meer van gekomen om mee te doen (had al wel foto's liggen, maar had steeds geen tijd om te posten) maar nu doe ik weer mee hoor! 'k Ga nu de anderen ook lekker bekijken!

Groetjes Tineke

Draffin Bears zei

Hi Renny,

You have shown some beautiful photographs.
Enjoy the summer and your week

Hugs
Carolyn

Irma zei

heej renny wat onwijs leuk bedacht "zomerse sferen nou ik heb gekozen voor stokbrood voor bij de bbq en salades heerlijk buiten eten en ik heb genoten van jouw plaatjes , liefs Irma

Angelika zei

Wat een leuk idee, ik doe mee!

Kleurrijk zei

Je zult wel denken, tweemaal????
Maar ik wilde de fotoserie via Flick-r aanvullen, want er waren lelijke lege plekken. ik plaatste het nogmaals via Flick-r op mijn blog en haalde nr. 1 weg. Pas toen dacht ik, he, dan werkt de link op jouw blog niet meer. Sorry....

Le style zei

Wat een heeeerlijke zomerse plaatjes en een super idee.....

Fijne zomerse week!

Sjonke's Kronkels zei

Hoi Renny,
Ik heb over deze challenge lang na moeten denken. 't Is gelukt maar hij wijkt een beetje af van de rest....hihi.
Groetjes,
Marion