Koffiekan met rozen...

Het pinksterweekend ligt voor ons.
Op de tafel een kan gevuld met rozen met vrouwenmantel. De koffiekan van P.Regout stond op me te wachten bij de kringloop.
Samen met deze oude brocante koffer.
Het was de moeite dus meer dan waard, om toch nog even binnen te lopen...nadat ik er dinsdag met lege handen wegkwam :o)



 
Een gevallen rozenblaadje, te mooi om zomaar weg te doen...

Leuk dat er al zoveel meedoen met de rozencollage! Wat maken jullie er mooie postjes van, echt prachtig. In een hectische week is dit een welkome afleiding. Volgende week een weekje vakantie hier, ik kijk er naar uit. Voor iedereen een fijn pinksterweekend! Ik ga gewoon werken, want ja, met pasen was ik al vrij. Ik duim voor mooi weer voor iedereen!
Groetjes,
Renny

37 opmerkingen:

All Seasons zei

Wat leuk die posten over rozen. Is eens langs me heen gegaan. Ik zal eens kijken om deze week iets te plaatsen.
Wat een prachtige roos!!
Werkse voor jou dit weekend en wij hopen op wat warmte en meer zonnestralen ☼
Lieve groet,
Patricia

~THEA~ zei

Mooie kleur rozen Renny!
Zeker in die kan, daar staat trouwens alles mooi in! Zelfs onkruid!!
Ik heb er verschillende, zowel koffie als theekannen.Niet van Regout..dat dan weer niet!!

Ik gebruik ze erg veel voor allehande bloemen.

Ook voor jou een heel fijn weekend!

Lieve groetjes Thea♥

Met Brocant Label zei

Hallo Renny,

Wat een mooie kringloopvondsten, dat gevoel als je daar iets moois ziet staan.... helemaal blij wordt je daarvan. De kleur van de rozen zijn erg mooi. Ik ga ook eens even kijken voor de collage. Ik wens je fijne Pinksterdagen.

Lieve groet,
Yvonne

Claudia zei

Het is ook zo'n leuke challenge!

Het stokpaardje zei

Dat is het leuke van een krinloopwinkel. Iedere keer is het weer anders.
Fijn weekend Iris

THE BLACK BARN zei

hier ben ik weer even om bij jouw te neuzen.
ik wou al op je vorige post reageren maar dat kon niet zag ik.
Ik vind je vonsten erg leuk en je hebt er een mooi sfeerplaatje van gemaakt.

Rozen zijn erg mooi!!

Fijn weekend en lieve groet,

Miranda

Michelle zei

Mooie foto's, heel mooie kleur rozen en mooi je koffer en koffiekan! goed gevonden!

Fijn weekend!
Lieve groet Michelle

Karin zei

Ik geloof dat ik wat heb gemist, maar je rozen zijn prachtig, ben dol op die kleur!

Riny zei

Prachtige kan met roze rozen..geniet er maar lekker van. Sterkte met werken. Fijn dat er mensen zijn die dit werk willen doen.
Groetjes Riny

Sjonke's Kronkels zei

Wat aardig van die p. Regout-kan, dat ie op jou gewacht heeft. Hij had zijn koffeetje alvast gepakt. Ik hoor het hem zeggen: Ik blijf staan, want Renny komt er aan....lol. Alle gekheid op een stokje. Mooie koffiekan, mooie koffer en nog mooiere bos bloemen!!!
Lieve groetjes,
Marion

http://truutske.blogspot.com/ zei

Maar goed dat je er weer even naar binnen ging want de koffiekan is echt een pracht kan helemaal gevuld met deze prachtige rozen en vrouwenmantel.

Ik wens je een zonnig Pinksteren.
Liefs,
Trudie.

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie kan met rozen Renny...en wat een vondsten bij de kringloop. De laatste tijd kan ik er helaas slecht slagen, maar ik vind het er ook drukker dan voorheen!

Erg leuk dat er op je challenge zo enthousiast gereageerd wordt!

Ik wens je een fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

Ans zei

Schitterende koffiekan,Renny.
En zo'n koffer had mijn vader ook een.
Je hebt er weer prachtige foto's
van gemaakt.

Ik wens je hele fijne Pinksterdagen
Groetjes Ans

Miranda zei

Wat een prachtige kringloopvondsten heb je gedaan; zulke mooie spullen vind ik hier helaas niet. Er komen inderdaad de prachtigste rozenposten voorbij, erg leuk!

Fijn weekend,
Miranda

It's me zei

Mooi boeket en die pot is prachtig...geniet van een heerlijk weekend.......liefs van mij...xxx...

crealili zei

De rozen zijn prachtig van kleur! De koffer vind ik ook geweldig. Inderdaad de kringloop winkel is geweldig om af en toe eens binnen te springen, je weet nooit wat je tegenkomt ...
nog een fijn Pinksterweekend
Liliane

Theemuts Rommelhoekje. zei

Dat was zeker de moeite waard ,je bezoekje aan de kringloop !!
Ik wens jou ook een heel fijn pinksterweekend.

groetjes Romkje.

Eefies day zei

Wat een mooie post weer, en die koffer, zo zonde om die bij de kringloop te laten staan, net zoals de kan, wat mensen wegdoen,onvoorstelbaar.
Voor jullie een heel fijn pinksterweekend.

Lieve groetjes,
Eefie

Thuis bij Tjits zei

je rozenchallenge is ook zo leuk:)) wat een prachtige kleur rozen heb je!!

fijn pinksterweekend!
lieve groetjes, Tjits

Het Hoogerhuys zei

Ik kom nooit in kringloopwinkels, weet niet eens of die hier bij mij in de buurt zitten!!

Jullie halen er wel altijd de leukste dingen op.....

Vind de kleur van je rozen super!!
Fijn pinksterweekend, Renny.
Groetjes Sandra

De Lorelei Brocante. zei

Jij Bofk... !!!
Wat een superkringloop moet dat zijn want de Kan is wel heel mooi zeg !!
En wat heb je er weer prachtige foto,s van gemaakt.

Groetjes
Dicky Marie

Maia zei

Wat een schitterende rozen en nog mooiere foto's Renny! Je hebt erg mooie dingen gevonden bij de kringloop wat een fijn gevoel is dat dan hè! Ook al weet je totaal niet waar je het laten moet...gewoon meenemen toch!
Er is iets met het linken van mijn rozenpost verkeerd gegaan zodat je niet op mijn blog komt als je het aanklikt maar ik hoop dat de mensen het zo ook wel vinden. Weet achteraf wel wat ik fout gedaan heb...aldoende leert men.
Ik wens je toch (ondanks dat je moet werken) een fijn pinksterweekend toe!
Groetjes Maia

puur wit zei

hoi je hebt weer leuke dingen opgescharreld mooi die kan
en de rozen ook
nou werk ze dan
fijne pinksteren
gr sandra

Mayflower zei

Jeetje Renny.....naar welke kringloopwinkel ga jij???Kwam jij laatst ook niet terug met een zinken waterkan van een paar luttele euro's of heb ik dit mis hihi.
Prachtig je Rozen in de koffiekan, ik heb ook zo'n oude en doe er ook weleens een boeketje in. Je foto's en dan vooral die van het Rozenblaadje zijn prachtig.
Fijne Pinksterdagen en een lieve groet, Mea

Jeanette zei

Jouw items zijn altijd weer een genot om te lezen. De challenges die jij verzint vind ik erg origineel. Jammer genoeg ontbreekt het mij af en toe aan tijd om hier aan mee te doen. Als ik zelf geen items meer heb dan doe ik graag mee. Voorlopig blijf ik je zeker lezen/volgen.

Fijn weekend!
Jeanette

wonen met brocante zei

Dat staat weer erg mooi in de kan. Je bezoekje is zeker niet voor niks geweest! Ondanks dat je moet werken ook prettig weekend! Groetjes Peggy

maria zei

Ha ha ha, ik ben dus niet de enige die naar de kringloopwinkel geweest is en gek is op oude koffers.Ha leuk je hebt weer een collage,zo leer ik weer een hoop nieuwe blogjes kennen.Even kijken of ik ook weer mee kan doen, leuk! Fijn Pinksterweeken en alvast een fijne vakantie.
Maria

Stina zei

er is hier zo weinig te vinden bij de kringloop, maar je kan is leuk met je roosjes.

een heel fijn weekend, liefs

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hallo heerlijke he die kringloop kom er ook vaak ,mooie blog heb je hoor ben via via op je blog gekomen en ga je zeker volgen ,kom ook uit Friesland uit Harlingen.Nodig je uit als je het leuk vind op mijn blog verder wens ik je een prettig weekend

vriendelijk groet rosita

Anita zei

BOFKONT
Je hebt weer mooie spullen gescoord bij de kringloop !!!!
Erg móói die rozen in die kan en je koffer: helemaal top.
FIJN PINKSTERWEEKEND
Groetjezz lfs mij

Musje zei

Super je kan met rozen en de koffer is ook een gave vondst,ik wens je hele fijne pinksterdagen,lieve groet Joke.

G-style zei

Prachtige foto's weer en wat een mazzel dat er dingen staan te wachten op je bij de kringloop .......dat heb ik niet zo vaak, misschien moet ik de kringloop weer wat trouwer gaan bezoeken .

Ik wens je een heerlijk ontspannen pinksterweekend en werkse alvast.

hartelijke groet Gea

Sonja zei

Oh gaaf als je zulke vondsten doet he, mooi! Doe het zelf ook erg graag;)
Leuk je post over rozen, zal eens kijken of dat deze week gaat lukken!

Fijne weekend nog verder, heerlijk een dagje extra.

Groetjes, Sonja

Bonjade zei

Prachtige vondsten zeg...de aanhouder wint....;0)
Ben druk bezig met een rozen post hoor, wordt vervolgd....
Fijne week
Liefs

Antonia zei

Prachtige vondsten Renny, dat is echt boffen als je zo'n mooie koffer en koffiekan tegelijk tegenkomt. Heerlijk gevoel geeft dat hè, zoiets moois vinden! Fijne dag, groetjes Anja

♥Ingrid♥ zei

Wat mooi je post Renny,prachtige kan met de mooie rozen en de valiezen vind ik super,geniet van een nieuwe en mooie week....groetjes...

@nne zei

prachtige foto's! liefs, @nne