Decoreren met rozen...{chall#3} en een winnaar!


De rozen staan momenteel weer in volle bloei. De koningin der bloemen, de bloem van de schoonheid. Vorig jaar schreef ik een ode aan de roos. En er zijn inmiddels al heel wat rozenpostjes gemaakt. Je kunt er ook geweldig mee decoreren..
En daarom dus de volgende challenge: maak een berichtje over 'decoreren met rozen'. Leef je uit .. dan krijgen we straks weer een prachtige collage met rozen.

-Maak een blogpost over decoreren met rozen en vermeld daarin de link http://bizzyathome.blogspot.com/ (niet verplicht)
-Plaats de URL van je blogbericht hieronder bij 'add your link' met een foto erbij.








Aan de vorige challenge heb ik zoveel plezier beleefd. Geweldig hoe sommigen de zolder op gingen of zelfs de basement in doken zoals Laura van het blog 52flea. En dan Claudia, die haar man strikte om een eindje om te rijden speciaal voor de korenbloemen, geweldige actie! Ik voelde me vereerd door jullie enthousiasme en prachtige foto's. Iedereen enorm bedankt voor het meedoen. Jullie begrijpen dat ik hier onmogelijk de mooiste uit kan kiezen. Via de inlinkz bestond ook de mogelijkheid een trekking te doen..als het goed, is heeft één iemand van jullie een mailtje gehad...en dat is volgens mijn informatie:

Corine van het blog
Gefeliciteerd! Mail je me je adres even dan stuur ik je het pakketje toe.

En de collage 'something old, something blue'..beetje klein geworden door de vele deelnemers hihi.
Deze roos is voor jullie allemaal! Hij geurt heerlijk...
groetjes,
Renny

30 opmerkingen:

Mayflower zei

Ohhhh.....Renny, wat leuk een Challenge over Rozen......dat moet velen van ons vast en zeker gaan lukken hihi.
Zelf heb je trouwens een prachtige foto van de Roos gemaakt.
En wat een mooie blauwe collage is het geworden, leuk dat iedereen zo enthousiast meedeed.
Bedankt voor je prachtige Roos en Corine van harte met je prijs.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Prachtig je rozenpost...mijn favoriete bloem...
Oh deze keer moet ik dit toch niet missen hoor, van linken weet ik niet veel maar dan kan me vast wel iemand helpen.....ga eens even denken en broeden op mijn post.
Ben helemaal verliefd op je rose roos.

Van harte voor de winnaar
Fijne dag
Liefs

Claudia zei

Wat een leuk idee weer, ik ga aan de slag en natuurlijk de felicitaties voor Corine!

Miranda zei

Alweer een leuke challenge, dat gaat weer veel mooie foto's opleveren! Je blauwe collage is prachtig geworden, leuk dat er zoveel enthousiaste blogsters aan mee hebben gedaan. Corine gefeliciteerd met je prijs en Renny bedankt voor je prachtige roos.

Fijne dag,
Miranda

Onder de knotwilg zei

Gefeliciteerd voor Corine! Wat hebben er veel mensen meegedaan hé?! Leuk hoor! 'k Heb ze ook allemaal met plezier bekeken!
Maar ai ai ai, rozen... Vind ze prachtig, maar ik heb nu niet direct rozenvingers helaas... Maar voor zo'n leuke uitdaging moet het lukken, toch?!

Groetjes Tineke

Thuis bij Tjits zei

ohh leuk rozen!! ik heb toevallig vanmiddag fotos van mijn rozen gemaakt, wie weet zit er wel wat leuks bij voor je challenge en anders verzin ik nog wat, weer heel leuk bedacht Renny!!
wat is de blauwe collage ook leuk geworden net als de foto van je roos:)
Corine gefeliciteerd met je prijs!

lieve groetjes, Tjits

Just Who I Am zei

Wat een mooie Blauwe collage is het geworden en zo leuk hoeveel blogsters er meedoen.Ik hoop deze keer wel mee te kunnen doen ondanks de rommeligheid hier in huis ,rozen zijn ook mijn favorite bloemen.Je rozen foto is prachtig en wat zijn ze toch mooi he en als ze lekker ruiken is toch een extra.
Liefs Elisabeth

Fluitenkruid zei

Het is bijna onmogelijk om niet over rozen te bloggen :-)

♥Ingrid♥ zei

Wat mooi je blauwe collage weer Renny,de rozencollage gaat ook de moeite worden denk ik,die van jou heeft de toon aangegeven hoor!ik ga ook proberen meedoen...fijne avond...groetjes

Eefies day zei

Prachtig, je nieuwe uitdaging, ik heb voor morgen de rozen vvor bloemen op woensdag dus ik denk dat ik die maar ga gebruiken, superleuk bedacht weer!!!

Voor Corine, gefeliciteerd en leuk dat we mee mochten doen.

Live groetjes,
Eefie

It's me zei

Jij weet wel iedereen ( behalve mij) hahahahha!! aan het werk te zetten iedere keer he???......leuk hoor...nou wieweet doe ik deze keer mee......ik beloof niks hoor.....xxx...

Ans zei

Weer een heel leuk idee,wie weet doe ik weer mee.
En Corine,Proficiat.

Groetjes Ans

http://truutske.blogspot.com/ zei

Geweldig deze challenge Renny.
Heerlijk even alleen aan rozen/bloemen te denken.
Wat een prachtige blauwe collage laat je ons zien en....watr heb jezelf een fantastisch mooie foto geplaatst van jouw roos!!!

Ik heb wel een vraagje...
als ik mijn linkje plaatst staat er links ervan een rood kruisje dat ik niet weg krijg.
Doe ik iets niet goed....ben niet zo'n heldin met dit soort linkjes hoor.

Fijne avond en nogmaals bedankt.
Liefs, Trudie.

Home and Lifestyle zei

Een blue bijdrage is het niet geworden, maar dit moet toch zeker wel gaan lukken! Wat een leuk idee weer Renny...!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Hannekie zei

wat leuk zeg..hoe verzin je het..deze keer doe ik graag mee..nog ff achter een roos aan hoor..ik heb ze niet in de tuin..(bloos)..
liefs hannie

Thamar, zei

hoi hoi

Nou ik vond het ook leuk om mee te doen.
Ode aan de roos super idee, ik doe weer mee.
Gr Thamar

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat een leuke uitdaging weer. Alleen mijn rozen doen het voor geen meter dan moet ik toch echt op pad gaan ;-).
Groetjes, Nicole

Anita zei

Nouh ik zal het eens proberen ;-)
Fantastisch idee wéér van je !!!!
Succes
Lieve groetjes, Anita

Met Brocant Label zei

Ik ga eens met de rozen aan de slag, hier ook heel wat in bloei al. De winnaar van harte gefeliceert.

lieve groet,
Yvonne

gewoon gezellig ♥ zei

Wat leuk Renny, je challenge!! Ik ga es even brainstormen....

Groetjes Hilde

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een super leuk idee weer.
Ik ga ook mee doen..........wanneer is nog even de vraag hahaha.

groetjes Romkje.

Rozmeen zei

Wat is het weer een mooie challenge en zo kun je nog meer genieten van al die mooie rozen.

Liefs,
Rozmeen

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wauw!!! Ik ben mijn laptop dagen kwijt geweest omdat hij het niet meer deed....en nu lees ik dit!!! Echt superleuk, ben er eigenlijk helemaal stil van!! Ik ga je mijn adres sturen!
Groetjes, Corine

Inge zei

Wat is de blauwe collage mooi geworden!
Deze roos trouwens ook, ik zal morgen op mijn enige vrije ochtend deze week :-( eens de tuin in duiken, kijken of onze rozen ook bloeien (er zaten een paar knoppen in...)ik heb er vorige week eentje in een vaasje gezet...die kan ik natuurlijk ook gebruiken PING IDEETJE!

Liefs Inge

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Prachtig al die witte bloemen en de challenge vind ik ook erg leuk!
Jouw linkjes met foto's vind ik nog veel leuker dan degene die ik gebruik, ik heb al weleens op die link geklikt maar 't ziet er allemaal best moeilijk uit, althans, daar heb ik denk ik geen geduld voor :)

Veel groetjes, Veronique

Maia zei

Hoi Renny,

Wat veel mensen deden mee met je blauwe challenge!
Geweldig die verschillende dingen en een super idee van je!
Je eigen rozenfoto is ook zo romantisch en die witte bloemen zo mooi!
Natuurlijk doe ik deze keer ook weer mee hoor, echt leuk om te doen!

Groetjes Maia

puur wit zei

hoi dat ziet er mooi uit zeg
wat een prachtige collage
heb je mooi gedaan
gr sandra

@Let zei

Leuk, Corine!
Van harte, geniet ervan.

Groet, @Let...

Richtsje zei

Alweer zo'n leuke challenge! Ik doe niet mee, maar mijn blogje heeft in de zomer zo ontzettend veel rozenfoto's, heerlijk inderdaad!!

Janny zei

Geweldig leuk, maar ik heb al zoveel postjes over rozen, misschien een volgende keer dat ik mee doe!

groetjes Janny.(rozen van papier)