Bloempjes uit de tuin...

Een kannetje gevuld met bloemen uit eigen tuin. Wat is het iedere keer toch genieten van die kleine boeketjes door het huis. En iedere maand weer andere bloemen. De rozen, waar ik zo van hou, beginnen hier ook te bloeien. Daarover later meer...



Clematis hagley hybrid roze

 
Roos 'climbing iceberg'

Voor meer bloemen neem je een kijkje bij haar.
Je kunt nog tot volgende week dinsdag meedoen met something old, something blue !
Dan maak ik de winnaar bekend.

Groetjes,
Renny

32 opmerkingen:

wonen met brocante zei

Wat een prachtige foto's. Mooi dat ze zo vervagen. Groetjes Peggy

Sjonke's Kronkels zei

't Is een plaatje, je tuinboeket!!
Lieve groetjes,
Marion

Claudia zei

Zoveel bloemen heb ik niet in de tuin, niet genoeg om ook nog naar binnen te halen helaas, zo maar naar de markt dus...

Sjoukje zei

Heerlijk toch die bloemen uit eigen tuin. En je kunt er je hele huis mee vullen~! Staat zo gezellig... Bij mij zijn de rozen bijna zover dat ze gaan bloeien, het zijn allemaal knoppen~! En dat met die droogte...Je hebt er prachtige plaatjes van gemaakt, echt genieten...
Fijne dag, groetjes Sjoukje.

Created by Essie zei

Ziet er prachtig uit het boeketje uit jouw tuin. Prachtige foto's zo . Ik wilde dat ik er even aan kon ruiken op 1 of andere manier. Het zier er uitnodigend uit

Groetjes
Esther

Fluitenkruid zei

Mooie bloemen en gelukkig niet door de regen aangetast. Ik ga morgen meteen naar mijn tuintje om te kijken wat er bij ons bloeit :-)

It's me zei

Heel erg mooi Renny !!...fijne dag ! liefs van mij...xxx..

rommy moosie68 zei

hoi wat een mooi boeketje een mooi dat je het zelf kan plukken en niet naar de winkel hoeft liefs rommy fijne dag

At Home By Us zei

Wat een mooie fotoreportage. Hier word je vrolijk van.

Ik ga nog eens op zoek naar something old en blue...

Fijne en zonnige dag.
Liefs cynthia

Michelle zei

Heel mooie foto's en bloemetjes!

fijne dag!
Lieve groet Michelle

http://truutske.blogspot.com/ zei

Wat een mooie foto's en prachtige bloemen.
En de clematis...zo'n mooie kleur.

Fijne dag,
Trudie.

Met Brocant Label zei

Hoi hoi, ja witte rozen ook hier favoriet, Climbing Iceberg, Bobbie James, Schneeuwitchen ze staan er allemaal. Maar prachtig ook die clematis, allemaal wondertjes van de natuur.

Lieve groet,
Yvonne

Emmy zei

Wat een mooie kiekjes heb je ervan gemaakt.
Groetjes Emmy

cindy zei

wat een mooie fotos weer zeg
hier wordt je zeker vrolijk van!!

aan je something old en blue kan ik helaas niet mee doen old heb ik zat maar het blue is voor mij een probleem!!

lieve gr cindy

Home and Lifestyle zei

Tussen de tuinactiviteiten door kom ik even naar je bloemetje kijken! Wat een mooie boeketje, leuk is dat hè om uit eigen tuin te plukken!!

Een fijne dag Renny, het is prachtig weer buiten! Lieve groet, Ingrid

Rozet zei

Mooi hè al die bloemen uit eigen tuin. Het zijn hier meer struiken die bloeien, ik wacht nog even op de rozen, dan kan ik daar weer vaasjes mee vullen!
Fijne dagen, veel plezier op het water!

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Musje zei

Prachtig je boeketje,ik vind het zo geweldig plukken uit eigen tuintje,fijne dag,lieve groet Joke.

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat heb je er prachtige bloemen opgezet zeg, heerlijk genieten!

Veel groetjes, Veronique

Het stokpaardje zei

Dat zijn de leukste boeketjes uit eigen tuin.
Groetjes Iris

Miranda zei

Wat heb je mooie romantische foto's gemaakt van de prachtige bloemen.

Fijne dag,
Miranda

Eefies day zei

Je foto's zij zo mooi, iedere bloem krijgt zo volop de aandacht.
Prachtig!!

Lieve groet,Eefie

Theemuts Rommelhoekje. zei

Prachtig ,Renny !!

fijn weekend ,groetjes Romkje.

gerrie zei

Prachtige bloemen en foto,s!
groetjes gerrie

Antonia zei

Altijd mooi, een boeketje uit eigen tuin! Prachtige foto's Renny. Fijn lang weekend gewenst, lieve groetjes Anja

Stina zei

Mooi zijn je bloemetjes uit de tuin Renny!!

fijne dag morgen
gr Stina

Mayflower zei

Wat een prachtig boeketje Renny en vooral omdat het uit eigen tuin is, daar geniet ik altijd meer van. Prachtige Clematis heb je en ohhh....rozen, hier zitten ze ook vol knop, ik kijk ze bijna in bloei hihi. vooral de engelse roos daar kijk ik naar uit.
Ik wens je fijne dagen.
Lieve groet, Mea

Anita zei

Wat een móóie bloemenpost Renny :-)
Prachtig dat kleine boeketje uit eigen tuin.
Ik ben zojuist al aan het sproeien geweest
het is zó ontzettend droog !!!
FIJNE ZONNIGE DAGEN
Lieve groetjes, Anita

Colin zei

Geweldig als je zoveel moois uit eigen tuin kunt plukken, mooi boeketje! Groetjes, Colin

flowersandhome zei

Mooi dit boeketje uit eigen tuin!
Groetjes,
Marian

Just Who I Am zei

Wat een schattig boeketje uit eigen tuin .Ook hier gaan er steeds meer rozen in bloei .Wat is het toch genieten he!
Liefs Elisabeth

Maia zei

Zoem zoem ik zou een bij willen zijn als ik die mooie bloemen van je zie! Grapje...super mooie foto's!
Geniet van het lekker warme weekend!
Groetjes Maia

Hieperdepiep...een feestje! zei

Ik sluit me maar gewoon aan bij alle andere enthousiaste kreten, het zijn ook gewoon prachtige bloemen(foto's)!
Leuk dat ik je ook op mijn blog kan verwelkomen!
Trouwens, ik ben dus ook 35....maar ik hoop niet dat het een jaar duurt voor de 36e zich aanmeldt ;-))
Groetjes, Corine