Annabelle...

Annabelle (Hydrangea arborescens).
Ze verdwijnen hier als sneeuw voor de zon. Ik vermoed dat het kinderen zijn. Nou ja, dan is er nu vast een moeder erg blij mee gemaakt...(hoop ik natuurlijk wel dat ze haar kind streng toespreekt, dat je niet zomaar bloemen uit andermans tuin mag plukken...zucht.)   
Maar even een paar bloemschermen afgeknipt om zelf van te genieten, voor ze straks allemaal weg zijn.
Kijk nou hoe mooi zo'n bloemscherm er aan de onderkant uit ziet. 
Hier zie je goed dat dit de blauwgewolkte kan is.

De Lathyrus in een bolvaasje, om overal van te genieten.



Kuiflavendel ruikt zo heerlijk mediteraans.
Kijk nou hoe teer.
Nog een fijne avond, ik ga film kijken...hoe lang is dat geleden!

Groetjes,
 Renny

41 opmerkingen:

Eefies day zei

O, ik zie die kinderhandjes al graaien en dan trots thuis komen, ha, ha, ja moeder zal ze toespreken hoor...
Prachtig je bloemen het ziet er weer zo mooi uit nu, regen en zon allebei hebben ze goed gedaan.
Geniet van je film, ik verheug me op een paar opgenomen films, die zijn voor volgende week als het echt vakantie is.

Lieve groetjes,
Eefie

Emmy zei

Ik begrijp die kindjes héél goed ze zijn toch ook prachtig. Fijne avond, groetjes Emmy

Sjonke's Kronkels zei

Gezellig, al die tuinfoto's. Ik heb ook zo'n kuiflavendel. Enneh....bij de buren staat een Annabelle in de voortuin en zij doen helemaal niks aan de tuin. Ik denk dat ik binnenkort een boeketje Annabelle heb binnen staan...hihi.....
Maar alleen de bloemschermen die aan mijn kant staan hoor.
Lieve groetjes,
Marion

Petra zei

Heel mooi vooral de Lathyrus vind ik zo mooi maar je annebel mag er ook zijn hoor. Fijne avond, groetjes Petra.

Maria zei

Wouw wat een beauty de Annabelle.
pff ja de kinderen,plunderen hier de tuin ook leeg,zo jammer dat de ouders nergens meer op letten.

Prachtige post,dat is genieten

liefs maria

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtige foto's hoor tja tis wel zonde dat ze bloemen bij je plukken ....hier doen ze dat ook maar geloof echt niet altijd kinderen hoor... geniet dus maar lekker van al je bloementjes wens je een leuk weekend ...lieve groet rosita

Maison Louise zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt en zo mooi de bloemen in de emaille kan.

Groetjes Loes

Stina zei

hebben ze die bij jou uit de tuin geplukt!!

staat gezellig in je kan.
en veel kijk plezier vanavond
liefs Stina

cri-cri zei

wat hou ik van hortensia en zo´n sneeuwwitte kleurt natuurlijk overal bij...

Created by Essie zei

Ziet er prachtig uit jammer dat ze ze plukken.

en welke film ga je kijken. Dus veel kijk plezier

Antonia zei

Dat is balen Renny, dat de Annabellen worden afgeplukt. Mooi zomersfeertje heb je neergezet, echt genieten! Veel kijkplezier vanavond, groetjes Anja

Saskia zei

Ze zijn echt mooi, ik ben vandaag weer een beetje begonnen in de tuin. Moet ook maar eens gauw wat foto's maken. Ze staan echt mooi zo in de emaille kan.
Groetjes Saskia

Gerd@ zei

He wat jammer dat ze hortensia's uit je tuin plukken .... gelukkig heb je er zelf ook nog een paar wat zijn ze prachtig he ....

Fijne avond ... Gr. Gerd@

All Seasons zei

Ik moest het even goed lezen...
Mijn pap vertelde mij van de week dat ze daar de Hortensia's uit de tuinen knippen. Wil je geloven hoeveel Hortensia's ik in mijn voortuin heb staan, ik moet er niet aan denken... :-(

Fijne avond ☼
Lieve groet,
Patricia

Just Who I Am zei

Wat vervelend dat je bloemen verdwijnen en ik hoop zeker dat moeders die ze krijgen hun kinderen vertellen dat dat niet hoort.Mooie zomerse foto's.Ik hoop dat de film mooi is !
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

Wat zonde dat een ander je Anabellen plukt, maar gelukkig heb je zelf ook je waterkan ermee kunnen vullen Renny. Wat een prachtige bloem is het toch en wat een mooi gewolkte waterkan.
Ook de Kuiflavendel staat er prachtig bij en Lathyrus.......ben dit jaar te laks geweest ze te zaaien, maar volgend jaar ga ik dit zeker doen, want ik wil ook vaasjes vol van dit mooie bloemetje hihi.
Geniet van de film.
Lieve groet, Mea

De Lorelei Brocante. zei

Aacch die kindjes....ze komen graag thuis met een grote bos,maar ja het is niet de bedoeling natuurlijk hé.
Ik zie ze hier ook overal staan we zitten nog op de camping vlakbij Putten en de Annabellen doen het hier supergoed heb ik wel gezien.
Ik ga ze niet plukken hoor, hahaha....
Geniet maar van je prachtige bloemen,en de Kan is ook prachtig !!!

groetjes
Dicky Marie.

Annet zei

Bij jou ook al? Ik mis er ook al een paar uit het rijtje Annebelles langs mijn tuinhek. Eerst één en nu al vijf!!!
Mooi zijn ze wel.
Groet, Annet

Michelle zei

Hé wat is dat jammer dat ze jou mooie bloemen komen afplukken...;-((

Je foto's zijn in elk geval schitterend!

Lieve groetjes Michelle

Gerreke zei

En welke film heb je gekeken? Was ie leuk!

Beetje jammer dat iemand bloemen uit je tuin haalt ...

Hieperdepiep...een feestje! zei

Mooi zijn ze bij jou! Hier wil het maar niet meer worden dan een paar ielige sprietjes met een veel te zware bol. We hebben 'm vast te vaak verpoot...
Groetjes, Corine

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ik hoop dat het idd kinderen zijn geweest ,dat heeft nog wel iets liefs ..........maar het kan ook best een mama zelf zijn geweest.
Mijn handen kriebelen nl ook als ik die mooie annebels zie in iemands tuin.
Maar ik kan me nog steeds bedwingen hahahaha.

Gelukkig heb jezelf nog een aantal over ,want ze zijn zooooooooo mooi.

groetjes Romkje.

It's me zei

Wat erg dat ze zomaar aan je hortensia komen.....tjeee....jammer.....heel fijn weekend...liefs Ria...xxx...

Anita zei

Wat jammer van je mooie Annabellen. Er zijn vast een paar lieve mama's heel erg blij gemaakt door hun kroost. Als het geen kinderen zijn geweest vind ik dat nog vele malen erger !!!!!
Gelukkig heb je er nog wat kunnen "redden" voor in je eigen mooie waterkan. Práchtige bloem !!!!
Groetjezz lfs mij

Het Hoogerhuys zei

Weet je zeker dat het kinderen zijn, hoor wel meer van die verhalen......
Maar jij hebt er nog een in de vaas, ze zijn prachtig, ben gek op de Annabelle.
Die van ons zijn net vorig jaar aangeplant, maar ze zijn nog erg zielig; nog steeds geen bloeiende bloemschermen, wel bloemknoppen hoor.
Hoop dat ze het wel gaan doen!
Fijne avond, groetjes Sandra

Ans zei

Mooi,hé de Anabelle's.
Ik heb er ook een post over gemaakt.
Wij hebben een struik in onze voortuin staan.
Niet leuk,dat ze bij jou geplukt worden.
Cameraatje ophangen en laten draaien ?
Wie weet snap je de dader.

Groetjes Ans

Fluitenkruid zei

Wat zijn ze mooi he? Ze zijn onwerkelijk mooi bijna en hebben de regen goed doorstaan. Niet leuk dat ze gepikt worden maar zoals je schrijft hoop je dan maar dat er een moeder blij mee gemaakt wordt.
Prettig weekend, lieve groetjes van mij

Sezoentje zei

Wat erg dat ze gewoon uit je tuin geplukt worden! Maargoed dat je ook zelf knipt zodat je kan genieten van deze zalige bloemen,
fijn weekend alvast,
liefs, Sonja

Home and Lifestyle zei

Vorige week heeft onze voortuin een metamorfose ondergaan en als het goed is hebben we daar volgend jaar ook een hele rij annabellen...ik mag toch hopen dat er dan niemand met een schaartje langs komt:-)!

Dit jaar heb ik voor het eerst lathyrus gezaaid en het is nog niet veel...maar mijn eerste bloem is binnen! En wat ruikt dat lekker he?

Ik wens je een heel fijn weekend, lekker genieten in je boemrijke tuin!

Lieve groet, Ingrid

Hannekie zei

ook ik vind ze prachtig...maar wat jammer dat ze bij je weg gekaapt worden zeg. je fotos zijn weer plaatjes..heb ook je andere postjes even gelezen want ik loop hopeloos achter. je lathyrus vind ik ook geweldig
fijn weekend
liefs hannie

Dora zei

Zo mooi, onze tuin staat er vol mee, in diverse kleuren mijn favo is de poederroze...zo lief en zacht.

1968deWinkel zei

die schermbloemen zijn prachtig en ik wil ook wit in mijn tuin, dus ik ga er zeker naar kijken! fijn weekend gr Paula

puur wit zei

ooh wat jammer ze zijn zo mooi
wie weet zegt de moeder wel hier ga daar maar heen en pluk er maar een paar voor mij
tegenwoordig hoef je nergens meer gek van op te kijen
een brutaal mens heeft de halve wereld
erg he
nou je hebt groot gelijk dat je er zelf wat op de vaas hebt gezet
fijn weekend gr sandra

Sjoukje zei

He, wat zonde van je annabellen, vooral in de herfst/nazomer zijn ze nog mooier maar jij bent ze voor die tijd al kwijt geloof ik.... Jammer hoor~! Ik zie nu op een van de mooie plaatjes dat je inderdaad een dezelfde waterkan hebt(blauw/wit gewolkt). Die van jou is vast niet zo lek als die van mij, haha... Het zijn weer mooie foto's Renny. Echt genieten....
Fijne avond, groetjes Sjoukje

♥Ingrid♥ zei

toch nog heel mooi je Annabelle post Renny....fijn weekend...groetjes

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I love the pure white hydrangea in the jug, so pretty.
Wishing you a wonderful weekend

Hugs
Carolyn

La Maison en Wonderboom zei

Mooie foto's!!
En was het een mooie film?

Lieve groet
Hermine

Inge zei

Ooit...komt er in mijn tuin een hele rij Annabellen te staan, maar tot die tijd moet ik het doen met mijn blauwen en paarsen...ook mooi.

De jouwe zijn prachtig wit! Ik zie ze ook wel eens wat gelig, maar deze zijn WAUW!

Idd niet zo netjes van die kinderen, maar hopen dat hun moeders wat netter zijn opgevoed, en ze daarbij tóch een standje geven...

Fijn weekend
Liefs Inge

English style zei

Prachtig die annabellen, bij mij staat de achtertuin er mee vol ! allemaal stekken van 1 grote plant
wel vervelend dat ze worden afgeplukt door wie dan ook, dat doe je niet...
mooi is die geaderde kan zeg, prachtig, net als je andere foto's !
fijne Zondag nog
lieve groetjes Yvon

almay`s home zei

Ach...dat is nou jammer van de mooie bloemen. Je kunt er aan de struik toch veel langer van genieten.
Wat staan ze mooi bij je in de kan. Ik hoop dat ze je mooie bloemen vanaf nu met rust laten ....

Lieve groet
Alma

Thuis bij Tjits zei

prachtige fotos Renny!! wat jammer van je annabellen.. dan maar hopen dat de ontvanger er heel erg van geniet!
doet de annabel het wel goed op de vaas? ik heb er nog niet zoveel, het zijn nog jonge struikjes dus ik laat alles er nog maar aan zitten:)

lieve groetjes, Tjits