Zinken kan...


Mijn vondst van de week is toch wel deze zinken kan. Bij de kringloop stond 'ie er wat verloren bij in een achterafhoekje. Met een zilverkleurige lak erop, foeilelijk. En de bodem kapot gevroren. Maar ik zag er natuurlijk nog wel iets in. Voor twee eurootjes, ja twee..mocht ik hem meenemen. Ze gaf me ook nog de tip om de bodem even terug te slaan met een hamer..hihi..  Met verfafbijt aan de slag en na een uurtje boenen kwam hij zo te voorschijn. Heb de pioenen even overgezet voor de foto. Is het geen plaatje
Wat super om de blauwe collage iedere dag te zien uitbreiden! Ik blijf er naar kijken, zo leuk.
Iedereen alvast bedankt voor het meedoen...en leuk dat er weer nieuwe volgers bijkomen, welkom.
Ik wens jullie allen een fijn weekend!

groetjes,
Renny


33 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf Renny, dit is echt een aanwinst! Ik hoop er ook nog eens tegen aan te lopen, bij de kringloop hier in het dorp staat vaak helaas weinig mooi zink!

Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

ohhh wat geweldig.... echt super mooi!
ik heb nog niet meegedaan aan je blauwe collage maar ik kijk er graag naar
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Prachtig kan. Wat goed dat je er doorheen kan kijken en er zo iets moois tevoorschijn kan toveren.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Your pink peonies are so pretty
Hope that you have a wonderful weekend

Hugs
Carolyn

Colin zei

Boffert, ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n kan; in het hoekje in de tuin bij het kraantje is naast de grote en kleine zinken gieter nog net plek voor zo'n kan, nu nog eentje vinden (die beetje betaalbaar is). Groetjes, Colin

faire un songe zei

Kijk dat zijn nu nog eens leuke meevallertjes...
Staat prachtig..!!
Groetjes en een fijn weekend.
Hetty

Theemuts Rommelhoekje. zei

Geluksschieter !!!!!!Het is echt een plaatje en helemaal aan jou besteed .Dat was wel een boen beurtje waard.

Fijn weekend en geniet van je kan.liefs Romkje.

Mayflower zei

Ohhhhh.....ik zie groen van ......haha. Ik vind die zinken kannen toch zo mooi en nu heb jij er eentje gevonden en .....voor een prijsje waar je toch om moet lachen.
Hij is prachtig Renny en de Pioenen staan er ook zo mooi in te pronken.
Mocht er toevallig nog zo'n juweeltje bij die kringloop staan denk dan even aan mij hihi.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Petra zei

Hij is super zeg mooi hoor. En dan die hele mooie pioenen erin maakt het geheel af. Kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent.

Groetjes Petra.

Maria zei

Prachtig die zoek ik ook nog[smile]
Dit hoor puur zink te zijn
Geweldige foto's
liefs Maria

http://truutske.blogspot.com/ zei

Je moest er ven wat voor doen maar voor die 2 euries heb je een prachtige kan hoor Renny.
En wat denk je...ik vanmorgen naar de kringloop en wat zie ik daar achter de bloempotten....en zinken gietertje voor € 1.50.
Hebbes dacht ik!! zal er ook een foto-tje van plaatsen.
---
En...ik vind deze challenge ook zo leuk. Je komt nog eens op blogs waar je anders niet komt. Heel gezellig!!

Wens je een heerlijk weekend,
liefs, Trudie.

Boukje zei

Mooie kan, wat goed dat je 'm zag staan en de pioenrozen staan er prachtig in!
Groetjes Boukje.

Thuis bij Tjits zei

wat fijn dat je daar tegenaan liep en ook nog meteen zag dat ie na een makeover helemaal in jouw tuin zou passen:))

heel fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

Michelle zei

Een mooie vondst!! en kijk wat je hebt na een goeie poetsbeurt!

fijne weekend!
Lieve groet Michelle

Het Hoogerhuys zei

Zoals zovele onder ons wil ik ook dolgraag nog zo'n zinken kan, die nog zo prijzig zijn, en jij vind hem, voor 2 euro bij de kringloop, je weet vast wel wat een ontzettende bofkont je bent en dat een heleboel dames best wel jaloers op je zijn nu!!
Hij is prachtig en dan met die roze pioenen erin helemaal geweldig!!
GENIETEN!!!!!!!
Groetjes, Sandra

Sjonke's Kronkels zei

Super...zo'n aanwinst voor die prijs. Ik zie heel vaak van die kannen op blogs voorbij komen, maar op Marktplaats zijn ze schreeuwend duur.
Hij is geweldig.
Groetjes,
Marion

Het stokpaardje zei

O wat een bofkont. Ik ben ook al een tijd op zoek naar z'n kan maar als je ze al vindt zijn ze veel te duur. Heel veel plezier ermee.
Groetjes Iris

De Lorelei Brocante. zei

Nu ben ik al een poosje op zoek naar een zinken lampetkan voor de verjaardag van mijn zus !!! en kan er maar niet eentje vinden....
Deze is wel mooi Renny !

groetjes
Dicky Marie

Emmy zei

Zowdeju, daar kunnen wij toch alleen maar jaloers op worden. Zo'n kan en dan voor zo'n prijs.
Veel plezier ermee hoor en de bloemen staan er prachtig in. Fijn weekend, groetjes Emmy

Emmy zei

Ja dat klopt dat ben ik. Die blog heb ik verwijderd omdat ik er door omstandigheden niet echt meer aan toe kwam. Maar het is toch wel leuk dus vandaar deze (ver)nieuwde blog.
Groetjes Emmy

Anita zei

Oooh BOFKONT wat is ie móói !!!!!
En met jou kennersoog kijk je natuurlijk dwars door die lelijke verf heen. Dat is nl ook een kunst ;-) Twee euro: dat is echt lachen hihi
FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij x

It's me zei

Hij is heel mooi !!!...heel fijn weekend....liefs van mij....xxx...

Onder de knotwilg zei

Oh, wat leuk zeg! Bofferd! Veel pezier ermee!

Fijn weekend, Tineke

Miranda zei

Dat is zeker de vondst van de week; wat een prachtige kan en dan ook nog voor dat geld! Daar ga je heel veel plezier aan beleven. Inderdaad erg leuk om alle verschillende oude, blauwe posten voorbij te zien komen; een groot succes!

Fijn weekend,
Miranda

Eefies day zei

Dit moet je zien en dan, je tovert hem om tot een supermooi voorwerp.
Prachtig is hij en die pioennrozen,helemaal goed.

Lieve groet,Eefie

Bonjade zei

Ongelofelijk...hier kun je dan wel weer weken op teren hè? Een pracht vondst en dan nog zo'n koopje!
Fijn weekend
Liefs

Jeanette zei

Ik vind hem super!!!!

Groet,
Jeanette

Musje zei

Prachtig,ik ben ook gelukkig in het bezit van 2 van zulke kannen,maar wat goed dat je het zo schoon hebt gekregen,je ziet er niets meer van,fijn weekend,lieve groet Joke.

Fluitenkruid zei

Wat goed dat je daar zo doorheen kon kijken en wat staat het prachtig zo met die pioenen. Fijn weekend!

Anoniem zei

Wat een prachtkan is dit!
xox Dora

Antonia zei

Super dat je door de lelijke verflaag heen kon kijken Renny, je zinken kan is prachtig! Heel fijn weekend, groetjes Anja

Jit Design zei

Zooo mooi! En wat een geluk om voor zo'n prikkie zo'n geweldige kan op de kop te tikken!

groetjes,
Mirelle

Gerreke zei

Nou en dat voor maar twee euro. Ik moet ook eens aangaan bij de kringloop. Zulke leuk dingen voor zo weinig geld!