Tuin close-upjes...


Dubbelzijdig vlijtig liesje..ze lijkt veel op de roos.
Zandkruid, langbloeiende bodembedekker.

Violen in theepot..

Winterviooltjes die weer volop bloeien..

De Valeriaan met zijn ontluikende bloemknopjes..
De seringenstruik vorige week, hier was ze op z'n mooist.

Mini petunia

Viltige hoornbloem

Schelpjes en zouthout van 't Schier...


De knop van de klimroos Aloha laat me nog even in ongeduld...ik kan niet wachten om mijn neus hier in te steken en de verukkelijke geur op te snuiven.

Vannacht heeft het gelukkig even flink geregend hier..de druppels liggen prachtig op het sedum.



Wilde geranium
Ach en zo kan ik nog wel even doorgaan met de foto's..de tuin is weer één en al genot.
Geniet van het buitenleven, het is nu op zijn mooist...



Vondst van de dag: voor drie eurootjes mocht ik deze Petrus Regout dekschaal en borden meenemen...ikke blij!

Van Sandra van het blog Het hoogerhuys kreeg ik deze award!
Dankjewel Sandra voor je lieve woorden.

Ik kan echt niet kiezen tussen alle mooie blogs...dus jullie verdienen hem allemaal!
Bedankt voor de lieve reacties iedere keer, dat doet zo goed.

Groetjes,
Renny

34 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat staat er al veel in bloei in je tuin Renny, hier moet het meeste nog komen! Je hebt weer een geweldige vondst gedaan, bij jou liggen de prijzen altijd zo laag...ik kan me nog goed je sprei herinneren waar je € 1,- voor moest betalen hihi!!

En van harte gefeliciteerd met je welverdiende award, ik vind het altijd erg gezellig om bij je langs te komen en bij mij je lieve reacties te lezen!

Geniet nog lekker van de zon, volgens mij zijn de vooruitzichten voor de komende dagen niet al te best...komen we eindelijk weer eens aan huishoudelijke taken toe haha!

Lieve groet, Ingrid

rommy moosie68 zei

hoi leuk voor je award wat weer mooie foto`s van je mooie bloemen en je nieuwe aan koop is ook geweldig mooiliefs rommy fijne dg

Sylvia zei

Hi liebe Renny,

schöne Bilder aus deinem Garten zeigst du heute! So viele schöne Sachen blühen in deinem Garten. Das Bild mit den Regentropfen auf dem Blatt gefällt mir richtig gut.

Wünsch dir noch einen schönen Tag.

Liebe Grüße Sylvia

http://truutske.blogspot.com/ zei

Nou Renny...ik heb genoten van jouw prachtige foto's en tuin. De valeriaan vind ik echt prachtig en de struik seringen die doen het bij mij ook erg goed maar.....ik heb op de klimhortensia ook jaren en jaren moeten wachten hoor dus...geduld meis!!!
Wens je een heerlijke dag, liefs, Trudie.

Petra zei

Ja wat is het een mooi jaargetijde nu he ik geniet er zo van en wat heb je een prachtige foto's je witte valeriaan vind ik heel mooi.
En je servies dat vind ik ook helemaal super prachtig, en dan voor die prijs.

Groetjes Petra.

Yn'e Steeg zei

Ik doch ek oars net as foto's meitsje fan de tunb momenteel.
Dizze is no ek sa moai, yn it foarjier.

Moaie plaatsjes hjer!

groetnis, jantsje

Onder de knotwilg zei

Gefeliciteerd met je award! Je hebt h'm verdiend hoor!

'k Heb weer genoten van je 'rondje tuin' en wat een ongeloofelijke bof zeg: zulke mooie schalen voor zo'n prijs!

Groetjes Tineke

Emmy zei

Wat een mazzeltje die vondst van de dag. En het is vast erg gezellig in je tuin er is in ieder geval genoeg te zien. Groetjes Emmy

Claudia zei

Valeriaan, ik denk dat ik zo maar eens op weg naar het tuincentrum ga, echt prachtig!

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat een mooie foto's van je bloemen....geweldig!
Ik vind die Petrus Regout dekschaal ook erg mooi!

Veel groetjes, Veronique

Anita zei

Bedankt dat ik even door je tuin mocht wandelen ;-)
Wat een mooie kleuren en composities !!!
En die schaal en borden: echt een prikkie.
Vanochtend nog even bij de kringloop gekeken
niks gescoord
Wens je een hele fijne dag. Ik ga snel weer naar buiten.
Lieve groetjes, Anita

Just Who I Am zei

Wat een mooie tuinfoto's allemaal,wat is het toch een heerlijke tijd he De dubbele vlijtige lies is echt prachtig,zo'n zachte kleur.Mooi de Valeriaan ,ik wist eigenlijk niet dat er een witte was ,heb zelf jaren de Roze/Rode in de tuin gehad.En weer zulke mooie spulletjes gevonden ,je boft echt weer .Geniet ze !!
Liefs Elisabeth

Boukje zei

Mooi al dat bloeiend spul in de tuin, wat leuk dat dubbele vlijtig liesje!
En leuk die foto's van jullie high tea!
Groetjes Boukje.

Carla zei

Dat is toch het heerlijke van dit jaargetijde...dat alles weer in bloei komt en staat.
Ik kan hier toch zo van genieten.
Daar kan geen sneeuw tegenop hoor!!
Sneeuw is mooi, maar ik zie toch liever het jonge groen hoor ((-;

fijne avond...liefs Carla.

Colin zei

Wat super dat rondje door je tuin en gefeliciteerd met je award, leuk! Groetjes, Colin

It's me zei

Wat een heerlijke geniet post !! mooi je planten....liefs fijne avond van mij...xxx...

Tanja zei

Proficiat met je award, je verdient hem hoor Renny, het is altijd genieten om even bij jou te kijken. Nu ook weer zulke mooie foto's. Ik heb weer genoten.

Lieve groet
Tanja

Miranda zei

Wat heb je een prachtige tuin, tenminste... je foto's zien er geweldig uit ;) Wat een mooie aankoop; inderdaad de vondst van de dag! Gefeliciteerd met je award.

Fijne avond,
Miranda

Mayflower zei

Wat een prachtige tuinfoto's Renny, wat bloeit en groeit alles nu toch zo mooi. Prachtig het dubbelzijdig Vlijtig Liesje en ook je schaal is een prachtige aanwinst.
Van harte met je welverdiende Award.
Ik wens je een fijne avond.
Lieve groet, Mea

Gerreke zei

Oh Renny wat een prachtige plaatjes heb je voor ons achtergelaten. En ja, jij hebt ook prachtige bloemen in je tuin. Ik herken sommigen die ik ook heb. Trouwens ook mooie detailfoto's!

Stina zei

wat een mooie kleuren komen er voorbij, ben ook graag buiten bezig,

nog gefeliciteerd met je award, kom hier ook graag even aanwippen.

fijne avond,
groetjes Stina

theeleuten zei

Gefeliciteerd met je award......en wat een mooie plaatjes heb je gemaakt....ja het is zo mooi in de tuin...genieten!!

Groetjes Evelien

Passione Helena zei

Wat heb je mooie close-ups gemaakt Renny! Wat is het genieten hé..het is inderdaad op zijn mooist met prachtig weer. Dat is wel eens anders geweest.
Wat een prachtige regoutschaal voor weinig centjes! Ik ben ook nog even door je andere posten gelopen..ik loop weer eens helemaal achter. Wat een bofkont was jij met koninginnedag...even in je fietstasje haha, gelukkig heb je het voorzichtig gedaan.
En ik zijmelde helemaal weg, bij de high tea..wat een locatie! Ik geloof je op je woord dat moet Genieten zijn geweest, met een grote G.
Met prachtig porselijn en heerlijke lekkernijen.

Bedankt voor je lieve woorden..geeft toch niet?!

Fijne avond,
Liefs Helena

♥Ingrid♥ zei

Wat mooi moet je tuin zijn Renny met al die mooie bloemen,en ook een dikke proficiat met je award!!groetjes

At Home By Us zei

Wauw renny, wat een geweldige foto's heb je gemaakt.. En wat staat alles heerlijk in bloei. Echt op en top genieten als je een rondje door de tuin maakt.

Nu maar hopen dat ze het mis hebben en dat het mooi weer blijft.

Groetjes cynthia

Eefies day zei

Op deze bloemenwoensdag van Vip de roos maak jij ons ook blij met je bloemen.Wat mooi en wat genieten wij er nu van.
Heerlijk al die bloemen, uren kun je er naar kijken en het verveelt nooit.

Lieve groetjes,Eefie

Joan Ottevanger zei

Wow wat een prachtige foto's en je planten staan er ook allemaal prachtig bij mooie kleuren en soorten ook.
Lieve groet Joan.

Judith zei

Ooo, Renny, wat een heerlijke sfeer in je tuin. Dat is genieten!
Veel plezier in je paradijsje,
groetjes Judith

Maria zei

Ik heb genoten van je mooie foto's
Heerlijk he al die bloemen

liefs Maria

brigitte zei

Mooie bloemen in je tuin.
Schattige bloemen in huis.
Prachtige aanwinst de schaal met borden.
Van Harte met de award.
Goed begin van de nieuwe dag.
Groetjes Brigitte

Dora zei

Wat een schitterende tuinfoto's!
En bij ons moet de sering nog komen, een Amerikaanse, maar die komt straks...en die is dan ook zo mooi.

All Seasons zei

Leuk dat je ons even mee nam door je tuin. Geweldig tuin is het nu, echt genieten. Ik heb gisteren de eerst geraniums in potten gezet, vandaag ga ik de rest in potten zetten. Geeft een heel ander sfeertje aan de tuin, heerlijk buitenleven..
Geniet van de dag
Liefs,

Corina zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt, echt genieten!
Fijn weekend!
Groetjes Corina

Tante Trijns zei

HA! mmm...dus jij bent ook al alles kwijt...wat vervelend, he! Ga je nog opnieuw je post 'genietmoment' maken? Ik vond t WEL erg leuk!! Ik zie t wel verschijnen...of niet! In ieder geval heb ik genoten van mijn moment! En van de kortstondige eer van het uploaden van de eerste 'genietmoment-foto!!!'
Groetjes 'Tante Trijns'