Something old, something blue... {challenge#2}

Of terwijl met brocante en blauw...daag ik jullie uit een blogpost te maken...
Dus bijvoorbeeld een witte theepot met blauwe bloemetjes mag natuurlijk ook... of aquablauw is ook goed. Of je decoreert het met blauwe bloemetjes.
Alles mag, als er maar iets ouds en blauws te zien is. Uiteindelijk krijgen we dan een mooie blauwgetinte collage...Leuk? Doe dan gezellig mee.
Deze keer koppel ik er, zoals ik al eerder beloofde een give away aan vast. Deze bestaat uit bakvormpjes, een kanten kleedje, oud maasgaren,  een Franse kaart, handmade cadeau-envelopje en knijperbloemetjes.

Wat moet je doen:
  • Maak een blogpost over brocante en blauw en vermeld daarin de link http://bizzyathome.blogspot.com/
  • Plaats de URL van je blogbericht hieronder bij 'add your link' met een foto erbij.
  • Je doet dan automatisch mee met de verloting van de give away
  • 7 juni maak ik de winnaar bekend.




    En tenslotte nog even alle genietmomentjes in een collage geplaatst. Bedankt iedereen voor het meedoen. Ik heb erg genoten van al jullie postjes.
Deze heerlijk geurende pioenroos is voor jullie!  
In een volgende post meer pioenen!

Groetjes,
Renny

50 opmerkingen:

Elisabeth zei

Wat een leuk idee weer ,ik moet er eens goed over denken en mijn spulletjes nakijken natuurlijk .Het winnen van de Give Away laat ik weer graag aan anderen over
Liefs Elisabeth

crealili zei

Wat leuk het overzichtje van de genietmomenten!!!
Ga ook eens kijken of ik leuke blauwe spulletjes heb.
Liefs Liliane

Jeanette zei

Jammer genoeg is het me niet gelukt om mee te doen. De volgende keer ga ik meedoen met het geluk of ander momentje.

Groet,
Jeanette

Miranda zei

Wat een prachtige collage heb je gemaakt van alle genietmomenten. En wat heb je een leuke nieuwe challenge bedacht; ga eens even rondkijken in huis naar iets ouds wat blauw is...

Fijne avond,
Miranda

Mayflower zei

Wat een leuke Challenge heb je weer bedacht lieve Renny. Ik zal eens op zoek gaan naar iets oud, wit en een vleug blauw, moet lukken denk ik.
Hopelijk kan ik via een omweg toch iets posten en anders probeer ik het van de week nog een keer.
Bedankt voor die prachtige Pioen.
Lieve groet, Mea

Eefie zei

Renny, heel bijzonder die genietmomenten, bedankt, zo super mooi om te zien dat je dat dan even doet voor al die onbekende,minder bekende of bekende bloggers!!!
Je andere oproep zet me aan het denken....ik ben heel druk, rapporten enz., maar ik ga nog even denken!!!Heel origineel!!

Lieve groet,Eefie

Thuis bij Tjits zei

wat weer een leuk idee!! ik ga eens rondkijken of ik iets leuks heb om mee te doen, maar gaat vast wel lukken!
leuke collage heb je gemaakt van alle genietmomentjes:)

lieve groetjes, Tjits

English style zei

Foto's genoeg met blauwe brocante, dus ben gelijk aan de slag gegaan Renny, wat een leuk idee !!
en wat een heerlijke geniet momentjes hierboven zeg
lieve groetjes Yvon

Colin zei

Geweldig zo al die genietmomentjes bij elkaar ... eens kijken of ik iets met oud & blauw kan. Groetjes, Colin

Sjonke's Kronkels zei

Leuk idee, brocante en blauw. Ik heb ff geen tijd, maar probeer voor het einde van de week nog een blogje te maken. Ik denk zelfs al dat ik weet waarmee.....
De 'geniet'-collage is mooi geworden!!!
Groetjes,
Marion

Catherine zei

So many pretty photos here today!
xo Catherine

~THEA~ zei

Mooi en apart, die give away!
Pioenen vind ik ook prachtig! Helaas staan er bij ons maar een paar bloemen aan de planten.

Ik heb problemen met reageren. Soms niet soms wel, en vaak alleen anoniem!

Groetjes Thea♥

Michelle zei

Ik ben vanmorgen ook gelijk aan de slag gegaan voor jou leuke challenge, hij staat erbij!!

Lieve groetjes Michelle

♥Ingrid♥ zei

Wat leuk weer Renny en wat mooi de collage met al de mooie momentjes,mooi pioenfoto!fijne dag nog...Ingrid

Bonjade zei

Oh zo leuk....wou ik meedoen...geniet momentjes genoeg.....helemaal doorgelopen bij me....;(
Nu deze dus...oh blauw...? heb ik dat.....
Ga op zoek, wie weet.....
Fijne middag
Lieve groet

@nne zei

ik ga eerst even in de kast rommelen! groetjes, @ne

Home and Lifestyle zei

Ik heb weinig blue in huis, maar met een blauw bloemetje moet het toch wel gaan lukken :-)! Wordt dus vervolgd!

Leuke challenge Renny...en je give away...zucht...is heel erg leuk!

Veel liefs, Ingrid

Henriëtte zei

Wat een leuke blog heb je Renny. Via een ander blog kwam ik bij je terecht. Ik hou wel van oude spulletjes. Ik ga in mijn kast zoeken of ik iets heb met blauw. Je ziet de foto wlel als ik iets gevonden heb.

Groetjes Henriëtte

gerrie zei

Ik doe ook mee,leuk!!
Al was het even zoeken om iets blauws te vinden,het meest is roze bij mij!
groetjes gerrie.

Sjonke's Kronkels zei

't Is gelukt om een oude, blauwe post te plaatsen. En zelfs sneller dan ik dacht.....alleen is mijn strijk blijven liggen door al dat geblog....zucht....
Groetjes,
Marion

Het Hoogerhuys zei

Hij staat er op, mijn blue post,
ik heb voornamelijk wit maar ik heb wat gevonden!!
Groetjes, Sandra

flowersandhome zei

Wat mooi, al dat oud en blauw... Dit is genieten. Jammergenoeg kan ik er niet aan meedoen maar ik kijk graag mee naar al jullie prachtdingetjes.
Groetjes,
Marian

http://truutske.blogspot.com/ zei

Blauw kom je bijna niet tegen bij ons in huis maar wie zoek kan vinden, toch.
Zo leuk joh deze challenge en nu de rust een beetje is terug gekomen in huis en we positief zijn over een goede uitslag kan ik me ook weer op leuke dingen concentreren. Dank je wel voor je lieve reactie en medeleven.
Groetjesw, Trudie

De Lorelei Brocante zei

Ach Renny jij had mijn berichtje gelezen over het maagonderozek,nu moet je niet denken dat het altijd zo gaat zoals vandaag bij mij hoor,neee de vorige keer dat ik dit moest viel best wel mee alleen vandaag zat het dus beslist niet mee en dat viel tegen.
Geen spookverhalen tegen je man hoor !!! iedereen reageert er anders op.

Groetjes
Dicky Marie

Home is where the heart is zei

Leuke topic, ik heb ook een kleine bijdrage toegevoegd :)))
Fijne avond
Grtzz Brigitte

Het stokpaardje zei

Ik zag bij een aantal bloggers een reactie op jouw uitdaging en bij zo bij jouw blog gekomen. Ik heb me meteen aangemeld.
Fijne avond Iris

Ans zei

Hallo

Heb me aangemeld als volger van je en heb een blauwe bijdrage geleverd... .

Ik volg je trouwens al een tijdje,maar heb het nu officieel gemaakt,zogezegd.

Heel leuk idee...dat blauw.

Groetjes Ans

1968deWinkel zei

Leuk, ik hou van blauw en heb een servieskast vol staan... ik doe mee! en ga je volgen. Leuke blog met mooie foto's gr Paula

1968deWinkel zei

Blauw is mijn kleur! ik doe mee, leuke topic! alleen reageren lukt niet altijd.... nogmaal dus. groetjes Paula

Pierelantijntjes zei

Dag lieve Renny,
Wat een ontzettend leuke challenge heb je bedacht! Ik ga ook eens speuren in huis naar iets ouds en blauws. Ik kom er zeker op terug! Hartelijk bedankt voor de tip aangemeld blijven niet aan te vinken. Ik heb net weer een reactie kunnen plaatsen bij iemand.
een heel fijn weekend,
liefs Ester

Maria zei

Renny wat leuk weer.
Loop eem beetje achter met bloggen,bij deze hier ben ik

liefs Maria

Geri zei

Ik vind het zo creatief wat je doet. Echt, petje af!!!! En het is ook inspirerend voor anderen. Leuk.
Ik kan om een of andere reden geen berichtjes plaatsen, daarom doe ik het maar zo.

1968deWinkel zei

dank voor je reactie, volgen (aanmelden) gaat nu niet, maar ik houd je in de gaten!!! fijn weekend gr Paula

Belinda zei

How beautiful everything you teach in your blog:) I love! And the blog candy is lovely:)
Greetings

Belinda

De Nostalgische Nonnevot zei

Hoi Renny, wat een leuk idee voor de give away...eerst was het gewoon vertraagde post.., maar ik werd nieuwschierig gemaakt door reactie's en ben even komen kijken. En de post is uiteindelijk naar jouw verwezen..want die beer is van toch van: 23 jaar oude kleding gemaakt..Wie weet! Groetjes Nicole

Anoniem zei

Lieve Renny,

Mooie genietmomentjes! Het lukt mij helaas niet om mee te doen met 'brocante en blauw'. Ik heb op het moment helemaal geen blauwe foto's!!

Lieve groet & een gezellig weekend,

Madelief x

Theemuts Rommelhoekje. zei

Het was even zoeken naar blauw ,maar ik heb weer meegedaan aan deze leuke uitdaging !!

fijn weekend ,groetjes Romkje.

Theemuts Rommelhoekje. zei

Blauw heb ik idd niet veel ,maar dat maakte de uitdaging juist zo leuk !!
Volgens mij is het nu goed gegaan ,toch?!

groetjes Romkje.

Eefies day zei

Na even speuren is het blauw gelukt, superleuk om mee te doenmet deze gezellige uitdaging.

Lieve groetjes,Eefie

Onder de knotwilg zei

Hoi Renny,

Wat een leuke uitdaging heb je weer voor ons bedacht! Blauw heb ik niet zo veel, dus het was met recht een uitdaging...
Gisteren avond poste ik al m'n berichtje zoals je zag (bedankt voor je berichtje!) maar ik vergat in de gauwigheid je foto van de give away met link op m'n blog te zetten. Als nog even goed gemaakt hoor!

Groetjes Tineke

Musje zei

Gaaf hoor deze challenge,heb wat blauws gekocht,dus kon lekker meedoen,leuk! gaaf je collage genietmomentjes,fijn weekend,lieve groet Joke.

Created by Essie zei

Leuke challenge en na enig geharre war en problemen in blogland doe ik Mee

Groetjes
en een fijn weekend

Leuke collage heb je zelf gemaakt van geniet momenten

Richtsje zei

Wat een geweldig idee weer Renny! Heb ik aan meegedaan, zie mijn blog...

Claudia zei

Ik heb een leuk ideetje maar dat lukt nog even niet...

Ik zal trouwens dat jij vanmorgen ook de post van Ingrid gelezen had. Volgens mij heeft deze dame ook een foto van jouw geurzakjes gebruikt...

Maia zei

Hallo Renny,

Geïnspireerd door de andere dames die ik noem op mijn blog heb ik ook maar eens een postje gemaakt voor je leuke challenge!
Wat een schitterende pioenroos jammer dat we hem niet kunnen ruiken maar de foto is prachtig!
Ik zal ook eens snel je volger worden.
Groetjes Maia

Draffin Bears zei

Hi Renny,

I love all the beautiful photos you have shared on your blog today.
Hope that you are having a lovely week.

Hugs
Carolyn

Claudia zei

Gisteren een echte challenge gevoerd met mijn man, maar ik kan nu lekker met je meedoen!

Hieperdepiep...een feestje! zei

Wat een leuk idee!
Ik doe mee!
Groetjes, Corine

Laura @ 52 FLEA zei

Hello Renny!
Your challenges are fun...a wonderful idea! I love the way the collage looks too.
I have joined in your something old, something new challenge! It is nice to meet you!
Laura :)

Gerreke zei

Wat heb je toch heerlijk leuke ideeën. Ik ga even niet meedoen, maar ... wel meegenieten!

Liefs,
Gerreke