Pioenrozen...

Pioenrozen, het blijft genieten van deze prachtige bloemen.  
Zo'n wonderlijk volle bloem.

Zo heerlijk geurend!

Voor meer bloemenpracht kijk je even bij Veronique 
Ik kan zoals velen bij sommigen niet reageren.  Bij anderen weer wel. Als je bij instellingen naar het tablad reactie's gaat en je daar aanvinkt dat iedereen bij je kan reageren dan kunnen we via de url of anoniem wel reageren. Ingrid legde al uit hoe je dat doet. Zij heeft ook een hele mooie give away, dus zoiezo de moeite waard om even bij haar te kijken. 
Groetjes Renny
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ik las net bij Gerreke haar verhaal. 
Heel veel sterkte met het verlies van je moeder. Ik denk aan en bid voor je. 

14 opmerkingen:

Antonia zei

Zo mooi, je serviesgoed in combinatie met de pioenrozen! Fijne dag, groetjes Anja

Met Brocant Label zei

Hallo Renny,

Via Patricia kom ik op jouw blog, ik nog helemaal nieuw in blogland maar vind het nu al zo gezellig overal. Jouw blog heb ik ook bij mijn te volgen blogs gezet vind hem super. De laatste foto in het z/w met de roze pioenbloem erin is prachtig. Kom je ook bij mij even kijken, ik kan nog wel wat volgers gebruiken haha.

Lieve groet,
Yvonne
www.metbrocantlabel.blogspot.com

Het Hoogerhuys zei

Hoi Renny,
Ik denk dat jij ook bij Explorer zit, stap maar over naar Firefox, (heb het net op mijn blog gezet)
ben je van een heleboel problemen af!!

Mooie foto's overigens met dat schattige servies met roosjes er op!!!
Groetjes, Sandra

Tanja zei

Mooie pioenrozen heb je weer Renny, super mooi kleurtje.

O ja en TIP als je ipv Explorer Mozilla Firefox als webbrowser installeert kun je weer alles wat wilt doen op blogger

Lieve groet
Tanja

Michelle zei

Heel heel mooi de pioenrozen met het serviesje!

Lieve groetjes Michelle

Miranda zei

Wat een prachtige foto's van je pioenen, ook erg mooi in combinatie met het lieve bloemetje van het servies en niet te vergeten de emaille kan. Reageren bij een ander lukt wel, maar tot op heden geen reacties op mijn post; wel vervelend hoor ;)

Fijne dag,
Miranda

Anoniem zei

Ja het is een fijn iets bij blogger...neemt niet weg dat ik er inmiddels ook achter ben hoe het wel kan :)
Schitternde plaatjes laat je weer zien, hier staan de rozen in de knop..nog even wachten.
liefs Dora

Elisabeth zei

Heel mooi je post en je foto's zijn echt weer plaatjes !!.De pioenen zijn echt prachtig,ik lees steeds dat ze zo heerlijk ruiken maar helaas die ik in huis heb ruiken niet,maar ze zijn prachtig en dat maakt het goed .Jammer dat Blogger zoveel problemen geeft weer ,ook ik kan bij de een wel en bij de ander niet reageren ,echt heel jammer en ik hoop dat het snel opgelost word.Ja ik heb bij Gerreke gelezen ,zo ontzettend verdrietig en mijn gedachten zijn bij haar !
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Ik ben vandaag al eerder bij je geweest, maar toen kon ik niet reageren. Nu ik overgestapt ben op een andere browser (op aanraden van Sandra van Het Hoogerhuys, zie ook de aanvulling op mijn blog) heb ik geen problemen meer, gelukkig maar! Ik vond het heel eng, maar het werkt nu als een tierelier. Je krijgt na het downloaden eigenlijk twee toegangen tot je blog, dus je kunt Internet Explorer ook gewoon gebruiken! Ik heb dit als aanvulling inmiddels ook op mijn post van vandaag gezet!

Wat een mooie foto's van je pioenen, er wordt vandaag heel wat over gepost hihi...en ik doe daar ook hard aan mee. Wat lief dat je naar mijn give away hebt verwezen en dat je aandacht voor Gerreke vraagt..je bent een lieverd!

Ik ga ook nog even bij je andere post kijken, maar ik heb volgens mij totaal geen blue in huis ;-(!

Een fijne avond Renny! Lieve groet, Ingrid

cindy zei

ohhh wat een mooie pioentjes zeg!!!

ik hou er zo van!!!

heerlijk
lieve gr cindy

Anoniem zei

Heel erg mooie foto's van prachtig rose bloemen.
Ze zijn mege als ze goed uit komen.
Erg mooi.
Groetjes Brigitte.
Crae Bea Knutseljuf

Anita zei

Prachtige post en zó mooi die pioenrozen in combinatie met de bloemetjes in je servies. Gewoon één geheel !!!! Daar heet je natuurlijk ook Renny voor ;-)

Lief je berichtje met aandacht voor Gerreke.
Een dikke knussel voor jou op de vroege ochtend !!!
FIJNE DAG
Lieve groetjes, Anita

Esther ( Created by Essie) zei

Prachtig die pioenrozen.
Ze zijn bij mij jammer genoeg uitgebloeid en nog bedankt voor de tip voor de instelling dat iedereen kan reageren

Groetjes
Esther

Mayflower zei

Wat heb je een prachtige foto's gemaakt van deze mooie bloem en het staat zo mooi bij je servies.
Gelukkig is bij mij het probleem verholpen en kan ik weer bij iedereen reageren. Morgen doe ik mee met je Challenge, vind het superleuk bedacht van je Renny en wat een lieve woorden aan Gerreke, dat zal haar goed doen.
Lieve groet, Mea