Genietmomentje...{challenge}.

Nog maar een poging dan..het bericht van gisteren is weg incl. de reacties. Maar de links heb ik nog wel..
Oké, hoe was het ook alweer..
Geinspireerd door Irma met stapelen op vrijdag en Veronique met het bloemetje op woensdag bedacht ik een nieuwe uitdaging.

Maak een berichtje over jou ultieme genietmoment..Dat kan van alles zijn...zoals een moment van je kind zoals hier boven, een theemomentje, een nieuwe vondst, een brocante fair...ach, vul zelf maar in..

Hoe werkt het:
  • Maak een bericht op je blog van een genietmoment met een link naar http://bizzyathome.blogspot.com/
  • Plaats de URL van je bericht hieronder bij add your link en upload een foto, zo krijgen we een mooie collage van genietmomentjes.
  • Het duurt tot 25 mei en dan bedenk ik weer een andere uitdaging..
Er waren al drie genietmomentjes gemaakt, nu maar hopen dat die postjes weer terug komen.
Doen jullie allemaal gezellig mee, lijkt me echt super om te zien hoe iedereen zijn eigen invulling hieraan geeft..
Groetjes, Renny










37 opmerkingen:

Onder de knotwilg zei

Leuk idee! Even kijken of ik zo nog een mooi genietmomentje vast kan leggen...

Ga je dit elke donderdag doen?

Groetjes Tineke

Onder de knotwilg zei

O, ik lees nu pas goed en zie dat ik nog tot 25 mei de tijd heb. Nou, dat moet goed komen, toch?!

Groetjes Tineke

Het Hoogerhuys zei

Ik vind het een leuk idee, ik zal kijken of ik wat leuks kan vinden voor die tijd.
Je mag maar één keer mee doen neem ik aan?!!
Groetjes, Sandra

http://truutske.blogspot.com/ zei

Wat 'n hartstikke leuk idee.
Ik doe uiteraard ook mee. Ik heb 1 vraagje....
wanneer moeten we dit blogje + foto plaatsen?
Hoor het graag van je.
Fijne avond, Trudie.

bikim zei

so pretty!
!
gorgeous photo!
happy day,
Rosa

Eefies day zei

Wat een leuk idee, zo wordt bloggen nog leuker, het idee om samen iets te doen, heel goed bedacht.
Misschien dat je even uit kunt leggen of je éénkeer mee mag doen?
Ik doe mee ik ga een moment opzoeken.

Lieve groetjes,Eefie

It's me zei

Wat een schatje...leuke foto !! echt genieten ja.....liefs Ria...xxx...

Madelief zei

Hoi Renny,

Ik weet niet of het mij lukt om mee te doen, maar ik vind het wel een leuk idee. Hopelijk krijg je veel reacties!

Lieve groet,

Madelief x

Carla zei

Leuk idee....heb genoeg geniet momentjes!!
Ik ga eens ff kijken!!

fijne avond...liefs Carla.

http://truutske.blogspot.com/ zei

Bedankt voor de uitleg ...ik ga 'm morgen plaatsen.
Hoop dat velen zullen volgen.
Fijne avond...lieve groetjes, trudie.

Tante Trijns zei

Wat LEUK! Heb ik nét een foto gemaakt van mijn door-mijn-super-echtgenoot-gebrachte-pot-thee, bij een prachtige pioenroos....en dan lees ik jouw blog/oproep! Wat een LEUK idee! Gelijk maar even geupload, die foto! voor mij blIJven die thee-momenten echt DE mooiste momenten. Éven tijd om te ontspannen en tot rust te komen, de dag te overdenken en adem te halen. Gewoon genieten dus!
Groetjes en ik ben hEEl benieuwd naar alle foto's!!
Groetjes 'Tante Trijns'

Tanja zei

Superleuk idee Renny, Ik doe graag mee ennuh ik heb mijn linkje al geplaatst.

Liefs
Tanja

oma leentje zei

Mijn linkje heb ik geplaatst . Was het ww logje van deze week.Ik geniet zo van hoe mijn man met de kleinkinderen is. We hebben er vier en op alle vier is hij dol. Was al een leuke papa maar als opa is hij nog leuker. Geniet maar even mee.

Tanja zei

Helemaal super Renny, dat je het weer neerzet. Ik vond en vind het een super leuk idee.
Ennuh fijn dat je de links nog hebt. Ik heb mijn post aangepast, ik wist niet meer wat ik had geschreven maar gelukkig had ik de foto nog wel.

Fijn weekend
Liefs
Tanja

Tante Trijns zei

Tsjonge...dat is wel HEEL snel!!! Je hebt m zelfs nog!!!! Gaaf! Enne...dan geniet ik er gewoon weer lekker van dat ik de eerste was!
Groetjes 'Tante Trijns'

Tante Trijns zei

Euh....moet ik nu ook weer dat stukje schrijven over mijn lieve man en mijn mooie blauwe theepot enzo...?
Groetjes Tante Trijns

Musje zei

Balen hoor van je post en reacties,ik ben bijna alle reacties op mijn give-away kwijt,ik vind je foto prachtig,ik heb op het moment niet echt een geniet moment,want mijn mama ligt sinds woensdag in het ziekenhuis,gelukkig gaat het wat beter,misschien doe ik mee aan volgende challenge,fijn weekend,liefs Joke.

Eefies day zei

Fijn dat je het zo snel weer op je blog kon krijgen, de genietmoementen zijn super, ik ben al wezen kijken, die van mij komt er nog aan hoor.
Ik geniet nu even van de rust om ons huis....mmmm heerlijk.

Lieve groet,Eefie

Gerreke zei

Daar ga ik eens even goed over nadenken Renny! Leuk! De tijd ontbreekt me een beetje door alle zorg en zo, maar ik ga eens even kijken!

Anita zei

Wát een leuk idee Renny.
Ik zal eens nadenken over dat genietmomentje ;-)
FIJN WEEKEND
Lieve groetjes, Anita

Maria zei

Leuk idee...
Doe mee hoor,kan alleen de link vandaag niet echt voor elkaar krijgen

liefs Maria

♥Ingrid♥ zei

zeker een leuk idee Renny en wat een mooie foto van dochterlief...geniet van een mooie weekend...groetjes

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Such a sweet photograph of your darling daughter.
Hope that you are having a happy weekend

Hugs
Carolyn

Carla zei

Leuk idee.....ik wilde het van de week al doen, maar toen lag Blogger eruit.
Daarna te druk...nu even tijd, dus eerst maar eens een blogje geplaatst.

fijne aondag...liefs Carla.

Geri zei

Ik loop toevallig tegen je weblog aan en zie dit leuke idee, om elkaar ons verwen moment te vertellen. Ik dacht, ik doe mee. Mijn verwenmoment is wanneer ik achter mijn tafel zit, mijn verf en kwasten in de buurt en heerlijk kan aquarelleren. Poes Sarah op schoot en vaak ook, o foei, BOVENOP mijn aquarel!!!!!

Michelle zei

Ook ik wilde graag meedoen aan je genietmomentjes, een heerlijk initiatief, dankjewel!

Fijne week!
Groetjes Michelle

Rozet zei

Leuk idee Renny! Ik kom aan bloggen nauwelijks toe op het ogenblik, maar ik ga er even over nadenken, genoeg te genieten zou ik zo zeggen!
Mooie foto van je dochter!

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Bonjade zei

Echt een genietmoment met een gouden randje....
WAt een prachtige foto, om in te lijsten.
Fijne week
Liefs

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een super leuk idee !! Natuurlijk ga ik mee doen.

liefs Romkje.

Sjonke's Kronkels zei

Ik vind het een hele leuke challenge en heb mijn genietmomentje ook gepost.
Groetjes,
marion

bikim zei

she's so pretty!
happy day,
Rosa

Theemuts Rommelhoekje. zei

Hi Renny ,ik krijg het idd niet voor elkaar........

groetjes Romkje.

Theemuts Rommelhoekje. zei

Heel erg lief va je , Bedankt !!
groetjes Romkje.

cindy zei

nou na lang nadenken
ben ik je uitdaging aan gegaan
hoop dat je hem goed vind

lieve gr cindy

Claudia zei

Ik vond het toch wel zo'n leuk idee van je maar wist gewoonweg even niets, vandaag dan eindelijk toch zo ver!

Colin zei

Nog net op tijd om een genietmomentje toe te voegen, hoop dat de link etc. werkt. Groetjes, Colin

Yn'e Steeg zei

Ik meende dat ik de link al geplaatst had, maar waarschijnlijk heb ik iets niet goed gedaan.
Maar is goed zo hoor!

Jantsje