Bloemenpost...

Tijdens een rondritje op zondagmiddag, rijden we midden in de nieuwbouwwijk een veld vol margrieten voorbij. "Stóóóp!", roep ik uitbundig, terwijl manlief vol op de rem trapt. Ik hoef niks uit te leggen, een begrijpende blik en ik spring het veld in! De kinderen helpen me een mooie volle bos te plukken. Oké, rijden maar weer schat, maar wel graag richting huis.  


Wat geweldig dat er zoveel mee doen met de genietmomentjes challenge. Het is een prachtige collage geworden. En zo leuk om al die genietmomentjes te lezen, zo verschillend allemaal. Voor wie nog inspiratie heeft, je kunt nog meedoen tot de 25e...Daarna een nieuwe challenge en daar koppel ik een weggevertje aan vast.
En met deze bloemenpost doe ik mee met de bloemetjes op woensdag bij Veronique.

Groetjes, Renny


33 opmerkingen:

Pink Princess zei

Leuk zijn ze, margrieten. Ik herinner me dat ik toen ik klein was altijd margrietjes en boterbloemen voor mn moeder plukte :) En natuurlijk de margrietjes ketting enzo hihi. Ja dat waren wel de kleine grietjes natuurlijk :)

All Seasons zei

Wat staan je Margrieten daar mooi te wezen, mooie combi in die kan!

Die geniet momentjes is langs mij heen gegaan, ik zal de post eens bekijken wat ermee te doen.
Ik wens je een mooie dag
Liefs,

http://truutske.blogspot.com/ zei

Ohhhh prachtig deze margroeten in de witte waterkan. Ik had ze ook niet laten staan hoor. Ben dol op wie en bermbloemen.
Ennuh...ik heb nu 7 waterkannen maar.....niet met zo'n prachtige lepel!!! Geweldig joh!.
Fijne dag,
Trudie.

Dora zei

Ik zie jullie gewon zitten in die auto..leul beeld krijg je dan..erg mooi zo de bloemen!

Sjonke's Kronkels zei

Een hele leuke bos in een hele leuke kan.
Die kettinkjes heb ik ook veel gemaakt vroeger, net als Pink Princess.
Groetjes,
Marion

gewoon gezellig ♥ zei

Jaa...hier staan ze ook in huis...neem regelmatig een bosje mee, wanneer we de honden uitlaten. Daar staan er zo enorm veel!
Groetjes Hilde

Theemuts Rommelhoekje. zei

Mooi mooi mooi zo in je kan ( en die lepel eraan blijft leuk!)
Afgelopen week heb ik ook een mooi veldboeket geplukt en daar zitten ook een aantal margrieten in .
Zo leuk ; zelf plukken !!!

Fijne dag ,groetjes Romkje.

Karin zei

Haha jouw lief kent je inmiddels een beetje ;) Maar zeg nou zelf, zo'n prachtbos is toch zeker de moeite waard! (Maar meeplukken dat deed 'ie niet???)

rommy moosie68 zei

hoi supper die berm bloem of veld bloemen leuk dat er weer thuis van kan genieten eerst kijken dan pluken en dan in de vaas een dan genieten van het uit zicht 3 keer genieten groetjes rommy

Kom Achterom zei

Ja margrieten! hier staan ze ook op tafel echt genieten!
fijne dag
Yolanda

Fluitenkruid zei

Mijn blog staat al jaren vol met genietmomentjes. Er staan hier erg veel klaprozen en margrietjes in de bermen, prachtig!

Hannekie zei

ik reed er gisteren ook al lanfgs..maar dat was met de auto hahhah
iets lastiger stoppen
je boeket is prachtig
liefs hannie

Mayflower zei

Ohhh....daar zou ik ook hard voor op de rem trappen hihi. Zo heb je een prachtig boeket en die waterkan blijf ik zo mooi vinden voor een boeketje.
Ik zal ook kijken of ik tijd kan vinden om een genietmomentje te posten, een superleuk idee van je Renny en het is voor mij al een genietmomentje op zich om al die genietmomentjes van andere bloggers te lezen.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Leuk je margrietjes........!! fijne geniet dag !!.....liefs Ria....xxx...

Claudia zei

Alle bloemenposten maken het sombere weer van buiten een beetje goed. Ook bij mij zijn de familieleden zulke acties van mij gewend, zou het aan het bloggen liggen?

Michelle zei

Huh...nu dacht ik dat ik hier al gereageerd had...niet dus...je foto's zijn heel mooi, Renny!!
het is idd genieten van alle bloemetjes op woensdag, hé!

Dankjewel Renny ik heb er even op gegoogeld en dat is em inderdaad, hij lijkt er toch heel sterk op!

Lieve groet Michelle

Sanneke Panneke zei

Moet wel lachen, ik zie nu het beeld van...stop...vol in de rem....neus tegen de raam...kids vol schrik..man vol verbazing, van wat heb ik gedaan.....blauwe neus....maakt niets uit......eindresultaat.....een prachtig veld boeket.....
Nog een hele fijne dag toegewenst.
Lieve groet Monique

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Prachtig die margrieten in een emaille kan!
Bij mij staan ze al sinds Moederdag....en nog steeds niet aan 't verleppen! ( ze staan wel buiten btw ;)

Veel groetjes, Veronique

Musje zei

Ouderwets en prachtig bloemetje,schitterend zo in je kan,fijne dag,lieve groet Joke.

♥Ingrid♥ zei

Wat mooi op je vensterbank Renny,ze staan prachtig in je mooie kan....geniet nog van een mooie dag....liefs

Home and Lifestyle zei

Bij jou begrijpen ze het, hier zou er door drie personen een diepe zucht geslaakt worden haha! Maar je hebt helemaal gelijk hoor dat er gestopt moest worden, de margrieten staan erg mooi in je vensterbank!

Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Wat een prachtig boeket en dat 'zomaar' uit de natuur. En helemaal geweldig in zo'n prachtige emaille kan (ben ook al een poosje op zoek, maar kan helaas nog niet iets naar mijn zin vinden)

Fijne dag,
Miranda

Anita zei

Daar kan echt geen gekocht boeket tegen op !!!
Ik zie je al huppelen door het veld ;-)
Prachtig in die emaille kan. Ik heb er inmiddels ook één gescoord !!! Vies was ie toen ik hem per post ontving (marktplaats) VIES brrr hihi
Ik probeer nog een genietmomentje te posten
maar GENIET ook enorm van jullie GENIETEN

Lieve groetjes, Anita

Het Hoogerhuys zei

Mooie bos hoor en dat helemaal voor niks.
Staat prachtig in je kan.
Groetjes, Sandra

Eefies day zei

O, wat lief die margrieten en dat zomaar voor het wegplukken:)))
Mijn genietmoment komt eraan hoor, ik race vandaag overal een beetje achteraan, te druk, te veel en te weinig tijd.
Mijn bloemetje heeft het gered.

Lieve groet,Eefie

Rozet zei

O ja, die margrieten, mooi zijn ze, ik zal ook steeds... Dagelijks zie ik bij de supermarkt ook margrieten in de berm staan, maar het is bij een rotonde,wat lastig stoppen helaas.

Groetjes, Jolanda

monique zei

Mooi plaatje zo alles bij elkaar.
Groetjes monique

almay`s home zei

Prachtige margrieten en wat herkenbaar....even stoppen om iets te pakken, plukken etc.
Ze staan prachtig in je vensterbank.

Lieve groet
Alma

The Pinkhouseladies zei

heel mooi, genietse :D

Bonjade zei

Zie nu eens het hele gezin is al in de ban van de blogwereld en zijn bloemen....deze mochten zeker niet ontbreken....prachtig.
Fijne avond
Genieten

Just Who I Am zei

Wat staan je margrieten leuk op je venster ,ik moet toch eens vaker afstappen als ik mooie bloemen zie staan in de berm of veld
Liefs Elisabeth

Thuis bij Tjits zei

ja ik ben er weer! het was echt super om mijn dochter weer in mijn armen te kunnen sluiten en te zien hoe ze daar leeft en hoe goed ze in haar vel zit:)
wat leuk die margrieten! ik heb ze hier in de tuin staan, alleen nog geen energie gehad er fotos van te maken, hopelijk morgen even met camera de tuin in..
dan ga ik me ook eens verdiepen in de genietmomentjes, leuk initiatief!

geniet van het weekend!
lieve groetjes, Tjits

Rozmeen zei

Het ziet er prachtig uit...lieve bloemetjes..echt even genieten..

Liefs en een fijne zondag,
Rozmeen