Stapelverliefd...

....op roosjes!
Ik word niet alleen vrolijk van roosjesservies. Ook deze kussentjes geven me een vrolijk lentegevoel. Op het bankje kan ik heerlijk beschut, even wegmijmeren onder het genot van een kop koffie.
Of een kopje thee natuurlijk..
Tijdschrift erbij en laat het voorjaar maar komen.
Ik zit zo naar deze foto te kijken en vraag me af waar ik nog moet zitten, hihi...
Jullie begrijpen dat dit even puur voor de foto is gedecoreerd hè!
Kijk nou hoe lief met de strikjes. Voor 1,99 bij de acti*n, heb je echt waar voor je geld!
Deze roze roos is voor jullie en staat symbool voor  vriendschap, zachtheid, aardig, dankbaarheid..
Fijn weekend!

Kijk hier voor meer stapels!

Lieve groet,
Renny



44 opmerkingen:

Eefies day zei

Wat ontzettend lief, die kleurtjes, die roosjes, ik durf nooit zo goed met kleur, maar als ik dit zo zie, moet mijn tuin er dit jaar ook aan geloven.
Heel mooi Renny...en waar jij moet zitten, op de schutting:)

Lieve groetjes, eefie

Carla zei

Wat een prachtige roosjes allemaal.
Ik vind ze ook geweldig!!
Toch maar weer eens naar de Action...ben ik al weer een tijdje niet geweest.
Lekker plekje heb je zo buiten hoor!!
Laat de zon maar komen!!

fijn weekend..liefs Carla

De Nostalgische Nonnevot zei

Wat mooi, sfeer, schattig, zoet, en toch zo lief....ga je volgen, liefs Nicole

Makkie zei

Wat een geweldige kussenhoezen! Echt bij de Action? Als je een duur merk zou zeggen zou ik het ook geloven. Ik ga er snel kijken!
Hartelijks,
Makkie

Judith zei

Ik kom wel bij je op de bank zitten (-;
Het nodigt uit...
Fijn weekend, groetjes Judith

Susan zei

Nu "moet" ik alweer rennen naar de A*tion, haha, wat een geweldig leuke kussens zeg!! Gewoon een andere stoel naast het bankje zetten zodat je er extra lang van kan genieten...

Gr. Susan.

Thuis bij Tjits zei

wat staat dat uitnodigend!! ik vind het helemaal leuk zo! en waar jij moet zitten.. tja ik zou er gewoon een stoel bijzetten hihi..
geniet er maar lekker van want het schijnt mooi weer te worden t weekend en de dagen daarna ook, heerlijk:))

fijn en zonnig weekend!
lieve groetjes, Tjits

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Een heerlijk stapeltje. Wat een mooie kussentje, bij de action.... ooh wil ik ook.
Als het zonnetje van het weekend gaat schijnen kan jij daar heerlijk zitten.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Just Who I Am zei

Wat een geniet post is dit weer ,een heerlijk hoekje om te zitten.Zo enig al die roosjes ,ik ben er ook dol op .Ik ga ook maar eens snel naar de Action ,wat een leuke kussenhoesjes.Dank je voor de mooie roos .Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Trudy zei

Wij hebben al járen bijna dezelfde hoesjes om de kussentjes op de stoelen bij de eettafel. En nu lees ik dit. Wij hebben ze helemaal in de Dourdogne gekocht...... Fijn weekend!!

Sanneke Panneke zei

Ik ben stapel, met je mee. wat een mooie lieve zachte kleurtjes.Deze kleuren komen bij ons alleen op de kamer van mijn dochter voor, maar ik vindt het steeds weer mooi om naar te kijken.
Fijn weekend gewenst.
lieve groet Monique

Catherine zei

So many pretty photos of pretty things here today!

Happy Weekend!
xo Catherine

Sezoentje zei

Hihi, die bekende A-winkel wordt ook in mijn blogje vermeld, wat heerlijk toch dat die bestaat want jouw kussenstapel ziet er geweldig mooi uit! Heerlijk romantisch, echt iets voor een zonnige dag, alleen moet de zon wat beter gaan meewerken ;)
Fijn weekend van Sonja

All Seasons zei

Dankjewel voor je prachtige roos, Renny.
Je stapel mag er echt zijn vandaag, het kijkt zo grijs en koud vandaag. Deze kleuren doen een hoop goeds..
Ik wens je een mooi en zonnig weekend ☼
Liefs,
Patricia

Ger zei

Bedankt voor je aardige reactie, jij schrijft:Mooi gestyled allemaal...
..........nou...Renny...jij kan er óók wat van!

Heerlijk plekkie in de zon en die kussentjes maken het geheel echt vrolijk?

Fijn weekend en ik steek m'n neus ff in die geurende roos;-)......mmmm.....lekker!!!

Liefs,Ger

Boukje zei

Heerlijk zo'n plekje tussen de kussens, laat het zonnetje maar schijnen en geniet ervan!
Groetjes Boukje.

Michelle zei

Een fijn plekje en heel sfeervol zo!

Fijn weekend
Groetjes Michelle

Mayflower zei

Ik kom even naast je zitten......hihi. Wat een prachtige stapel, kan me voorstellen dat je hier op slag verliefd op werd. Dat wordt weer sne naar de Action, een paar jaar terug hadden ze deze ook, ze zijn echt prachtig en wat een lief kopje.
Dank je voor die prachtige roos èn woorden, wat lief van je Renny.
Een fijn weekend, de kussens kunnen weer snel naar buiten want de vooruitzichten zijn Lenteachtig.
Liefs, Mea

erfgoed zei

wat een mooie kleuren zeg, ziet er gezellig uit.
fijn weekend
groetjes lianne

http://truutske.blogspot.com/ zei

Wat moeten we tegenwoordig zonder action. Zoveel leuke hebbedingetjes voor weinig.
Jouw stapel kussenstjes...helemaal gezellig/geweldig!!
Laat ze zon maar schijnen!!
Fijn weekend, Trudie.

Home and Lifestyle zei

Hoi Renny,

Allereerst moet ik even mijn excuses aanbieden hi hi...want ik heb je post al een paar uur geleden gelezen, heb zo maar je post weer afgesloten zonder even lief en aardig een reactie achter te laten en ben accuut naar de Action gereden. Stapelverliefdheid maakt blind en dat gebeurde dus ook bij mij...want die kussentjes vond ik niet een beetje leuk maar geweldig leuk en ze passen natuurlijk helemaal in mijn project "fleurig in de tuin"!!

Niet alle hoezen die er lagen, vond ik mooi...wilde er eerst drie meenemen, legde er toch weer één terug maar kreeg daar bij de kassa weer spijt van. Ach, zei ik tegen de betreffende jongedame, ik haal er nog wel één bij, wil jij die alvast voor mij aanslaan?

No problem...maar wat denk je! Staan er inmiddels drie dames die waarschijnlijk jouw blog ook gelezen hebben hi hi tig hoezen op hun gemakkie uit te kiezen en uiteraard ook dé hoes die ik toch nog graag mee wilde nemen! Die ging dus aan mijn neus voorbij ha ha! Volgende week maar eens kijken of er dan inmiddels weer is aangevuld!

Maar om een lang verhaal kort te houden...mega bedankt voor de tip, want ik heb er toch een paar errug leuke kussentjes aan overgehouden! Ik hoop dat het straks in mijn tuin net zo gezellig zal staan als bij jou!

Ik wens je een fijn weekend...hopelijk kun je je vrolijke kussens weer tevoorschijn halen!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Sorry voor al dit geblablabla...:)

Petra zei

Die kussens wil ik ook, straks voor op mijn mooi appeltjes wit geschilderde schommelbank ;-)) Enne....kun je ook verklappen waar je die leuke mokken vandaan hebt?

Onder de knotwilg zei

Oh, wat een leuke kussentjes! Toch maar eens kijken of er hier een action in de buurt zit...

Fijn weekend! Tineke

Claudia. zei

Hey waar heb je dat leuke kopje en die leuke kussen vandaan: HEBBEN.
Het is wel duidelijk dat ik jou stapel helemaal te gek vindt.
Lijk mij, leuk zo dat stapelen, we maken elkaar helemaal stapel!
Goed weekend.
Groetjes Claudia van de kleine hornte.

wonen met brocante zei

Wat een heerlijk zachte vrolijke stapel! Die vrolijkheid kunnen we wel gebruiken met dat druiligere weer. Leuke foto's groetjes Peggy

Jeanette zei

Geweldige winkel die Action. Wat een lieve kussenhoesjes. Had ik het geweten was ik vanmiddag ook langs de Action gegaan.

Groet,
Jeanette

Miranda zei

Wat een prachtige stapel; geweldig met al die lieve kleurtjes en motiefjes! Toch binnenkort maar weer naar Action ;-)

Fijn weekend,
Miranda

Stina zei

wat een mooie kussens en dat van de action niet te geloven, je heb het heel gezellig gemaakt zo, leul leuk!!!

liefs Stina

Wanda zei

Wat een superleuke kussenhoesjes... En gewoon bij de Action?! Ik ga er morgen gelijk even kijken! Misschien zijn er nog wat over voor moi.

Lieve groetjes,
Wanda

Elly-My Everyday Things zei

Jááá... heerlijk, laat het voorjaar maar komen, samen met al die lieve kleurtjes en roosjes!!!!
Gezellig zitje zo, en ach je kunt altijd nog óp de kussens gaan zitten!
Fijn weekend!

theeleuten zei

Wat een voorjaarsgevoel krijg ik hiervan, genieten hoor!
Een paar jaar geleden hadden ze ook zoiets bij de action, alleen kan ik zelf niet wennen aan roze....helaas....leuk bij een ander,maar niet bij mij!!
Gezellig weekend, Evelien

Caroline zei

Om heel vrolijk van te worden, wat een leuke kussentjes ! Uit zelfbescherming heb ik een actionverbod maar ik denk dat ik een uitzondering ga maken :-) Oude kussentjes zat het weer in door de vochtige schuur dus ik heb ze ECHT nodig en dat is een voorwaarde om naar de action te gaan ;-) Prettig weekend, Caroline

Anita zei

Nouh dat wordt rennen morgen ;-)
Als alle meelezers zijn geweest ben ik bang dat ze echt op zijn hihi Bedankt voor je TIP
Ik vind die kussenhoezen echt zo leuk !!!!
Wens je een heerlijk zonnig weekend
Kussens aan de kant en zitten hihi

Fluitenkruid zei

Wat een leuke stofjes, dat is nog meer genieten van het buitenseizoen. Fijn weekend!

Dora zei

Wat een heerlijke rustige uitstraling geeft dit!

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Ohhh wat een superfoto's van jou! Ik kijk echt mijn ogen uit!

Ik wens je een heel fijn weekend!

Veel groetjes, Veronique

marian zei

Wat een mooie kussens!!! Zo zomers, en al helemaal als ze zo gestapeld op het buitenbankje liggen.
Groetjes en fijne zondag,
Marian

Draffin Bears zei

Dear Renny,

So many beautiful and pretty things you have shown today.
Love the pretty floral cushions and china.

Happy day
Hugs
Carolyn

The things I like to do zei

Dat ziet er gezellig uit!

cindy zei

WAT ONTZETTEND LEUK GEDAAN ZO!!

ALLEMAAL NAAR DE ACTION ...........

FIJNE AVOND

Pierelantijntjes zei

Action???? oh ik moet er ook heen!!! Wat geweldig Renny. Echt prachtig en zooo romantisch!
Fijne week,
liefs Ester

almay`s home zei

Stapelgek op de Action! Af en toe heb ik gewoon een Actionverbod! Kwam er veel te vaak!
Maar nu ik jouw kussens zie heb ik weer een heeeeele goede reden! ;)

Lieve groet en bedankt voor de tip ;)

Alma

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE STAPELPOST HEB JIJ!!
DIE KUSSEN VIND IK SUPER MOOI EN JE FOTO'S OOK.

FIJNE ZONDAG,

MIRANDA

Joanne zei

Wat een super leuke blog heb je!
Ik ben direct volger van je geworden en ga je blogs zeker lezen!(:

Groetsz Joanne
- jt creatief -