Stapel op....

... de kringloop
Soms is er niks, soms kom je met een tas vol spul thuis. Zo ook vandaag...kijk maar eens wat ik allemaal vond.
Ik vond er weer kop & schoteltjes met roosjes.
Een gebaksbord en bordjes met anemoontjes.
Een prachtige sprei (a € 1,-)
Een melkkannetje en een lichtblauwe olielamp.
En boeken...een paar heerlijke leesboeken, nog als nieuw.
Een schattig kannetje, straks weer handig voor veldboeketjes.
Maar vooral dit oude boek Truitje is toch wel mijn vondst van de dag.
Echt uit grootmoederstijd. De meisjes met de jurkjes, zwarte maillots en linten in het haar.
Truitje knielend voor de bedstee.
Voor meer stapelen kijk eens bij Irma
De sprei zit al in de wasmachine, zo de rest nog even afwassen en dan ben ik voor een habbekrats weer helemaal blij!

Lieve groet,
Renny

44 opmerkingen:

Manuela zei

veel plezier met je koopjes...super zo'n kringloop....al zijn de prijzen soms wl schrikbarend maar daar denken we nu even niet aan...

fijn weekend!!!
groetjes manuela

Claudia. zei

Dat zijn nou mooie dingen die je hebt gevonden.
Voor weinig, dat is nou helemaal leuk.
Claudia van de kleine hornte.

Catherine zei

So many pretty treasures you have Renny! Lovely photos.
xo Catherine

Zo veel mooie schatten die je hebt Renny! Mooie foto's.
xo Catherine

Kaatje zei

Daar kan ik nou ook zo blij van worden. Je sprei is natuurlijk prachtig en een superkoopje! Veel plezier ermee!!!

almay`s home zei

Hoi Renny,

Wat een herkenbare post over de kringloop.
De ene keer is het alleen maar troep en de andere keer vind je allemaal prachtige spullen.

Je bent echt heel goed geslaagd!

Ik wens je een heel fijn weekend toe!

Lieve groet
Alma

Makkie zei

Gefeliciteerd met je mooie aankopen! Leuk he zo veel voor zo weinig!
Fijn weekend,
Makkie

puur wit zei

hoi leuk allemaal precies mijn smaak moet je net treffen
heb je weer wat
gr sandra

Miranda zei

Dat zijn nog eens leuke kringloopbezoekjes (en vondsten)

Fijne dag,
Miranda

Thuis bij Tjits zei

wow wat ben jij goed geslaagd!! heerlijk om zo te genieten van je leuke spulletjes:)

fijn en zonnig weekend!
lieve groetjes, Tjits

Wanda zei

LANG LEVE DE KRINGLOOP!!! Fijn dat je zo goed geslaagd bent... Prettig weekend.

Lieve groetjes,
Wanda

Rozet zei

Wat een leuke koopjes, ik heb wel door dat ik daar vanmiddag dus niet meer langs hoef! De schaaltjes met anemoontjes zijn ook leuk.

Fijn weekend!
Jolanda (Rozet)

Tuur zei

heerlijk zulke koopjes en een prachtige stapel!
toevallig hier kopjes gevonden met een langer schoteltje er onder...kan je je eitje op kwijt :)
een heel fijn weekend!

rommy moosie68 zei

nou ij hebt een goede vonst gedaan vandaag een dan maar stapelen met de vondst leuk voor fijn weekend

Stina zei

denk dat ik maar es een keer naar jou af moet reizen voor naar de kringloop, hihi....want zoveel moois dat is hier niet, jammer!!!

fijn weekend
liefs
Stina

Musje zei

Zoo haha ik wil ook naar die kringloop,wat een prachtige vondsten en schattig gestapeld heb je Renny,echt een hoop hoor,heerlijk genieten ervan,fijn weekend,liefs Joke.

http://truutske.blogspot.com/ zei

Het sprei en het boek...wat een waardevolle vondst!!! Goed joh.
Ik wil je ook bedanken voor jouw tip betreffende de invulling van mijn zinken emmers. Zoveel reacties op gehad...ga hier absoluut een keuze uitmaken.
Fijn weekend, Trudie

Colin zei

Dat boekje, wat een vondst zeg, super! Groetjes, Colin

Dora zei

Snotverdikkempies wat heb je weer een mooie spullen gevonden!

Antonia zei

Zo herkenbaar Renny, soms een tijdje niets bijzonders en dan op een dag van alles tegelijk! Geniet van je prachtige aanwinsten, groetjes Anja

Rosabears zei

Wat een geweldige vondsten heb je gedaan. En inderdaad soms is het helemaal niets en dan zomaar vind je heel veel leuks.
Veel plezier ermee.
Fijn weekend.
Marja

Karin zei

Ik kom er eigenlijk nooit, bij de kringloop, denk regelmatig dat ik er toch maar eens een keertje moet gaan kijken maar op de een of andere manier komt het er niet van.

floortje zei

dat ziet er geweldig mooi uit
groetjes floortje

wonen met brocante zei

Ik had vandaag een dagje vrij en de kringloop bij ons in de buurt is alleen 's ochtends open. Dus ik vol goede moed er weer een keer naar toe. Ik zie altijd de prachtigste kringloopvondsten voorbij komen op blogs. Maar helaas, weer met lege handen kwam ik naar buiten! Jij hebt weer prachtige vondsten en een mooie stapel er aan overgehouden! Veel plezier ervan. Groetjes Peggy

marian zei

Prachtige vondsten! Dat kannetje vind ik wel heel bijzonder en apart. Ook een anemoontjesservies is toch net even wat anders dan alsmaar weer roosjes natuurlijk, heel leuk!
Groetjes,
Marian

Eefies day zei

O, wat mooi, jullie moeten die adressen toch maar eens doorgeven, in het noorden is veel meer te vinden.....:)
Pracht van een stapel.

Groetjes, Eefie

brigitte zei

Dat boek ken ik van vroeger.
De kopjes ook mijn oma had ze zo
lief.
Heerlijk he zo'n kringloop winker lekker snuffellen.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Just Who I Am zei

Wat een mooie dingen heb je weer gevonden bij de kringloop.Hier vlakbij vind ik bijna nooit meer iets leuks ,maar even 25 min fietsen naar het naburige stadje kom ik altijd weer met leuke dingen thuis ..Veel plezier met je vondsten en een fijn weekend.
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

Ik kijk altijd vol bewondering naar al die prachtige vondsten die jullie doen bij de kringloop. Ik ben er nu al een paar keer geweest en vind er helemaal niets van mijn gading en ik hier nu bij jou kijk Renny en ik zie al die mooie spulletjes.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Fia zei

Dat heb ik nou nooit!!
Heel soms loop ik tegen iets aan maar wat jij allemaal mee naar huis neemt....pffff ben er jaloers op!
Vooral de sprei van een euro!!
Veel plezier van je aankopen en een fijn weekend...
Fia

Sezoentje zei

Wat een supervondsten heb je gedaan, ik ben er ook stapel op hoor, op de kringloop, het is gewoon dé ideale groothandel ;)
Geniet van je mooie aankopen,
liefs, Sonja

Theemuts Rommelhoekje. zei

Kringloop winkel altijd leuk om een bezoekje te brengen .Ik ga minimaal 1 x per week ...gewoon even kijken of er iets voor me bij zit .
Jij hebt leuke aanwinsten !!
Dat kannetje is erg gezellig .

fijn weekend,lieve groetjes Romkje.

Home and Lifestyle zei

Al doe ik ook regelmatig leuke aankopen bij de kringloop, toch heb ik het idee dat elders het aanbod groter, anders en/of goedkoper is :). Hier tot nu toe nooit iets van P Regout of SCM...alleen Hema of Ikea hi hi, maar dat komt misschien ook omdat dat allebei hier dicht in de buurt is.

Jouw aankopen zijn bijzonder geslaagd, een sprei voor € 1,- kun je toch ook echt niet laten liggen!

Een fijn weekend Renny! Lieve groet, Ingrid

La Maison en Wonderboom zei

Waarom kom ik nou nooit iets moois tegen bij de kringloop ;) Misschien ben ik niet zon speurneus als jij ha ha.
Leuk gestapeld hoor.
liefs
Hermine

Bonjade zei

Met recht een echte stapel binnen gehaald.
Super vondsten.
Fijn weekend
Liefs

Alle mooie dingen zei

wat een vondsten! dat boekje is inderdaad super!
even een reactie op je vraag via mijn blog.
ik volg 300 blogs via mijn dashboard daar kan ik er niet meer bij hebben.. dus hoe jij dat voor elkaar krijg hoor ik graag. als ik op volgen klik doet hij alsof hij hem toevoegt maar het gebeurd niet nu volg ik via mijn sidebar ook een aantal blogs maar als er meerdere post op 1 dag door dezelfde blog geplaatst worden zie ik ze niet.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Joan Ottevanger zei

Mooie spulletjes heb je gevonden zeg.Heb zoiets leuks nog nooit gevonden.

Fluitenkruid zei

Wat een gave sprei!

Hannekie zei

hier is de kringloop bijna onbetaalbaar geworden. is een particulier bedrijf...tja ik ben dan even het spoor bijster hoor..wat is hier dan nog kringloop aan...
maar ik zie dat jij heel goed geslaagd betn..leuk boekje zeg
fijn weekend
liefs hannie

mieke zei

piep

mooi allemaal,
nederland heeft mooiere kringloopwinkels dan belgie,
was er al verschillende keren maar niks leuks
maar blijven volhouden is de boodschap he

knufje en fijn weekend

mieke

Maria zei

Daar kan ik ook zo blij van worden
Hele mooie aankopen heb je gescoord

geniet van je weekend
liefs Maria

Anita zei

Ik ben nog nooit bij de Kringloop geweest.
Nu ik jou stapel zie ...
Whaha ik ga volgende week eens een kijkje nemen.
Misschien kom ik ook wel iets tegen.
Jij bent in ieder geval SUPER geslaagd !!!
Veel plezier van je spulletjes.
FIJN WEEKEND Liefs, Anita

Peninia zei

Very beautiful:))Wonderful blog:))

*hugs-Peninia
http://peniniaart.blogspot.com/

Ger zei

Leuke vondsten heb je gedaan, vooral de oude boekjes van Gesina Ingwersen: Truitje, die zijn toch zeker van rond 1930?, ze hebben prachtige linnen kaft en mooie tekeningen.

Mijn oma noemden mij vroeger altijd Truike,Gertruda is een van mijn doopnamen.

..En je schattige kannetje......ik smelt...:-)

Fijne dag en lieve groeten!
Ger

Arja van Garderen zei

Wat een leuke spulletjes! Ben je nieuwe volger, volg je terug?
Groetjes Arja