Lentekriebels & vondsten..

Een zonovergoten dag...

bevangen door lentekriebels
....ga ik op weg naar het tuincentrum voor violen
...witte violen
mooi
contrast
En dit weekend kreeg ik eindelijk mijn secretaire. Al heel lang ben ik op zoek naar een secretaire. Toen ik deze zag was ik meteen verkocht. Het is nl. een zusje van beppe's kastje. Het is een opknappertje en alhoewel het andere kastje gewoon zo blijft zoals 'ie is, wordt deze wel wit. Er zit nu al een verhaal aan dit kastje vast...
maar daarover later meer...


Nog wat vondsten van vandaag, een heel oud lijstje met oude prent en een frans weckpotje. Een afgeknakte hortensiabloem past er mooi in.
Lieve groet,
Renny

33 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De lucht op jouw eerst foto's is echt mega blauw...wat waren de afgelopen dagen lekker hè, het gaf mij een heerlijk lentegevoel!

Wat heb je een mooie secretaire gevonden...ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat...en het verhaal :)!!!

Nog een fijne avond!!! Lieve groet, Ingrid

Rozmeen zei

Mooie vondsten Renny.

Liefs en een fijne avond,
Rozmeen

Stina zei

heb je die spiegel met die luikjes ook buiten hangen????

en wat mooi zijn je violen,steekt mooi af bij de blauwe lucht.

fijne avond nog,
liefs Stina

Miranda zei

Wat een leuke vondsten, vooral het oude lijstje met prent vind ik erg mooi. Heb nog even de post van 'beppe's kastje' bekeken; wat een mooi kastje!

Fijne avond,
Miranda

Franse Lelie zei

Die secretaire is super! En wat een schattige violen...echte plaatjes! Lieve groetjes

Thuis bij Tjits zei

wat leuk de luikjesspiegel herken ik, heb ik ook en staat in mijn banner:)
wat heerlijk weer he die violen! ik heb ze gisteren ook in potten gezet, echt weer genieten hoor!

lieve groet, Tjits

almay`s home zei

Hoi Renny,

Wat een prachtig weer was het vandaag! Ik werd er ook helemaal vrolijk van! Je violen zijn prachtig. Hier staan ook nog 2 dozen klaar om in de tuin te zetten.

Ik vind je nieuwe kast geweldig. Mooi dat hij wit gaat worden.
We gaan dit vast nog te zien krijgen.

En dan je nieuwe aanwinsten.
Mooie details!

Fijne avond nog!

Lieve groet
Alma

Mayflower zei

Wat een prachtige foto's van die strakblauwe lucht, heerlijk hè zo'n bijna voorjaarsdag.
Ik heb afgelopen weekend ook de bakken gevuld met Violen.
Wat een prachtige secretaire en nog wel met een verhaal, ben benieuwd.
Ook je vondsten zijn weer prachtig, ik kijk altijd met verwondering naar al die vondsten..omdat ik er nooit iets leuks vind, of ik heb er gewoon geen oog voor hihi.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Boukje zei

Heerlijk hè dit lenteweer! Mooie vondsten weer gedaan, 'k vind je spiegelluik ook mooi!
Groetjes Boukje.

natuurlijk groen en doen zei

Wat een prachtige foto's heb je toch weer .En violen ,was net op de veiling en geen viool meer te krijgen(behalve gele) dus moet ik nog even wachten met mijn violen

groetjes Bep

Yvonne zei

Wat een mooi vondst!
Nu lekker gezellig inrichten.
Gaat vast lukken.

Ja de lente is in aankomst.
Fijn om weer wat zon te zien.

lia zei

Wat een mooie secretaire heb je.... Dat is echt een plaatje. Heb ook violen in een bak, en die heb ik echt jaaaren niet gehad.
groetjes Lia

Gerreke zei

Prachtig die witte violen! Wat staan ze mooi!!!

Colin zei

Leuk die luikjesspiegel (hangt bij mij ook in de tuin) maar die secretaire, wauw ... helemaal geweldig. Ben benieuwd hoe die er in een witte look uit komt te zien!

Antonia zei

Wat een heerlijk blauwe lucht Renny, daar knap je inderdaad van op. Mooi hoor je witte viooltjes en ook je vondsten zijn prachtig. Maar echt super is je secretaire, wat een juweeltje! Hele fijne zonnige week gewenst, groetjes Anja

Joan Ottevanger zei

Wat mooi die kast zeg, en je hortensia in dat potje is gewoon een plaatje zeg.

It's me zei

Wat een mooie violen zeg !! prachtig !!!.....geniet van een heerlijke week verder ! liefs van mij....xxx...

marian zei

Prachtige secretaire, ben al benieuwd om ze in het wit te zien. Ook eens naar 'Beppe's kastje' gaan kijken en wat een ontroerend verhaal, 70 jaar samen en dan... echt wel twee verwante zielen, jouw opa en oma. Ben al benieuwd naar het verhaal achter de secretaire.
Prachtig witte violen en een heel leuk weckpotje. Wat kijk ik altijd op van al die vondsten die jullie allemaal doen! Leuk dat je ons daarin laat delen.
Groetjes en mooie dag morgen,
Marian

Karin zei

Ik kocht ze ook het afgelopen weekend, witte viooltjes. Ik zie dat je nog een klusje te klaren hebt, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Dora zei

Ik heb zo'n kast van mijn oma die is inderdaad ook al erg oud ...de kast bedoel ik:)
En wat een schitterende witte violen erg mooi!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een mooi kastje !!
Past perfect bij beppe's kastje .
Goed dat je beppe's kastje in orginele kleur laat en deze mooi wit gaat maken .
Wordt vast een prachtig koppeltje !!

fijne dag ,geen zon maar regen ...helaas.

lieve groetjes Romkje.

Fluitenkruid zei

Wat een super kast, ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat en het verhaal erachter :-)

Kom Achterom zei

ooh rennY niets aan de kast doen hoor!! ooh je hebt hier een duur stukje antiek in handen.
Zou jammer zijn als hij zijn orginele jas verliest!
Wat is ze geweldig mooi!!
fijne dag
Yolanda

Hannekie zei

hier nog geen viooltjes . maar wat zijn ze leuk he..volgende week maar even mee aan de slag. je kast is echt geweldig. ben heel benieuwd hoe die gaat worden..
leuk potje..ga vanmiddag ook maar even naar de kringloop..je weet maar nooit
liefs hannie

rommy moosie68 zei

heel mooi die vioolen ik heb gisteren ook gehaald wit en roze,lila natuurlijk een ik heb zo spiegel hier nog laat gekregen van mijn nichtje maar ik wou hem niet meer in de winter op hangen buiten dus die staat nog te wachten op het mooie weer ik vind die kast van je supper een helemaal als hij wit is heel mooi groetjes rommy

Wanda zei

Wauw, wat een mooi kastje. Ik ben benieuwd hoe hij wordt als je ermee klaar bent? En witte bloemen, daar ben ik ook zo gek op...

Lieve groetjes,
Wanda

Marieke Reintjes zei

Prachtig secretaire heb je ....ook de viooltjes zijn mooi, ga ze in het weekend halen, heb er ook zin in, mooie foto`s weer!!
Groetjes Marieke

Just Who I Am zei

Wat een gezellige post .Ik heb de spiegel met luikjes nog binnen tot nu toe.Ik ga onderhand ook maar eens op zoek voor violen,ik wil altijd Roze violen en die zijn lastig te vinden.Prachtig je kast,bijna zonde om wit te schilderen .Fijne dag
Liefs Elisabeth

http://truutske.blogspot.com/ zei

Prachtige spulletjes heb je weer op de kop getikt en wat leuk de franse weckpot met de geknakte hortensia. Heerlijk he Lente!!!
Fijne dag, Trudie

Jeanette zei

Prachtig weer, heerlijk, heb alleen moeten werken. Prachtige secretaire, in mijn grote vitrinekast zit ook een secretaire, brengt me gelijk op een idee, ik zal er eens een foto van maken. Succes met schilderen, enne het verhaal dat komt nog?!

Groet,
Jeanette

Madelief zei

Hoi Renny,

Je secretaire is erg mooi! Ik ben heel benieuwd hoe de kast straks wordt met een laagje witte verf. Leuk je witte viooltjes tegen de strakblauwe lucht :-)! Daar word je helemaal vrolijk van!

Lieve groet & gezellige avond!

Madelief

brigitte zei

Mooie kast. Ben benieuwd wat je van gaat maken.

Mooie violen. Ook het potje met de Hortensia is schattig.
Groetjes Brigitte

Alien zei

prachtig kastje, staat vast erg mooi in het wit!
het kan nu eindelijk lekker weer de violen in de potten he!

groetjes Alien