Fris wasje...

Het is weer tijd om de was buiten te hangen, het kan weer. De sprei die ik in mijn vorige post liet zien, was op de foto nog geel en muf. Na een wasbeurt met witte waspoeder en een wit doekje van de acti*n, kwam hij er stralend wit uit. Dat is toch echt één van de heerlijkste geuren die er is...frisse buiten gedroogde was, heerlijk!!! Daar kan geen wasverzachter tegenop.
Toen ik vrijdag net was bekomen van m'n kringloopbezoekje en de sprei lekker buiten hing te wapperen..hoorde ik de brievenbus klepperen. Blij verrast was ik met een pakketje met mijn naam erop....maar ook verbaasd..ik had toch niks besteld? Het bleek van Claudia te zijn. Toen ze haar give away bekend maakte zag ik mijn naam staan en ik dacht even dat ik die prachtige look-a-like ladak deken had gewonnen hihi... Dus maakte ik daar een grapje over..en zo is het gekomen...
dat ik dit mooie pakje uit mocht pakken.

En daar zit dit mooie hartje in. Is dat lief of is dat lief!
Hij heeft een ereplaatsje aan het wandrek!
Nu nog even snel een wasje ophangen en dan op naar mijn werk!
Een fijne maandag!
Lieve groet,
Renny

25 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Wasgoed dat fris gedroogd is in de buitenlucht staat hoog in mijn lijstje van genietmomentjes!

Rozet zei

Wat een lekker fris plaatje van de wapperende sprei, hij is mooi wit geworden!
En lief dat cadeautje van Claudia!

Prettige dag,
groetjes, Jolanda (Rozet)

katja-Mariska zei

Dat vind ik ook zo lekker, was die buiten aan de lijn droogt.
En het hart van Claudia is super lief.
Fijne dag.
Liefs Katja

natuurlijk groen en doen zei

Zag nog al ergens de was zo heerlijk wapperen ,misschien een nieuw idee ,na stapelen op vrijdag ,wapperen op maandag.\Ga die van mij ook maar eens buiten hangen ,maar daar zit helaas niet zo'n mooie sprei bij

groeten Bep

Villa König zei

Lovely pics. :-) Hugs Yvonne

Claudia zei

Wat een toeval, in mijn inspiratiealbum staat een dergelijke foto waar je deze post mee begint. Is deze van jezelf?

Ik vond het best wel een beetje eng om voor jou (mijn creatieve inspiratiebron) iets zelf te maken. Fijn dat je het hartje leuk vind!!!

All Seasons zei

Heerlijk is dat die witte wapperende was, daar knapt de witte was echt van op lekker buiten in de zon. Prachtig met die heldere blauwe lucht..
Ik heb daar vorig jaar ook eens een post over gemaakt, witter dan wit...
Ik wens je een mooie dag vandaag, hopelijk komt het zonnetje nog even achter wolken vandaan.
Liefs,
Patricia

http://truutske.blogspot.com/ zei

Dat sprei....vind ik toch zo ontzettend mooi joh...en wat zal dat lekker ruiken nu je het buiten kon hangen.
Lief dat ze je 'n hartje stuurde...leuk he om zo verrast te worden. Fijne dag, Trudie.

Miranda zei

Die ziet er weer fris en stralend uit! Wat lief van Claudia om je dit prachtige hartje toe te sturen; erg leuk.

Fijne dag,
Miranda

Servies en Brocante zei

heerlijk he dat dit weer kan..ik wacht nog even op mn nieuwe droogmolen maar zon en frisse wind door het huis mmm genieten

It's me zei

Geniet van een heerlijke dag !! ...schone was even werken.......geniet !! leuk dat hartje !! zo lief van Claudia.........xxx...

Dora zei

Ja dat ruikt het lekkerst, zeker weten, en wat een mooie give away heb je ontvangen!

marian zei

Ik kijk uit naar de zon die wat hoger staat zodat ze OVER de vijf meters hoge haag van de buren heen kan tot IN onze tuin en ik daar dan ook weer de was te drogen kan hangen. Voorlopig is dat nog niet zo.
Proficiat met je gewonnen hartje! Mooi!
Groetjes,
Marian

Gerreke zei

Tjoh die was is echt schoon!!! Dat ziet er heel wit uit achter zo'n prachtige blauwe lucht!

Bonjade zei

Oh zeg...hier liggen ook nog wel wat wasjes eventueel hoor ;0)
Je hebt er echt zin in lees ik.
Wat voor wonderdoekje gooi je erbij dan?
Ben dolle op echte witte was.
Fijne avond
Liefs

almay`s home zei

Wat een nostalgisch plaatje, dat sprei wapperend in de lucht met die houten knijpers. Even terug in de tijd!

Wat lief van Claudia dat pakje! Een echte verrassing!

Lieve groet
Alma

Ga toch eens bij de Action kijken voor dat waspoeder ;)

Eefies day zei

Zelfs de was is nog mooi op de foto, maar dat komt natuurlijk ook door die mooie sprei!!
Een ontzettend lief hartje zeg...

Groetjes, Eefie

Alle mooie dingen zei

je sprei ziet er weer mooi uit... en heerlijk geurend denk ik zo
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Home and Lifestyle zei

Het sprei is spierwit en het steekt zo mooi af tegen de blauwe lucht!

En Claudia is lief!!!

Een fijne avond! Lieve groetjes, Ingrid

P.S. En jij bent ook lief :)..

Musje zei

Dat ziet er ouderwets prachtig uit,geweldige foto`s en het hartje is zuperlief,fijne week,lieve groet Joke.

monique zei

Lekker de was weer buiten, die geur zit niet in een flesje.
Geniet ervan!!!
Groetjes Monique

Mayflower zei

Ohhhh....jij bent ook al zo heerlijk verwend door Claudia. Wat heeft ze veel mensen blij gemaakt met die prachtige kadootjes (ik ben zelf ook één van de gelukkige).
Wat heerlijk hè die eerste keer dat de was buiten hangt te drogen. Ik had vorige week mijn beddengoed buiten en s'avonds is het gewoon een feest om in bed te stappen hihi.
Wens je een fijne week Renny.
Liefs, Mea

Jeanette zei

Die frisse geur, ik zou er verslaafd aan kunnen raken.

Groet,
Jeanette

Manon zei

Wauw wat een super leuke blog is dit! Precies waar ik naar op zoek was. Was namelijk op zoek naar leuke decoratie ideeën voor in huis en die zijn hier volop te vinden!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Mooi plaatje ...strak blauwe lucht met dat witter dan wit sprei en dan zo'n oude knijper....super!!

Groetjes Romkje.