Carpe diem!


De geurzakjes zijn weer te bestellen via de mail. Ik ben even erg afwezig in blogland. Een beetje bewust blogminderen om wat meer tijd aan andere belangrijke zaken te besteden. Een tijd van bezinning, mijmeren en nadenken...genieten van de dag! Bloggen is superleuk, maar ook tijdrovend. Dus even pas op de plaats.

 Ik maakte van de week weer eens een fotosessie van mijn famke.
Mijn droommeisje...

een klein prinsesje met...

...de tand eruit.

Ze is zo trots!
Verder ben ik volop aan het genieten van de lente!!!

En natuurlijk lezen...
Tot blogs maar even met mate,
lieve groet,
Renny

29 opmerkingen:

Onder de knotwilg zei

oh, wat een mooi meisje!
Tja, het bloggen kost wel veel tijd als je niet oppas... ;-)

Fijn weekend! Tineke

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Renny,
Wat een mooi meisje met heeeeele mooie ogen !!!
Daar zult je met recht trots op zijn als moeder hé.
En het bloggen wil bij mij ook niet zo,ik heb gewoon niet echt veel nieuws wat er een beetje toe doet zeg maar,ik kan niet mijn pas gkochte bak met viooltjes erop zetten want iederéén weet toch hoe een viooltje eruit ziet toch ??...hahah...
Mischien ligt het aan mij hoor maar uhhhhh...??
Ik lees wel heel graag even alle verhalen bij de andere blogs als ik even tijd heb maar ook daar ontbreekt het mij meestal aan jammer genoeg.
En als de rest hier thuis is wil ik niet zitten bloggen dat vinden ze hier maar ongezellig haha..
Ik heb het vaak al druk met de webwinkel dus ik hou het ook maar rustig in blogland.
Die geurzakjes vind ik toch zo leuk hé,zou net iets voor mijn zus zijn die houd daar echt van.
Toch maar eens bestellen heb ik weer een leuk kadootje.

fijn weekend
Groetjes
Dicky Marie.

Stina zei

wat een leuke fotosessie van je dochter, onze dochter die wil helemaal niet op de foto, vindt ze maar niks.

bloggen gaat idd veel tijd inzitten betrap mezelf er soms ook op, zoals nu, hihi...
niets moet toch!!!!

Geniet van de dingen om je heen en een fijn weekend
groet Stina

Home and Lifestyle zei

Wat laat je mooie foto's zien, van je geurzakjes en natuurlijk ook van je dochter! Wat staat dat leuk hè, zo'n fietsenrekje...bij mijn oudste dochter vlogen er zes tanden tegelijk uit toen we een aanrijding kregen met een vrachtwagen....dat was minder en ze heeft er nu na 13 jaar nog last van!

Ik wens je een fijn weekend...minderen met bloggen mag maar stoppen is verboden hoor Renny :)

Liefs, Ingrid

@nne zei

prachtige foto's ... even minder bloggen geeft je vaak een boel inspiratie. je prinsesje met een tandje minder ziet er gewoon "belissima" uit. lieve groet, @nne

Saskia zei

Af en toe moet je even rust nemen van iets.
Dus geniet van alle andere mooie dingen in het leven.
Groetjes Saskia

Gerreke zei

Je bent niet de enige Renny, die gas terug neemt. Volgens mij doet heel blogland dat. Lekker genieten van het mooie weer.En natuurlijk de mensen om je heen!

Wat je gelijk hebt, fijn weekend!

Emmy zei

Je hebt helemaal gelijk en om die reden is mijn blog even (tijdelijk) verdwenen. Af en toe kijk ik bij jullie maar reageer niet of nauwelijks meer.
Wat een lieverd die meid van jou, leuke foto's.
En het is weer genieten met de ariadne brocante en dat nu lekker 4 x per jaar. Fijn weekend groetjes Emmy

Dora zei

Die foto's van je kinderen wat zijn die schitterend!

Rozet zei

O gelukkig ben ik niet de enige die wat minder in blogland is.... Zoveel andere dingen op het ogenblik die aandacht vragen, heel herkenbaar. Komt ook door het mooie weer, dan ga je toch liever naar buiten dan achter de computer zitten?
Mooie foto's van je mooie dochter!

Fijn weekend!
Groetjes, Jolanda (Rozet)

almay`s home zei

Wat een mooie zakjes heb je weer te koop Renny!

Bloggen is leuk maar inderdaad tijdrovend! En er is tenslotte meer in het leven .... Maar leuk om weer iets van je te lezen. Ik vind jouw blog echt inspireren!

Wat een prachtige dochter met een kleine fietsenstalling in haar mond. ("wat gek....mijn mond lijkt wel een fietsenrek")

Geniet lekker van je weekend en het heerlijke lentegevoel!

Lieve groet
Alma

Yn'e Steeg zei

Wat in moai famke!!
Ja ek ik hald my efkes restich ( hat ek medische reden) en i.d.d der binne safolle oare belangrykere saken dan bloggen.


Groetnis Jantsje

Just Who I Am zei

Wat een leuke foto's van je Dochter.En wat minder bloggen geeft toch niet .soms zijn er andere dingen die aandacht nodig hebben .Ook het mooie weer doet mij nu regelmatig de pc uitzetten.Ik heb ook geen grote dingen te melden op dit moment ,behalve dat ik geniet van de Lente zoals we allemaal doen nu.Ik wens je een fijn weekend
Liefs Elisabeth

lia zei

Wat een mooi droommeisje.
Famke, hele leuke naam. Als mijn jongste een meisje was geweest, had ze Femke geheten.

Geniet lekker en doe het op je eigen manier.
Lieve groet Lia

puur wit zei

hoi mooi die geurzakjes en jij hebt ook al zo''n
prinsesje dat vindt ik zo leuk
mijn dochter is net een halve jongen die houdt daar helemaal niet van
wat ik ook probeer
ik vindt dat juist zo leuk
geef haar maar een voetbal
het is toch wat of niet dan
en mooi met die tand mijn zoontje heeft er nu net een los en hij kan niet afwachtten totdat die eruit komt
hij zit er de hele tijd aan te breken en dan zeg ik extra dat moet je niet doen want anders komt er geen nieuwe tand in en krijg je net als opa een kunstgebit
nou de groetjes en fijn weekend'
sandra

Colin zei

Wat een leuk dametje op die foto's! En even een blogstapje terug ... da's precies wat ik ook even gedaan heb, maar juist daardoor blijft het leuk.

Maria zei

Wat een prachtige foto's van je meisje
Blog minderen,soms moeten we even een stapje terug doen

liefs Maria

Miranda zei

Wat een prachtige foto's van je dochter! Soms heb je gewoon even tijd nodig voor wat andere dingen; neem je tijd!

Fijn weekend,
Miranda

Sjoukje zei

Heerlijk toch deze afgelopen week, lekker van genieten~! Van dit weer krijgen we weer energie en die hoef je echt niet allemaal in je blog te steken. Wat een leaf famke, die van mij is al weer wat ouder, die wisseld in elk geval geen voortanden meer. Staat toch zo leuk en inderdaad ze zijn er supertrots op~!
Een heel fijn weekend, groetjes Sjoukje

Draffin Bears zei

Dear Renny,

Love the sweet scent bags and I adore the photo of your beautiful girl. How precious is the one with her tooth out.
the flowers are beautiful - I love pansies so much.

Happy weekend
Hugs
Carolyn

brigitte zei

Mooie4 geurzakjes.

Lente heerlijk. Vandaag ziet het voor het eerst weer een beetje somber. Jammer voor alle mensen die vrij zijn.

Als kinderen eenmaal gaan wissellen worden ze zo groot. Vind het altijd zo grappid staan. Geniet van je mooie prinses.

Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Fluitenkruid zei

Een heel mooi famke!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Even een blog pauze is helemaal niet erg !!
Maar toch fijn weer een post van je te lezen.

fijn weekend,groetjes Romkje.

Het Hoogerhuys zei

Wat een prachtige foto's van je dochter, heel mooi, ik had dat laatst ook gedaan bij mijn dochter, voor evt. in een fotolijstje
misschien plaats ik ze ook wel op mijn blog.
Je hebt me geinspireerd, tot blogs en een fijn weekend, groetjes, Sandra

Mayflower zei

Wat een prachtige geurzakjes heb je weer gemaakt Renny en ook de foto's van je dochertje zijn zo mooi, wat een heerlijke meid.
Ik was net als jij deze week minder actief op het www. Met dit heerlijke weer is er buiten zoveel te beleven.
Geniet van de Lente.
Lieve groet, Mea

Anita zei

Renny wat een pracht meisje is je dochter !!!
En dat "fietsenrekje" zo lief :-)
FIJN WEEKEND Lieve groetjes, Anita

THE BLACK BARN zei

HELE MOOIE FOTO'S VAN JE LIEVE DOCHTER!

FIJNE ZONDAG,
MIRANDA

Claudia zei

Ook bij mij staat het bloggen even op een lager pitje. Zoveel te doen in te weinig tijd...

http://truutske.blogspot.com/ zei

Dank je wel voor je tip betreffende het wit wonderdoekje van action. Zal hem absoluut meenenmen zodra ik in een stad kom.
Leuke geurzakjes heb je gemaakt...ruikt altijd zo lekker.
Wens je een heerlijk weekend, Trudie.