Babyjurkje...

Een babyjurkje wat ik vroeger aan had.
Die knoopjes zijn zo lief.
En het boordje met kleine eendekuikentjes.
Meestal maak ik van alles voor anderen en ik kwam tot de conclusie dat ik zelf weinig meer in huis heb. Dus maakte ik dit geurbuideltje voor mezelf, gevuld met lavendelpitjes. De print maakte ik zelf. Al diverse teksten gemaakt. Ik dacht dat het wel aardig zou zijn om er één met jullie te delen. Mocht je er iets mee doen dan vind ik het leuk, als je het dan ook met mij wil delen. Binnenkort nieuwe creaties met eigengemaakte prints.


Lieve groet,
Renny


29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een lief truitje en het ziet er nog uit als nieuw! Het was dus een schattig meisje in een schattig truitje!

Wat lief dat je deze print met ons wilt delen...het kan goed zijn dat ik ze eens een keer gebruik, uiteraard laat ik het je dan even weten!

Lieve groet, Ingrid

katja-Mariska zei

Wat leuk je babyjurkje, leuk als je dat soort dingen nog hebt.
En je geurbuidel vind ik ook mooi geworden en wat lief dat je een print op je blog zet om te delen.
Liefs Katja

Claudia zei

Hier ga ik zeker iets mee doen. Wat een geweldig leuk plaatje! Dank je wel lieve Renny!!!

Eefies day zei

Je babyjurkje is echt heel lief, zo mooi nog.
Lief dat we de afbeelding mogen gebruiken, maar hoe krijg ik hem op een lapje stof??
Ik gebruik altijd transferpapier, maar vind het niet altijd mooi worden, heb jij ene tip??
Ik hoor of lees het wel.

Lieve groet, Eefie

P.s. als ik een reactie plaats verdwijnt hij iedere keer, misschien dat het nu lukt.

Claudia. zei

Wat een schattig jurkje.
Maar een vraagje, misschien is het wel een geheimpje, in welk programma maak jij zulke leuke zakjes.

Groetjes Claudia van de kleine hornte.

Gerreke zei

Renny wat leuk dat jurkje! Echt heel erg schattig zeg! Ik moet ook nog ergens zoiets hebben. Verstopt achter het schot, maar het is zo leuk!

Maria zei

Wat een schattig jurkje,zo fijntjes gebreid.

leuk leuk je geurzakje,mooi printje erop

liefs Maria

rommy moosie68 zei

wateen schatje zon lief jurkje goed bewaren blijft leuk een die zakjes zijn lief leuk gemaakt groetjes

almay`s home zei

Dank je wel Renny voor de prachtige print. Ik sla hem op en wanneer ik er iets mee ga doen hoor je het. (ben niet heel handig met die dingen maar je weet maar nooit wat voor een ingeving ik opeens krijg ;)

Dat jurkje is een echt een plaatje! Leuke herinnering!

Lieve groet
Alma

Carla zei

Wat een poeperig jurkje...heb je geen foto meer dat je dat aan had??
Wel leuk dat je hem nog hebt.

Je tekst heb ik gelijk op geslagen hoor....te leuk!!
Dank je wel.

liefs Carla.

Antonia zei

Wat bijzonder Renny, zo'n lief jurkje dat je zelf gedragen hebt! Je geurzakje is ook al zo lief! Fijne lentedagen gewenst, groetjes Anja

Anita zei

Ooh wat een schattig jurkje. Het lijkt nog als nieuw.
Zo bijzonder ook dat dit bewaard is gebleven.
Ik kom uit een gezellig groot gezin waarin alles werd door gedragen. Uiteindelijk belande het dan in de zak ;-)
LEUK RENNY
Lieve groetjes, Anita

Miranda zei

Wat een lief jurkje! Moet er zelf ook nog wat hebben, binnenkort maar eens even op zoek.

Bedankt voor de prachtige print; ga hem opslaan en mocht ik hem gebruiken, dan zal ik je dat laten weten.

Groeten,
Miranda

Karin zei

Wat leuk dat je je jurkje nog hebt. Bedenk me dat ik nog ergens mijn eerste jasje moet hebben, wat vlgs mij na de verhuizing ergens in een doos is blijven zitten. Toch de zolder maar weer eens op!

Fluitenkruid zei

Ik vind je eigen print zo mooi, hoe maak je nou zoiets? groetjes Jannet

Sjoukje zei

Wat leuk zo'n aandenken aan toen je zelf een klein meisje was. Ik heb ook nog een jurkje van mezelf, roodwit geruit ook zo lief... Bijna niet voor te stellen dat we ook zo klein zijn geweest.
Je hebt er mooie foto's van gemaakt.

Groetjes Sjoukje

Dora zei

ach wat een schattig jurkje! en een heel er gmooi geurzakje!

Thuis bij Tjits zei

wat een schattig jurkje en wat leuk dat je die nog hebt!! ik heb helaas geen kleertjes meer van mijn babytijd..
en je printje sla ik graag op, als ik er iets mee doe dan laat ik het je weten!
lief dat je vroeg hoe het met mijn dochter gaat! het gaat heel erg goed met haar, ze heeft het heel erg naar haar zin daar, waar ik heel blij mee ben!!

fijne dag!
lieve groetjes, Tjits

Passione Helena zei

Wat een ontzettend lief jurkje Renny! Wat leuk, dat dit bewaard is gebleven...en zo mooi in beeld gebracht!

Gelukkig heb jij jezelf ook eens verwend, met je eigen creaties! Wat een prachtig zakje, het zal heerlijk ruiken!
Lief dat je de print deelt. Ik heb geen idee, hoe je het op een stuk stof krijgt;-), maar er zullen heel wat mooie creaties mee gemaakt worden.

Fijne dag!
Liefs, Helena

Judith zei

Hallo Renny,
zucht
zo lief vind ik het (:
Ook je buideltje is super leuk. Bedankt voor de print. Hoe krijg ik die op stof?
Groetjes Judith

cindy zei

wat schattig zeg dat jurkje!!!
en zo mooi nog!!!

je tekst heb ik meteen opgeslagen, wie weet wordt ik ook wel crea je weet maar nooit ??

dan laat ik het je natuurlijk meteen weten!!

ps: je boekenlegger heb ik ontvangen !! super!

gr cindy

Marieke Reintjes zei

Enig Renny, en wat leuk dat je de afbeelding deelt!! Maar hoe gaat het in z`n werk??? Als ik het op stof of karton wil??
Groetjes Marieke
PS wat zag jij er schattig uit vroeger!!!

Jeanette zei

Wat een schattig jurkje, ik heb ook een van mijn jurkjes van vroeger aan de kast hangen. Heel lief.

Groet,
Jeanette

brigitte zei

Zo zoet dat jurkje.
Mooi geurzakje heb je gemaakt.
Groetjes Brigitte

Just Who I Am zei

Wat een schattig jurkje en zo mooi smetteloos .Leuk om zoiets van jezelf nog te hebben .
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

Wat een schattig jurkje, wat leuk dat je dit nog heb van vroeger.
Het zakje met print is ook heel mooi en wat lief dat je die afbeelding met ons deelt, ik sla hem op en als ik er ooit iets mee ga doen laat ik het je zien.
Ik heb trouwens ook nog een mooie print, die op de waszak staat heel wat posten terug, als je die wilt laat het me weten, dan stuur ik deze naar je toe.
Lieve groet, Mea

Nieneke zei

Geweldig dta je je oude babyjurkje nog hebt! Wees er maar heel trots en zuinig op!

puur wit zei

hoi wat schattig mooi is dat om dan weer te zien en dat geurzakje ziet er super uit
gr sandra

Onder de knotwilg zei

Wat lief, zo'n fijn gebreid jurkje... Een mooie herinnering!

'k Ga je volgen hoor! Tineke