Styling & de give away is voor....



Regelmatig style ik het wandrek. Jullie herkennen het wel. Soms helemaal anders, soms wat kleine details totdat ik weer tevreden ben..
Geen echte oudjes deze apothekerspotten, maar ik vind ze toch mooi zo met roosjes, pepperberry's en kantjes.




Mea, herken je het lijstje nog..?
En Alma, de zinken label heeft vanaf het begin ook een ereplaatsje!
En dan nu de uitslag van de give away...
Anita van het blog hersenspinsels.
Ze werd door meerderen genoemd als iemand die het zo echt heeft verdiend. Ondanks alles blijft ze zo positief! En dat kan ik alleen maar beamen, respect voor deze dappere vrouw.Voor degenen die haar naam noemden, heb ik natuurlijk ook een kleinigheidje,
mailen jullie me allemaal even voor het adres.

Lieve groet,  

24 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

wat een heerlijke foto's en gefeliciteerd aan alle winnaars
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

http://truutske.blogspot.com/ zei

De apothekerspotten gevuld met kantjes, roosjes en peperberry's zijn enorm leuk hoor.
Je kunt er zoveel verschillende dingetjes in doen. Prachtig.
Dan feliciteer is de gelukkige winnaars van je give away. Wens je er veel plezier mee.
Fijne avond, Trudie.

Hannekie zei

leuk potten hoor...
leuk dat je give away zo een succes was
was ook een heel leuk idee van je
liefs hannie

Miranda zei

Wat een heerlijk sfeertje heb je weer gecreëerd; vooral de bovenste foto vind ik erg mooi, maar de gevulde potten zijn ook leuk! Anita gefeliciteerd met je gewonnen give away.

Nog een fijne avond.

It's me zei

Goed zo !!! fijn voor Anita!!.......liefs fijne week van mij...xxx...

Home and Lifestyle zei

Wat heb je de potten leuk gevuld, ze hoeven toch ook niet perse oud te zijn om een mooi sfeertje neer te kunnen zetten?

Met Anita als winnares komt je give away helemaal bij de juiste persoon terecht...ik hoop dat dit een flinke opsteker voor haar is en het is haar dan ook van harte gegund!

Lieve groet, Ingrid

Anita zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
almay`s home zei

Wat een groot succes was je give away! Het ziet er weer prachtig uit! Echt een leuk initiatief om het op deze manier te doen!

Lieve groet
Alma

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Congratulations to the lucky winners.
I love the apothecary jars with the roses, lace and berries, they always look so good.

Happy week
Hugs
Carolyn

Catherine zei

So many pretty photos today!!
xo Catherine

brigitte zei

Van Harte winnaars met de mooie kadootjes.

Mooie fot's weer.
Schattig die potjes met moois.
Groetjes en een fijne dag Nrigitte

Maria zei

Leuk leuk zo die potten gevuld en gestyled
Mooi vastgelegd

Anita gefeliciteerd

liefs Maria

Carla zei

Wat een geweldige sfeer plaatjes weer...super!!

En Anita...gefeliciteerd !!
En degene die jou opgegeven heeft natuurlijk ook.

fijne dag...liefs Carla.

THE BLACK BARN zei

WAT EEN LEUKE SPULLEN HEB JIJ !

HET ZIJN MOOIE FOTO'S

FIJNE WEEK,
MIRANDA

lia zei

Heerlijk sfeertje heb je weer.
En moest even terug kijken want wist niet waar het over ging. Ja, soms mis ik weleens wat.
Maar Anita verdiend het zeker.
Gefeliciteerd Anita.

lieve groet Lia

Romkje zei

Renny Wat heb je weer prachtige foto's geplaatst !!
Fijn die rekken en planken ,daar ku je je fijn op uit leven ,heerlijk !

Anita gefeliciteerd !!

groetjes Romkje.

Gerreke zei

Je hebt weer prachtige sfeerfoto's gemaakt. En wat leuk dat je op deze manier een give away hebt gedaan!

rommy moosie68 zei

leuk die poten met wat erin je kan er ook alles me heel leuk mooie foto`s heb je gemaakt zekker met een speciaale site zekker nog bedankt voor je berichtje op mijn keting groetjes rommy

Dora zei

Wat een mooie foto's ik word er blij van!

Anita zei

Oh ik word hier helemaal verlegen van ...
Wat ontzettend lief
DANK JE WEL
en ook iedereen die mijn naam heeft genoemd !!!
Ook jullie gefeliciteerd.
Ik laat me graag verrassen ;-)
In een volgende blog kom ik hier nog op terug.

Enne Renny
voor jou alvast een dikke klapzoen op je neus ;-)

Lieve groet, Anita
http://anita-hersenspinsels.blogspot.com


Enne Renny een dikke klazoen op je neus ;-)

Anita zei

Dat wil wel lukken twee van die klapzoenen
hahaha nouh ja dik verdiend :-)
Ik ben wel aan het goochelen vandaag !!! Pfff

Sanneke Panneke zei

Wat een geweldige foto's. en die roosjes in die pot, zo mooi. Die bovenste foto lijkt zo uit een sprookje te komen.

Mayflower zei

Wat ontzettend leuk dat Anita je Give Away heeft gewonnen Renny. Anita van harte hiermee.
Wat heb je de console weer prachtig aangekleed met die apothekerspotten en ja....het lijstje ken ik hihi, wat een mooi plekje en wat een leuke foto van je kinderen heb je erin gedaan.
Lieve groet, Mea

Passione Helena zei

Lieve Renny, wat fijn dat Anita deze Give Away heeft mogen winnen! Gefeliciteerd Anita.

Heerlijk hé, dat decoreren. Als je soms ergens begint kan je wel uren bezig zijn. Je console ziet er prachtig uit!

Fijne dag verder,
Liefs Helena