Roses forever...


Gisteren kwam ik ze tegen....witte filterzakjes.  Ik vond ze bij de J*mbo. En ook bij de 'ceeduizend' moeten ze zijn, volgens een aantal dames. Enfin...ik heb ze en oefening baart kunst, het gaat me al wat beter af dan de eerste rozen die ik maakte.  

Voor wie dat berichtje gemist heeft en wil weten waar ik het idee vandaan heb, even naar beneden scrollen.
Een boeketje die wel een tijdje staat. Ze ruiken zelfs naar rozen. In het midden heb ik een beetje geurolie gedrenkeld. Niet de echte etherische rozenolie...wisten jullie wel dat die heel erg kostbaar is?
Rozenolie is kostbaar omdat er voor 1 liter rozenolie tussen de 3.000 en de 10000 kilo bloemblaadjes nodig is. En het is puur handwerk. Lijkt me trouwens een geweldig baantje :o)

Close to the rose.. 

Rozen, ik raak er nooit op uitgekeken...
Een rozig weekend!

Lieve groet,  

44 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit zijn prachtexemplaren, mooi ook met dat roze randje Renny! Zo kom je goedkoop aan een mooie bos bloemen :)

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

erfgoed zei

ze zien er prachtig uit, het is bijna echt

fijn weekend groetjes lianne

Petra zei

Ik vind ze prachtig en dat mooie roze randje er langs echt heel mooi. En gelukkig zijn ze lang houdbaar.

groetjes Petra.

THE BLACK BARN zei

JE FILTERZAK ROZEN ZIJN PRACHTIG !!!!

WAT EEN PLAATJE!!

FIJN WEEKEND,
MIRANDA

Just Who I Am zei

Wat zijn ze prachtig je Rozen en wat mooi dat roze randje eromheen.Ja rozenolie is zeker duur en dat is logisch als je ziet wat er voor nodig is .Ja rozen zijn ook echt mijn favoriten .Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Carla zei

Ze zijn echt prachtig!!!!

fijn weekend...liefs Carla.

lia zei

Heb jij dit gemaakt van filterzakjes?????
Wauw....

fijn weekend
lieve groet Lia

Judith zei

Als je er geen uitleg bij had gegeven (en misschien geen close up foto's), was ik er zeker van overtuigd, dat het hier om echte rozen gaat. Prachtig! Een sier in je woonkamer.
Geniet ervan, groetjes Judith

La Maison en Wonderboom zei

Ik doe koffie in filterzakjes en wist niet dat er ook rozen uit kunnen komen ;)
Ik bewonder je om je kunst.

Liefs
Hermine

Het liefste thuis zei

Wat een kunstwerkjes....! Zo mooi! Ik ga ook maar eens op zoek naar witte filterzakjes. En dan oefenen, oefenen, want zo mooi lukt vast niet meteen! Fijn weekend.
Groetjes, Hanneke

Kom Achterom zei

Wauw wat mooi! Hoe heb je dat versierd!!!
krijgen we nog een kleine cursus???
Zou ze ook wel willen maken.
Fijn windjewaai weekend
Yolanda

Gerreke zei

Ja ik vind dit ongelofelijk knap hoor!!! Het ziet er echt prachtig uit. Complimenten, complimenten!
Fijn weekend!

Boukje zei

Ik heb nog geen witte filterzakjes kunnen vinden, mijn 'ceeduizend' had ze niet! Die andere winkel moet ik ook nog maar eens kijken...:)
Goed weekend,
groetjes Boukje.

Michelle zei

Ze zijn schitterend!

Fijn weekend,
Groetjes Michelle

Thuis bij Tjits zei

wat een ontzettend leuk idee:) knap gedaan hoor!!
fijn weekend!

lieve groet, Tjitske

It's me zei

Ze zijn prachtig...maarre sorry ik heb toch liever echte hoor.....tja ik ben bloemenvrouw in hart en nieren he??? geen kunst hier in huis......liefs fijn weekend van mij....

Stina zei

Wat heb je dat toch leuk gedaan Renny, bewonder ze.
Geniet van je mooie roosjes...

Fijn weekend
liefs Stina

Manuela zei

SUPER!!!!!!!!!!!!
wat zijn deze ook mooi....

fijn weekend!
groetjes manuela

De Lorelei Brocante. zei

Oooohhhhh dit is ECHT MOOOIIIIII..
Maak je die nu van filterzakjes,jeetje wat goed zeg.
Prachtig en heerlijk een beetje van die olie erin.
Ook eens proberen,leuk hoor !!

fijn weekend
lieve groetjes
Dicky Marie.

marian zei

Ongelooflijk mooi Renny, wat ben jij supercreatief.
Groetjes,
Marian

Romkje zei

Tjonge ,wat ben jij toch creatief !!
Ik vind ze helemaal super ....

gezellig weekend ,lieve groetjes Romkje.

Tanja zei

O wat mooi zijn ze Renny, rozen ja ook mijn lievelingsbloemen, super mooi zijn ze jouw rozen.
Fijn weekend,
Lieve groet
Tanja

brigitte zei

Zo knap gemaakt.
Super dat ze wit zijn en dan dat rose randje.
Heerlijk dat ze ook nog ruiken.
Groetjes Brigitte
Ook nog een fijn weekend

Bonjade zei

Word hier heerlijk rozig van je post....
Zit er nu ook een vleugje rose in.....?
En kan ik bij je komen work shoppen.....?
Echt super mooi dit lieve boeketje...
Fijn weekend
liefs

Elly-My Everyday Things zei

Prachtig gemaakt! Heel kunstig! Lijkt me heel leuk om eens te doen, maar of ze mooi zullen worden als de jouwe?????
Fijn weekend!

Miranda zei

Wat heb je prachtige close-ups gemaakt van je rozen (en dat van 'gewone' koffiefilters; knap hoor!)

Fijn weekend,
Miranda

Anita zei

Jij bent snel aan witte filterzakjes gekomen ;-)
Wahah ze zijn echt PRACHTIG
Hoe kom je aan dat rose randje langs de rozen ?!
Dat zit toch niet aan een filterzakje hihi
De foto's zijn in 1 woord: FANTASTISCH
Fijn weekend

Mayflower zei

Wauw....Renny, wat mooi zijn ze. Ik raak ook nooit uitgekeken op rozen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

jolanda zei

Wat zijn je rozen mooi geworden zeg! Zelf maak ik zo ook wel, maar dan van crepe-papier... dat gaat ook heel goed.
Ja ik heb inderdaad eerder gelezen dat rozenolie daarom zo duur is. Maar of het nou echt een leuk baantje is?? Het schijnt dat je wel supervroeg je bed uit moet, omdat het alleen tijdens de hele vroege ochtenduren geoogst kan worden, want het gaat om de dauw die op de blaadjes ligt. Zo gauw het te warm wordt, is de dauw verdwenen.
groetjes jolanda

Dora zei

Ze zijn schitterend geworden!

Claudia zei

Wat zijn ze weer mooi! En ook wel een beetje stapelen op vrijdag, al die blaadjes op elkaar gestapeld!

English style zei

Wow, wat een mooierdjes op deze stormachtige Zaterdagmorgen !!
wat leuk gemaakt zeg, bijna niet van echt te onderscheiden :-)
heb even je voorgaande posten ook gelezen, kom er gewoon niet aan toe om alles bij te houden, sorry
wat een prachtige foto's van je helleborus, en dat mooie linnen (stapel) goed, heerlijk om naar te kijken
Fijn weekend gewenst!
Lieve groetjes Yvonne

Yn'e Steeg zei

It is wer in plaatsje hjer, dizze witte roas!

Noflik wykein tawinske, Jantsje

Fluitenkruid zei

Prachtig! Momenteel is de etherische rozenolie in de aanbieding bij De Tuinen (2e gratis)!

Hannekie zei

ooo wat prachtig zeg. ik ga ff scrollen
liefs hannie

Colin zei

Ze zijn echt ontzettend mooi!

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Deze rozen zijn echt prachtig. Wil ik absoluut een keer gaan proberen.
Groetjes, Nicole

Musje zei

Super Renny,fijn dat je de filterzakjes vond,ik heb er pas 1 gehad,die komt eerdaags op mijn blog,ook zo prachtig,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Joke.

mieke zei

piep

wauw, wauw

ze zijn prachtig

mijn handen jeuken

een heel klein cursusje misschien?

knuf quiltingmieke

Jeanette zei

Ook ik raak niet uitgekeken op rozen. Had ze dan ook in mijn bruidsboeket. Maar ook deze rozen vind ik prachtig.

Groet,
Jeanette

Joan Ottevanger zei

Super mooi zeg wilde je net mailen dat ik ze bij Appie Hein gevonden heb.
Wil het ook eens proberen maar de doosjes met tijd waren op helaas.

*Ingrid* zei

Heel mooi Renny,bijna net echt....hele fijne week....groetjes..

Schunsland zei

Dank je wel voor het volgen van mijn blog,
di posje over he maken van die rozen is ech super, als ik over een paar maande wa meer ijd heb, wil ik da och ook eens gaan proberen, als rechgeaarde rozenliefhebser.
jann krijg concurenie ;0

puur wit zei

hoi die heb je mooi gemaakt zeg
staat erg leuk
gr sandra