Handmade roses...


Al heel lang stonden deze rozen op mijn to-do lijstje. Ja, het zijn handgemaakte rozen, geen echte. En nog wel van koffiefilters! 

Zij maakt de mooiste rozen, ze lijken zo echt en Hier zie je in een filmpje hoe je te werk gaat. Als ik een beetje inspiratieloos ben, maar mijn handen jeuken om iets te maken, kijk ik vaak even op de site van Marta Stewart....zoveel inspiratie.


Het is best even oefenen, maar voor een beginneling ben ik wel tevreden.
Ik had geen witte koffiefilters (als iemand weet waar die nog te koop zijn dan houd ik me aanbevolen), maar als je de bruine uitgeknipte blaadjes eerst verft, wil het ook prima.

Lieve groet,

40 opmerkingen:

Stina zei

wat heb jij een prachtige roosjes gemaakt.
zie ook trouwens alleen van die bruine koffie filter zakjes.

geniet van je moois,
lieve groet Stina

Miranda zei

Romantische rozen; mooi gemaakt!

Groeten,
Miranda

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat een ontzettend leuk idee en ik vind ze erg mooi! Het lijkt mij nog een hele klus om dat zo mooi in vorm te krijgen, maar daar ben jij prima in geslaagd zeg!

Lieve groet, Ingrid

Claudia zei

Waarschijnlijk gaan mijn zus en ik as zondag aan de slag met paperroses maar dan van crepe-papier. Hopelijk met net zo'n mooi resultaat...

Saskia zei

Goed gelukt hoor, heb net het filmpje bekeken. Lijkt mij best nog lastig.
Groetjes Saskia

Tanja zei

Jeetje Renny, wat mooi en wat staan ze mooi op de foto. Complimenten hoor, ik vind ze echt super mooi gemaakt.

Lieve groet
Tanja

It's me zei

Mooi hoor !! knap gedaan !! liefs fijne avond van mij....xxx...

Gerreke zei

Tjoh Renny wat knap zeg! En dat ziet er echt mooi uit! Je hebt ze trouwen ook mooi op de foto gezet. Romantisch!

Michelle zei

Supermooie roosjes!

Groetjes Michelle

Rozet zei

Mooi gemaakt en gefotografeerd hoor Renny, ik heb net het filmpje bekeken, lijkt me leuk om ook een keer te proberen. Zijn er tegenwoordig geen witte filters meer dan? Was me nog niet eens opgevallen in de winkel... (ik gebruik altijd bruine). Ik zal er eens op letten!

Manuela zei

prachtig! en het lijkt me ook leuk om te doen...
op de lijst(hahahahaha)

bedankt voor de link!
fijne avond!
groetjes manuela

Pink Princess zei

Mooi zijn ze, en nee witte zie je bijna nergens meer.

http://truutske.blogspot.com/ zei

Ik vind ze prachtig. Wat 'n leuk idee.
Zelf heb ik weleens kleine roosjes gemaakt van tissue's en daarna in de kaarsvet gedompeld.
Dit is weer eens heel iets anders. Fijne dag, Trudie.

Rianne zei

Wow, die wil ik ook maken, komen op het lijstje te staan! Super!

Karin zei

Wow, wat goed zeg, dat moet toch een heel werkje zijn! Hebben ze van M.elita geen witte koffiefilters meer? Ik gebruik ze niet dus ik weet het eigenlijk niet.

THE BLACK BARN zei

WAT LEUK IK GA EVEN KIJKEN.

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Fer zei

...chic!
Stupendi..

~THEA~ zei

Wauw Renny,

Wat mooi!

En dat voor een eerste poging!! Je mag gerust tevreden zijn hoor!Je ziet er niks van dat het koffiefilters zijn.

Ik ga het filmpje eens bekijken!

Groetjes Thea♥

Dora zei

Witte zijn te koop bij de c1000
en anders kan ik je zo een pakket of twee sturen, laat maar weten...of meer:)
Ik vind ze schitterend!

Yn'e Steeg zei

Goh dat heb je super mooi gemaakt zeg.
Maar goed jij bent dan ook een handyvrouw!

Jantsje

All Seasons zei

Wat heb je die prachtig mooi gemaakt in een hele mooie kleur!!
Fijne dag vandaag
Groet,
Patricia

marian zei

Prachtig Rennie! Een heel erg geslaagde eerste poging hoor! Wow! Vind de kleuren ook heel mooi trouwens.
Groetjes,
Marian

Fluitenkruid zei

Bedankt voor de link, ik heb ze altijd al eens willen maken :-)

brigitte zei

Mooi gemaakt. Ze lijken wel echt.
Alleen ze verwelken niet wat een heel leuke bijkomstigheid is.
Volgens mij best veel werk.
Super van kleur zijn ze.
En de foto's zijn weer plaatjes.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

erfgoed zei

ze zijn mooi joh. en een prachtige kleuren.

groetjes lianne

Sezoentje zei

Het is superverslavend, tenminste voor mij toch. Als je er een keer mee weg bent dan vind ik het heerlijk ontspannend om te doen. Zelf maak ik ze van wit crèpepapier (action, 35cent per pakje)wat ik dan zelf kleur, gaat ook heel goed.
Je hebt ze ook heel erg mooi op de foto gezet hoor.
Geniet lekker van je mooie rozen,
lieve groet, Sonja

Mayflower zei

Wauw....Renny, wat heb je deze rozen mooi gemaakt, ze zijn echt prachtig en ook de kleuren zijn heel mooi.
Ik kan je niet helpen aan witte koffiefilters, ik gebruik geen filters, maar ik zal weleens voor je kijken in de Super.
Lieve groet, Mea

Romkje zei

Wat mooi zeg !!
Mss kun je eens bij blokker kijken ,volgens mij zijn de Melitta filterzakjes wit......

Groetjes Romkje.

Bonjade zei

Heeft de super geen filters meer.....?
Het moet niet gekker worden....
In ieder geval is je roosje echt lief en mooi geworden zeg......
Creatief hoor.
Fijne middag
Liefs

Boukje zei

Mooi zeg! Grappig, ik had afgelopen week net een mooi blog gezien, waar ze workshops gaven in rozen, zo mooi! Bedankt voor het filmpje, 'k ga snel even kijken...
Groetjes Boukje.

Maaike zei

Hallo Renny,
Wauw, Wat een mooie blog houd je bij! Ik ben bij deze volger geworden.
Ik vind je bloemen ook erg mooi. Ik had ze al eens gezien in het klein, maar zo in het groot vind ik ze des te mooier!
Groetjes Maaike

Colin zei

Mooi zeg!

Yn'e Steeg zei

Ik seach hjoed bij Appie Heijn ek noch witte filters lizzen no. 4

Jantsje

little sweet things zei

Nou je het zegt!!!! ik heb ook al in geen tijden witte filterzakjes gezien. Ik zal eens rond kijken.
Wat zijn ze leuk geworden, ik ga toch eens bij Martha kijken.
Groetjes, sas

theeleuten zei

Van koffiefilters????Mijn mond valt open van verbazing.....prachtig hoor enne witte?
ik weet het niet ik zet alleen nog maar koffie met koffiepads..

Groetjes Evelien

Anita zei

Wat een prachtige rozen !!!!
En die kleur is echt heel mooi zo dat oude rose.
Laat je ze ook nog eens in het wit zien ;-)
Ze zijn er nl nog wel lees ik hier.
Groetjes, Anita

*Ingrid* zei

Ik vind ze prachtig Renny!heel mooi gemaakt hoor!fijne avond nog.....

Jeanette zei

Wat creatief zeg, helaas heb ik dat gen daarvoor niet in me. Ik geniet even bij jou.

Groet,
Jeanette

almay`s home zei

Wat mooi Renny! Heb je de rozen met ecoline gekleurd? Heel goed gelukt.
Jij inspiratieloos? Niet bij mij hoor ;)

Lieve groet en veel inspiratie toegewenst!

Alma

~~ DE BROCANTE THEEMUTS ~~ zei

Mooie rozen hoor !!
En dames lijkt het je leuk om dit ook te leren. Ik geef workshops in rozen en bloemen van crepepapier maken. Neem maar eens een kijkje op;

~~ WWW.MYSHABBYPAPERROSES.HYVES.NL ~~

Vriendelijke groeten,

Esther.