Ereprijs...


Het eerste knopje van de ereprijs  (veronica peduncularis) opent zijn blaadjes heel voorzichtig. Het is zo'n lief bloemetje waar ik ieder voorjaar weer erg blij van word.
Terwijl buiten heel voorzichtig de eerste knopjes zich ontvouwen, is er binnen al een vrolijke voorjaarssfeer.

Dit druifje kon zich niet staande houden. Het leverde mij een prachtig stilleven op.


Als liefhebber van photoshop heb ik nu toch eindelijk eens met photoscape gewerkt. En ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt, qua mogelijkheden.  

  
Bovenstaand vogeltje maakte ik van muziekpapier en hoort ook bij de give away. De rest houd ik geheim hoor.. Ik heb al besloten om maar te gaan loten straks, want die keuze kan ik nu al niet maken. Ik ga de reacties niet publiceren, ook niet aan het einde. Lijkt me beter zo.

25 opmerkingen:

De Lorelei Brocante. zei

Mooi bloempje maar ik ken het helemaal niet dus heb ik weer iets geleerd.
De foto,s zijn prachtig gelukt,ik moet ook maar eens in de weer met een fotoprogramma dat kun je zo heerlijk even doen op een druilerige zondagmiddag.

lieve groetjes
Dicky Marie.

It's me zei

Wat een lieffie.......leuk hoor......fijne avond liefs Ria....xxx

Rozet zei

Ach, is er nu al weer ereprijs, ik dacht dat dat later bloeide. Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt, dat 'zielige' blauwe druifje... superfoto!

Groetjes, Jolanda

Home and Lifestyle zei

De ereprijs verdient een ereprijs net als alle andere bloemen waar we blij van worden! Het was vandaag ook weer een heerlijke dag!

Lieve groet, Ingrid

THE BLACK BARN zei

MOOIE LIEVE FOTO'S HEB JE GEMAAKT!!
JE FOTO'S ZIJN HEEL VROLIJK!

LIEVE GROET,
MIRANDA

Musje zei

Prachtige foto`s heb je gemaakt,maar je watermerk heb je toch niet met het nieuwe programma gemaakt,want die heb ik ook,fijne avond,lieve groet Joke.

marian zei

Heel mooie kleur die ereprijs! Nog nooit gezein trouwens. Benieuwd hoe de bloemen eruit zien eens ze open zijn...
Ik had je giveaway nog niet gezien en ging eens een kijkje nemen...
Wat een prachtidee!!! Had onmiddellijk iemand in het hoofd die dit echt verdiend...
Groetjes,
Marian

moosie68 zei

mooie foto~s heb je gemaakt ziet erg mooi uit ik heb witte druifjes maar die moeten nog uit komen dan zet ik ze op mijn blog vriendelijke groetjes rommy

Fluitenkruid zei

'Schattig', is wat meteen in me opkomt..

Saskia zei

Mooie foto's.
Groetjes Saskia

Just Who I Am zei

Zo mooi je foto's !!Het druifje geeft echt een mooi stilleven.Ook hier volop lente met veel zachte kleurtjes .Geniet ervan !
Liefs Elisabeth

Gerreke zei

Och ik moet er ook eens mee aan de gang, maar daar ben ik een beetje te lui voor. Ik denk dat als ik er eenmaal aan begin het ook echt leuk ga vinden dat fotoshoppen!

Tanja zei

O Renny, mooie foto's, vooral die van de druifjes, vind ik erg leuk

leuk he photoscape, is zeer verslavend.

Lieve groet
Tanja

Hannekie zei

wat een heerlijke fotos weer zeg..mooi gedaan....en je blog ziet er super uit zeg
liefs hannie

Antonia zei

Heerlijke voorjaarsfoto's Renny, hier wordt je gewoon vrolijk van! Groetjes Anja

Maria zei

Genieten he de eerste bloemetjes
Kan niet wachten dat we weer lekker naar buiten kunnen,beetje rommelen in de tuin...heerlijk
Ik wacht op mijn witte druifjes,ze piepen net boven de grond.
Photoscape is ook mijn favoriet hoor.
Zo veel mogelijkheden geweldig.Ik beheer een hyves van Photoscape.

Prachtig je plaatjes
liefs Maria

erfgoed zei

wat een prachtige foto's zeg, hoe krijg je dat toch voor elkaar.

en een leuk vogeltje, hoort echt bij het voorjaar.

groetjes lianne

Colin zei

Wat een geweldig mooie foto's, heb er weer van genoten!

Thuis bij Tjits zei

prachtige foto's Renny!! ik doe ook veel met photoscape, geweldig:)

lieve groetjes, Tjitske

Emmy zei

Het is heerlijk voorjaar bij iedereen in huis, heerlijk bij de warme kachel want ondanks dat het zonnetje scheen was er een koude wind. En voor volgende week in de vakantie word het ook niet zo wat het weer betreft. Het vogeltje is ook een leukerd weer een ideetje om te maken. Groetjes Emmy

Anita zei

PRACHTIG
al die kleine, fijne lente-accenten.
Plaatjes om echt van te genieten.
Lieve groet, Anita

natuurlijk groen en doen zei

Er is toch niets mooier dan het tere ontluiken van de lente ,een wonder ieder jaar weer

Dora zei

Vooral dat druifje dat hangt, zo mooi!

http://truutske.blogspot.com/ zei

Heerlijk..de lente is nabij als ik jouw prachtige foto's zie. De foto met het druifje dat zich niet staande kon houden samen met de witte kan op het gehaakte kleedje...zo mooi!!
Fijn weekend, Trudie.

almay`s home zei

Prachtig Renny! Wat een heerlijk sfeertje!
Prachtige foto's! Ik moet me ook maar eens verdiepen in zo'n fotoprogramma!

Leuk en lekker genieten!

Lieve groet en alvast een heel fijn weekend!

Alma