Een bosje voorjaar....




Ik ben een beetje vroeg met het weekend in te luiden, ik weet het, maar morgen ben ik druk met voorbereidingen voor de verjaardag van manlief zaterdag. (Mocht ik niet op mijn blog noemen..sst...). Naast alle bolletjes hier in huis, haalde ik vandaag nog witte tulpen en poederroze hyacinten. Nog nooit had ik last van allergie bij hyacinten, maar vandaag dus wel...ik stond te snotteren en te proesten..raar zeg, nog nooit last van gehad.

Jullie allemaal ook een heel fijn weekend.
Lieve groet,  

31 opmerkingen:

marian zei

Mooi bosje voorjaar. Happy B'day voor manlief en aan heel fijn weekend,
Marian

Mayflower zei

Wat een prachtig voorjaarsboeket Renny, alleen jammer dat je last heb van de Hyacinthen, ze zijn zo prachtig met die poederroze kleur.
(fluisterd) alvast gefeliciteerd met manliefs verjaardag....ssstttt...zal het niet aan de grote klok hangen hihi.
Fijn weekend.
Liefs, Mea

Just Who I Am zei

Prachtig die zachte kleuren van de Hyacinten ,maar wat jammer van de allergische reactie ,ja ik ken het ,ik kan daar ook zomaar opeens last van hebben .En ssstttt ik weet niets van een verjaardag hoor.Succes met de voorbereidingen
Liefs Elisabeth

Hannekie zei

jammer van het niezen want ze zijn wel heel mooi zeg...alvast gefliciteerd...fluister...
liefs hannie

faire un songe zei

Heerlijk zo'n bosje voorjaar... het lijkt hier nu wel herfst met al die regen...brrr.. ben het nu al weer zat.
Geniet van je bloemen.
Groetjes Hetty

Alle mooie dingen zei

alvast gefeliciteerd voor jou natuurlijk want ik begrijp dat je man er niets van wil weten.....
een leuke dag.. en tot gauw.
jammer dat je last hebt van hyacinten.. maar er blijft gelukkig nog veel over het is overigens wel een hele mooie kleur
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Yn'e Steeg zei

Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Prachtig bos bloemen trouwens!

Jantsje

Thuis bij Tjits zei

prachtig je hyacinthen.. oh die kleur.. echt heel mooi:) wel vervelend dat je er nu zo'n last van hebt!
enne.. gefeliciteerd met je man he;)en alvast een gezellige dag!

lieve groetjes, Tjitske

Kaatje zei

welke verjaardag??? van wie???? Ik weet van niets?!?
Veel plezier dit weekend!

Emmy zei

Wat een pracht kleurtje die hyacint en ja laat het voorjaar maar komen. Het regent hier en de komende dagen is het ook maar saai buiten. Groetjes Emmy

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie bloemen en alvast gefeliciteerd met je man! Ik ga het wel aan de grote klok hangen, een advertentie in de plaatselijke krant lijkt me wel wat hi hi...grapje natuurlijk!

Lieve groet, Ingrid

Pierelantijntjes zei

Alvast gefelciteerd hoor!
Vervelend hoor die allergie. Ik heb helaas alleen nog maar nep in huis.
Fijn weekend alvast,
liefs Ester

Carla zei

Allereerst...alvast gefeliciteerd met je man...en ik zal niks verder vertellen hoor...kan héél goed mijn mond houden!!!!

Gaaf bosje...jammer dat je er zo'n last van hebt.
fijn weekend...liefs Carla.

Romkje zei

Alvast een fijn weekend !En feliciteer je man names mij.....

Prachtig bosje voorjaarsbloemen !

Romkje xx

Judith zei

Gefeliciteerd met je man! Gezellig, het voorjaar in huis. Hopelijk was die nare reactie eenmalig, zodat je in de komende periode nog vaak hyacinten in huis kunt halen, zonder er last van te krijgen.
Fijne verjaardag, groetjes, Judith

Karin zei

Heerlijk bosje voorjaar en alvast een fijn weekend, geniet ervan. En ik zal het niet verder vertellen hoor, maar alvast gefeliciteerd ;)

Dora zei

Wat een schitterende kleuren, ik ga straks een hele grote bos bloemen halen voor mijn vader.

Fluitenkruid zei

Heel fijn weekend, het ziet er heel gezellig uit bij jullie!

Nieneke zei

Alvast van harte en succes met alle voorbereidingen. Je foto's zijn prachtig!

Wanda zei

Ik heb zelf ook last van hyacinten: ik krijg er knallende hoofdpijn van binnen een paar minuten (maar is ook zo weer weg als ze de deur uit zijn). Voor mij dus niet van die prachtige bloemen in huis... Helaas... Maar ik heb ze wel geplant in mijn tuin, dus ik hoop van het voorjaar op een bloemenpracht (buiten heb ik er namelijk geen last van gelukkig). Mijn man krijgt hoofdpijn van lelies, dus ook die komen er bij ons niet in!

Fijne dag gewenst morgen!

Groetjes,
Wanda

Rozmeen zei

Prachtige boeket :-) en alvast gefelciteerd met je man..ik fluister het..

Liefs en een fijn weekend,
Rozmeen

*Ingrid* zei

Geniet van een leuk en liefdevol weekend Renny en je lenteboeket is super!!!!groetjes....

Gerreke zei

Meid wat kan je toch mooie foto's maken! Ik vind het een genot om naar je foto's van bloemen te kijken! Complimenten.

Enne succes met de voorbereidingen. De bloemen zijn er al!!! En alvast van harte! Geniet ervan.

bikim zei

OHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Spring!!!!
Rosa

Jeanette zei

Alvast gefeliciteerd met je man. Leuk hyacinten, ik koop ze echter nooit ik krijg er onmiddellijk hoofdpijn van. Ik geniet wel even op jouw blog.

Groet,
Jeanette

Miranda zei

Wat een prachtige voorjaarsbloemen; konden we vandaag wel gebruiken, het was hier een trieste dag ☺ Voor morgen alvast een fijne verjaardag gewenst!

Fijn weekend.

Rosarie zei

Wat een prachtige kleur..zo zie je ze niet veel!
Nou we kunnen wel wat voorjaar gebruiken..regen..regen..regen,,
Gefeliciteerd met je man en maak er een leuke dag van!

Groetjes van Ria

Passione Helena zei

Allereerst..Van harte gefeliciteerd met manlief!
Stiekem vind hij deze aandacht,vast wel leuk;-) Maar ik zal het niet verder vertellen hoor?! hihi

Wat een lief voorjaars boeketje.
Ik had ook zoiets in de handen afgelopen week, maarja, de allergie van zoonlief, die krijgt er jeuk en uitslag van.
Wat vervelend zeg, dat jij er nu zo maar ineens last van krijgt! Het staat anders wel prachtig. De kleurtjes zijn ook zo mooi zacht.

Ik wens jullie een hele fijne, gezellige dag!
Liefs Helena

Stina zei

gezellig hoor een boeketje bloemen, staat zo leuk.

nog van harte gefeliciteerd met je lief en nog een hele gezellige avond.

liefs Stina

moosie68 zei

hoi leuk je foto en je gedicht helemaal waar wees lief voor elkaar een niet alleen vandag vriendlijke groetjes een gefeliciteerd met je manetje

Musje zei

Alsnog van harte gefeliciteerd en wat een prachtige kleur roze die hyacinten,super! lieve groet Joke.