Breekbaar stapeltje...



Het was wel een beetje een wiebelig geheel, deze serviesstapel. Heel voorzichtig, muisstil zitten, adem inhouden en klikken maar. Het is goed gegaan gelukkig. Ja, want dit zijn toch wel mijn favoriete kop en schoteltjes uit mijn verzameling. Die mogen niet aan diggelen.
Bij  Irma zie je nog veel meer stapelwerk!


En deze met pioenrozen is mijn favoriet, hier wil ik wel een compleet servies van hebben, maar is moeilijk te vinden. Een oudje van Petr. Regout.

We gaan de voorjaarsvakantie in, de kinderen zitten allebei al een paar dagen in de lappenmand en hopelijk knappen ze snel weer wat op. Na het weekend ben ik ook een weekje vrij, heerlijk!

Fijn weekend!
Lieve groet, 

42 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

oef wat spannend! en dan bovenop ook nog 2 kopjes! maar gelukkig is je mooie stapel blijven staan:)
geniet van het weekend en de voorjaarsvakantie!!
hoop dat de kinderen dan ook opknappen!

lieve groet, Tjitske

Petra zei

ik kan zo genieten van je blog, als ik even een momentje voor mezelf wil of even helemaal niets aan me hoofd dan struin ik met plezier je blog door. Ontzettend leuk wat je allemaal met " oude" meuk kunt doen en wat een leuke verhaaljes schrijf je er steeds bij,..heerlijk om je te volgen. Jij ook een goed en gezellig weekend Peet

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat griezelig Renny, ik ben blij dat alles heel is gebleven van deze mooie stapel met serviesgoed!

Een fijne vakantie, mijn dochters hebben nog twee weken school! Lieve groet, Ingrid

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Ohhh je stapel is helemaal geweldig, de kleuren...de bloemetjes...en je foto's! Supermooi, ik word er echt helemaal happy van!

Ik wens je een heel fijn weekend!

Veel groetjes, Veronique

Pink Princess zei

GELUKKIG zijn ze nog heel haha. Ik heb ook stapeltjes gemaakt van mn mooiste kopjes in mn kast....volgende keer maar hihi

Fijne vakantie alvast, heerlijk

Colin zei

Oei jij durft; ik zou geen fatsoenlijke foto hebben kunnen maken vanwege trilhandjes denk ik. Wat een geweldige stapel!

Makkie zei

Leuk blog heb je! Geniet maar lekker van je vakantie, ga ik ook doen!
Hartelijks
Makkie

Carla zei

Wat een prachtige kopjes...daar moet je idd zuinig op zijn.

Hoop dat je kids weer snel opgeknapt zijn.

fijn weekend...liefs Carla.

Tanja zei

Oei, griezelig maar wel een hele mooie stapel Renny, supermooie kopjes.
Ik hoop dat je kids gauw opknappen en dat jullie kunnen genieten van een heerlijke week vrij.
Fijn weekend
Lieve groet
Tanja

Claudia. zei

Renny leuke stapel van allerlei kopjes.
Claudia.

Claudia zei

Staan ze weer veilig in de kast?

Eefies day zei

Een hele mooie stapel, zuinig op zijn, zo mooi zie je ze niet vaak...

Groet, Eefie

Stina zei

oei...maar heel mooi gestapeld.

enne een fijne vakantie, hier hebben ze ook vrij.
zelf ga ik wel werken helaas geen vakantie.

fijn weekend
liefs stina

Bonjade zei

Nu beterschap dan maar in huize Renny ;0)
Enne is Irma wel verzekerd voor evt. schade...?
Gelukkig ging alles goed, zo'n mooie stapel.
Ben er stapeldol op.
Liefs

http://truutske.blogspot.com/ zei

Ik heb genoten van deze prachtige kop/schotels,
Stuk voor stuk mooie exemplaren...en dan nog wel gestapeld...geen breuk?
Fijn weekend, Trudie.

Rosabears zei

Eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk mooi.
En nu maar voorzichtig weer van elkaar af halen.
Fijn weekend.
Marja.

marian zei

Eerst en vooral, geniet van je weekje vakantie!
En hopelijk zitten al die prachtige kopjes intussen weer veilig in de servieskast, brrr, zo'n gevaarlijke stapel. Wel héééél mooi hoor!
Groetjes,
Marian

Dora zei

Breekbaar maar wel heel erg mooi, echt super!
Fijn weekend!

Boukje zei

Gelukkig heel gebleven, het staat natuurlijk wel mooi op de foto! :)
Mooi ook al je bloemen die uit zijn hier beneden.
Hier ook lekker vakantie, beterschap thuis en geniet ervan volgende week!
Groetjes Boukje.

Alle mooie dingen zei

dat je dat durft!
echt ik zit hier al met ingehouden adem.. ik vind dat kopje van regout ook wel heel erg mooi hoor.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Wanda zei

Jij durft zèg! Knap gedaan hoor... Ik heb deze week voor het eerst "gestapeld". Maar ik ben nu alweer aan het denken over wat ik de volgende keer zal gaan doen...

Fijn weekend,
Wanda

Just Who I Am zei

Prachtige kop en schotels zijn het stuk voor stuk.Ik zou ook mijn adem ingehouden hebben als ik zo'n stapel gemaakt had en op de foto moest zetten.Fijn weekend,liefs Elisabeth

Saskia zei

Wat eng zo'n stapel, gelukkig dat alles is goed gegaan.
Fijne vakantie, hier beginnen de vakanties pas over een week.
Groetjes Saskia

Madelief zei

Hoi Renny,

Jij hebt ook al van die mooie kopjes!! Ik ben vandaag voor het eerst aan het stapelen geweest en vond het net zo eng als jij. Ik was zo bang dat het zou vallen!

Lieve groet & gezellig weekend!

Madelief

moosie68 zei

hoooo wat een leuk stapeltje sevies van ik ben ook gek op servies wit en room en goud en bloemen .room en goud doe ik altijd in de winter en in de lente en zommer altijd de bloemtjes liefst roze bloemen vriendelijke groetjes rommy

Chrissie en Heidi zei

Oooooh...wat mooi! Servies stapelen blijft voor verrasende plaatjes zorgen! Daarom des te leuker om overal rond te neuzen!

Mayflower zei

Pfff....gelukkig is alles heel gebleven lieve Renny, want het zou zonde zijn als alles aan diggelen was gevallen. Prachtig al die verschillende kop en schotels. Een gewaagd stapelwerkje hihi.
Ik wens je een hele fijne vakantieweek toe en hoop dat je kinderen weer snel zijn opgeknapt.
Liefs, Mea

Miranda zei

Breekbaar, maar wel erg mooi; leuk al dat verschillende servies!

Fijn weekend,
Miranda

brigitte zei

Breekbaar en mooi.
Ik hoop dat de kids snel opknappen en zo lekker van hun weekje vakantie kunnen genieten.
Groetjes Brigitte

Gerreke zei

Oei Renny wat riskant! Maar het is vast goed gegaan als ik de foto's zo bekijk. Leuk om te zien hoor! Fijn weekend!

gewoon gezellig zei

Oef...gelukkig is het goed gegaan!!
Leuk. dat stapelen, zal ik volgende keer ook es aan mee doen!
Groetjes Hilde

G-style zei

Mooie stapel hoor maar vooral ook knap gedaan !

Hoplijk zijn je kinderen snel beter en kunnen jullie heerlijk van de vakantie genieten...

In elk geval een fijn weekend gewenst en laten we hopen op mooi wer de komende week .

hartelijke groet van Gea

Alien zei

dat onderste kopje is erg leuk!
met wat "scheurtjes" in het aardewerk!
prachtig! goed weekeinde!

Irma allemaal kleurtjes zei

smul snmul smul wat een prachtige print, Liefs Irma

Antonia zei

Echt een heerlijke stapel kopjes Renny. Vind vooral het Regout kopje erg mooi en wat een bijzonder oortje heeft het! Hoop dat de kinderen weer snel zijn opgeknapt. Hele fijne voorjaarsvakantie gewenst, groetjes Anja

Hannekie zei

wat een heerlijke stapel zeg..ik vind het ook een heel mooi kopje..kan me voorstellen dat je daar een servies van wil..echt prachtig
liefs hannie

Ger zei

.....Scherven brengen geluk!
...maar dan toch liever met 'n stapel alledaagse kop en schotels......
jij bent niet bang....om met dit prachtige deftige serviesgoed te stapelen...

En toch had je geluk want ze staan vast weer veilig in de kast;-)
Fijne vakantie week en beterschap met de kinders!!

Liefs,Ger

*Ingrid* zei

Wat een prachtige stapel weer Renny!!!geniet van een mooie zondag...groetjes

Draffin Bears zei

What pretty teacups, love the beautiful soft colours and flowers.

Have a happy week
Hugs
Carolyn

Richtsje zei

'k Zag op andere plekjes, ook in scandinavië, meer zulke leuke stapeltjes. Die van jou zien er inderdaad erg breekbaar uit, en, hoewel ze niet hetzelfde zijn, het is een heel lieve sfeer met die bloemetjes op dat tere porselein!

Maria zei

Die stapel ,geweldig
Heel lief servies goed,en mooi vastgelegd zeg

Stapel...ik kom er maar niet aan toe

liefs Maria

~THEA~ zei

Hallo Renny,

Spannend!!

Mooie stapel,berg hem maar weer snel op! Maar wel heel voorzichtig, he!

Geniet van je vakantie.
Hier valt dat altijd samen met de Carnaval.

Lieve groetjes van Thea♥